Skoda Roomster 1.2 TDI DPF Greenline Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.2 л
- Мощность:
- 55 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 15.4 сек
- Ср. расход топлива:
- 4.2 л
Отзывы (3)
Skoda Roomster 1.4 16V, 2007г
Turiu šį automobilį jau puse metų, man jis labai patinka. Viskas po ranką, variklio tokiam automobiliui užtenka. Stabdžiai lengvi ir informatyvus. Bagažinė tiesiog gigantiška, reikalui esant galima pervežti bet ką. Galinės sėdynės galima judinti pirmyn-atgal arba išvis galima išimti. Labai daug įvairių daiktadėžių, priekyje yra net šaldytuvas. Salonas labai erdvus, visa šeima su daiktais telpa be jokių kliūčių. Apšvietimas puikus, ir salone ir bagažinėje. Bagažinėje yra net rozetė. Labai mažos kuro sąnaudos, lengvas ir nebrangus remontas, patikimas, nei karto nepavedė kelyje. Keliavome su šiuo automobiliu į užsienį, jokių problemų greitai įveikia atstumus, nepavargsti važiuodamas. Yra tik vienas minusas tai šiek tiek žemas klirensas. Kartais reikia nuvažiuoti į gamtą ir kai kur taip lengvai nepravažiuosi, galima atsisėsti ant dugno. Bet pastačius didesnio aukščio padangas šita problema išsisprendė pati.
Skoda Roomster 1.6 16V, 2009г
Štai ir atėjo laikas atsisveikinti su Roomster'iu. Važinėjau su juo beveik 2 metus, pravažiuota 18000km. Teko eksploatuoti ir per karščius ir šalčius, ir keliais ir bekelėje. Per šį laikotarpį mano požiūris į automobilį gerokai pasikeitė, bet apie tai veliau. Kas atsitiko per 2 metus: man įvažiavo į galinį bamperį, pradėjo barškėti važiuoklė, mano manymų tai priekiniai sailentblokai. Tai atsirado pravažiavus tik 5000km, manau gamykliškas defektas. Eksploatavimas žiemą: Automobilis labai šaltas, -25 nuo namų iki darbo važiuoju maždaug 40min ir tik jau prie darbo automobilis sušyla ir pradeda pusti karštą orą. Esant žemesnei temperatūrai atsistojus prie šviesoforo išvis eina šaltas oras. Kuro sąnaudos žiemą 7-8L trasoje ir iki 14L žiemą mieste važiuojant 1 bėgių. Ant sniego/ledo automobilis jaučiasi puikiai. Elektronikos sistemos patikimos. 1.6 variklio dinamika stebuklinga tokiam darbiniam turiui. Pavarų dėžė paprasta mechaninė, veikia puikiai, nėra ką pasakoti. Bendrai, normalus, paprastas, patikimas, gerai valdomas automobilis. Atrodo ko dar reikia? Bet vis dėl to atidaviau ji ir nesigailiu. Ne mano automobilis ir viskas. Nors mano senas Nissan Sunny nusileidžia Škodai visuose parametruose, išskyrus ekonomiškumo, man jį vairuoti labiau patinka. O Roomster nesukelia jokių emocijų, mašina ir tiek, važiuoja ir tiek.
Skoda Roomster 1.6 16V, 2010г
Tai mano darbinis automobilis, aš ji ne pirkau, koki davė tokį ir vairuoju. Pravažiuota jau 150000km. Pirmą dalyką kuri norėčiau pažymėti kad važiuoklė šiuo automobilio tiesiog neužmušama, o mašina eksploatuojama kasdien ir niekas jos nesigaili, patys suprantate kaip važinėja su darbinė mašina. Ką keitė iš pakabos, tai tik amortizatorių guolius ir dar per šį laikotarpį sugedo reduktoriaus guolis, viskas! Dabar apie pliusus: labai aukštos lubos, reguliuojamas vairas, nebloga dinamika, geras valdomumas kelyje. Galinės sėdynes taip pat yra reguliuojamos kaip ir priekinės. Esant reikalui išvis galima juos išimti. Grandininis variklis, sklandus bėgių perjungimas, antikorozinė danga. Labai ekonomiškas. Minusai: labai pigus salono plastikas, kietas ir greitai susibraižo. Dėl to kad žemai sėdi matomumas šiek tiek pablogėja. Jeigu nusėdo akumuliatorius galima atrakinti tik priekinės durys, galinės ir bagažinės neatsidaro nei iš išores, nei iš vidaus. Tai labai nervina, nes norint nuimti akumuliatorių reikia instrumentų, kurie guli bagažinėje. Automobilis toks pats kaip ir Fabia, tik skiriasi kėbulas.