Toyota Celica IV 2.0 GTi Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.0 л
- Мощность:
- 115 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 8.1 сек
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (7)
Toyota Celica IV 1.6 STi, 1993г
1994 metų modifikacija 1.6 STi. Labai nuostabus automobilis, tik kad detalių pardavėjai supainioja 1992 kėbulą ir 1994 metų "vidurius". Važiuoja puikiai, stabili, pakankamai ne kietas auto jei įvorės tvarkingos. Važinėjau 7 metus, gaila po variklio cilindro remonto (kai kreivarankiai jį sugadino) - pagedo variklis. Auto labai talpi, saugūs apsauginiai buferiai (kaip varė galan kažkada kažkokia bobelka, kad net magas iš panelės išlėkė nuo smūgio, tačiau gale ant buferio tik mažas įbrėžimas beliko, o ta kita susilankstė priekį). Labai gerai važiuoja dujomis.
Toyota Celica IV 1.6 STi, 1992г
pirmiausia IV - tai 4 kaip ir o nuotraukoje V - 5 karta :)
o toliau kaip kad ir dauguma parasysiu - vazinejau ~4 metus beveik be investiciju.
patikimas ir isvaizdus automobilis, nereikalauja dideliu remontu - todel po jo ir VI (6GEN) ir VII (7ge) celica'as isigyjau kas iki siol manes nenuvilia. pamilau Toyotas ir nuo ju nenusisuku !!! :)
Toyota Celica IV 2.0 GTi, 1990г
Kėbulas: neprižiūrimas mėgsta parūdyti, kėbulo dalys nėra labai brangios, bet lyginant su tokio amžiaus vokiškais automobiliais nepigios.
Salonas: kažko ypatingo ten nėra, kaip ir eiliniame sename automobilyje. tačiau smagu labai stabili ir tvirta sėdėsena už vairo, viskas gana puikiai išdėstyta, minusas tas jog gale tikrai mažai vietos. Nors rašo jog automobilis turi 4 vietas, tačiau suaugusiam žmogui ten sėdėtu labai sunku, o jei dar atstumiamos priekinės sėdynės tai nei kojų nėra kur susidėti. Bet vaikus įsisodinti galima :) Bagažinė tikrai talpi.
Elektronika: kaip tokiame automobilyje elektronikos gana daug, tačiau problemų su ja kaip ir nebūna. GTI variante yra ir elektriniai veidrodėliai, elektrinis stoglangis, elektriniai langai, net gi elektrinė antena kuri išvažiuoja įjungus grotuvą, klimato kontrolė, ABS.
Važiuoklė: kieta, uždėjus didesnius ratus jaučiasi visi nelygumai. Tačiau važiuoklė labai tvirta, remontuoti reikia labai retai, o susitvarkius galima važiuoti labai ilgai.
Variklis: 2.0 GTI 115kw variklis. Kuro suvartojimas (Benzino) ramiai važiuojant, užmiestį iki 7L/100km mieste iki 9L/100km. Variklis patvarus, traukia tikrai gerai tiek pradedant važiuoti tiek lenkiant kitus automobilius. Nelinkęs gesti, tačiau tokio amžiaus automobilyje daugelis GTI variantų pasitaiko su užvaikytais varikliais.
Eksploatacija: automobilis vis rečiau pasirodantis tiek gatvėse tiek skelbimuose, tuo labiau automobilių turguose, kas turi gerai prižiūrėtus ir sutvarkytus jų neparduoda. Tad prieš perkant tokį reikia labai gerai apsižiūrėti. STI variantą galima rasti gana pigiai, geros būklės už 2000-3000LT. Tvarkingą GTI variantą jau reikėtų žiūrėti 3000-5000LT tarpe.
Bendras vaizdas: puikus, patvarus, stabilus, nedidelis, turintis išskirtinę išvaizdą, netgi galima pasakyti sportiškas automobilis. Tai labiau vasariškas sezoninis ar savaitgalinis automobilis, nei kasdieninio naudojimo. Tarp konkurentų manau geriausias variantas variantas tiek kainos kainos, dizaino kokybės atžvilgiu.
Toyota Celica IV 1.6 STi, 1991г
Na celica vairuoju jau metai. pravažiuota apie 20tkst keičiau tepalus, kaladeles ir viską kas yra keičiama savu laiku. gedimu neturėjau jokių. Celica pirkau 1.6 varikliu su imontuota dujų įrangą ir be jokių kitų papildomu privalumų tokių kaip el. langai ir pan. Automobilis paliko gerą ispudi manevringas, pakankamai greitas mieste. Perkančiajam siūlau tik 2,0 gti variantą. Kuro sanaudos beveik tos pačios. 1,6 paprasčiausiai silpnokas variklis tokiam kėbului. . šiaip detalių kainos ne kaip bulkos, tačiau nėra per brangios.
Toyota Celica IV 1.6 STi, 1992г
Labai puikus automobilis! Pirkau tokį prieš 4 metus, nuvažiavau apie 100 tūks km. niekada nenuvylė. Puikus dizainas, interjeras. Automobilis žemas, bet nuo dugno iki žemės palyginti didelis atstumas, todėl niekada nekilo bėdų važiuojant žiemą apsnigtu keliu. Visada užsiveda puikiai, nesvarbu kokia temperatūra. Pirkau jau su dujom, kuro sąnaudos siekia su r14 185 ratais mieste iki 10 užmiestyje 8,5, su r16 225 mieste iki 12, užmiestyje tie patys 8,5. Detalės nėra brangios, ir jas keist reikia labai retai. Automobilį pagaminimo metais vairavo C.Sainz'as pasaulio ralyje, todėl net silpniausia 1,6 versija valdoma tiksliai ir be jokių nesklandumų, žiemą traukioti rankinį vienas malonumas. Pakaba neperkieta, optimalaus standumo. Variklis mėgsta apsukas ir yra labai ištvermingas. Maksimalaus greičio nebandžiau, bet daugiausia teko važiuot 190km/h. Bėda ta, kad automobilis pagamintas prieš 20 metų. Išlaikytą automobilį rast būtų sunkoka. Vis retėjant jų gretoms, po kokių 5 metų, bus tikra retenybė.
Toyota Celica IV 1.6 STi, 1991г
turejau 1.6l 77kw. redejo gerai ziema wasara . buwo dujos paprastos ryjo 100km trasoje 7 litrus. pigiau grybo. dabar turiu 525 i141 kw ryja dwigubai :D. geras auto celica man patiko atjojau 2 metus ir wel ieskausi tokio pat modeliuko. wiskas weike kaip laikrodis. dalys turi sawo kaina bet ir kokybe gera. mazai kitaicku daliu tj tik orginalas.
Toyota Celica IV 1.6 STi, 1992г
Na ką gi, nupirkau prieš metus su beveik 275k km rida už beveik 2000 Lt ir per metus įsukau beveik 20k km. Pirkau tik benza todėl iškart įsidėjau dujas. Ką galiu pasakyt: mašiniukas tikrai simpatukas ir tikrai patvarus :D Su R16 (originalūs turėtų būti R14) ratais ir pacano tapke kuro vidurkis 11 dujų. Varikliukas vos 1,6 78 KW bet galiu pasakyt tikra pasaka. nelepus patikimas, labai greit renka apsukas. Top speed 4 bėgiu 180km/h. Perėjo tech apžiūra iš antro karto nes reikėjo pakeist priekine stabilizatoriaus traukutę, ir galinę stabilizatoriaus įvorę ir susireguliuot šviesas (viskas apie 60lt). Celica tikrai patvarus ir aolinkinių žvilgsnį atkreipiantis auto.
BEABEJO JIS TURI SAVŲ MINUSŲ... Neprižiūrimas rūdyja, brangokos dalys nors pakeiti ir pamiršti. Gale mažai vietos (tiesa kartą teko važiuot 7niese :D) Gal kiek silpnesnės galinės pakabos gumos.
Apibendrinant: automobilis tikrai geras variantas kainos ir kokybės santykiu. Mažai jų belikę Marijos žemėj todėl po kokiu 5 metų manau taps ekskliuzyvu. Jei nedirbi už taksista ir nevežioji savo girtų draugų tai manau tai daug kartų geriasnis pasirinkimas už kokią būlką ar kregždę.