Subaru Legacy IV 2.0D RA 000 Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.0 л
- Мощность:
- 110 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 8.7 сек
- Ср. расход топлива:
- 5.6 л
Отзывы (5)
Subaru Legacy IV 2.5i MT, 2005г
Modelis GT atvykęs iš JAV, nes Europoje Legacy su tokiu varikliu nebuvo parduodami. Variklis 2,5 su turbokompresorium. Standarte 186kW. Perprogramavus galima nesunkiai gauti 220kW (tokia modifikacija atlikta mano GT modelyje). Labai dinamiškas ir stabilus automobilis. Esu prieš tai turėjęs nemažai kitų gamintojų automobilių, tačiau išbandęs Subaru likau nustebintas, mintyse sau sakiau "kur tu anksčiau buvai, kad nematei šių puikių automobilių?" Tiesa pasakius prieš tai turėjau automobilius tik priekiniais arba tik galiniais varomais ratais ir nusprendžiau išbandyti visais keturiais ratais varomą automobilį. Taip išėjo kad labai likau nustebintas pavairavęs Subaru Forester 2,5 Turbo modelį pagamintą 2005 metais. Visai kitoks jausmas, greičiausiai didelį vaidmenį tame vaidina nuolat visi keturi varomi ratai. Nusprendžiau pabandyti ir kitus Subaru modelius. Per tą laiką mano bandytą Foresterį kažkas nupirko. Reikia atkreipti dėmesį į tai, kad su mechanine transmisija tokių modelių pasitaiko gan retai. Legacy GT su mechanine transmisija pasitaiko dar rečiau. Kadangi mano paieškose buvo aptiktas vienas būtent toks GT modelis, apžiūrėjus bei atlikus bandomajį važiavimą nusprendžiau jį įsigyti. Rinkos vertė gan aukšta, panašiai kaip Toyota modelių, tačiau ir patikimumu nenusileidžia Toyota modeliams.
Turiu Legacy GT tik vienerius metus, tačiau jokių netikėtų gedimų jis neparodė. Keičiau tik priekinius stabdžių diskus su kaladėlėm ir perrinkau priekinius stabdžių suportus, savaime suprantama keičiau variklio tepalus ir filtrus.
Dar vienas dalykas nustebino - palyginti nedidelės kuro sąnaudos. Yra sumontuota LPG. Vidutinės sąnaudos apie 12-13 litrų dujų 100 km
Ko norėtūsi tai kiek galingesnių stabdžių, nes toks jausmas kad automobilis šauna kaip raketa ir esant ekstremaliai situacijai reikėtų jį taip pat greitai ir sustabdyti.
Subaru Legacy IV Kombi 2.0RA TRE aut, 2007г
Už savo pinigus radau tik paprastos komplektacijos, 2 oro pagalvės, be šildomų sėdynių, nėra ksenono, liukas, odinis salonas, automatas. Dizainas man labai patinka, nors jis ir sensta. Muzika groja baisiai, garso izoliacija bloga, oda labai lengvai purvinasi. Kuro sąnaudos 10-11 mieste. Žiemą per sniegą važiuoja labai smagiai, per purvą irgi važiuoja ramiai, nebuvau dar užstrigęs kur nors, ačiū už tai AWD. Per 64000km eksploatacijos atsirado labai daug įvairių garsų ir girgždėjimų panelės skyriuje. Labai žemas klirensas, su 5 keleiviais vos neliečia asfalto. Valdosi puikiai, kelyje stovi tvirtai ir užtikrintai. Techninis aptarnavimas: keičiu tepalus kas 10-12 tukst km. Keičiau stabilizatorius, pavarų dėžės tepalus ir diferencialo tepalus ir visus filtrus. Ir tai viskas, daugiau jokių investicijų.
Subaru Legacy IV SW 2.5i Comfort AT, 2004г
Automobilis iš JAV. Dėl to kad atvažiavo iš ekologiškos valstijos labai reiklus kurui. Automobilius skirtas dinamiškam vairavimui, kuris suteikia malonumo jausmą. Nežiūrint į tai, kad automobilis skirtas vairuotojui, keleiviams jame irgi labai patogu. Prieš perkant būtinai darykite pilna diagnostika. Iki 100km/val isibegėja per 8sek. Kuro sąnaudos mieste iki 14, užmiestyje iki 9L/100km. Bloga garso izoliacija, ypač prie arkų. Brangokas remontas, lyginant su kitais automobiliais. Jeigu mėgstate sportiškesni vairavimo stilių, teks pilti degalus pusantro kart dažniau. Per mano eksploatacinį laikotarpį buvo tokios bėdos: keičiau ksenoninės lemputės, reikėjo keisti magnetofoną, vieną kart pavarų dėžės kompiuteris sustreikavo, katalizatorius veikia neefektyviai, pilant nekokybiškus degalus, taip pat nuo to atsijungia kruizo kontrolė. Daiktadėžės dangtis lūžo.
Subaru Legacy IV Outback 2.0D RC NAV, 2008г
Masina nusivyleme. Pirkome dyzeliniu varikliu. Buvome vieni iš pirmuju kurie jį isigijome Lietuvoje. Todel dar nebuvo blogu nuomoniu, tik geros. Privalomi patikrinimai buvo mokami. Ir labai brangus, nesakyciau kad reti. Variklis dirba garsiai, nera ekonomiskas. Pavazinejus su priekabute teko greitai pakeisti sankaba. Sankaba keitem du kartus. Salone vietos tikrai nedaug. "Smailejanti i virsu" ir "ispustas" vidus labai mazina erdve. pliusai, kad neblogas pravazumas ir patogios sedynes.
Subaru Legacy IV Outback 2.0D RA TRE, 2009г
Apart keletos smulkmenų mašina save pateisino. Nuvažiuota 114 000 km.Naujų modelių kaina per didelė, už kokius 90 tūkst. Lt apsimoka imti. Šiaip savo pinigų tikrai verta (mokėjau 82 tūkst.) ir kaip su visais varomais ratais tai sanaudos tiesiog stebino, mieste apie 6,5-7 l. saliarkos, čia vasarą. Pravažumas ir posūkių išėmimas be komentarų.
Sankaba nedadirbta ir traukutės priekinės. Dar cd ir klima rodmenys, kai saulė šviečia nieko negali normaliai matyti.