Renault Laguna III 2.0 Privilege Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.0 л
- Мощность:
- 103 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 9.3 сек
- Ср. расход топлива:
- 8.0 л
Отзывы (4)
Renault Laguna III 2.0dCi Dynamique, 2008г
Ieškojau ekonomiško automobilio, kuris butu patikimas ir išlaikymas butu gana nebrangus. Taip pat norėjau kad butu ESP, klimato kontrolė, aukštas klirensas, minkšta pakaba, ir nedidele rida. Ir aš radau tokį automobilį. Tai buvo Laguna III 2.0 dyzelis, mechaninė pavarų dėžė. Veliūrinis salonas, klimato kontrolė, ESP, šviesos, kritulių daviklis, 6 airbagai, visi el. langai ir veidrodėliai. Patiko kaip auto atrodo, gražus, sportinis dizainas, pakankamai retas automobilis. Labai minkštas salono plastikas, reguliuojamas vairas, užvedimas su mygtukų, gera audio aparatūra, skaito mp3. Sėdynės lamai komfortiškos, vietos salone daug, ir priekyje ir gale. Nebloga garso izoliacija, geresne nei buvo mano senesniam Modeo 2006m. Bagažinė vidutinė, bet vietos daug, galima laisvai vežioti didelius krovinius. Cinkuotas kėbulas. Labai saugus automobilis, gavo 5 žvaigždučių iš testų. Variklis galingas, gerai traukia nuo 1700 apsukų. Iki 1700 yra turbo duobė. Pavarų dėžė 6 begių, mechaninė. Ant skydelio parodo optimalų momentą kai reikia perjunginėti pavarą. Pavaros jungiasi nelabai sklandžiai. Variklis dirba tyliai, beveik nesigirdi, ne taip kaip pas VAG. Kuro sąnaudos 7-9L mieste ir 5-6L užmiestyje. Labai minkšta pakaba, valdosi ne taip aštriai kaip Mondeo, bet kelyje yra stabilus. Stabdžiai geri, ABS jungiasi retai. Automobilis dar garantinis, ir kol kas niekas neatsitiko. Pravažiuota jau 4000km.
Renault Laguna III 2.0 16V Coupe aut Euro5, 2011г
Labai retas, gražus ir sportiškas automobilis, teko su juo draugauti 9 menesius. Automobilis sukurtas ilgiems atstumams, teko keliauti su juo per daugelį Europos šalys, Rusija. Automobilis tiesiog provokuoja viršyti greitį, kitaip su juo važiuoti negalima. Visada jaučiasi stabilumas ir užtikrintas valdymas. Labai lengvai lenkia, puikus variklio ir pavarų dėžės darbas. Ir tai ne naudojant sportinį ar rankinį pavarų dėžės režimą. Labai komfortiškos ir kokybiškos sėdynės, tenka sėdėti kituose mašinose ir iš karto jaučiasi, kad Lagunos salonas yra aukščiausio lygio. Garso aparatūra stebinanti, BOSE su subwoferių ir 10 kolonėlėm sako pati už save. Muzika leidžiu iš USB, garso kokybė ideali. Keliavome į Maskva keturiese, gale niekas ne sakė, kad buvo nepatogu. Važiuoti penkiese tikrai nepavyks. Automobilis važiuoja labai minkštai ir komfortiškai, bet tuo metu jis yra susikaupęs. Labai gera garso izoliacija. Žibintai įspūdingi šviesa keliauja kartu su vairo pasukimais, posūkiuose labai patogu. Mašina pati užsidaro ir pati atsidaro, reikia tik turėti su savim raktą-kortelė. Užsiveda nuo mygtuko, tik raktas-kortelė turi būti kišenėje. Dinamika, jeigu trumpai nuo 0 iki 100 per 9sek. Traukos variklis tikrai turi, nėra jokių turbo duobių, labai greitai reaguoja į akceleratoriaus pedalą. Bet automobilis vis tiek ne lenktyninis, ir man tai dar labiau patinka. Bendrai galiu pasakyti, kad automobilis gavosi tikrai sėkmingas. Dizainas aišku yra skonio reikalas, bet man patiko. Pats automobilis labai kokybiškas, išskirtinis, visada traukiantis akį. Dažnai žmones bando aplenkti ir pažiūrėti kas tai per automobilis, koks gi ten ženkliukas, daug kas fotografuoja, žodžiu be dėmesio tikrai ne liksite.
Renault Laguna III 2.0dCi GT, 2010г
Tikrai geras automobilis su juo važiuoju jau metus laiko ,tolimom kelionėm tikrai patogus ,važiuoti smagus.Variklis geras su grandine, nereikia keisti jokiu diržų,greičių dėžė gera 6 pavaros labai patogiai, aš važiuoju jau su ketvirta Laguna prieš tai turėjau keles Audi bet dabar nebenoriu jų ,labai brangus jų išlaikymas .Jeigu nebus nuvaryta mašina tai problemu nekels .
Renault Laguna III 2.0dCi GT, 2008г
GT standoka pakaba , eksplotuojami ratai tik r18 , vaziuokles detales tikrai nera brangios , puikios priekines Rekaro sedynes ,