Subaru Legacy III SW 2.5 GX 4x4 Aut. Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.5 л
- Мощность:
- 115 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 10.4 сек
- Ср. расход топлива:
- 9.9 л
Отзывы (13)
Subaru Legacy III 2.0 GL 4x4, 2002г
Sakyciau patikimas auto, pravazumas nera super geras del zemo profilio. Is vietos gerai rauna :)
Toks bendrai paemus - patikimas automobilis. Pasiemi raktelius ir esi tikras kad taska B pasieksi. Elektronikos pakanka ir patikima.
Rekomenduoju - geras kainos ir kokybes santykis. Nesigailiu
Subaru Legacy III 2.0 GL 4x4, 2002г
Vairuoju 2001 sedaną, stabilus kelyje, pravažus, nuo pirkimo nesu turėjęs rimtų problemų, o važiuoju tikrai daug, palyginus automobilis su keturiais varomais ratais kuro valgo nedaug apie 12 l mieste, iš trukumu galima būtų paminėti tai, kad rūdija bet kuris automobilis ne, palyginus kainos ir kokybės santykį puikus pasirinkimas.
Subaru Legacy III SW 2.5GX 16v 4x4, 1999г
Sveiki, turiu Subaru :egacy automatą 99 metų universalas, automatas gerai laiko, reikia tik prižiūrėti, laiku keisti tepalus, ir sinhronizuoti. Mano su 2.5l traukia pakankamai gerai, palyginus kaip AWD kuro tikrai neperdaugiausei ima misrus 14l. maniskis su pilnu farsu(oda,koza,sildomos sedynes,veidrodeliai,autopilotas kondicionierius visi el.langai, 2 liukaiis ir taip toliau, esu patenkintas ir rekomenduociau, islaikymas kiek brangokaS BET atperka visa tai AWD ir kokybe, dalys brangios, bet jei geras japoniskas sudejus laikys ilgai, labai reikia priziureti kebula, labai megsta galiniai stakanai ir skenksciai surudyti...
Subaru Legacy III SW 2.5GX 16v 4x4, 1999г
Puikiai tinka vežti kroviniui, per nepravažiuojamus kelius/bekele. Pasieniečiai visuomet sustabdo patikrinti, nes markė yra paklausi tarp kontrabandininkų (4x varomi ratai, talpi, pravaži, greita)
Subaru Legacy III SW 2.5GX 16v 4x4, 1999г
Vairuoju subaru legacy universala smagiai važiuoja variklis 2,5 115kw kolkas užtenka, bet kuro problema sprendžiau dujų dėka naujos ir jokių problemų.
Subaru Legacy III Outback 2.5 16v 4x4, 2000г
Geras auto, ypač prastų kelių ir gamtos mėgėjams. Puikus pravažumas, važiuoklę sunku nužudytį. Kėbulas jei nematęs avarijų tai gan gerai laikosi. Bet jei kažkas sugenda tai tenka sumokėt šiek tiek daugiau nei vokiečių gamybos auto.
Subaru Legacy III SW 2.0GL 16v 4x4, 1999г
Puikus automobilis kiekvienai dienai. Po šiuo automobilio į kitus net nenoriu žiūrėti. 123 arklio galių veža labai galingai, ypač su mechaninė pavarų dėžė. Daugiausiai man patinka šitas automobilis žiemą. Driftuoja puikiai, tik spėk spausti gazą. Svarbiausia, kad kuro sąnaudos normalios. Į posūkius įeina kaip turi būti, labai stabilus. Salonas didelis, atlenkus sėdynės net ir gyventi galima. Aktyviam poilsiui kaip tik. Patvari, patikima, važiuoklė neužmušama, sportiškai kieta, bet tuo metų pakankamai komfortiška. Pravažumas puikus, svarbiausia ant dugno nepakibti. Dinamika taip pat stebina, nereiklus kurui. Remontas nebrangus, daug neoriginaliu detalių. Labai paprastas ir patikimas arkliukas, pagrinde keičiu tik eksploatacinės medžiagas ir viskas, čia tiesiog nėra kam gęsti. Dabar tokiu automobilių negamina.
Subaru Legacy III Outback 3.0 16v 4x4, 2002г
Kaip dažnai būna, važiavau pirkti visiškai kitą automobilį, nors skelbime buvo parašyta kad automobilis idealios būklės, atvažiavus, pamačiau kad tai lavonas, aišku tokio automobilio man nereikėjo, teko važiuoti namo. O važiuoti reikėjo į kitą miestą, ir jau geležinkelio stotelėj, ieškodamas Autogide visiškai atsitiktinai radau nebloga mašina už patrauklia kaina būtent Klaipėdoje. Tai Buvo Subaru Legacy, universalas, man pasiūlė gerą nuolaidą ir aš nusipirkau šita automobilį. Iškart atvažiavus namo padariau pilna diagnostika ir po jos aš padariau tokius darbus: Perdažiau priekinį bamperį, galinį sparną. Pakeitėm pagr. diržą su rolikais, visus filtrus, įstatytos platininės žvakės, pakeisti tepalai. Iš važiuoklės buvo pakeisti vairo traukės antgaliai, nauji stabdžiu diskai, naujos kaladėlės, pakeisti priekiniai ir galiniai stabilizatoriai. Už viską, su darbais buvo išleista apie 450eu. Po buvo remonto prasukta 21000km ir dar nei vieno karto nepavedė. Užsikuria prie šalčių, neužkaito prie dideliu karščių, niekur nebuvau užstrigęs, bet AWD šiems automobiliams skirta ne tam, kad važiuoti bekelė, daugiausia tai padaryta dėl stabilumo. Automobilis puikiai valdomas, stabiliai laikosi kelyje, didelis, erdvus salonas, didžiulė bagažinė. Salono detales iš plastiko yra minkštos ir lengvai nesusibraižo, neužmušama, tvirta važiuoklė.
Minusai: Lietas automatas, mažas degalų bakas 55L, klimato kontrolė nepatinka, tiesiog pučia šalta arba šilta, bet tai nėra efektyviai. Kai kurias detales reikia užsakinėti, nes vietoj nebūna.
Subaru Legacy III Outback 3.0 H6, 2002г
Outback 3.0 H 2002m
Uzkliuvo deklaruojamos sanaudos uzmiestyje ir vidutines 9.8ltr
Realiai kai ka tik isigijau auto nebuvau isistates duju vaziavau i Palanga 90-110 km/h ,pastoviu greiciu be lenkimu,Sanaudos- 12ltr.
Kai su dujom gaunasi 13-15 ltr.priklausomai nuo sezono ,vaziavimo manieru
12 ltr,tai geriausia kas gali but.Netelpa galvoj juokingi 9,8 ltr
Del gedimu,jokiu priekaistu esu pralekes 350 000 km. Standariniai aptarnavimai -kaladeles,galiniai sailenblokai,granata ,guoliai priekis
Elektros gedimu nereikejo taisyti.
Subaru Legacy III 2.0 GL 4x4, 2002г
Šį automobili turiu dar palyginus nesenai, pusė metų. Jokiu didesnių gedimų neturėjau. Keičiau galines stabdžių kaladėles, labai nesunkiai pavyko pasikeisti.Kaina detalių kolkas neisgazdino.truputi žemokas automobilio galas,na ir kėbulo korozija(as dar su šia problema dar nesusiduriau)
Subaru Legacy III 2.5GX 16v 4x4, 2002г
Gerbiamas automobilis tarp jį turinčių ir ne tik. Važiuoklė tikrai puiki, pravažumas taip pat. Interjero medžiagų kokybe nenusileidžia nei audi, nei bmw. Puikus valdymas, patogus mieste ir už jo ribų.Trauka nėra kosminė, bet pakanka smagiai pavažinėt. Kuro sąnaudos nėra dideles mieste 9L. Dalys nėra pačios pigiausios, bet dedant originalias dalis, jas galima ilgam pamiršti. Pagrindinis minusas- smagus automobilis, taigi rasti su geru varikliu, nedegančia sankaba, ar kur neapibraižyta nėra lengva
Subaru Legacy III Outback 2.5 16v 4x4, 2000г
Geras automobilis, tik labai rūdija kėbulas. Geras pravažumas purve ir žiemą,
iki dvyliktų metų eksploatacijos rimtai niekas negedo,
Universalas , galima ilgesnį daiktą pervežti, patogus prie ūkio.
Aukštesnis miško keliais nebraukia bamperiu.
Subaru Legacy III 2.0GL 16v 4x4, 1999г
Komfortiskas automobilis bekelei ir stabilus plentui, tai Subaru Legacy Univesalas 2.0 AWD Mech. Visi varantys ratai tai saugumo jausmas, kuri reiketu pajusti. Vaziuojant serpantinu, ir uzvaziavus galiniam ratui ant ledo luito jis pasoka, taciau automobilis lyg niekur nieko vaziuoja ramei toliau. Mano Subie buvo dujofikuota, (tiesigines,balionas vietoj zapaskes 55l)kuro vartojo 9-11. Benzino mieste apie 8. Ramiam vaziavimui automobilis nera skirtas, jo pakabos derinimas ir opozicinio variklio jega skirti labiau greiti megstantiems vairuotojams. Pakabos remonmtas nera pigus, taciau detales amzinos, gerai tinkancios musu duobetoms gatvems. Pakaba daugiasvyrte, solenbloku ir kitu gumu marios. kazkas gale sucipsedavo uzvaziuojant ant gulincio policininko ar saliales, taciau meistrai pasake, jog viskas gerai ir bedu ieskoti per anksti:( Deja, garso izoliacoijos nera, todel garsiai girdisi padandu triuksmas ir variklio darbas pasiekent 2500 apsuku ir daugiau. Puse plasmasiu idealiai minkstos, kita puse -bjauriai kietos. Masina sunki nes labai saugi, A,B,C,D pillar labai storos ir apsaugo jus apsivertimo ir soninio smugio atvejaijs. Taciau jam viska galima tleisti uz tai kaip jis vaziuoja. varikliukas kelia apsukas kaip motociklas, sauna is vietos staigiai, pavaros jungiamos gan tiksliai(ne taip tikslai kaip BMW), gazo pedalas pamises:) negaliu nepamineti paletintojo, pagalbos kalniuke funkcijos, paaukstintos stogo linijos(labai patinka gale sdeintiems keleiviams) ir milziniskos, tiesiog ogromnos bagazines.