Skoda Fabia 5J 1.2 TSI Elegance DSG Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.2 л
- Мощность:
- 77 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 10.3 сек
- Ср. расход топлива:
- 5.3 л
Отзывы (3)
Skoda Fabia 5J RS, 2010г
Fabia RS - nuostabus automobilis. Puikus automobilis mieste - manevringas, greitas, judrus, mažas. Pagal automobillio dydį salonas erdvus, 2 suaugę ir 3 vaikai telpa puikiai. Bagažinė nemaža. Patikimas, per 4 m. jokio gedimo, išskyrus nusidėvėjimą (stabdžių trinkelės). Važiuoklė standi, bet ne per kieta. Priekyje vietos pakankamai 188 cm ųgio vairuotojui, už manęs gale vaikas telpa. Greitai važiuojant posiūkiuose XDS diferencialo blokavimo imitacija puikiai veikia. Teko pasigalynėti su ne vienu aukštesnės klasės ir gerokai daugiau litrų turinčiais varikliais automobiliu. Ne visada pavykdavo aplenkti, bet iškeltą nykštį beveik visada gauni kaip pagarbą. DSG veikia nuostabiai, kad pasikeičia pavara, gali pastebėti tik pagal sūkių sumažėjimą, jokių buksavimų paspaudus gazas dugnas, kaip su tradiciniais automatais (nekalbant apie variatorių), vis dėlto robotizuota mechanika - kiek spaudi, tiek turi. Galima junginėti pavaras prie vairo esančiomis mentelėmos.
Skoda Fabia 5J RS, 2010г
Idealus miesto automobilis, tinkamas ir ilgesnėms kelionėms. Dinamiškas, manevringas, dėl dydžio lengvai parkuojamas, savo klasėje, ko gero, erdviausias, priekyje 1,9 m ūgio žmonės nesiskundžia vietos trūkumu. Patikimas, pakankamai komfortiškas, bagažinė pakankamo dydžio, joje maloni smulkmena - kabliukai, kad maišai nelakstytų po bagažinę, po priekinėmis sėdynėmis yra daiktadėžės.
Skoda Fabia 5J 1.2 TSI Family, 2013г
Nustebino, kad toks mažas darbinis tūris, tik 3 cilindrai, o važiuoja labai kaip turi būti. Variklis puikiai traukia, ypač ant aukštųjų apsukų. Važiuojant 120-130km/val variklio beveik nesigirdi, iki 140 įsibėgėja ramiai, bet po to jau eina sunkiau. Maksimaliai bandžiau važiuoti 170km/val. Tik labai didelis minusas šiuo variklio, kad jis visiškai netraukia ant mažų apsukų. Važiuojant 120km/val 5 pavara tachometras rodo 3000aps. Pavarų dėžė labai minkšta, pavaros persijungia tiksliai ir sklandžiai. Pakaba kieta, bet labai tvirta, nors didelio komforto ir nesijaučia, bet visus kelio nelygumus sugeria puikiai. Garso izoliacija puiki, variklio beveik nesigirdi prie arkų irgi viskas kokybiškai padaryta, jokių pašalinių garsų. Salono apdaila ne iš brangiausiu, plastikas kietas, bet girgždėjimų nėra ir žiemą ir vasarą. Automobilis nėra žemas, bet variklio apsauga prisukta labai žemai, dėl to kartais važiuojant miškais galima ją užkabinti.
Labai garsiai dirba elektrinis vairo stiprintuvas. Nežinau ar tai gedimas, ar taip turi būtu, bet nelabai patinka. Nors vairas sukasi lengvai. Labai minkštas priekinis stiklas, pagavau vos pora akmenukų ir iškarto skilo visas stiklas. Bendrai automobilis daugiau skirtas važinėti trasoje, nes mieste ant mažų apsukų jo neužtenka.