Toyota Carina IV E 2.0 GTi Отзывы

Toyota Carina 1992-1994
Рабочий объем:
2.0 л
Мощность:
116 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
-
Ср. расход топлива:
-
Рекомендуют
Отзывов: 6 0
Средняя оценка: 4.5
Напишите отзыв

Отзывы (6)

Toyota Carina IV E 2.0 TD GL, 1996г

2017-07-19
Ne daug naudoja kuro jeigu piliesi circle,neste degalinesi.Su rudimis jokiu problemu neturiu.
Korozija tik detales

Puikus automobilius pirkau prieš 6 metus ir dar iki dabar važinėju. Detalės brangokos, bet kai pakeiti detales, sekantį kartą nereiks keisti. Tepalų neryja, kai pakeičiau prieš ziemą iki sekančio keitimo nereikia dapilinėti tepalo.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Toyota Carina IV E 2.0 TD GL, 1996г

2016-08-19
vaziukle, Elektra, variklis
nera

Turejau 5 metus, liuks masinyte, gaila, kad tokiu jau negamina

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Toyota Carina IV E 2.0 TD GL, 1997г

2015-06-26
Patikimumas, maži eksploatacijos kaštai, kokybė, geros garso kolonėlės, daug vietos tiek keleiviams, tiek kroviniams.
Garso izoliacija, mažoka variklio galia

TOYOTA Carina E 2.0 TD GL 1997/09 turėjome 8 metus, pravažiavome apie 60 tūkst. km. Iš patirties galima pasakyti, kad šis automobilis yra tikrai tvirtas ir patikimas, atsparus korozijai. Patogus tiek ilgesnėse kelionėse tiek ir mieste. Šiek tiek erzina triukšmas, bet labiau pasigarsinus muziką, tai nekelia jokio didelio diskomforto, nes susikalbėti tikrai įmanoma automobilyje :D Beje originalios garso kolonėlės atkuria tikrai labai gerą ir kaip tokių metų auto tikrai kokybišką garsą. Geros ir tikrai kokybiškos salono dalys, niekas nebarška. Elektronikos tokiame automobilyje yra minimaliai, bet tai galbūt ir gerai, nes nėra kam sugesti. Auto tikrai nėra pats gražiausias, ypač iš priekio, bet tai skonio reikalas. Man asmeniškai kaip tokių metų auto yra tikrai gražus. Daug vietos salone (lengvai telpa vairuotojas ir 4 keleiviai, o ypač daug vietos keleiviams gale), didelė bagažinė, o atvertus sėdynes vietos kroviniams tikrai nepritrūks. Apibendrintai galima pasakyti, kad ši mašina tinka tiems kas nori tikrai patikimos, kokybiškos, vagių nemėgstamos, mažai nuvertėjančios, gana ekonomiškos transporto priemonės.

Variklis patikimas. Per 8 metus nieko nereikėjo tvarkyti. 2 litrų 61 Kw (82 AG) dyzeliniam varikliui šiek tiek trūksta galios. Kartais norint ką nors aplenkti tenka jungti žemesnė pavarą. Dyzelino mieste vartoja apie 7 litrus, užmiestyje apie 5 litrus, važinėjant mažam mieste ir išvažiuojant šiek tiek į užmiestį lengvai galima įtilpti į 6 litrus. Šis auto tinka ramesnį vairavimo būdą mėgstantiems vairuotojams. Maksimaliai su šiuo auto yra tekę pasiekti ~150 km/h (daugiau "nebetraukė"), bet važiuoti tokiu greičiu yra tikrai nesmagu (didelis garsas, aukštos apsukos, didelis kuro suvartojimas, bet važiavimas gana stabilus). Optimaliausias greitis kaip ir daugumai dyzelių yra apie 80-100 km/h.

Eksploatacijos kaštai tikrai žemi. Kaip visiems auto reikėjo keisti filtrus, tepalus, kitus skysčius, stabdžių kaladėles, dirželius, akumuliatorių, padangas. Daugiau nieko. Na ir žinoma reikėjo įsipilti kuro :D Nuvertėjimas, manyčiau, gana nedidelis, nes per 8 metus auto nuvertėjo apie pusę pirkimo vertės (11 tūkst. Lt -> 5 tūkst. Lt). Pavyzdžiui, koks Renault tokių metų per 8 metus būtų tikriausiai nuvertėjęs daug labiau. Svarbiausia, kad auto tiek iš techninės pusės, tiek iš išvaizdos lygiai toks pat kaip ir prieš 8 metus.

Automobilio pirkimas yra loterija, bet dėl TOYOTA Carina šansai, kad išlošite ir nesigailėsite yra daug didesni nei perkant kitą panašaus amžiaus auto. Jei auto buvo prižiūrėtas ir "nenudrožtas" (tai padaryti šiam auto yra tikrai sudėtinga :D ), tai jūs tikrai įsigysite patikimą automobilį, kurį tinkamai prižiūrėdami dar galėsite ilgai ir laimingai naudoti, o galbūt ateityje perleisite ir kažkam kitam :)

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Toyota Carina IV E 1.6 XLi, 1994г

2012-12-07
Patikimas, pigi eksplotacija, nedideles kuro sanaudos ir atitinkamai didele galia,, patogus
Per 12 metu nepastebejau neivieno trukumo

Turiu automobili jau 12 metu, labai patogus ir kokybiskas automobilis, per visa eksplotavimo laika teko pakeisti tokias dalis, kaip stabdziu kaladeles, akumuliatorius, sankaba, amotrizatoriai. Kadangi automobilis buvo naudojamas darbui ir pagrinde mate bekeles mane labai stebina jo patvarumas. Seip minusai yra tokia kad siektiek pradejo atsirast smulkiu rudziu. Automobilis nebuvo neikarto nuvyles visada uzsikurdavo ir nebuvo sugedes net ir tolimiausiose kelionese. Esu turejas daug ivairiu markiu ir modeliu automobiliu todel galiu tikrai ji pagirti.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Toyota Carina IV E 1.8, 1996г

2012-09-13
Super pakaba, gana kokybiškos salono medžiagos, neblogai laikosi nuo rūdžių, turint galvoje, kad čia japonas. Varikliai visi gana taupūs, nors ir nepasižymi išskirtine trauka. Mašina tikrai ne lakstymui.
Purkstukai.

Vairuoju 1.8 79kw benzinas/dujos. Galiu labai teigiamai atsiliept apie šio automobilio pakabą - per 2 metus 90% laiko maldamasis Vilniuje į pakabą investavau vos 70lt (restauravau šarnyrą vieną ir stabilizatoriaus traukę keičiau).

Veliūrinis salonas patogus, gana stipriai padaryta vairuotojo sėdynė, kuri drąsiai atlaiko mažų mažiausiai 300-400 tūkst. km. Gale daug vietos, tikrai ilgoje kelionėje labai nepavargs ir penki asmenys.

Rūdys labai ima TIK jei mašina buvo daužta. Jei ne, laiko tikrai neblogai - pasidarykit nors mėgėjišką antikorozinį kas antrą žiemą ir laikys puikiausiai.

Stabilumas kelyje: trasoje ar važiuoju 100km/h ar 160-170 km/h - jokių žymesnių pokyčių, laikosi gerai.
Kas patinka, tai kad važiuojant 100km/h ir 120km/h kuro sąnaudos beveik nesiskiria.

Maniškė mieste dujų vasarą valgo 9.5-10.5L, žiemą 10-12L. Benzino maždaug nuo abiejų galima atmest po pusantro litro. Dujos pas mane tiesioginės

Pagrindinio diržo keitimas (diržas+darbas) man atsiėjo tik 150lt. Tikrai nėra brangus jos remontas (žinoma, jeigu iškilus bėdai netraukiat į oficialų Toyotos servisą, ten paskutinius marškinius nulups).

Būna bėdų su purkštukais kartais pas jas. Tokiu atveju vertėtų žinoti (jei turite 1.8 variklį), kad neverta pirkti "Bosch`inių" purkštukų, kurių vienetas kainuoja nuo 450lt, užtenka šrote susirast nuo 1.6 Corollos ar Carinos ir tinka puikiausiai, už vienetą sumokėsit 30-40lt. Pas mane patį iš 4 purkštukų 2 yra nuo Corollos 1.6 variklio, viskas puikiai dirba.

Patarimas perkant: kai užvesit, palaukit kol sušils, pažiūrėkit ar nešokinėja apsukos, ar "nešaudo" kad ir lengvai duslintuvas. Nepatingėkit įsitikint, kad pavarų dėžė tvarkinga, na iš esmės kaip ir bet kurią kitą mašiną panašiai...

Atvirai tariant, mašina tikrai verta savo kainos. Stebuklų nesitikėkit, bet jei ne aklai pirksit ir nagų graužtis tikrai nereikės, tai gana patikimas automobilis.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Toyota Carina IV E 2.0 TD GL, 1997г

2012-08-26
Taupus, patikimas, patogus.
Susidėvėjo kiaurai odinis vairas per tuos metus, bei vairuotojo sėdynė.

Automobilis plaktukas - nėra kam sugest.
Per 9 metus keista diržai-jau 4 kart, tepalai, stabdžių kaladėlės, visos 4 stabilizatoriaus traukės jau kelis kart nepamenu, priek rato guolis, vienas sailenblokas, keleta lempučių... žodžiu nėra apie ką net rašyt, nors rida jau 660 000 km. Ant kėbulo nei rudelės, dugnas irgi švarus.
Dyzelio 6ltr/100km mišriai, žiema 6,5. Traukos irgi pakanka ~ 200Nm.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1992 - 1994 (1992, 1993, 1994)