Opel Omega B 3.0 MV6 Отзывы

Opel Omega 1995-1996
Рабочий объем:
3.0 л
Мощность:
155 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
8.0 сек
Ср. расход топлива:
-
Рекомендуют
Отзывов: 12 0
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (12)

Opel Omega B 2.0, 1998г

2019-12-12
negenda , pigus , didelis sedanas , minkšta pakaba , gera garso aparatūra ,mažai rijo benzino.
surūdijus .durų apačia , galinės ratų arkos ,perjungiant pavaras kartais užgesdavo variklis(gal nemokėjau važiuoti) .daugiau nieko.!

Opel Omega buvo mano pirmas automobilis sedanas . 1998 gamybos , pirma reg.data 1999. pirkau vasarą labai pigiai tik 5 mėn. pavažinėjau. TA nepraėjo tai pardaviau .nes taisyti ir brangu ir daug laiko reikia .gal keista bet teisingai sudėjau visur po 5 žvaigždutes nes man buvo idealus .Buvo Benzinas 2 l. be dujų 100 kw.galios pakako .Dyzelio niekada nenorėjau ir nepirksiu jokio .Važiavo puikiai viskas veikė šaldė šildė el.langai garso aparatūra el. vald sėdynės ir tt. kitą kartą pirksiu tik su automatine nes vargas ta mechanine. bagažinė milžiniška .didelis ilgas sedanas sunku parkuotis ypač atbuliniu ir dar kai langai tamsinti .pakaba bildėjo nes nusidėvėjus .Naudojo MAŽAI BENZINO kas čia svaigsta kad su dyzeliu pigiau tai meluoja . užmiestyje 6 l . benzino .mieste gal 10 l. visada pyliau tik 98 myles plius . Negedo niekas . Dujų nedėkit nebus galios .dyzelis ir dujos tai vargšo statusas . silpnai laikė rankinis ,salono plastikas ir gumos nuo laiko trupa .juk automobiliui 21 metai .tai buvo aukštos klasės reprezentacinis automobilis gaila opelis negamino ypėdinio po 2004 metų .jei ne TA ji dar galėjo gerai važiuoti dar daug metų . kas ras gerą su TA ir vėl praeis TA džiaugsitės dar ilgai aukštos klasės automobiliu o kiti tegu vargšai važinėja su dyzeliais dūmijančiais golfais ir opel astrom dėžutėm. Kaip ir viskas .sėkmės ieškant gero opel omega .?!

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Omega B 2.2 DTI Elegance, 2001г

2015-05-13
Komfortas, pigus islaikymas, patikimumas, gana nebloga (solidi) isvaizda, grandinis varyklis! Apskrytai- automobilis skirtas ekspluatavimui, o ne vazinejimui per servisus!!!!
Megsta rudyt galinis bagazines dangtis (Universalas)- problema sprendziama perdazant ji, nuo 45 iki 100 Eur. Nekokybiska dureliu apmusalu plastmase!

Turejau daug visokiausiu auto. Is tu, kurie istikruju buvo kaip sakant "prie sirdies", isskirsiu Volvo ir Opel marke! Istikruju -"saziningi" Automobiliai, o ne madingos griuvenos -kurie apart problemu savo seimeninkams nieko nenesa!!!!
O dabar butent apie Omega!!!
Rekomenduociau pirkt tik FL modeli (nuo 2000m.-pakito i gera puse ne tik optika ir bamperiai, bet ir salono kokybe, garsoizoliacija, varykliai, korozine apsauga!!! ) ir brangesnes komplektacijos, kainuos brangiau, bet istikruju tie papildomi privalumai labai reikalingi!!
Nuo saves rekomenduociau 2.2 Dti (Opelinis "Ecotekas) modeli, bet jeigu esate sportiskesnio vaziavimo stiliaus gerbejas, ruoskytes arba chipavimui, arba pirkit su 2.5 BMW varikliu (zymiai brangesne ekspluatacija uz 2.2)!!
Kas nenorit susirgti "juros lyga" nepirkit sedano, nes mano galva ten jau pakaba per minksta, musu keliais vaziuojant! Universalas yra kietesnis (standesnis) ir idealiai tinka musu keliams!
Kalbant apie salona -tai idealiausias variantas butu "Odinis salonas", kuris beveik visai nereikalauja prieziuros! Oda gan kokybiska (neprasitrinanti)! Plastmases gan kokybiskos, isskyrus dereliu! Nervins nuolat barskantis duru uzdarymo migtukai (problemos sprendimas- nujimat jos, privarot i migtuku vidu (tusciaviduriai) silikono ir dedat atgal) ir dziaugiates tyla, ir ramybe!!!
Dabar apie pakaba!! Tikrai patikyma, vaziuojant "gruntu keliais" jautesi masinoi maloniau, negu su Dzipu vaziuojant ir nebyra!!!
Elektronika patikyma!
Kondicionavimo sistema ilgaamze!
Nors auto ir varomas galu, problemu ziemos metu neturejau (padangos Mishelinai), na gal i posukius "su galva" ivaziuoti reikia, bet kaip malonu "saulutes" piest...)))
Is pasleptu trukumu atkreipciau demesi tik i Vairo kolonele (slieka)! Beveik pas visus turi padidinta laisvuma(liufta), nustatomas tik per atitinkama servisa, arba "dundes" vaziojant per rimtas duobes! Problemos sprendimas- jeigu kolonele sausa, galyma ne imt i galva, jeigu slapia -ruoskit pinigelius!! Visi kiti defektai nustatomi per komp. diagnostika arba paprastam servise tikrinant pakaba!!!
Realiai, kaip tokiai masinai, kuro ima ne daug -autostradoi tilpsit i 6-7Ltr. mieste apie 10Ltr.cia 2.2 Dti su 2.5 jau ne valgis o rys..))

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Omega B 2.2 DTI Elegance, 2001г

2014-07-07
Komfortiska ilgose kelionese ir duobetuose miesto gatvese, talpi bagazine, nebrangi eksplotacija,nebloga garso sistema. 7L dyzelio mieste dinamisku vaziavimu.
Opel zenkliukas, nelabai patogi parkuojantis, nusitrinantis plastikas salone.

Pirkau automobili olandijoje Omega 2.2dti,dyzelis. Radau labai geros bukles, keiciau tik filtrus ir tepalus. Likau patenkintas vairavimo komfortu ir ekonomiskumu uz gera kaina, kainavo 1700e. Labai gerai sugeria kelio nelygumus, patogi sedesena, galas varomas, posukyje spustelejus gaza iki dugno, uzmeta gala, traukos pakanka. Taupi pagal savo svori. mieste-7, 90-5.5, 120-6.5 litro simtui km. Detales opeliams brangios nebuna.
Talpi- telpa 2 dviraciai (universalas) ir plius kruva daiktu.
Pardaviau, nusipirkau naujesne ir jaunatviskesne. Kam reik nebrangios, dideles, kokybiskos, taupios ir nebutinas prestizas- rekomenduoju.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Omega B 2.2 DTI Elegance, 2001г

2014-01-04
Grandininis variklis, pagal savo klasę ir svorio kategoriją (1680kg) tikrai ekonomiškas ~7ltr. Geras kainos ir kokybės santykis. Geras galios ir ekonomijos santykis. Talpi, stabili ir patogi kelyje, lygiai taip, kaip ir ekonomiška. Gera BOSE garso aparatūra.
Bene didžiausias minusas - korozija (karavanams galinis dangtis po valytuvu, tai kaip liga). Galėtų būti stipresnė elektroninė dalis. Šiek tiek prasta išliekamoji vertė.

Turiu si automobili jau beveik 2 metai. Pavyko įsigyti tikrai gero stovio. Reali rida perkant buvo ~195000km. Vien nusipirkus nustebino tai, kad pasikėlus iš apačios, tebebuvo visos originalios dalys su GM ženklais, net ir šarnyrai kniedyti. Beabejo nusipirkus reikėjo šiek tiek investuoti į važiuoklės remontą, nes buvo susidėvėjusių įvorių, vienas guolis ir panašiai. Pirkdamas žinojau ko noriu ir ieškojau būtent tokio automobilio. Per visą važinėjimo laikotarpį, (spidometras rodo 225000km) iš gedimų buvo tik nusisukęs alkūninio veleno škyvas, kuris yra ant gumos (antivibracinis), todėl keičiant buvo nepigus, bet kadangi visus remontus darausi pats, tai nėra jau taip ir baisu. Manau, kad šis automobilis labai vykęs, neskaitant kai kurių minusų. Daugiau apart tepalų keitimo, kažką remontuoti nelabai ir teko, nebent tik gal nelabai laiko stabilizatoriaus traukės, nes reikia keisti vos ne kartu su tepalais, bet tai nebrangu ir paprasta pasidaryti pačiam. Šiek tiek problematiška elektronika (bet gal čia taip tik pas mane): mirguliuoja spalvotas ekranas, nenori veikti žibintų aukščio susireguliavimas (čia tik kas turi originalius xenon žibintus). Dažnai pasitaikanti problema su webasto sistemos gedimais (bet galima važinėti ir be tos sistemos). Teko girdėti, kad joms genda klimato kontrolės valdymas. Važiuoklės konstrukcija labai paprasta (4 nepriklausomos šakės). Variklis tikrai kantrus - grandininis. Tepalai, kaip susipila keitimo metu, taip tiek pat ir išsileidžia. Rekomenduočiau pilti tik gerus sintetinius tepalus, nes visgi tai turbininis variklis. Galios ir ekonomijos santykis - labai geras. Vidutinės sąnaudos ~7ltr/100km. Labai patogi ilgoms kelionėms, talpi, važiuoti tylu, tik gal važiuojant lėtai per gilius kelio nelygumus, girdimas kėbulo kraipymasis (ypač kai lauke šalta). Pagirtinos salono medžiagos (pas mane odinis salonas), panelė minkšta, salonas nebarškantis, nebloga salono garso izoliacija. Automobilis tikrai nelakstymui, nes sunkus, o tas vairuojant jaučiasi, tačiau gerai sugeria kelio nelygumus, stabilus važiuojant dideliu greičiu. Kartais norėtusi geresnės traukos, bet tai padėtų išspręsti variklio čipavimas. Kažkam minusu galėtų pasirodyti galinė varoma ašis, bet man tai tik pliusas, o žiemą dar ir malonumas :) Reikia tik GERŲ žieminių (goodyear ultragrip ice+) padangų ir problemų žiemą neturėtų kilti :). Maloni akiai iš išorės. Asmeniškai aš dar planuoju eksploatuoti šį automobilį dar bent porą metų.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Omega B 2.0 CD, 1996г

2013-10-20
Erdvus, nedidele kaina, pigi eksplotacija, minksta ir stabili vaziuokle, nedideles kuro sanaudos
Kebulo korozija, problemos su rankiniu stabdziu, blogos kokybes tepalo siurblys.

jei zibintai be xenonu tai nakti nelabai matosi kelias . tikrai pigus ir geras auto. perkant butinai patikrinti varikli

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Omega B 2.5 TD GL, 1995г

2013-09-20
Labai tylus salone visai nesijauciau,kad dyzelinis variklis,minkstas
Galiniu duru korozija

Automobili turiu kelis menesiu,bet nuomone jau suspejau susidaryt,traukia gerai,vidutines kuro sanaudos apie 8litrus dyzelio,nors ir galiniai varomieji,bet posukius ,net labai stabilus galima drasiai ivaziuot ir didesniu greiciu nei leistina,salono medziagos taip pat visai neblogos,nors automobilis pravazeves daugiau kai 500000km,bet niekur niekas neapsitryne,neatsilupe,net sedyne vairuotojo sveika,didziausia beda sakyciau,brangios pakaitimo zvakes,ir galiniu duru kampu korozija,neskaitanciu siuo bedu tai super automobilis

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Omega B 2.5 Elegance, 1997г

2013-08-04
ipatingai gerai sukasi vairas,todel labaigerai mieste ,minkstas,konfortiskas,variklio praktiskai nesigirdi,sedyne labai daug reguliuojasi,sulankscius sedynes ipatingai didele erdve.centrinis uzdarantis langus
mieste neekonomiska,dureliu moldingai

pas mane tiesiogines BRC dujos su placiom 225 padangom. kelionese po lietuva duju ima 10,8 litro.vilniuje 15 litr.auto konfortiskas daud irangos,pakankamai gerai atrodo ir priziurimas tikrai nerudyja.vairuoju 3 metai.rimto gedimo nebuvo,zvklaidziai,babina,vandens pompa su pagr dirzu,vairo siurbli.nuvaziuota lt 50 000km ir dar su ja vaziuot ir vaziuot

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Omega B 2.2 Elegance aut, 2000г

2012-12-02
Labai minkstai vaziuoja,daug vietos,nepavargsti vairuodamas
didokos kuro sanaudos, pradeda rudyti.

Pirktas kazkada Londone,kaip Vauxhall Omega.Komplektacijoje klima,automatas,el. langai priekyje,tamsiai melynas veliuras,lieti R16 firminiai ratlankiai.Vaziavimo kokybe labai gera,tikras laivas,kuri laika tiesiog svaiginausi nuo sios masinos:)Be to,jai buvo tik 5 metai amziaus.Keiciau visus stabdziu diskus,kalades.Po metu laiko,pradejo durniuot automatas,numire klima-nebesalde,todel pardaviau...
didokos kuro sanaudos,bet kai dideliam mieste,tai gal ir nieko(vidutiniskai 10-11,bet budavo ir 16),plius mase 1700kg kazkur.Pasirode rudys,keistai atrode 6 metu masinai.Bet turint galvoje,kad UK beveik visos masinos rudyja,tai gal ir normalu.Jei ne rudys,tai butu visai gera masina...

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Omega B 2.5 DTI Elegance, 2002г

2012-11-29
Pigi, minksta pakaba, geras motoras, erdvus.
Lempute spidometre perdega, kartais nekontaktuoja galiniu sviesu lemputes.

Puikiai lengvai aptarnaujamas automobilis.
Pigi, minksta pakaba (originaliom dalim uz 300-600lt praktiskai viska pasikeisi iskyrus amortikus). Geras motoras (comonrail). Didele erdve. Vagim neidomus. Kainos ir kokybes atzvilgiu lygiaverciu kazin ar rasti imanoma. Galios tokiam laivui (1680kg) tikrai pakanka, galima ne viena akseleratoriaus megeja nustebinti akseleracija.
Lempute spidometre perdega daznam variantui, bet jei moki pasikeisti si problema juokinga :) Kartais nekontaktuoja galiniu sviesu lemputes (reikia prasivalyti kontaktus). Tik nupirkus automobili patartina issiimti sklendes is kolektoriaus, pasikeisti du termostatus, bei seperatoriaus filtra. Yra keleta vidiniu salono daliu, kurios greiciau devisi (bardacioko spynele, porankio rankenele, vairuotojo duru apsifkeje esanti plastmase kur langus darineja, pasibraizo). Salonas patvarus, viskas isdestyta tinkamai. Didesniu trukumu nepastebeta.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Omega B 2.0 GL, 1995г

2012-11-12
pigios dalys, nesudėtinga pakaba, užtenka pilnai R15 ratų
rūdija; mieste parkuoti nepatogu, nes labai ilgas. Dažni smulkūs gedimai.

minkštos pakabos automobilis šeimai atostogoms. Dalys nėra brangios. Benzininės nesunkiai parduodamos antrinėje rinkoje, arba dalimis. Kasdien vežioju vaiką į darželį, tai dideliame mieste OO.B. gremezdiška. B modelis yra pereinamasis, nes langai elektriniai tik priekiniai.Patogu yra salono pašvietimas prieš įsėdant, kaip tokių metų ne visi automobiliai turi šią funkciją.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Omega B 2.0 CD, 1996г

2012-11-11
Didelė bagažinės talpa (universalas). Kaip tokio dydžio mašina, gana manevringa, pigios dalys, patvari važiuoklė bei kėbulo dalys, ekonomiška užmiestyje.
Daug daviklių kuriuos sugedus nelengva nežinant atsekti.

Automobili turiu treti metai, ir esu laimingas vairuodamas ji. Buvau nukeliaves su seima i Sankt Peterburgą. Pasakysiu tiek, aip savo mašiniuką prižiūrėsi, taip jis ir tarnaus. Su detemis problemų nera, elektronika gan patikima, tik galėtu buti mažiau davikliu. Važiuoklė tikrai patikima ir tvirta, ypač minkšta - "Plaukia it laivas" Su korozijom bėdų nėra, visad prieš žiemą dugną padengiu antikorozine danga tai ir tuo paąiu dalys geriau atlaiko :)

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Omega B 2.5 CD, 1997г

2012-09-20
gera garso izolicija, labai manevrigas,minkastai vazuoja,didziule bagazine,gera kaina
senstant auto pradeda pro valytuvus ant variklio teketi vanduo.tiesiai ant babinos,zvaklaidziu.

pas mane brc dujos 4 karta.po vilniu 13 litr duju ,1 litr benzino ant 100km.trasoj galima tilpt 9litr duju.masina tvarkau pats garaze.nuvaziavau su juo 40000km. pakeiciau viena celenbloka priekinei sakei.stabilizatorius.masina patvari priziurima nerudyja.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1995 - 1996 (1995, 1996)