Renault Clio II 1.2 Access Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.1 л
- Мощность:
- 44 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 15.0 сек
- Ср. расход топлива:
- 6.0 л
Отзывы (7)
Renault Clio II 1.9D RT, 2000г
Automobilis tikra neypatingas, kietas, netraukiantis (48kw), prasta garso izoliacija, kaip ir daugelyje mažų ekonominių auto. Kuro sąnaudos 6ltr. Ir krūva bėdų susijusių su elektronika. Gendantys net saugos diržai. Prancūzų staigmena visiem, nei vieno įprasto varžto automobilyje. Visur žvaigždutės ir keisti techniniai sprendimai. Vienu žodžiu, perki mašiną už 100-500 eur, važiuoji kol eina tai daryti ir jokiu būdu nemėgini jos remontuoti, nes smulkių bėdų sąrašas neišsenkantis.
Renault Clio II 1.2 16V All Inclusive, 2009г
Tai vienas is labiausiai vykusiu modeliu nesenoj renault istorijoj. Pradetas 1998 ais ir baigtas leisti 2012 gale. Mazai kas Lietuvoj turbut turi CLIO CAMPUS versijas, kurios leistos nuo 2009 uju. Beja kas idomu, kad paraleliai nuo 2005 uju galo jau leido ir CLIO 3 naujus modelius nenutraukdami CLIO 2 gamybos ir toliau. Tik 20013 ais pasirodziu CLIO 4 versijai, visgi buvo sustabdyta CLIO 2 Campus gamyba, deja.
Renault Clio II 1.4 16V Expression, 2004г
Jau antri metai kaip turiu Clio Mk2 ir didelių nusiskundimų neturiu. Esu visai patenkintas, įvertinus kainos-kokybės santykį (palyginus kainas, būtų galima įsigyti nebent senesnę ir žymiai daugiau km mačiusią auto). 1.4 l, 72 kW variklis patikimas, ir labai smagus mieste, bet važiuojant virš 100km/h apsukos siekia apie 30 tūkst. Vietos automobilyje ne per daugiausiai, bet priekyje tikrai patogu (gale geriausia nebent vaikus vežiot). Didelių problemų dar neturėjau, tik pakeičiu profilaktiškai ką reikia. Kuro sąnaudos apie 5-5,5 l už miesto, mieste manau būna iki 7 l.
Renault Clio II 1.4 16V Pack Dynamique, 2004г
Tai ne pirmas mano prancūzas šeimoje. Turėjome dar Peugeot 406, bet tai jau kita istorija. Radome Clio 2004m. Rida 100000Km brangiausia komplektacija, automatas, parktronikai, gera audio aparatūra, signalizacija, 4 airbag, el langai, šildomi veidrodėliai, borto kompiuteris, kondicionierius, minkštas salono plastikas. Pakeičiau kaladėlės, diržus, tepalus. Automobilis labai patinka, mažiukas, mieste jaučiasi puikiai. Pakaba priimtinai kieta, iš pradžių negalėjau priprasti prie vairo stiprintuvo, bet dabar viskas gerai. Garso izoliacija normali, variklio galios man užtenka, 1.4 98A.g, lengvą kėbulą traukia puikiai. Su automatinė pavarų dėžė kuro sąnaudos 5.5 trasoje ir iki 10 mieste. Žibintai ksenonas, labai ryškus, šviečia puikiai, važiuoju kaip dieną. Už savo pinigus tiesiog įspūdingas automobilis. Mažas, greitas, labai gera komplektacija. Prancūziškus automobilius galima pirkti tik tada, jeigu jūs žinote visa aptarnavimo istorija, kitų atvejų galima sumokėti už tai labai didelė kainą.
Renault Clio II 1.2i RN, 1999г
Iš panašios klasės automobilių Clio yra pranašesnis už savo konkurentus, nes turi įdomu dizainą, daug variklio modifikacijų. Nuo 1.2 benzino iki 1.9 dCi dyzelio. Pats variklis dirba labai tyliai, ir net nebijau pasakyti, kad jis yra dinamiškas, greitai reaguoja į akceleratorių, o kuro sąnaudos tik 5L/100km. Salonas viduje paprastas ir praktiškas. Gali būti ir veliūrinis kaip mano, gali būti odinis. Viskas patogiai išdėstyta, nieko nereikia ieškoti. Salono ergonomika verta dėmesio. Matomumas geras, automobiliukas atrodo mažas, tačiau viduje vietos 4 keleiviams pilnai užtenka. Bet vienam ar dviese važiuoti žymiai patogiau. Bagažinė atitinka savo klasės automobiliams, sėdynės galima užlenkti norint pervežti didesnius daiktus. Automobilis puikiai atrodo su lengvojo lydinio ratlankiais, ir geriausiai imti 3 durų versija. Jeigu rasite tokį automobilį geroje techninėje būklėje, jums tikrai nereikės nieko remontuoti. O jeigu ir reikės, remonto nėra dideles.
Renault Clio II 1.5 dCi Pack Authentique, 2004г
Visiškai nerūdija, nes nėra kam rūdyt, beveik visas plastmasinis.
Kuro sąnaudos puikios, pakaba paprasta, patvari. Elektronikos gedimų nepasitaikė.
Variklis geras tik purkštukai sugenda tokių metų jau, bet nebrangus remontas, nes paprasti purkštukai be siurblio.
Salonas neprabangus, bet plastmasės nebarška bent jau.
Puikus miesto automobilis, tik už miesto jau šiek tiek trūksta arklių.
Renault Clio II 1.2i RN, 1998г
Ne mašina o bėda. Pirkau 9 metu senumo uz 8,5 lt per keturius metus teko sukisti i ja dar 4 k lt. Iskart teko pakeisti vandens pompa. Ziema generatorius mire, Gauti naudoto nepavyko pasirodo pas mane kazkoks retas ameriketiskas generatoriaus variantas; remontas - 250 Lt, Po 2 metu parejo pavaru deze su sankaba minus dar 2 gabalai. Smulkus kebulo defektai viduje: itrukusios plastmases. Po 1 metu naudojimo atsirado problema rytinio auto uzkurimo. jei temperatura zemiau +5 masina nesikuria. Starteris sukasi o varyklis stovi. 3 kartus vaziavau i servisa nieko nerado, po 4 metu kai sugedo spidometras, pakeite greicio davykli ir Krumpliaracio davykli po to uzsiveda is pirmo karto. Vaziojant visa masina trata, barska. Ypac stogas.
Pliusai - mazos degalu sanaudos, kebulas beveik be korozijos.
Gal cia tik man nepasiseke? (Nors pries tai turejau FORD FIESTA 93m(per 4 metus nei vieno lito neisleidau masinai) OPEL ASTRA Universal 97m(irgi nezinojau kur masinoj kas randasi, nes vaziavo be priekaistu), o cia teko isstudijot visa masina, nes musu autoservisai gali suremontuoti masina tik kai parodysi jiems ka ir kur ir kaip, o kitaip makaronu prikraus ir pinigus istrauks