Peugeot 306 I 1.9 SLD Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.9 л
- Мощность:
- 52 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 17.5 сек
- Ср. расход топлива:
- 6.7 л
Отзывы (4)
Peugeot 306 I 1.6 XT, 1995г
Turiu automobilį jau kaip metus. Prieš tai turėjau Honda Civic kupą. Tai aišku, kai po civiko persėdi ant pugo skirtumas jaučiasi. Važiuot malonu, kilovatų pilnai užtenka kaip tokiai mašinai. Bet remontų kainos..
Už sankabos ir riebokšlio pakeitimą sumokėta 800lt (pusę mašinos vertės), plius dar begale remontų buvo (daugiausia elektronikos) kur nuvertino mašiną į gilų minusą.
Korpusas pradėjo rudyti. Labai rudyti. Slenksčiai po žiemos perpuvę, pirštu praduriami.
Muzikos viduje neįmanoma klausytis garsiai. Viskas dreba, kliba, tas pats yra ant didelio greičio. Vienintelis pliusas - pusiau odinis sportinis salonas (Roland Garros).
Variklio apsaugos nėra, starteris beveik prie kelio lygio. Jau per metus pakeičiau karterį, kai įvažiavau į paprastą balutę, per lietingą dieną.. Nuo tada prasidėjo prikolai su engine check.
Pusę metų važinėju su engine check - kodėl jis dega, neįsivaizduoju. Jungtis sena, taigi dauguma auto salonų neturi senos jungties, patikrint negaliu. Bet viskas veikia.
Gale nėra amortikų - stovi torsionas ir tiltas. Jei tiltas kreivas, taisymo ir restauravimo kaina - 1500lt, kažkur tiek pat, kiek ir naudotas kitas.
Vienžo, elektronika nekokia, rudyja, dalys brangios, vidinė apdaila kliba - pežo gavno.
Peugeot 306 I 1.6 XR, 1998г
Šiaip mano modelis sedanas 98 II etapo, o ne pirmo. Ir grinai atrodo, kaip šis modelis toj foto.
Jei norite pigaus eksplotavimui automobilio sulau šį ir įsidėtį dujas. Į serviza pamiršite kada reikia, jei viska normaliai eksplotuosite laiku pvz.: tepalus,filtrus keiste. As pats turiu iki šiol dar nebuvo problemu, o važuoju su juo vos nekiekviena diena. Nieks nelužta, nebarška.
Varyklis: kaip tokiai mašinai varyklis normalus 1,6, kuro sąnaudos 7,2 vidurkis, dirba garsiau negu vw varyklis truputuka pastebėjau, daug kam normalu yra, bet aš mėgstų, kad tyliai dirbtų varyklis.
Važiuokle: tvirtesne nei vw,audi,seat,škoda, bei minkšta iš paprastų pašinų.
Pigi važiuokle gan labai.
Kėbulas/salonas : Kėbulai pastebėjau dauguma modelių pežo cinkuojami, del to nerudija. Kėbulo dalys tvirtos nelužinėja. Salonas kaip tokiai mašinai tai puikus, nes sedynės minkštos ypač gale minkšta durų aptrauktos minkta veliura tai pats patebėjau , kad gale malonu sedėti, priekines sedines rekaro, del to ant posukių nelabai linguoji pats tiek prieki tiek gale vietos yra ir į aukšti ir per kojas, buvau va tom nustebes, kaip jie išmaste tokiai mažai mašinai gale vietos, bei kad į lubas nesiektum, duris gale tokio pat dydžio kaip ir prieki tai pastebėjau, vokiačių mašinos keturdures galines durelis trumpesnes, nei priekines ir gale vietos mažai. Vat dėl vietos protingai buvo ant pežų išmastyta. O bagažine maža kaip sedanui, bei mažas bardačiokas, nėra puodeliui laikyklio, tai pats išmasčiau iš bmw e60 puodeliui laikykli padaryti.
Elektronika: tai normali nieks negesta, negliučina, bei pakankamai. Tokiai mašinai esu nustebes, kad įdėjo lietaus daviklius, kai lija pati valosi ir pati mato kokiu graičių reikia arba nustoja. el. veidrodeliai, el, langai ir langai paprastai padaryti be jokių minusinių impulsu,o per pliusa ir saugyklį, del nebus nieka problemų, galinis stiklas šildomas su veidrodeliais ir pats išsijungia apšilus. Man pipine gal nepatogiai, bei kai durų normaliai neuždarai tai nešviečia, kaip ant vokiačių.
O šiaip puiki mašina tikrai.
Peugeot 306 I 1.4 XN, 1996г
Turiu nuo 2008 gegužės. Kilmės šalis - Italija, Milanas. Pirkau vos ne aklai, beveik nežiūredamas i būklę. Mano kitos didelės ir sunkios mašinos remontas po avarijos draudimo kompanijos servise pernelyg ilgai užsitesė, o mintis nupirkti mažesnę ir taupesnę mašiną pradėjo kirbėti dar gerokai anksčiau. Atsirado postūmis veikti. Maniau nupirksiu,pavažinėsiu pusmetį - nepatiks-parduosiu. Taigi greitas žvilgsnis krito i automobili, kuris būtų:
1. Benzininis (su perspektyva sumontuoti dujų irangą);
2. Kompaktiškas (jokiu būdu ne sedanas, tokį jau turiu ir turiu vilties, kad kažkada bus suremontuotas) - logiškas sprendimas - hečbekas.
3. Būtų 4-duru. (Dviduris be galo nepatogus, kai reikia įsprausti kelis pagyvenusius žmones į tokį, nes mano patirtis šiuo atžvilgiu didelė ir nekelia jokiu teigiamų emocijų)
3. Neturėtų galingo variklio (2.0+ltr. Tokį automobilį jau turiu, mėgstu ji, bet nekelia šypsenos kassavaitiniai mokėjimai už dujas (per savaitę su 50ltr vos apsieinu, o jei tai būtų benzinas - X2. Nekalbu apie išleistus litus - kainos keičiasi vos ne pora kartu per dieną.)
4. Nerūdytų (arba rūdytų mažiau, nei Opel).
5. Turėtų oro kondicionierių.
6. Būtų pagal kišenę, neprašant skandinavų bankų malonės ir nebijant tolesnės priklausomybės nuo jų.
Įvairiausi elektronikos sistemų (ne elektros, ši veikia be priekaištų) sutrikimai. Įjungi degimą - tepalo lygio indikatorius - kraštinėje kairioje padėtyje, suprask - nulis. Tachometras - užsispiria ir rodo "0", nors variklis veikia. Vaistas - išjungti degimą ir įjungti vėl.
Oro maišų indikatorius. Po degimo įjungimo pašviečia kiek ir, pamirksėjęs 5min lieka šviesti. Vaistas - išjungti degimą ir, pajudinus vairą kairėn-dešinėn, įjungti vėl. (Kartais ir nepadeda... Kartais - nėra pastabų kelis mėnesius)
Spidometras. Žiemą rodo pirmus porą kilometrų. Po to kaip šaus į elektronines smegenis - važiuoji apie 90, o jis - 30,140,80,220,170 atsiremia į 240 ir po to "eina ilsėtis" - "0" ir baigta.
Centrinis užraktas - arba užrakina visas duris, arba tik kaires, arba tik dešines, arba nė vienų (mažiau 5% atvejų). Užrakinu su rakteliu - viskas gerai.
Labai nebrangus eksploatavimas.
Dalys gan pigios ir nereikia dažno keitimo (kaip sakiau, patirtį turiu). Važiuoklė pakankamai tvirta. Paskirstymo diržo kaina - kiek daugiau kaip 1/10 mano "didelės ir gražios mašinos" diržo kainos su visais būtinais priedais, t.y. (65Lt).
Puikus matomumas visomis kryptimis.
Jau 5 metai, kaip turiu, tačiau nerūdija. Yra du įlenkimai variklio dangtyje, vienas su dažų sluoksnio pažeidimu. Matosi tik patamsėjęs metalas. (! 5 metai)
Radau tokį.
Peugeot 306. Visi mano trokšti privalumai, išskyrus p.3. Pasitaręs su šeima del p.3, nupirkau.
Kai ivertinau viską, susiraukęs ir pykdamas ant saves už neapsižiurėjimą (Apmovė pardavėjas - neveikia spidometras), pakeičiau tepalus+ filtrus, išvaliau italu valgyto torto ir kavos žymes salone ir panaikinau buvusio šeimininko kvapą, pakeičiau dešinio veidrodėlio korpusą - mano "pežukas" ("liūtukas") pasidarė visai mielas. Vidutinės išlaidos degalams (sumontavus dujų irangą) sumažejo beveik tris kartus, lyginant su dideliu, gražiu ir ypac komfortišku automobiliu.
Automobiliukas erdvus, viduje labai jauku. Salonas išmuštas audiniu su pukeliu, panašiu į flanelę (išskyrus lubas, šios primena pilka veltinį), bet tai nekrenta į akis, salono spalva ir atspalvis toks, kad nešvarumai matyti tik tada, kai juos ištiesų jau reikia valyti. Priekinis skydelis spartietiškas, bet mano nuomone, labiau privalumas, nei trūkumas - važiuojant toli ir nakti - niekas neblaško dėmesio, kai jis ypač reikalingas. Bet ypač patiko kondicionieriaus veikimas, esant visokioms oro salygoms. Daugeliu atveju tikrai kėle susižavejimą.Bet tai, ko gero, atskira tema.
Atsakant į klausimą: "Ar rekomenduotume šį automobilį?" atsakyčiau: Tai priklauso nuo Jūsų žinių (pakaktų ir elementaraus loginio supratimo) elektros srityje, kantrybės (noro pasikrapštyti savo automobiliuke) sezono, piniginės storio ir Jūsų būdo savybių. Tvirto atsakymo "taip - Ne" nebus.
Peugeot 306 I 1.4 XN, 1994г
Turiu 1994m Peugeot 306 1,4 benzas. Nesiskundžiu. Nusipirkau jį už ganėtinai mažą kainą su tikslu susitvarkyti ir turėti gerą automobilį. Turbūt niekas nepatikėsit, bet kaip planavau taip ir pavyko. Pats prieš tai buvau prieš Peugeot automobilius, tačiau surizikavau nes už tokią kainą gražesnių automobilių nebuvo. Parsivariau Pežuką su sudeginta sankaba, ryjantį tepalus, kreivu galiniu ratu ir t.t. Viską tvarkiau savomis rankomis todėl pinigai buvo leidžiami tik detalėms, naujas sankabos komplektas, pakeisti vožtuvš salnikai, naujas galinis tiltas, gale nauja stabdžių magistralė, pilnai perrinkti stabdžių būgnai, nauji amortizatoriai, bei prietaisų skydelio apšvietimas. Taigi dabar kai automobilis neturi trūkumų galiu papasakot.
Variklis: 55kw atrodo ne itin daug tačiau tokiam automobiliui yra pats tas, jos masė tik 1020kg ir tokio variklio pilnai užtenka išjudint šią masę. Šis variklis yra geriausias iš visų kurie buvo dedami į šį modelį. 1,6 66kw variklis atrodo vidutinio galingumo tačiau į jį pilsit mažiausiai 10l mieste, o pirkdami 306 su 1,8 varikliu tuo pačiu įsigykite ir benzino kolonėlę. Jei norite šio automobilio kuris būtų galingas, tai patariu rinktis XSi arba S16 komplektacijas nei paprastą su 1,8 varikliu, nes sąnaudos tospačios, o variklis galingesnis ir plius išorės apdaila.
Salonas: vyrauja geros kokybės apdaila, važiuojant žvyrkeliu gali tarškėti tik galinė palangė. Priekyje viskas puikiai surinkta, ir nenaudota kieta plastmasė kuri dažniausiai ir tarška. Kaip tokio automobilio vidus yra tikrai erdvus, kadangi sėdynės yra žemai, kuo puikiausiai prie vairo telpa ir nemenko ūgio žmogus.
Važiuoklė: jei ieškot automobilio kuris važiuojant žvyrkeliu nedrebėtų, ne čia pataikėt. Tai dviduris hečbekas, o ne limuzino klasės atstovas.
Elektronika: tokių metų automobilis elektronikos neturės perdaugiausiai, pas mane el langai, el liukas, reguliuojami žibintai. Problemų neturiu.
Kėbulas: neturiu daugiau žodžių kaip super! Nežinau į ką daugiau atkreipia kiti žmonės dėmesį negu į rūdis. 306 modelio kėbulas cinkuotas, ir apie papildomas išlaidas tvarkant rūdis galite pamiršti.