Opel Vectra C 3.0 CDTI Elegance Отзывы
- Рабочий объем:
- 3.0 л
- Мощность:
- 130 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 9.3 сек
- Ср. расход топлива:
- 7.0 л
Отзывы (33)
Opel Vectra C 2.2 DTI Elegance, 2004г
Praėjo 2 m. kai nusipirkau šį automobilį ir bent man tai jis buvo labai geras. Nusipirkau iš pirikupo už 1.2k berods ir buvo krūva defektų - važiuoklę galima sakyti visą perrinkau, iš variklio pusės tai tik alkūninio veleno škyvas, oro srauto matuoklė, išprogramavau EGR, Elobau ir pačipavau saugiai. Kas ten dar.. keičiau sankabą ir vsio. Šiaip didelių bėdų tikrai nebuvo, kėbulas beveik ledas, gan minkšta važiuoklė, žiemą užsikurdavo visada (net ir prie -30*C), dalys nėra pigios, nėra brangios.
Kas pirks 2.2 DTI Vectra, kokios jų dažniausios ligos.
Iš kėbulo, salono pusės: Bagažinės mygtukai gan dažnai pareina, naujas mygtukas 20€. Būna, kad langų mygtukai striginėja (reikia kelis kartus paspausti, kad atsidarytų), tai reikia tiesiog išardyti mygtukų mechanizmus ir išvalyti kontaktus. Dar lyg ir liga būna su skydeliu problema, kad pradeda durniuoti, tai reikia visą skydelį keisti, būna CIM problemos (vairo ritės), kitas CIM ne esu tikras kiek kainuoja.
Iš variklio pusės: Aukšto slėgio kuro siurbliai būna pareina (kitas siurblys 100-150€), būna siurblio grandinė išsitempia. Jei pirksite 2.0/2.2DTI, tai būtinai profilaktiškai pasikeiskite vakuumo žarneles, grįžtamąsias kuro žarneles su trišakiukais. Elobau (gesinimo sklendės daviklis) dažnai pradeda durniuoti, tai jį dažniausiai išprogramuoja žmonės. Kas 200-250 tūkst. km reikia keisti alkūninio veleno vidurinius indeklus, nes susidėvi.
Tie, kurie sako, kad alkūninis velenas "lūžta per puse" - keiskite indeklus kas 200 tūkst. km ir NEVAŽINĖKITE AUKŠTU BĖGIU ŽEMOMIS APSŪKOMIS IR NEDUOKITE STAIGIAI GAZO!!! Varikliai šiaip yra patvarus ir tiek.
Opel Vectra C 3.0 V6 CDTI Sport, 2006г
labai tykiai diba variklis, galima pamanyt kad vaziuojama su benzininiu agregatu, vaziuoja minkstai konfortiskai, po 4 val vazevimo asmeniskai nenuvargstu, nugaros ar koju nesutraukia, senesnej vectroj b jau po 2val noredavosi islipt prasivaiksciot
Opel Vectra C 1.9 CDTI Elegance, 2008г
super auto
Opel Vectra C 1.9 CDTI Essentia, 2005г
Opel Vecra c 2002 2.0 74kw dyzelis
Buvau ir aš isigijas šitą Opelį šiaip pats auto gal ir nieko tačiau turi minusų
1 važiuoklė mėgsta byrėti kai nusipirkau į važiuoklę įkišau beveik 400eur kaladės, diskai, spyruokles ir panašiai, o kur dar keisti tepalai, žvakės padangos na čia eksplotacinės savybės kas privalu keisti kad ir kokį auto įsigysi, tačiau praėjus 3 mėnesiams gale kažkas pradėjo barškėti
2 elektronikos bedos as turejau bedu su valituvais kurie du kartus buvo sugede veikia tik viena padetis viena karta tvarke elektrikas po keliu men vel jie pradejo griba pjauti
3 kuro siurblis kuris pavede priespat ziema kai grizes 1, 5 nebenorejo kurtis nors starteri akmumas suko ir uzsikure ant buksiro ir nuo to laiko masinai pastovejus ilgiau nenoredavo kurtis servise man paaiskino jog cia kuro siurblio bedos ir taip daznai nutinka ir jos prasideda masinai pasiekus 200000km ir remontas brangus
Dar didesnis minu jog sitie motorai labai opus labai letai begejas nuo zemu apsuku ir norit paspausti reikia papinti per gaza
Taigi masina reikalaujanti ivestiticiju ir vistiek atsiranda daliku kurie paplonins jusu pinigine
Salonas na dar puse velnio
NEPIRKIT !
Opel Vectra C GTS 2.2 DTI ActiveSelect, 2002г
Vectra 2,2 pirkau jau 4 metus važinėta Lietuvoje, technikinę praėjau iš antro karto smulkūs gedimai, šiaip bėdų neturėjau puikus auto, nepirkit grabų ir nebus problemų,
Opel Vectra C GTS 2.2 DTI ActiveSelect, 2003г
2003 metų 2,2 dizelinas automatas. Gal tokia pakliuvo, bet tai auto su įvairiausiom elektronikos problemom. Vairo padėties daviklis, klimato valdymas ,ir kita begalė bėdų. Važiuoklė tai irgi tikrai nieko gero, ypatingai gale. Priekyje vien šarnyro kaina prasideda nuo 80 eur, nes eina komplekte su šake ir salenblokais. Kai kurių detalių kainos-kosminės, net VOLVO remontuoti pigiau. Galinis guolis rimtesnis 120 eurų. Salono medžiagos prastos kokybės, sėdynės šiek tiek geresnės, langų ir veidrodžių valdymas nepatogus ir dar, turi žiūrėti ką spausi nes daug knopkių vienoj vietoj. Kad pakeisti vandens pompą reikia beveik variklį išimti. Variklio trauka, normali. Buvo problemų su oro srauto davikliu, interkolerio šlangomis. Visi variklio priekio itempėjai ir škivai pakeisti. Pavarų dėžei didelių priekaištų neturiu ,pavaras kol kas jungia gražiai Kuro sąnaudos vidutinės vasarą apie 7,5 . Variklis dumo nemeta.
Opel Vectra C 1.9 CDTI Elegance aut, 2005г
Turiu šį automobilį trys metus, pirkau nuo tralo su elektronikos gedimais, elektrikas sutvarkė už 80e viską, nuvežiau į servizą tepalus, filtrus ir t.t. pakeičiau, tai tik po dviejų metų teko tvarkyti važiuoklę, o šiaip jokių problemų daugiau neturėjau, kuro siurbčioja labai mažai, gyvenu užmiestyje tai vidurkis gaunas 5.5~ vasara, žiema iki 6.7~ 110kw trauka puiki, automatas dirba taipogi gerai, Visą važiuokle gali perinkti už 150 eurų, tad eksploatavimo kaštai tikrai maži, rudyt man nerudyjo nežinau kaip kitos.. Vairas elektroninis tad kas nevažiavęs kiek bus keistokas jausmas, bet labai greit priprantama
Opel Vectra C 3.0 V6 CDTI Cosmo, 2007г
Patvarus patikimas automobilis, vienas džiaugsmas važinėtis. Nedidelės eksploatacinės išlaidos.
Opel Vectra C 2.2 DTI Essentia, 2003г
Automobilis puikus
Opel Vectra C 2.2 Elegance, 2006г
Opel Vectra 2,2 benzinu 2006m atvazinejau 6 metus, prasukau apie 170000 km ir jokiu rimtu problemu neturejau,labai minksta pakaba,kaip laivu plauki,vazinejau ir rusijos ir ukrainos keliais,ju stovis tikrai blogesnis nei lietuvos keliu,taciau ir pakaba atlaike ir konfortas geras,nedideles kuro sanaudos ir trauka gera,vietos daug,erdvus automobilis.
Opel Vectra C GTS 2.2 DTI, 2004г
Opel vectra C 2.2 DTI
Kaip jau čia ne vienas rašė viskas gerai, kol gerai, bet kai pradeda byrėti tai per metus servise praleidžia daugiau nei aplamai važinėji.
Ligos:
Dingstanti trauka (daug variantų turbina, šlangos, egr, degimo kampas ir dar daug kitų.)
Vairo kolonėlė (restauracija apie 250e)
Kuro siurblys (500-700e)
Pusašis (~150e)
Problemos su elektra gan dažnai įsijungia vairo stiprintuvo ženkliukas ir anti praslydimo kurie iš esmės nieko nesudaro, bet tech nepraeisit, posūkių neatmetinėja ir taisymas atsistos daug. Ši problema nėra susijus su vairo stiprintuvu ji tiesiog įsijungia ir nebedingsta (pats netvarkiau, bet kiek teko domėtis kaina ~300e.
Neiskuria kai šilta. Pagrinde pavasarį kai iš po nakties būna dar vėsu iš ryto užsikursit normaliai, tačiau dieną orui pašilus kuriasi, kaip senas laužas prie -30, o problemos kokios tik nori nuo kuro siurblio iki degimo kampo taisoma bandymo būdu kitaip sakant galit įkišti 1000e ir problemos vistiek nerasti.
Ir dar čia toli gražu neviskas. Žodžiu pradėjus byrėt sukišit 2 x daugiau nei mokėjot ir čia tikrai ne vienetinės bėdos ankščiau ar vėliau visiem nutiks tas pats.
NEPIRKIT!
Opel Vectra C 2.2 DTI Elegance, 2002г
geras auto jei ne... trukineja velenas trukineja spiruokles daznai, amortikai galinei nelaiko, girgzdukai i metus reik keist. o apie salono kokybe tai patyliu :) geras auto. lietuviams svarbu kad pigiai vazuoja, o jis tai pigiai vazuoja ;)
Opel Vectra C 1.6 Club, 2002г
Sveiki.Nusprendžiau parašyti apie savo auto Opel Vektra C 3,2l 155kw V6 GTS Prieš perkant daug domėjausi ir buvau radęs įdomu faktą apie šį auto jeigu kažkas su varikliu problemos yra tai vietoj keliant apsukas ant laisvu ar važiuojant nekyla daugiau 4,5 tūkstančio apsukų nes kažkoks daviklis yra jeigu kompresija maža ar kažkokios kitos problemos rimtos su varikliu.Lenkijoj vieni buvo sugalvoja atjungti daviklį kad kiltu apsukos bet to daviklio mašina nesikūrė tai sugalvojo užtemti tai nutraukė pagrindinį diržą.Po to domėjosi kodėl taip nutiko į vokiečiu centrą rašė ir gavo atsakymą kad tas daviklis stabdo variklio darbą kad varikliui kažkas negerai reikia gilintis o jie visai atjungė ir be jo yra blokuojamas variklio darbas to pasekoje ir nutrūko,galėjo tik temti laisva pavara įmetus.Važinėju jau 8 metus jokiu problemų rimtu nebuvo apart važiuoklės remontas einamų daliu ir tepalų su filtrais keitimas.Variklis be turbinos ir nėra problemų.Jau žmona norėtu kitos mašinos ir susitarėm iki rimto gedimo variklio ir šia į šrotą ir paimsiu nauja iš salono Insignia.Tikrai patikimas ir nereikalaujantis dideliu investicijų senos bet dar gerai atrodančios Vektros ir patikimiausi varikliai 3,2l 155kw dauguma servisu pasakė neužmušami varikliai.
Opel Vectra C GTS 3.2, 2003г
Ilgai ieškojau tokio automobilio Opel Vektra c 2003 metų GTS 3,2 benzino 155kw mechaninės. Dėl ko toks mano pasirinkimas buvo daug forumu žiūrėjau ir meistrų klausinėjau iš 5 autošalkalvių iš jų tik 2 galėjo pasakyti apie šį automobili tad jų nėra daug bet jie kaip susitarę kalbėjo: jeigu rasit tokį variantą Lietuvoje pardavime tai jums pasisekė nes jie buvo skirti Vokietijos ir Anglijos rinkai gaminami dideliems atstumams važiuoti pas mus kažin ar rasit nes tie varikliai neužmušami nebent be tepalo važiuosit tada taip ir kuro nepilti iš Rusijos skiesto,tiktai vairo traukės silpna vieta bet jeigu orginalios tai laiko neblogai.Klausinėjau apie dyzelinius bet vienas tik variantas bet purkštukai silpnoka vieta 1,9 litro 110kw o kiti nepatikimi ir kuro daug suvartoja.Tad po 2 mėnesių radau minėta variantą Lietuvoje ir nupirkau tikrai nė kiek nesigailiu traukes keičiau tik nusipirkęs ir pardavėjas sakė kad traukės keisti reikia.O parduoda dėl to kad išvyksta į užsienį o tai sakau kodėl nevžiuojat su auto nes sakė kad keliu mokestis didelis ir draudimas.Lietuvoje tik draudimo išlaidos kiek didesnės ir ačiū Vokiečiams už tokį auto.Kuro sąnaudos vidutinės 11 litru benzino, dujas įsidėjau tik nupirkęs į auto jokių problemų kuro sąnaudos 13litru duju vidurkis.
Opel Vectra C 1.9 CDTI Essentia, 2005г
Ilgai ieškojau ir nusipirkau šį automobilį Opel Vektra c V6 3,2 benzinas GTS 155kw senesnio modelio lempos. Pirkau prieš 6 mėn už jį sumokėjau 3500eur bet visai nesigailiu ir dabar mastau apie duju įdėjimą.Prieš perkant daug domėjausi norėjau dyzelio bet daug negeru dalyku prisiklausiau tad pradėjau klausinėtis apie benzinus ir keli meistrai pasakė apie šį variantą 3,2 benziną bet pasakė kad jų pardavime rasti sunku Lietuvoje jeigu atsiranda greitai nuperka Vokietijoje yra bet irgi paklausus dėl savo patikimo variklio dar pasakė kad silpna vieta yra vairo traukias.Prieš savaite keičiau traukias ir patikrino visą važiuoklę daugiau nieko nerado blogo tik prasisunkimą tepalo bet sakė nesukti sau galvos pas dauguma auto yra ši problema kai reikės dažnai dapilinėti tepalo tada atvažiuoti ir pašalins problema. Tad po pusantro mėnesio atsirado skelbimas nuvažiavau apžiūrėjau,pravažiavau ir nusipirkau.Benzino suvartojimas yra vidurkis apie 11 litru.Išvaizda labai traukia akį aplinkiniu pas mane GTS apdaila ir spoileris uždėtas ant galinio bagažinės dangčio ir nuimtas pavadinimas su ženkliuku o prieki grotelės pakeistos.Labai mažai pakeitimu bet vaizdas tai labai geras.