Skoda Octavia 1U 1.6 Tour Classic Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.6 л
- Мощность:
- 75 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 11.8 сек
- Ср. расход топлива:
- 7.2 л
Отзывы (10)
Skoda Octavia 1U 1.9 TDI GLX, 1999г
Gana pigiai išlaikomas mašiniukas. Labai gera kuro ekonomija (vid. apie 4–5l), tikras 1.9 TDI, patikimas, lengvai čipuojamas varikliukas, nors kita vertus elektronika tikrai nėra stebuklinga ir vis iššoka kažkokios problemos, tai neužsirakina durys, tai vėl pradeda veikti ir metus be jokių problemų visa elektronika... Komforto minimaliai, nors gali būti, kad tai dėl senų ir gana nenoriai pakylančių amortizatorių, todėl manyčiau, kad mašinos važiuoklė šiek tiek paminkštėtų atsinaujinus važiuoklę, nors retai kas užsiima tokių metų automobilių restauravimu ir keičia tik tai, kas būtina, nes tokia Octavia smagiai rūdija, o rinkos kaina tik mažėja.
Skoda Octavia 1U 1.8T RS, 2004г
Skoda octavia 2004 metų 1.8T vRS universalas
Puikus miesto-užmiesčio-šeimos automobilis su truputėli smagaus važiavimo
Skoda Octavia 1U 1.4 Ambiente, 2003г
1
Skoda Octavia 1U 1.4 Ambiente, 2004г
1
Skoda Octavia 1U 1.9 TDI SLX, 1999г
Labai ekonomiškas, nebrangus automobilis, studento kišenei pats tas.
Variklis patikimas ir paprastas, trauka neįspūdinga, na bet 66kw tai nėra ko norėti.
Važiuoklė paprasta, patikima ir lengvai tvarkoma, na bet važiavimas nėra minkštas, savo užpakaliu jauti Lietuvos kelių kokybę.
Kėbulas ne itin dailus, silpna garso izoliacija, nėra daug patogumų, sėdynės man asmeniškai nelabai patogios, o gale mažoka vietos, trijų vyrų gale jau nepaveši. Na bet pečiukas dirba gerai, langai elektroniniai.
Karts nuo karto išlįsdavo koks smulkus gedimas, kuris pagadindavo nervus, na bet per kišenę nekirsdavo.
Šiaip toks visiškai default automobilis, labai labai paprastas visomis prasmėmis. Na bet kas nori tiesiog pigiai važinėti, tai šis automobilis pats tas. Manau Lietuvoje nepakankamai vertinimas variantas.
Skoda Octavia 1U 1.6 GLX, 1998г
Naudoju šį automobilį jau 2 metus. Tai yra tikras šeimos automobilis, erdvus salonas ir didelė bagažinė. Kaip pajuokavo mano draugai tai yra ekonom klasės Volkswagen. Beveik visos dalys nuo Audi ir Volkswagen. Po kapotų visiška kopija Vw Golf IV su 1.6 variklių. Tik logotipas kitas. Per 2 metus pravažiuota 40000km. Per visą mano naudojimo laikotarpį, o aš vairuoju kasdien, sugedo tik valytuvu trapecija (ir kaip specialiai per milžiniška audra). Ir sudegė pečiūko valdymo blokas. Kuro sąnaudos mieste 10L, trasoje 6L/100km. Automobilis labai paprastas. Tik yra vieną problema. Keičiant žvakės, juos labai sunku pasiekti. Jie uždengti išmetimo kolektoriumi ir su paprastų raktų niekaip nepasieksite. Reikalingas specialus raktas, kurį aš labai ilgai ieškojau. Dar vienas minusas tai žemas klirensas. Iš pliusu: labai šiltas pečiūkas, patogios sėdynės. Dar norėčiau apibendrinti, kad automobilis yra labai patikimas, detalės nebrangios, kaip ir pats remontas.
Skoda Octavia 1U 1.9 TDI Nature, 2003г
Labai geras automobilis, patikimas, nereikalaujantis daug dėmesio. Lengvai remontuojamas, daug ką galima remontuoti ir pačiam. Variklis labai patikimas, patikrinta metais. Nereiklus kuro kokybėj. Didelė bagažinė, mažai elektronikos, taip pat ir mažai kas gali sugesti. Variklis dinamiškas, traukia jau nuo apačios ir tuo metu labai ekonomiškas. Salonas kokybiškas ir paprastas, veliurinis. Aišku tai ne Range Rover, bet savo pinigų tikrai kainuoja. Tas kas ieško patikimo, nebrangaus automobilio Skoda Octavia būtent toks ir yra. Važiuokle paprasta, lengvai remontuojama, bet dažnai ją remontuoti ir nereikia, labai patikima.
Skoda Octavia 1U 1.9 GLX TDI, 1998г
su octavia draugauju kiek daugiau nei 2 metai. pirkta Svedijoj. rida pirkimo metu buvo 340 t. km. buvo problema del uzgesimo. tiesiog vaziuojant uzgesdavo ir tekdavo siek tiek palaukt kol vel uzsivesdavo. problema po ilgu ieskojimu ir daug nervu ispresta perlitavus 109 rele. kita beda elektriniai langai veikia tik vairuotojo. kadangi tai yra dazna problema del stiklu pakeleju gedimo ir kolkas neradau tinkamo sprendimo tai netvarkiau.siuo metu (2013-01-25) rida 380t.km. per ta laika buvo pakeista: generatoriaus dirzo tempejas nes, suluzo tempejo amortizatorius. tuo paciu ir dirzas pakeistas. vos nusipirkes keiciau pagrindini dirza su visai priedais. nesenai viena variklio pagalve keista. pakeistas kuro bako sietelis, tvarkyta vaziuokle gerai nepamenu kas bet, gedimai nesikartoja. dar pakeistas kuro siurblys i kita naudota. siaip automobilis tikrai ekonomiskas su pilnuteliu baku (vasara) 55 l. esu nuvaziaves 1170 (Svedijoj, daugumoj uzmiestyje) ir dar buvo like 2-3 litrai bake. kroviniu telpa tikrai daug, ypac nulenkus galines sedynes. siaip automobilis yra naudojamas kasdien. filtrai ir skysciai keiciami beveik laiku. ypatingu kaprizu nerodo. siek tiek erzina prasta garso izoliacijos kokybe ir zema pakaba. gale didesniam zmogui nepatogu sedet del erdves trukumo kojoms bet, vaikams vietos pakanka.
Skoda Octavia 1U 1.9 TDI Elegance, 2001г
Na automobilis pats ekonomiškiausias kokį tik esu turėjęs. Taipogi gera trauka, šiaip netikiu kad maksimalus greitis vos 181km/h. Turiu itarima kad ir 200km/h eitų išspausti. Pakaba gal šiek tiek kietoka, tačiau patikima. Šiek tiek trūkumas prietaisų viduje. Pasigendu klimato kontrolės, taipogi ant rakto galėtų būti nuotolinio užrakinimo mygtukas. Šiaip patikimas ir gerai važiuojantis auto :)
Skoda Octavia 1U 1.9 SLX TDI, 2000г
Labai smagus,paprastas ir labai ekonomiškas automobilis.Turiu 2000 m.universalą 1,9 TDI SLX(66 kw).Su sklidinu iki pat garlavinos pripiltu kuro baku (~55 ltr.)normaliai važinėjant,galima nuvažiuoti apie 1100 km(dar lemputė kuro datčiko neužsidega).Salono viduje valdymo prietaisų mažokai,bet viskas puikiai veikia,sėdynių gobelenas biški galėtų būti ir iš stipresnės medžiagos.Sulanksčius galines sėdynes,galima didelė bagažinės talpa.Kietoka ir labai paprasta automobilio pakaba,bet tai suteikia automobiliui stabilumo ir manevringumo posūkiuose.Važinėju jau metai,su remontu jokių rimtų problemų dar neturėjau.Gal kiek brangokai atsiejo pagrindinio ir generatoriaus diržų,įtempėjų pakeitimas(su darbu atsiejo apie 950 lt.).Manajam automobiliui kartais užvedant variklį(nesvarbu variklis šaltas,ar jau dirbęs)tenka kiek ilgiau pasukti starteriu kol užsiveda.Bet kai užsiveda,dirba sklandžiai,tolygiai vienodai.Kaip išsiaiškinau,gali būti siurblio silpnybė.Kėbulas nerūdija,atsparus korozijai.