Toyota Prius III + 1.8 HSD Active Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.8 л
- Мощность:
- 73 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 11.3 сек
- Ср. расход топлива:
- 4.1 л
Отзывы (2)
Toyota Prius III 1.8 HSD Prestige, 2010г
Vairuoju šį automobilį jau ilgiau 3 metų. Prius'ai be problemų praeina šimtus tūkstančių kilometrų, tad nieko nuostabaus, kad per mano šeimoje nuvažiuotus 60 000 km ir 8 metus beveik nieko nebuvo keista. Iš to, kas buvo keista, tai yra 2 kartus ĮPRASTAS akumuliatorius, rato guolis, kaip ir viskas, apart būtinųjų eksploatavimo medžiagų. Kadangi stabdoma yra iš dalies generatoriais, rekuperuojant energiją, tai ir stabdžių kaladėles keisti reikia rečiau, bet užtat support'us reikia valyti dažniau, kad nestriginėtų. Filtrai ir alyva nėra brangios, keičiu kartą į 10 000 km. Įprastas aptarnavimas - 4 litrai API SN alyvos, oro filtras(jį galima keist rečiau), alyvos filtras ir salono filtras - galima nesunkiai sutilpt į 40 eurų. Geriausi dalykai šioje mašinoje yra kuro sąnaudos ir aukštas patikimumas, kas reiškia ir žemą eksploatavimo kainą. Trasoje, važiuojant su autopilotu iki 100 km/h sąnaudos truputį didesnės už 4l/100km, su tam tikrais gebėjimais galima išspausti ir žemiau už 4l tam tikrose atkarpose. Vasarą mieste 5l ar truputi daugiau, žiemą sąnaudos mieste labai priklauso nuo maršruto ir nustatytos temperatūros klimato kontrolėje. Kuo didesnė jus norite turėti temperatūra salone, kuo ilgiau stovite šildote variklį, kuo daugiau kamščių, kuo trumpesni maršrutai, tuo didesnės bus kuro sąnaudos. Man išeina, grubiai tariant, 7 litrai žiemą mieste. Kad kondicionierius įtakotų sąnaudas nepastebėjau. Galima teigti, kad realios Prius 30 kuro sąnaudos mieste per metus yra apie 6l/100km benzino. Su dujom sąnaudos bus kokiais 2 litrais didesnės ir važiuos lėčiau. Puikiai tinka taksi. Patikimumo lygis yra toks, kad galėčiau atsisėst, ir laisvai važiuoti į kokį Vladivostoką, nesijaudindamas, kad kažkas pakeliui nutiks. Važinėju dinamiškai, mėgstu paspausti gazą į dugną, ypač iš vietos, ir kas yra nuostabiausia, kad sąnaudų tai stipriai neįtakoja - tas kartais ir provokuoja tokį aktyvų vairavimą. Esu įsibėgėjęs iki 186 km/h, ant 189 km/h tikriausiai bus ribotuvas. Miesto žvaigžde jūs netapsite, ryškių emocijų irgi tikriausiai negausite, bet galėsite stabiliai bausti visokius E39 523i nuo šviesoforų, negandindami dėžės ir nedidindami kuro sąnaudų. Dabar apie minusus - interjero medžiagos pigios, salonas girgžda, prasta garso izoliacija, kieta ir nelabai komfortiška važiuoklė, prie to dar svyra posukiuose, žemas klirensas - apie bordiūrų forsavimą patarčiau visai pamiršt. Neapgalvotas salono ergonomiškumas - pvz. prietaisų skydelis per centrą, sėdynių šildymo mygtukai kažkur apačioje, viskas reguliuojasi mygtukais, kurių per daug - gali susidaryti įspūdis "japoniško magnetofono". Kaip už tokią kainą sakyčiau mažokai komforto ir privalumų - pvz. tokių įprastų dalykų, kaip elektrinių sėdynių, langų skysčio daviklio, trinkelių nusidėvėjimo daviklių nėra ir negali būti. Jei labai jau prisikabinėt, tai galima pabrėžti ir nelabai patvarų dažymą, ypač ratlankių. Jeigu turite liuką (didelė retenybė), tai greitai suirs dekoratyvios gumos, įtakoja tik estetiką. Jei norite imti šią mašiną, patarčiau ieškoti japoniškos gamybos (VIN numeris turi prasidėti nuo J raidės), kadangi ji yra geriausia ir imti komplektaciją, kurioje bent jau bus ekranas (kurioje bus ir navigacija, ir galinio vaizdo kamera, ir dar kažkas), nes be ekrano salonas atrodys jau visai liūdnai. Kiečiausiai atrodantys Prius 30 mano manymu būtų toks - baltos spalvos, su liuku (kuris eina būtinai su saulės baterijom salono vėsinimui), dideliais gražiais ratlankiais, skirtingų spalvų salonu, geriausiai su LED optika ir gausios komplektacijos. Tikiuosi mano atsiliepimas bus kažkam naudingas :)
Toyota Prius III 1.8 HSD Sol, 2011г
Geras, patogus miesto automobilis pirmam 100 tūkst.km. Toliau eksploatuojant prasideda problemos, ypač su elektronika.
Vid. degalų sąnaudos- 4.0 l visiškai neatitinka relių sąnaudų! Be abejonės tai ateities automobilis, tačiau šiai dienai - tai brangus ir vis dar nepakankamai patikimas automobilis.