Renault Laguna II 2.0T 16v Privilege Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.0 л
- Мощность:
- 121 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 8.7 сек
- Ср. расход топлива:
- 7.7 л
Отзывы (21)
Renault Laguna II 1.9 dCi Dynamique, 2001г
Turėjau tokį prancūzų stebuklą, gal kol nauja, tai viskas gerai veikia, važiuoja minkštai, gan ekonomiška, bet nuo 250000 ridos, geriau tokio auto neturėti, byra viskas, pradedant pakaba, ir reguliariai, turbina, generatorius, greičių dėžė, po to elektronika pradeda streikuoti, žiemą langų pakelėjai nulaksto, durys nesirakina, kuro įpylimo dangtelis žiemą aplamai neatsirakina, po to kompas durniuot pradeda, dingsta trauka..
Žodžiu, vardinti galima dar ilgai, bet patariu nesirinkti šito auto, nebent mėgstate prie jo krapštytis
Renault Laguna II 1.9 dCi Privilege, 2001г
Per 2 metus daug bėdų nebuvo, tik su elektronika vargau, kortele ypač. Tad jei perkate patikrinkite visą elektroniką, ar viskas veikia, kad neturėtumėte bėdų.
Renault Laguna II 1.9 dCi Dynamique, 2001г
Turiu šį automobilį 10 metų, laguna 1.9 dci 2001, iki pat šiol tik tepalus keičiau ir generatorių, jokių bėdų nėra, labai minkštai važiuojasi, ir mieste, ir užmiestyje galima su ja važiuot. Žvyrkelių nebijo.
Renault Laguna II 1.9 dCi Privilege, 2004г
Važinėju jau tris metus jokių problemų jei viską laiku keiti kas 15000 į servisa užsuku keisti tepalų ir važiuoklės patikrai super auto nėra pavedus
Renault Laguna II 1.9 dCi Authentique, 2001г
Turėjau ir benzininę, ir dyzelinę Laguną. Prisiskaičiau komentarų, kad nuo dyzelinių reikia bėgti kuo toliau, kad byra turbinos, purkštukai ir t.t. Nusipirkau iš pradžių benzininę 1,6l ir ja pravažiavau 80 tūkstančių kilometrų. Ji buvo beveik bazinė modifikacija, bet jau vien su ta įranga ją tiesiog pamilau. Geriausias automobilis kokį turėjau. Bet ji skirta ramiam važiavimui, tai jos stichija. Važiuoja taip ramiai, kad net migdo. Jei planuojat pirkti Laguna bulvėms vežioti - jums nepatiks. Turbinos dyzeliams nelaiko tiems, kurie nekeičia tepalų arba keičia į ne tokius, kokių reikia. Purkštukai - į bakus pilantiems velniai žino ką. Galinius salenblokus keičiau tik nusipirkęs ir tuos 80 tūkstančių kilometrų keisti nebereikėjo. Kiek silpnesnė elektronika, bet nereikia panikuoti, jei užsidega kokia lemputė - paprasčiausiai Lagunos bijo drėgmės ir didelio šalčio. Kaip užsidega lemputės, taip ir užgesta, pati elektronika pakankamai patikima. Tiesa, bent jau 1,6 benzininės (su kitais benzininiais varikliais nežinau) turi gamyklinį broką - nelaiko babinos. Jos variklyje keturios, tai net sugedus vienai variklis toliau dirba ir leis pasiekti servisą ar namus. Pakeisti babiną - 30 eurų ir pora raktelių, paprasčiau nebūna. Per tuos 80 tūkstančių sugedo 3 iš 4. Bet ar dyzelinė, ar benzininė, Lagunai galioja viena taisyklė - jei bandysi ją taisyti, kaip kokį golfą, plėšysi tupai, tai tik prisidarysi bėdos. Geriausia, jei visai nežinai, pažiūrėti internete kaip ką reikia taisyti arba manualuose (lengva rasti ir atsisiųsti) ir nustebsi, kad buvo galima taip genialiai paprastai sukurti. Apskritai - Laguna, tai prancūzų kūrinys, kaip moteris, ją reikia mylėti ir kartais susitaikyti su kaprizais.
Tiek apie benzininę. Dabar dyzelinė - nuvažiavau ja jau 50 tūkstančių kilometrų ir toliau važiuoju. Stulbinančiai taupi, gerai traukia. 6 bėgių greičių dėžė (būtina sekti tepalų lygį dėžėje), autopilotas leidžia norint važiuoti itin taupiai. Kai dariau eksperimentą ir važiavau griežtai pagal taisykles, bendrai 450 kilometrų kelionėje po užmiesčio kelius vidurkis gavosi 4,8 litro. Vertinant svorį, kad ir stoviniavau, manau, puikus rezultatas.
Lagunos nepūna. Jei rasi nors vieną rūdelę - kažkas su automobiliu buvo. Beje, jei lenksi plastmasę ir galvosi sulūs ji ar ne - būk tikras, kad lūš. Dažnai lūžta avarinio mygtuko jungiklis (tereikėjo netyčia per jį stuktelėti), bet jungtuką pakeisti labai paprasta (apie 10 eurų). Plastmasės tai tikrai silpna vieta. Užvedimo kortelės - puikus išradimas, bet tik tiems, kurie jas laiko tvarkingai, nesėdi ant jų ir nemėto kur papuola. Bet vis tiek linkęs išlūžti užrakinimo mygtukas. Todėl pirkit tik su dviem kortelės, nors kortelę išardžius (o gražiai tai padaryti sunku) mygtuką lengva prilituoti. Išlūžo kortelių mygtukas abiems Lagunoms.
Važiuoklė - minkšta ir labai elementari. Bet kokiems galiniams salenblokams pinigų geriau nepagailėti, tada ji bus ir patvari. Žinoma, kiekvienas atvejis individualus, būna ir labai komplikuotų Lagunų, kaip ir su visais automobilių modeliais. Beje, galiniai sudilę diskai - ne smulkmena, jie labai brangūs, nes eina su guoliais (vienas diskas kažkur apie 70- 80 eurų).
Dar - pirkdami patikrinkit ar užsidarinėja langai, jie linkę streikuoti. Jei užsidarinėja po centimetrą (būna po akumuliatoriaus išėmimo) - nebijokit, taip turi būti. Uždarykit iki galo ir palaikykit porą sekundžių - persiprogramuos į normalų rėžimą. Tikrinkit ar užsirakino durys - oksiduojasi spynelių elektrinių motoriukų kontaktai ir jos ima neužsirakinėti. Sutaisymas taip pat nieko nekainuoja, jei žinai kaip išardyti. Patikrinkit ar kortelėje avarinio atrakinimo raktelis nuo tos Lagunos (nusiima plastmasiukas nuo rankenėlės ir galit duris atrakinti ar užrakinti rakteliu). Dar, beje, žinokit, kad atjungus akumuliatorių užsiblokuoja magnetola, reikia kodo. Man nemokamai kodą išgeneravo laguna klubo nariai (atskira tema forume buvo), didelis jiems ačiū.
Renault Laguna II 1.6 Authentique, 2006г
Automobilis labiau tinkantis moterims, gan išvaizdud, žmona automobiliu buvo patenkinta. El. gedimai priveda prie nevilties, ganetinai ilgai buvau patenkintas po pardavimo :) Automobilio kainos ir pagaminimu metų santykis labai geras, gan pigaiai galima nupirkti ganėtinai ne sena automobilį, paklojos daugiau ir net gero stovio.
Renault Laguna II 2.2dCi Initiale, 2005г
Daug domėjausi apie šitą automobilį ir ieškojau pilnos komplektacijos. Tokia komplektacija Renault vadinasi "INITIALE" dabar kai nusipirkau, galiu pasakyti, kad įvertinu labai gerai. Važiuoklė yra "minkšta". 16 colių diskai ir padangos yra įdealu. Nepatariama dėti žemas padangas, su kuriomis auto atrodo gražesnis, bet važiavimas tampa nemalonus. Mano auto parvarytas iš Prancūzijos. Buvęs vieno šeimininko, pastarasis variklio tepalus keitė laiku, tai variklis ir dabar dirba kaip "bitutė", bet automato tepalai nebuvo keisti nuo gimimo, nors keitimas BŪTINAS kas 60k. (automobilio rida 190k. ) Dėl to labai liūdna. Reikėjo imti automatinę dėžę ir visą iš naujo perrinkti. BET DABAR.. automatas dirba kaip laikrodukas ir dirbs be problemų tik tepalus reikės pakeisti po 50k . beje automatinė pavarų dėžė yra AISIN 5 pavarų. Malonumas yra važiuoti tiek mieste, tiek užmiestyje. Kuro sunaudojimas mieste ~8, o užmiestyje ~6 Variklių problemų yra ta, kad "specai" pila tepalus, kurie netinka tiems varikliams ir dėl to pagrindinė priežastis yra "turbinos defektas" ( variklio alyvos keitimo intervalas pilant tinkamą alyvą yra 15k. ) Jeigu piltų variklio alyvą, kuri atitinką tiems varikliams, TOKIOS PROBLEMOS NEBŪTŲ VISAI.....
Kaip parinkti alyvą ?
info štai
Variklių alyvų specifikacijos
Transporto priemonių variklių alyvas galima išsirinkti pagal atitinkamą SAE žymę, taip pat API, ACEA ir transporto priemonės gamintojo nurodytas specifikacijas. Šie parametrai yra nurodyti transporto priemonės vartojimo instrukcijoje ir ant produkto pakuotės.
Variklių alyvų specifikacijos
API(American Petroleum Institute)
• Benzininių variklių alyvų klasės: SA…SM.
• Dyzelinių variklių alyvų klasės: CA…CJ-4
Kuo tolimesnė antroji specifikacijos raidė pagal alfabetą ir kuo
didesnis skaičius, tuo alyvos klasė aukštesnė.
ACEA
(Association of European Automotive Manufacturers)
• Lengvųjų automobilių benzininių ir dyzelinių variklių alyvų
klasės: A1/B1, A3/B3, A3/B4 ir A5/B5
• Lengvųjų automobilių benzininių ir dyzelinių variklių, su
išmetamųjų dujų apdorojimu (alyvos suderintos su katalizatoriais),
alyvų klasės: C1, C2, C3 ir C4.
• Sunkvežimių dyzelinių variklių alyvų klasės: E2, E5, E4, E6,
E7 ir E9.
Lyginant su API klasifikacijos sistema, ACEA specifikacijos geriau
atitinka šiuolaikinių Europos variklių ir važiavimo sąlygų
reikalavimus. Europos Sąjungoje leidžiamų vartoti variklių tūriai
yra mažesni, varikliai yra specialiai sureguliuoti, juose įdiegtos
daugiavožtuvės sistemos, taip pat vis labiau populiarėja turbokompresoriai.
Papildydami ACEA ir API specifikacijas, dauguma
automobilių gamintojų nustato ir publikuoja savus – gamyklinius
standartus, kurie dažniausiai yra aukštesni nei ACEA ir API nustatyti,
pavyzdžiui VW 503.00, MB 228.5 ir kiti.
Renault Laguna II 1.8 16V Expression, 2002г
Renault Laguna II nusipirkau po Lagunos I. Senutė turėjo 2L benzininį variklį, o II 1.8l. Tai skirtumas žvėriškas. Nors ir senė su 2L gerai traukė ir kosminius greičius esu pasiekęs, tačiau naujosios 1.8L atrodo dar galingesnis. Mane patraukė šio auto išvaizda ir tiesiog norėjau išbandyti Laguną II. Automobilis yra patikimas ir pigus remontuoti. Esu studentas, dirbau už minimalią algą, ir galiu pasakyti nei Pirmukė, nei Antrukė manęs nenurengė. Šis Prancūzų stebuklas nėra dažnai gęndantis daiktas. Tačiau galiu pasakyti vieną dalyką, kad jei reikia jį remontuoti, tai varykit kas tą tikrai išmano ir supranta, nes nemokėjimas jų remontuot, gali pridaryt bereikalingų išlaidų. Esu susiduręs su dviem, kaip čia pasakius, ne gedimais o tiesiog gale kažkas užė, galvojau kad guolis ir pažystami sakė, kad guolis užia, net iš tolo girdėt. Bet nė velnio čia ne guolis buvo kaltas, pakeitus jį nauju, vistieik užimas nedingo. Atėjus žiemai, uždėjus žiemines padangas užimas dingo. O viso to pasekoje buvo kaltos galinės padangos, tiksliau viena, nes buvo skirtingas nudilimas. Antras dalykas, dingo trauka. Nuvariau į diagnostiką, iškart kompas parodė kad kažkas su katalizatorium negerai, greičiausiai užsikimšo.
Ir tai tiesa, tačiau jis buvo išdegęs pagal vamzdžio forma ir duodant gazo užkimšdavo vamzdį. Katalyzas išpjautas, įdėtas universalus ir trauka vėl yra.
Galiu pasakyti tik vieną dalyką: žmones, bukit geri, neklausykit bobučių pasakojimų apie automobilius, kad tas geras tas ne. Ir dar, nepirkyt jūs tu Dyzelių, ir jums patiems bus ramiau ir aplinkai sveikiau, nu aišku tik servisai mažiau darbų turės.
Rekomenduoju šį auto!!!
Renault Laguna II 1.6 16V Authentique, 2001г
Prieš tai turėjau Renault 19, pardaviau, nes pradėjo rūdyti. O šiaip mašina man patiko, komfortiška pakaba, geras klirensas, ekonomiškas, nebrangiai išlaikomas ir buvo pakankamai dinamiškas. Iš pradžių norėjau Megane, bet kai pasėdėjau Lagunoj pasirinkimas buvo aiškus. Pirkau su 90000Km rida. Automobilis verslo klasės, atrodo elegantiškai, erdvus viduje. Veliūrinis salonas, komfortiška pakaba, nebloga dinamika, kondicionierius, kokybiška muzikos aparatūra. Gražus interjeras, geras matomumas, erdvus salonas, daug vietos ir priekyje ir gale. Labai didelė bagažinė. Garso izoliacija gera, bet variklis girdisi ant aukštųjų apsukų. Daugelis sako, kad 1.6 variklis per mažas tokiam automobiliui, bet man po 1.4 jis atrodo itin dinamiškas. Niekad neturėjau problemų su lenkimų ar startuojant nuo šviesoforo. Šiuo metu rida yra 160000km su variklių jokių problemų. Tepalų, filtrų keitimas ir viskas. Pavarų dėžė mechaninė, irgi be problemų. Pakaba labai minkšta ir už tai reikia mokėti. Kas 15000Km keičiu stabilizatoriaus traukės ir įvorės. Šiaip galima ir nekeisti, saugumas nuo to ne pablogės, bet atsiranda nemalonus bildesiai, kuris man yra nepriimtinas. Kuro sąnaudos: 8-12L/100km mieste. Priklauso nuo vairavimo stiliaus. Trasoje 6L.
Renault Laguna II 1.9 dCi Dynamique, 2001г
Automobilį turėjau apie metus laiko per kuriuos tvarkiau daugiausiai važiuoklę. Su rimtesnėmis elektronikos bėdomis nesusidūriau. Kartais sustreikuodavo užsilenkiantys veidrodėliai ar langų pakelėjai tačiau daugiau nieko. Pats auto trauka nesiskundžia tačiau tik tada jei turbina tvarkinga. Kartais trauka dingdavo dažniausiai važiuojant greičiau nei 90kmh/val greičiu tačiau ši bėda atsirasdavo retai. Didžiausia bėda buvo nuolat lašantys tepalai. Investavau nemažai tačiau ši bėda iki galo taip ir nebuvo išspresta, todėl karts nuo karto tekdavo įpilti litrą kitą tepalų. Kritikos galima skirti ir už barškančias plastmases salone. Jei ruošiatės pirkti dyzelinę laguną ieškokit kuo naujesnės, kad išvengtumėte turbinos defekto kuris pasitaiko gana dažnai, o pašalinti jį kainuoja nepigiai. Jei reiktų vėl pirkti Laguna ieškočiau benzininiu varikliu.
Renault Laguna II 2.2 dCi Expression, 2003г
Po pirkimi pravažiuota jau 10000km. Kebulas pilnai cinkuotas, kapotas aliumininis, priekiniai sparnai iš plastiko. Variklis 2.2 Dci 150 A.G, labai gerai traukia, net ir ant mažų apsukų, be to labai ekonomiškas. Pavarų dėžė mechaninė 6 begių. Paprasta mechaninė dėžė, 5,6 pavaros pakankamai ilgos, lenkiant nepersijungiu į žemesne, traukia ir su 6. Pakeičiau per visą laikotarpį tik tepalus, filtrus, diržus su rolikais, ir 2 variklio pagalvės. Pakaba labai paprasta, keičiau tik 2 vairo traukės ir gale sailentblokus. Sailentblokai gyvena apie 30000km. Jų pačių kaina maža, bet darbas brangiai kainuoja, nes jie sunkiai montuojami. Reikia nuiminėti visą galinį tiltą. Darbas kainuoja nuo 50 iki 100 eu, kaip pasiseks. Stabdžiai stabdo normaliai. ESP, ABS taip pat padeda ir veikia normaliai. Tik kartais užsidega ABS lemputė, bet jos uždegimo algoritmas nesuprantamas. Lietai važiuojant, kai automatiškai užsidaro visos durys lemputė taip pat dingsta. Renault elektronika... Kuro sąnaudos mieste 6, trasoje 4l/100km. Gera garso izoliacija, erdvus salonas. Neveikia avarinės signalizacijos mygtukas, pastoviai užsidega lemputė, kad trūksta langų valiklio, tačiau bakelis yra pilnas.
Renault Laguna II 2.2 dCi Expression, 2003г
Po pirkimi pravažiuota jau 10000km. Kebulas pilnai cinkuotas, kapotas aliumininis, priekiniai sparnai iš plastiko. Variklis 2.2 Dci 150 A.G, labai gerai traukia, net ir ant mažų apsukų, be to labai ekonomiškas. Pavarų dėžė mechaninė 6 begių. Paprasta mechaninė dėžė, 5,6 pavaros pakankamai ilgos, lenkiant nepersijungiu į žemesne, traukia ir su 6. Pakeičiau per visą laikotarpį tik tepalus, filtrus, diržus su rolikais, ir 2 variklio pagalvės. Pakaba labai paprasta, keičiau tik 2 vairo traukės ir gale sailentblokus. Sailentblokai gyvena apie 30000km. Jų pačių kaina maža, bet darbas brangiai kainuoja, nes jie sunkiai montuojami. Reikia nuiminėti visą galinį tiltą. Darbas kainuoja nuo 50 iki 100 eu, kaip pasiseks. Stabdžiai stabdo normaliai. ESP, ABS taip pat padeda ir veikia normaliai. Tik kartais užsidega ABS lemputė, bet jos uždegimo algoritmas nesuprantamas. Lietai važiuojant, kai automatiškai užsidaro visos durys lemputė taip pat dingsta. Renault elektronika... Kuro sąnaudos mieste 6, trasoje 4l/100km. Gera garso izoliacija, erdvus salonas. Neveikia avarinės signalizacijos mygtukas, pastoviai užsidega lemputė, kad trūksta langų valiklio, tačiau bakelis yra pilnas.
Renault Laguna II 2.0 16V Privilege, 2001г
Turėjau ir tebeturiu RENAULT LAGUNA II 2.0 IDE varikliu. Privilige komplektacija, tik be navi.
Turiu ja nuo 2009 metų, dar nė karto neteko remontuot važiuoklės ar variklio.
Minusai.
1. Avarinio įjungimo mygtukas (na bet čia matyt visų lagunų :D)
2. Mašina su šiuo varikliu turi taip vadinamą "dyzelinę" sistema du kuro siurbliai ir aukšto slėgio kuro įpurškimas. Labai nepatikimi kuro slėgio reguliatoriai (o kartu ir matuoklai), kai jie išeidavo iš rikiuotės, tai kompiuteris automatiškai gesna mašina dėl neva per aukšto kuro slėgio. Ir tą darydavo kas minutę, tai važiuot neįmanoma...
Pačiu daviklių galima buvo gaut tik sostenoi arba lautroi - kaina buvo 600 Lt. Tačiau nepatikimi. Taip pat juos labai blogai veikia bioetanolis.
Dabar pakeistas daviklių tiekėjas, bet kaina yra 1400 Lt., tačiau davikliai patikimesni.
Renault Laguna II 2.2 dCi Privilege, 2002г
turiu si automobili pusia metu, keiciau kas buvo reikalinga, tepalai dirzai ir kas barskejo. tat dabar vaziuoju be problemu, grazi isvaizda, daugybe privalumu, ir kaip uz tokia kaina geru metu, labai daug pletku apie reno ir panasei , turi tokias pat lagunas gal 5 pazystami, ir nei vieno blogo atciliepimo, tesiok reik nenumesti twarkyti masinos sudarankem ir labiau pasidometi apie einancias detales, tepalus kokie reikalingi ir myleti ja , tuomet ji tikrai tarnaus ilgai ilgai
Renault Laguna II 1.6 16V Expression, 2001г
Puikus pigus komfortiskas automobilis, labai ekonomiska ir galios pakanka. Per 3 metus tinkamai eksloatuojant neteko taisyti nieko rimto, variklis kebulas issilaikes puikios bukles nors ir prabegus 250k. Galetu buti geresne vidaus plastmases kokybe.