Peugeot 806 2.1 SVDT Отзывы

Peugeot 806 1997-1999
Рабочий объем:
2.1 л
Мощность:
81 кВ
Тип топлива:
Дизель
0-100 км/ч:
13.8 сек
Ср. расход топлива:
8.2 л
Рекомендуют
Отзывов: 3 0
Средняя оценка: 4.5
Напишите отзыв

Отзывы (3)

Peugeot 806 2.1 SVDT, 1997г

2016-06-24
talpumas, salonas, vaziuokle,kuro sanaudos,puikiai tinka dujos, pigios dalys, nerudyjantis kebulas.
Kaprizingas ventiliatorius, elektrine dalis palaipsniui dvesia.

2.0 l su dujomis.10 METU turiu , vaziuoju kiekviena diena.Vairuoju ne dinamiskai.Remontuoju labai retai.Vaziuokle fantastiska.Labai minkstas patogus talpus automobilis vertinantiems visa tai.Bijau kad neivertintas Lietuvoje.Ko tai ju mazoka.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 806 2.1 SVDT, 1997г

2014-10-19
Talpus , patogus bagazines naudojimas - greitas sedyniu isemimas , sonines durys atsislenka . Kantrus - ilgai tarnauja vaziuokle , motoras nelepus kurui , ziema neturi kaprizu uzsivedant .
Na kaip trukuma ivardinciau LUCAS siurbli , man problemos nebuvo , nes uzdetas BOCH mechaninis , kuris srote kainuoja apie 200-250lt .

per 2 metus praktiskai be remonto , nupirkta buvo su motoro defektu , trukes dirzas , pakeistas dirzas ir 3 karamislai ir vel puikiai vaziuoja , labai kantrus zirgas , vietos daug , patogus vairavimas , neblogas pravazumas , prie motoro priejimas nera is patogiuju , bet cia juk minivenas , vaziuokle labai kantri , silpni sankabos trosai .Detales nera brangios , srotuose nera daug ju , bet su detalem bedu nebus , kebulas atsparus korozijai , plasmases isores nuo smugio megsta trukti , o ne sulinkt ar deformuotis . .Sharanas lepesnis ir nera toks talpus . Dizainas skonio reikalas .

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Peugeot 806 1.9 SVDT, 1995г

2014-10-15
Didelis, erdvus, ekonomiskas, galines sonines durys stumdomos. Dar ne viena toki turesiu.
Greit lupasi lakai, krenta lubos, greitai praranda prekine isvaizda. Reikia rupintis sankaba ir deze.

labiausiai nepasiseke su sankaba, keiciau tris kartus (pirmus du keiciau tik diska, treciakart - visa komplekta ir uzmirsau), vaziuokle super, nusipirkau su gatava vaziuokle, pilnas restauravimas kainavo 400 su suvedimu, antrakart i vaziuokle idejau dar 200 lt. Vaziuokle man tarnavo 70 000 km ir pardaviau idealiam stovyje. Dar keiciau guolius ir granatas, guoliai prikiniai po 100-150 (pas branginykus 200), granata 80. Bet pakeiti ir pamirsti. Kebulai labai geri, bet megsta luptis lakas ypac nuo kapoto ir galinis dangtis plastmasinis, atsitrenkus gali suluzti. Dalys pigios. Pr stiklas 70 lt, galinis su visu dangciu 100-150, o daugiau niekam nieko nereikia. Varikliu beda tepalas: ko gero neturejau dyzelio, kad nevarvetu kur nors tepalas, tad jei kiemas isklotas trinkelemis, butina pries perkant apziureti motora is apacios. As jomis prekiavau (dabar naujesniais uzsiimu), turejau seneles gal kokias 7 ir visoms viskas taip pat. Ligos: spidometro, kuro bako rodmenu iskeliavimai anapus, daznam nukrenta lubos (medziaga pati atsiklijuoja), pavaru svirties obuoliai ismalti, bet uz 20 lt susiremontuoji ir vaziuoji metus ar du, bagazines uzraktas daznai atsisako dirbti. Sanaudos: 1.9-6.3 (man tiek vidutiniskai uzteko, bet galan jau pradejo imti ir 6.7), 2.1-7 7.5, 2.0 dujos turbo pasakoja ivariai, bet realiai mieste ne maziau 15, o trasoj galima ir itin taupiai vaziuoti (jei moki ir i 8 tilpsi). dirzo keitmas sumoje apie 800 gaunas, nes prie pagrindinio dar ir generatoriaus kazka keicia. Per tris metus sudejau i ja kokius 6000 lt remontui, tepalams, filtrams, draudimams ir t.t. Man atrodo nera daug. Masina dirbo itin sunkiai, statybos, vos ne kas dien su priekaba ir atlaike kuo puikiausiai.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1997 - 1999 (1997, 1998, 1999)