Opel Vectra B 2.5 CDX Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.5 л
- Мощность:
- 125 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 9.0 сек
- Ср. расход топлива:
- 10.1 л
Отзывы (39)
Opel Vectra B 1.6 GL Plus, 1999г
Turėjau Vectrą 1.6 74kw universalą nuo 2020 vasario, iki 2021 birželio. Šiaip labai patiko automobilis, į bagažinę daug telpa, kondicionierius gerai pūtė ir pnš. Važiuoklė labai sportiška, tačiau po ilgesnio važinėjimo tas sportiškumas virsta tiesiog kietumu. Vienintėlės investiicjos buvo tik tai ~250 eurų į galinę stabdžių sistemą servise, kad praeiti technikinį, o šiaip nedaug investicijų reikalaujantis automobilis. Tiesa, pats dar investavau papildomai kraudamas visokius žaislus, kaip odinis salonas, Irmscher bamperiai ir pnš. Šiaip ir dabar tebevažinėčiau, jei nebūčiau į griovį nusirašęs.
Tiesa kuro sąnaudos nėra labai geros, taip, kad masčiau apie dujas.
Opel Vectra B 2.0 DI, 1999г
Turiu auto 4 m. nusipirkau gerai atbelstą 260tūk. pramintą , bet labai geru kėbulu, išsiploviau kuro baką, variklį pakeičiau visus filtrus ir tepalus pavažinėjus savaitę ryte paspaudus šaltukui nesikūrė, bandžiau su panele, bet nepadėjo, nusiminiau, po savaitės diagnostika paskambino ir 130e. Visas purkštukų tarpines reik keist, tai tuo ir baigėsi mano bėdos pirkau nebrangiai tai nieko baisaus, pirkau iš pasiturinčio, pardavė pigiau gal, kad 60 kw. dar pakeičiau 16 rat, lietinius į paprastus 15 nes, tokiam galingumui per sunkios, didina sąnaudas, tai nuo to tik džiaugsmas, kitaip sakant dievo dovana, pravažiuoju per metus, s apie 20tūks., keičiu viską ka 10t. , nei ten siurbliai genda, nei niekarynus anekdotus rašo, tepalus 10w-40
Opel Vectra B 2.0 DI, 1998г
Geras ir patogus automobilis
Opel Vectra B 2.0 DI, 1996г
Labai patenkintas automobiliu. Labai tinka tiems kurie nori pigaus, praktiško automobilio. Tinka naujiems vairuotojams.
Opel Vectra B 2.0 DI CD, 1998г
Labai ekonomiškas automobilis. Ypatingai tinka studentams ir šiaip jauniems, kaip pirmasis, arba antrasis automobilis. Pigi eksploatacija - nuvažiavus 45000 km keisti reikėjo vairuotojo pusės atraminį guolį, traukių antgalius, bei priekines gabaritines lempas. I VISKAS!!! Tiesa auto turi ligą - nuvažiavus nuo 200 000 km iki 300 000 km kažkuriuo metu "mirs" kuro siurblys. Man tai nutiko apie 230 000 km, - remonto išlaidos - apie 400-450 Lt. Renovavo kuro siurblio elektrinę dalį. Renovavus pravažiuoti galima apie 100 000 km. Kuro sąnaudos apie 8 l mieste, ir 6-7 užmiesty, priklausomai nuo važiavimo. Salono detalės kokybiškos, nenusitrina greit, nebent prie pavaros. Garso izoliacija nėra superinė, bet vairuoti netrukdo. Variklis dirba gražiai, papildomų investicijų nereikia (išskyrus periodines auto priežiūras t.y. tepalų, filtrų, žvakių keitimus ir pan.). Žodžiu ši auto nereikalauja daug dėmesio ir pinigų, nusipirkai ir autoserviso adresą pamiršai :) (priklausomai nuo vairavimo) :)
Opel Vectra B 2.0 DTI Base, 2001г
Eksplotavau beveik metus. Nuvažiavau apie 20 000km. Per tą laiką pakeičiau vakuumo pompą, du plaukiojančius silentblokus ir stabilizatoriaus gumas. Daugiau keičiau tik eksplotacinius dalykus, kaip tepalai, filtrai, žvakės ir t.t. Mašina buvo apypilnės komplektacijos: odinis šildomas salonas (vairuotojo pusė sunkiai šilo, pasak forumų - čia jų liga nutrūkę šildymo elemtai), 10kolonėlių audio sistema, borto kompas, soliarinis stiklas ir t.t. Šitie dalykai mašiną padarė DAUG malonesnę lyginant su draugų turėtomis Vectromis su prasta komplektacija. Komfortas važiuojant gan prastas (turbūt dėl to, kad buvo žeminta su H&R spyruoklėm). Garso izoliacija prasta (per stogą patrankius su ranka, mašinoj garsas kaip galvą į kibirą įkišus). Pastoviai braškančios ir traškančios vidaus plastmasės. Variklis 2.0DTI 74kw labai bukas, sukimo momentas labai mažas, tad dinamiškumo nėra, norint važiuoti aštriau reikia spausti dugnais, dėl to buvau priverstas čipuoti. Pačipavus gavosi 90+kW ir apie 260NM, tad reikalai kiek pasitaisė. Volkswagen/Audi 81kW labai nesunkiai priversdavo uostyti dulkes. Nebekildavo problemų su lenkimu trasoje. Pats variklis nėra itin ekonomiškas, bet pasistengęs eksperimentavimo būdu esu tilpęs į 5l/100km mišriu rėžimu. Šiaip su 10l nuvažiuodavau 150-180km. Prieš parduodant ištiko staigmena - prarudijo metalinis bakas. Taip pat variklis būdavo nuolat šiek tiek apsitepalavęs. Pats nemėgau stereotipų apie mašinas, bet ištikrųjų įsėdus į automobilį jaučiasi „Opelis“, plastmasių piguva, mašina 2000m., bet prietaisų skydelio dizainas, kaip 95m Audi/Bmw. Visur jaučiasi atsilikimas, tačiau jei reikia tik pigios eksplotacijos, bet visai nerūpi vairavimo malonumas, tai mašina nėra bloga :)
Opel Vectra B 2.2 DTI Sport, 2001г
Padoriai atrodantis darbinis automobiliukas, ypač papuoštas gražiais ratais, na bent jau lyginant su golfais ir visom bulkom. 2.2 dti varikliukas sukasi puikiai, pakoregavus programą saugiai galima pasiekti 110kw ir 350nm, tuomet nesunkiai sankryžose nubaudžiami populiarieji e39 530d, o kuro sąnaudos visuomet stebina. Netaupant kuro, skubant visur, drąsiai mieste telpama į 7 litrus, trasoje prie 120 km/h vartoja apie 5 litrus, 5 bėgiu lekiant prie 110km/h rodo tik 2000 tūkst. apsukų. Apskritai variklis nelepus kurui ir nereikalauja ypatingos priežiūros. Jei viskas tvarkoje žiemą be streso užkuriamas prie didžiausių šalčių. Važiuoklė ganėtinai komfortiška kaip tokios klasės automobiliui, stabilumas puikus, posūkiuose kaip prikalta, nelinguoja, nesvyruoja. Elektronika- viskas ok, jokių problemų, jei niekur neprikrapštyta auksarankių. Kėbulas, greičiausiai, yra silpniausia vieta, nors šie automobiliai buvo pradėti cinkuoti nuo 2000m. Dažniausiai rūdys kankina dureles, jų kampus. Retai arkas ar slenksčius.
Eksplotavimo kaštai nedideli lyginant su konkurentais. Važiuoklė patvari, vieną kartą sutvarkius kokybiškomis dalimis, apie tolimesni tvarkymą galima pamiršti. Gal kiek jautresni galiniai sailentblokai, tačiau tai nėra problematiška vieta. Variklis, kaip minėjau, nelepus. Nustebino vidaus garso izoliacija, ypač automagistralėse važiuojant greitai, vėjo švilpavimų ar padangų triukšmo labai nedaug. Toli gražu golfam 4 ar audi a4. Lyinant komfortą vectra gerokai lenkia minėtus automobilius, na ir variklio dinamika geresnė, eksplotacija pigesnė. Astroje komforto mažiau..
Vidaus medžiagų kokybė nebloga, didžioji dalis medžiagų minkšto plastiko, tad krebždesių ar traškesių nesigirdi. Taip pat, rečiau, bet kai kuriose vectrose b buvo montuojama 10 garsiakalbių garso sistema su trijuosčiais komponentais priekyje, garso ir kokybės atžvilgiu kaip orginali ir neblatna sistema groja puikiai.
Rinkoje autombilio kaina juokinga. Žinoma pigiausi variantai greičiausiai nebus verti dėmėsio, tačiau brangesnius rekomenduoju.
Opel Vectra B 2.0 DTI Comfort, 2000г
turejau 4 vectras ir astra , 1.8 benzas , tai galios ir kuro sanaudos dziugino , netgi labai , tepala benzai ecotec valgo prie apsuku , labai nemegsta vazinetis su maza norma tepalo , nes prie apsuku labai greidai uzvelka grupe , alkunini , kuresi ziema su pridvesusiu akumu be problemu , buvo man parejas pirmas trumpasis zvaklaidis , tj teko pavarkt , kol radau kas negerai , , 2.0 dti irgi gan patiko , nereik galvot apie dirzu keitima , su viena vectra buvo bedos su purkstuku gumelem , sedo kuras , visos 4 100lt , kitai siurblio el dalis nusove - 250lt remontas , siurblio nereikejo isimt , su astra di 60kw labai pasiseke , jokiu visiskai investiciju , kaip pasemiau , metus atvazinejau ir pardaviau , , ziema maniskes visos vedesi gerai , be jokiu kaprizu , prie -20c pasuki ciut ilgiau ir uzsivesdavo , , vidaus plasmases neerzino , viskas gerai , gal kietokos sedynes , ,, sildo ziema salona tikrai gerai , , reziume galiu sakyt vykes auto , nera dideliu investiciju , rinkos kaina juokinga , vaziuoja smagiau uz golfa , o kaina pigesne , dizainas tikrai neblogas , butu su vw ar audi zenklu , kaina butu tikrai daug didesne ,, tiesa , pas c vectra salone vietos daugiau , tj tiek , pirkit ir dziaukitesg
Opel Vectra B 2.2 DTI Sport, 2000г
Visi skundžiasi garso izoliacija, tačiau ji nebloga, paprasčiausia, kas pastebėjo DTi varikliai ant laisvų sūkių garsesni nei kitų gamintojų dyzeliai (pvz. passat b5 ar b5+ ar audi a4 tdi varikliais, ant laisvos eigos varikliu beveik nesigirdi, bet virs 120 riaumoja, neina apsiklausyti) DTi iki 140 variklio nesigirdi, šniokštimas girdisi pagrinde per langų gumas, nes bent jau aš turiu į duris susdėjes papildomos garzo izoliacijos, tai beveik nepadėjo, nes garsas ne per dugną ir ne iš durų pareina, o iš tarpdurių ir stiklo tarpų tarp gumų. Salono apdaila kokybiška bet analogų pvz. vw, bmw, audi to laikmečio auto turi truputį kokybiškesnę (jei vertinti apdailą kuri traška žiemą ir kuri netraška, jei vertinti pagal nusidėvėjimo greitį, vectra apdaila geresnė). Važiuoklė elementari priekyje, gale padori, komforto lyginant su analogais trūksta (vw audi daugiasvirtė pakaba dirba daug švelniau ir minkščiau (kartais pavažinėju su b5+, bmw 3)tai įlipus iš vectros jaučiasi, kad važiuoklės smagesnės), tačiau stabilumas opelio trubūt lenkia net BMW, vw, audi daugiasvirtė pakaba visiškai nestabili, nors labai komfortabili. Varikliai - benzininiai net žiūrėt neverta, na iš bėdos 2,0 ECOtec, nes visi kiti ligų maišai, su dujom paprastom visai nedraugauja, kilovatu popieriuje daug, sąnaudos nemažos, o vos kruta. Na 2,0 dar važiuoja (senųjų variklių kilovatų gerokai mažiau buvo, bet daugelis važiuodavo smagiau, nors ir paskirstymo velenai nelaikydavo daugeliui, pvz sena vektra 2,0 85kW geram stovyje tikrai daug smagiau važiuodavo nei 2,0 ecotek su 100kW). Na ECOtec vienintelis pliusas, benzininių, ekonomija trasoje. DL turbo duobė didelė, DTi esu važiavęs su idealiu (40 000km prabėgusiu tikra rida ir jubiliejinis buvo su truputi didesniu sukimo momentu), trauka tikrai paliko įspūdį, dabartinis 2,0 DTi su kuriuo dabar važiuoju yra simboliškai programiškai patobulintas, bet traukos vistiek kartais truputi trūksta, lyginant su VW ar BMW varikliais, kurie tokių metų jau visi su turbina su kintama geometrija, aišku truputį trūksta traukos žemų sūkių diapazone. Bet visus šiuos trūkumus galima atleist, žinant, kad stabiliai 5,8ltr/100km ryja važiuojant puse mieste puse trasoj. Grandinė geras dalykas, kol neištįsusi, nes jei ištįsusi, kaina keitimo daug smagesnė nei diržo (o ir darbo tikrai gerokai daugiau nei su diržu). Po restyle modelis su cinkuotais slenksčiais ir dugnu, korozijos gerokai mažiau nei modeliuose iki 99, bet jei automobilis buvo fiziškai auklėtas, rudyja (na tikrai ne labiau nei šiuolaikiniai vw, audi kurių puse tokių pat metų su kaiurais priekiniais sparnais važiuoja, su japonais aišku nėra ką lyginti, tie visai 5 metų kiaurais dugnais važinėja). Na ką čia dar papasakoti apie jį, manau gerose rankose, bet koks daiktas tarnauja, jei prieš tai buvusios rankos jo nesmaugė :) smagus automobilis, vienas iš labiausiai vykusiu opel modelių (naujesnę vektrą C turėjau valdišką su 2,2 DTi traukė smagiau, bet barškalas jau, tiek apdaila prastesnė, kaip Astroj, tiek ir ergonomika ne kokia (nepatiko prietaisų išdėstymas, porankio vieta ir t.t. senukei patogiai išdėstyti puodelių laikikliai ir durys medžiaga su paminkštinimu aptrauktos pagerina garsos skambesį, mažiauo gridima. tai tiek apie šį reikalą
Opel Vectra B 2.2 DTI Sport, 2001г
Erzina korozijos zidiniai,vaziuokle patvari bet nera pigi kai reikia sudrozta pakaba atkelt kainuos tapati ka ir kokiai Audi A4,bent jau OPC komplektacijos,kai nuo eilines vectros pvz stabdziu diskai per mazi ir netinka.Guoliai su ABS kartu stovi,tai subyres guoliukas kainuos brangiau nei BMW 3 masinai.su vakuumu bedu buna,vakumines pusles,egr voztuvai,stabdziu suportai streikavo man reikejo restauruoti,borto kompas meto daznai visokius checkus,tas erzina,pvz perdege trumposios sviesos nors ir dega,gal del led gabaritu,stabdziu sistemos checkas,nors visa sistema esu restauraves jau,checkas neuzgesta,sistema puiki,bet rodo kad kazkas blogai.Bet variklis laiko gerai,yra suodziais apejes,pasitepalaves kazkiek,bet tepalo needa,tarp tepalu keitimo 12k km is max tepalo lygio padalos nuseda iki min padalos ,kiek zinau visi dyzeliai kazkiek vistiek sudegina,siaip srotuose daliu pilna opeliam bedu nera remontuojant,tad manau butu galima vertinti vidutiniskai
Opel Vectra B 1.6 GL Plus, 1997г
Automobilį turiu jau 4 metus. Per šį laikotarpį gedimų jokių gedimų nebuvo (pirkau iš vokietijos pats tai išsirinkau nenuvaikyta automobilį). Per visus 4 metus buvo atliekami paprasti darbai, tepalų keitimas, diržų keitimas bei keletas važiuokles detalių kurios tikrai pigios, rasti galima visur, o perkant naujas daug pinigų neišleisit. Rudojo maro šie "opeliai" nebijo. Japoniški automobiliai rudyja daug smarkiau ir greičiau. Per 4 metus kol turiu šį automobilį lietuvoje pasiroė tik paviršinės rudys prie galinės arkos ir ant durų apačios kampo.
Maniškis modelis turi 1,6 ecotec variklį. Kuro sąnaudos nėra mažos, bet nėra ir didelės. 74kw galios pakanka net ir tempiant priekabą pakrauta žvyro. Manevringas, judrus, posūkiuose nesvyruoja, laikosi stabiliai. Renkantis kitus variklius rekomenduočiau nebent 2,5 v6 benzininį modelį arba 2,0 dti. 2,2 dyzeliniai varikliai turi plaukiojančius smagračius kurie dažnai genda, o taip pat ir alkūniniai velenai būtent 2,2 dyzeliniams motorams mėgsta lūžti, o tai gali sukelti nemažai problemų.
Apibendrinant automobilis patikimas ir pigiai eksplotuojamas manevringas bei talpus. Kalbant apie rūdeles galite nebijoti. Jei pirksite nedaužta automobilį problemu nebus. Japoniški automobiliai tikrai mažiau atsparūs korozijai.
Opel Vectra B 2.0 DTI Base, 2001г
Vairuoju automobilį jau trečius metus, pirkau Lietuvos kelių nemačiusią, tai būklę buvo gera. Bet apie viską iš eilės. pradėkim tarkim nuo privalumų. 1.Kaina, nes už nedidelę suma pinigų išeina gan nesenas automobilis 2. Patvarūs Dyzeliniai 2.0 DTI varikliai,kuriuose ilgam pamiršit apie diržo keitimą, nes ten stovi grandinė. Geriau imti 74kw su intercooler`iu nes su 60kw kiek esu važiaves tai norint greičiau lenkti, įsibėgėt gerokai reikia. 2.2DTI opesni, brangesnis išlaikymas 3. Talpi. Atvertus sėdynes nedidelę sofutę įstumsit be vargo ir dar bagažinę uždarysit. 4.Manevringa. Keista bet tikėjausi, kad su universalu mieste bus sudėtingiau sukinėtis, bet vairo pasukamumo spindulys nemažas, tai įsiparkuoti į mažesnę vietelę net žmona sugeba.5.Salono detalės. Iš 10 balų duočiau 8, nes pagal automobilio kaina pagamintos gana kokybiškai, lūžinėti nelabai yra kam, nes smulkių detalių daug nėra, nebent durelių lemputės galėtų buti pritvirtintos geriau ir vidinių uždarymo rankenėlių gaubtukai nėra tvirti.6. Garso aparatūra. Na kas jau kas bet Opel originali garso sistema nustebino.10 vnt. originalių kolonėlių groja tikrai gražiai, matyt Opel audio specialistai apgalvojo, jog reikia idėti gerą aparatūra, kad nesigirdėtų, kaip rūdelės byra :D. Na o dabar apie trūkumus: 1.Kuro siurblys. Dažna bėda elektrinė dalis, teko susidurti, remonto kaina ~250-350. 2.Rūdys. Na taip stipriai rudyti, kaip senieji opeliai rudijo šitie nerudyja, bet silpniausia dalis galinės arkos ir durelės, šitų dalių nereiktų apleisti. 3. Prasta garso izoliaciaja. Važiuojant pastoviai girdisi variklio garsas, o ypač spustelėjus akseleratorių, savotiškai nervina, kad audomobilis virš nulinių metų, bet garso izoliacija neapgalvota, bet pasileidi garsiau muzika ir nesigirdi :D 4. Galinė važiuoklė, nėre stiprioji jos pusė, ypač skersinių traukių sailentblokai (girgždukai, kaina ~35-70lt/vnt., dedasi 4) ir išilginių traukių priekiniai sailentblokai ~45lt/vnt. Priekinė važiuoklė nėra problematiška, stabilizatorius pasikeisk ir pamiršk.5. Galinių guolių kaina. Na čia guolis, aišku tai einamasis remontas, bet jo kaina ~250-400Lt. nes parsiduoda kartu su stebule ir ABS davikliu. Taigi apibendrinus, rekomenduočiau šį automobilį ,nes rinkos kaina nedidelė, dalys nėra brangios, važiuoja pakankamai smagiai, traukos užtenka,varikliai ilgaamžiai, talpi, kaip už tokia kaina, tai tikrai apsimoka pirkt, o minusų turi kiekvienas automobilis.
Opel Vectra B 1.6 Base, 2001г
Vazineju su vectra jau pustreciu metu. Nezinau galbut mum taip pasiseke, bet random gan nebloga varianta. Per tuos metus keiciau daug perdegusiu lempu. Minimaliai priziurint vaziuokle eksplotacijos kaina lieka labai maza. Sanaudos nuostabios, mieste apie 6-6,5 , o trasoj 5-5,5. Siektiek truksta traukos, bet 74kw nera taip jau ir daug, palyginus jog kuro valgo labai mazai. Truputis problemu su uzvedimu-elektronika, bet viskas patvarkoma. Pigiai eksplotuojama, ekonomiska masina
Opel Vectra B 1.6 GL, 1997г
turiu Opel Vectra B 1,6 benzas 1998m, eksplotacija pigi nuvertejimas labai mazas vazineju 7 metus ir bedu neturiu, apart eksplotacijai reikalingu daliu keitimo tai normalu visoms masinoms, kuro sanaudos ir galios santykis mazas galima laisvai tilpti i 7 normaliu ne pencininko rezimu vaziuojant, smagi minksta gera masina, visi sako kad opeliai rudyja tai tik stereotipas ir jis nepasitvirtina, jie nepuna, salonas talpus neskaitant kad tai sedanas, bagazine talpi, elektronika palyginus patikima siam laikotarpiui, surinkimo kokybe gera niekas nebarska net zvyrkeliu vaziujant. per 7 metus teko pakeisti viena langu pakeleja priekini jo kaina 50 lt tai manau kad per 7 m investavus i masina be eksplotacijos 50 lt yra labai gerai. idiali masina jei pirk tai tik tokia vectra jei kam reikia daug galios gali rinktis is keliu siulomu varikliu manau kad 1,6 pats tas arba 2,0 visai nieko butu o tuo labiau kad kuro sanaudos skiresi litra, kam reikia daug galios tai galit pirkti 2,0 jei vazinejate po miesta ir retkarciais isvykstate i uz miesti tai galite imti 1,6, 1,6 uzmiestyje tikra pasaka smagi, greit reaguoja jauciasi visas kelias. jums spresti ka pirkti
Opel Vectra B 2.0 DI CD, 1997г
trejau malonuma pasidzeugti 97m opel vectra,dizeliu.nerekomenduoceu ecotec varikliu niekam.trauka kaip vezimo,genda siurbliai,elektronika,kolonkes vairo,zodziu jau gereu 3 golfas.o remonto kainos tai kosmines,laaabai nusivyliaau 97m modeliu.rudys taipat megsta,zodziu nerekomenduoju niekam. manau kad privalumas tai bagazine.daugiau nematau nieko gero