Opel Astra III 1.9 CDTI Elegance aut Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.9 л
- Мощность:
- 88 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 12.5 сек
- Ср. расход топлива:
- 6.1 л
Отзывы (14)
Opel Astra III 1.7 CDTI 111, 2009г
7 metai pravažiuota virš 10000 lietuvoj gerais kelias priekaištu neturiu tik dêl variklio odaugiau viskas šudas daugiau išêjo investyciju i mašinos remonta nei užji buvau mokêjas tai
Opel Astra III 1.9 CDTI Cosmo, 2006г
Turiu Opeliuka penkis metus tai nutariau parašyti atsiliepimą. Pirkau atvežtą iš Vokietijos su tikra rida 178000 buvo pilnai pildyta servizo knygelė, kelių metų vokiškos tech.apžiūros lapai su nurodyta rida kelios sąskaitos iš servizo su nurodyta rida, tad dėl ridos nekilo jokių abejonių. pagal servizo knygelę supratau, kad pirma šeimininkė buvo prancūzė moteris, antras šeiminykas buvo vokietis. Kaip pirkau mačiau, kad dažytas sparnas, priekinis vairuotojo durelės, kapotas, abudu buferiai sėdynės buvo suodinos, bet kadangi mašina buvo perkama kaip darbinis arklys tai į minusus nekreipiau dėmesio, nes reikėjo auto su maža rida. Prieš tech. apziura pakeiciau galinius salemblokus dejau pigiausius kurie tarnauja po siai dienai.siai dienai rida 299673.pravarius tech.buvo buvo padarytas chip tiuningas variklio pakelta galia isprogramuotas egr. isimtas dff suodziu fyltras .pakeistas variklio termostatas.Po puse metu pradejo barsketi smagratis pakeista visas komplektas su sankaba ir isminamu guoliu.pirma ziema pakeistos pakaitinimo zvakes.Apie varikly tepalus keiciau kas 25000 tepalai orginalas gm.Nuo pirkimo iki siandien dienos nei su varikliu nei su purkstukais jokiu problemu nebuvo tik turbina jau svilpauti pradejo turbut jau i pabaiga.Dabar apie vazuokle gyvenu kaime ir esu statybininkas daug vazineju zvyrkeliais.Kad mazdauk susidarytu vaizdas kokiais keliais vazineju tai nuo asfaltuoto kelio iki mano namo 4.5km zvyrkelio.Mazdauk apytiksliai paskaicevau kad per metus pravazuoju 4872 km zvyrkelio.Pries antra tech.apziura mazdaug po 50000 buvo pakeista priekines desines puses abudu sakiu salemblokai sarnyras ir vairo traukes angalis.Kaire puse nieko nedaryta detales detos trw.Pries trecia tech.mazdaug po 96000km vel pakeista desines puses abudu salemblokai sarnyras vairo traukes angalis.kaire puse pradeta remontuoti tik man nuvaziavus 96000km ir neaisku kiek tukstanciu km pries mane vokietis nuvaziavo tai apie lietuvoje pardavinejamu detaliu kokybe spreskite patys. kaires puses pakeista abudu sakiu salemblokai .sarnyras vairo traukes angalis,stabilizatoriaus kauliukai atlaike 60000 km ir tai bilda tik desnes puses buvo deta moog fyrmos.keistas akumuliatorius radijatorius apie stabdziu diskus ir kalades nerasiau pries opel turejau audi a6 2.5 tdi 110kw tai audi kosmaras.jeigu opel nerudytu tai maziausiai demesio reikalaujanti auto is visu turetu per 25m.kuro sanaudos vidur.6l.ieskoti is italu kad nemacius butu druskos
Opel Astra III 1.7 CDTI, 2010г
Puikus automobilis.
Opel Astra III 1.3 CDTI Enjoy, 2005г
Pirkta LT salone, perpirkau 2012m, paskutinius du metus neislendu is servisu. vaziuokle tai perrinkta beveik visa naujai, po to kazkas su imobilaizeriu pasidare - ne visada uzsikuria is pirmo-penkto karto, mirksi lempute. Vaziuojant irgi uzsidega, tada dingsta trauka visiskai. subyrejo, tai keiciau turbina. vistiek zmoniskai netraukia. isprogramavo AGRa, nepadejo, daugiau bedu nerado du servisai, tai ir vazineju su nelabai vaziuojancia.. Periodiskai dega ABS lempute. Sudege langu purkstuko varikliukas. Keiciau vairo kolonele. Panasu, kad arteja pabaiga ir sankabai. Pradejo stipriai rasot priekines lempos dabar. Laukiu kol "atsitiks" rimtesnis remontas ir atiduosiu as ja donorystei.. Ir dar kai balta tai rudys jau lenda po biski visur. Ziema kurias puikiai, bet kol normaliai neisyla tai normaliai ir nevaziuoja.
Opel Astra III GTC 1.7 CDTI Cosmo, 2006г
Turiu šį automobilį 4 metai, per visus šiuos metus reikėjo tik keisti stabdžių kaladėles, alyva. Labai pigus išlaikymas, mažos kuro sanaudos, tyliai dirba. AUTO be problemu!
Opel Astra III 1.7 CDTI 111, 2009г
Puikus, labai patvarus ir aptikimas automobilis. Pirkau naują salone, per 6 metus nuvažiavau 225.000 km. Važiuoja minkštai, tyliai. Pakaba labai patvari - beveik 75% detalių stovi dar nuo gamyklos laikų. Einamieji remontai - tepalai, kaladėlės, diržai. Pagrindinis trūkumas - brangu keisti pagrindinį diržą (beveik 400 EUR su medžiagom, bet keičiasi tik kas 160.000 km). Buvau prigąsdintas dėl sankabos, tačiau kol kas neteko keist jos - bėgiai jungiasi puikiai, nieks nebarška.
Jei rinksitės tokią Astrą, svarbu rinktis 1.9 (74,88 arba 110 kW). Tai labai patikimas ir ekonomiškas variklis. Svarbiausia yra jo priežiūra - nepagailėti pinigų originalioms dalims ir automobilis be didesnių gedimų nuvažiuos 500.000 km ir daugiau. Iš dyzelinių nerekomenduojama rinktis 1.3 ir 1.7, nes yra labai nepatikimi, kuro ima tiek pat kiek ir 1.9, o pastovios bėdos su purkštukais, siurbliais.
Tas pats 1.9 irgi gali pridaryti bėdų, jei nebuvo laiku ir gerai aptarnautas.
Salone vietos nemažai, tačiau 3 suaugę gale vargu ar patogiai įsitaisys. Vairas informatyvus, prietaisai visi lengvai ranka pasiekiami.
Gausi komplektacija - autopilotas, integruota Bluetooth laisvų rankų įranga, puikai veikianti klimato kontrolė, gamykliniai parktronikai, lietaus daviklis, ABS, ESP, žibintai, pasisukantys pagal važiavimo kryptį, "palydėk mane namo" funkcija, savaime tamsėjantis galinio vaizdo veidrodėlis.
Opel Astra III 1.7 CDTI Elegance, 2005г
Turime 1 metus laiko šį automobilį ir per juos tikrai pakankamai dideli pinigai buvo į jį sukišti. Gal tai tiesiog buvusio savininko klaida,kad ji buvo neprižiūrėta.
Taigi nuo pradžių:
1.Kaip ir visad nupirkus mašiną keista-diržas, guoliai, tepalo, kuro, oro filtrai, tepalas. (kuro ir oro filtrus keitėme patys)-80eur(kaina be dalių,kadangi jas pirkomes atskirai).
2. Keista sankaba 580eur (ji keista pravažiavus nepilnai 2mėnesius)
3. Keisti 3 skirtingi davikliai(veleno-50eur, velenėlio-60eur, oro srauto-50eur)
4. Vežtas tvarkyti generatorius(pro jį leido tepalą)-150eur
5. Po to kai jau tai buvo sutvarkyta, užsidegė ABS ir EPS lemputės ant skydelio (kadangi dar neseniai užsidegė tai tik kaina pasidomėjome) apie 100eur plius pakeitimas, kadangi tas guolis eina su ABS daviklių.
6. Parėjo turbina ir jos restauravimas gali siekti apie 300Eur+ 40eur už darbą.
Taigi visa tai apibendrinus, jeigu mašina būtu galima dažniau naudoti, vietoj to,kad ją pakankamai dažnai laikyti servise būtu viskas gerai, vairuoti šį automobilį tikras malonumas.
Opel Astra III 1.7 CDTI Elegance, 2004г
kas gali buti jeigu variklis taskena
Opel Astra III 1.3 CDTI, 2010г
Puikus auto, žiūrint į kainą ir metus. Pas mane 2010 11 mėn., tai jokių problemų. Nors rida tik 230000km ir 1,7 variklis ecoflex 81kw. puikus auto
Opel Astra III 1.7 CDTI Essentia, 2005г
Įsigyjau prie 194k km, atrodė geras ir patikimas automobilis be trūkumų. Per pusmetį prisukau iki 219k km. Daugiausia keliu Kaunas - Vilnius. Per tą laiką remontui išleista daugiau nei 1000Eur:
Trūko turbinos vožtuvas;
Reikėjo plauti EGR/Išmetimo kolektorių 100Eur
Kiauras kondicionieriaus radiatorius/blogas kondicionieriaus sensorius 150Eur
Visiškai subyrėjo generatorius (angliukai, guoliai, įvorės, perdegė tiltelis) 120Eur
Eksploatacinės išlaidos:
Tepalai, diržai, filtrai, guoliai (Pilnas servisas po įsigijimo) - 350Eur
Keistos stabdžių kaladėlės - 100Eur
Keistas akumuliatorius: 76Eur
Laukiančios remonto bėdos:
Radau rūdžių po galiniais žibintais, kurie prazulino dažus.
Atsiklijavo galinis stiklas, vanduo upeliu teka į saloną.
Atsilaisvino keleivio pusės durelės.
Gal tiesiog nepasisekė, bet tikrai niekam nerekomenduočiau tokio galvos ir piniginės skausmo.
Opel Astra III GTC 1.9 CDTI Sport, 2008г
Automobilis atvežtas iš Vokietijos. Būklė puiki, topinis variklis 1.9 CDTi - DTH (150 a.g. 320 Nm). Komplektacija: adaptyvus bi-ksenonas, OPC paketas, Recaro sėdynės, DDS padangų slėgio davikliai, ratai R18 Opel — 225/40 Yokohama W.Drive. Panoraminis el. stogas, šildomos sėdynės, pilnas el. paketas. Parktronikai, nuimamas kablys, DVD 90 NAVI spalvotas ekranas, 7 dinamikai (Premium), Bluetooth, hands free. Variklis dirba garsiai, bet salone beveik nesigirdi, jokių vibracijų. Salone viskas labai gražiai ir kokybiškai, labai patogios RECARO sėdynės. Labai dinamiškas variklis, turbina dirba nuo 1500aps. Sport režime jau nuo 1200aps. Nuo 0 iki 100km/val 8.8sek. Labai komfortiškai važiuoti magistralėje 120-130km/val. Kuro sąnaudos 7.3-7.5L/100km trasoje, mieste 8.3L/100km. Pavarų dėžė 6 bėgių, jungiasi labai sklandžiai, sankaba kieta, bet ne tokia sportinė kaip buvo Audi S4. Koja kamščiuose nepavargsta. Automobilis skirtas 4 žmonėms, bagažinė nelabai didelė. Salonas mažesnis nei universale, bet vietos užtenka patogiam važiavimui. Garso izoliacija nebloga, salono detalės minkštos ir kokybiškos. Puikus AFL Bi-Xenon, naktį važiuoji kaip dieną. Žibintų lęšiai sukasi kartu su vairų 12 laipsn. Labai saugu ir patogu. Pakaba su IDS+ sistema, elektriniai amortizatoriai. Palyginus su paprastais amortizatoriais jie yra kietesni, bet posukiuose automobilis tampa labai stabilus. Važiuojant per dideles duobės komforto nepajusi, bet nedidelius kelio defektus sugeria puikiai.
Opel Astra III 1.8 Enjoy aut, 2005г
Pirmas dalykas, kuris mane nustebino tai kad nėra variklio temperatūros daviklio. Patiko automobilio išvaizda, dinamiškas ir šiuolaikiškas dizainas. Salonas visai patogus, geros sėdynės, patiko pavarų perjungimo mygtukai prie vairo. Gale vietos keleiviams šiek tiek trūksta, bet čia ne verslo klasės automobilis. Variklis neblogas, beveik neužspaustas ekologiniais standartais. Pavarų dėžė perjungia pavaras labai greitai, priklauso nuo to kaip spaudi akceleratoriaus pedalą. Patiko sportinis režimas, vairas tampa aštresnis ir pavaros persijungia ne ankščiau kaip prie 5500aps/min. Kuro sąnaudos su lengvojo lydinio ratlankiais buvo 9-10L/100km. Vėliau uždėjau lengvesnius ir sąnaudos sumažėjo iki 7,5-8L/100km. Pakaba tvirta, ne kieta, bet ir ne minkšta. Per visą laikotarpi keičiau tik vairo antgalius ir tai pats kaltas, kad įvažiavau į duobė. Garso izoliacija tokios klasės automobiliui labai nebloga. Naujoje Hyundai Elantra žymiai blogesne. Po kelių mėnesių nuo pirkimo pradėjo trukčioti variklis. Nuvažiavus į servisą, padariau diagnostiką, nieko neparodė. Išaiškėjo, kad buvo užpilti nekokybiški degalai. Žiemą pradėjo blogai dirbti pėčiukas, galvojau kažkokia rimta problema, bet iš tikrųjų tiesiog reikia dažniau keisti salono filtrą. Keičiau generatoriaus guolį, kainavo apie 90eu. Manau, kad automobilis tikrai vertas savo pinigų.
Opel Astra III 1.3 CDTI, 2010г
Turiu 2009 1.3 cdti 66 kw labai patenkintas tik truputuka buvo problemu su tepalo ausintuvu tad teko keist. Siaip pati masina labai tvarkingai atrodanti, trauka nebloga.
Opel Astra III GTC 1.7 CDTI Cosmo, 2006г
Taigi, turiu Opel Astra H GTC 1,7 CDTI varikliu, COSMO komplektacija. Šiam automobiliui sunku rasti blogų žodžių, nes jis visapusiškai nuostabus. Žinoma, vizualus patrauklumas yra labai subjektyvus dalykas, kaip ir važiavimo komfortas ar variklio dinamika, tačiau didžiajai daliai žmonių, kuriems patinka turėti stilingą, gerai atrodantį ir gal net šiek tiek agresyvios išvaizdos automobilį, kurie džiaugiasi ne geresniu atkarpos nuo šviesoforo iki šviesoforo įveikimo laiku, o itin mažomis kuro sąnaudomis, šis automobilis bus kaip tik. Žemiau pateiksiu šiek tiek daugiau nuomonės apie atskirus šio automobilio mazgus.
Visų pirma kėbulas. Jis ne tik gražus, bet ir pilnai cinkuotas (kiek žinau, pirmieji modeliai, berods, cinkuoti iki pusės, bet ir to gana), padengtas kokybiškais dažais ir laku, kas leidžia ilgai išlaikyti sodrią automobilio spalvą. Rūdijimo problema taip pat seniai išspręsta, tačiau kažkodėl visuomenėje dar labai tvirtas tas stereotipas, kad Opel markės automobiliai labai rūdija. Prie kėbulo priskirsiu ir stiklus, kuriuos verta paminėti, nes Opel čia su jais prašovė - stiklas labai minkštas, todėl su laiku labai lengvai susibraižo. Naujo priekinio stiklo kaina su pakeitimu - apie 400 Lt (Europinio gamintojo). Kėbulo dalių nesunku rasti autolaužynuose, kur tokios Astros nėra retas egzempliorius.
Važiuoklė. Tvirta, nesudėtinga, gana nebrangus taisymas, tačiau šiek tiek kietoka ir nelabai komfortiška. Gal dėl mažo komforto važiuojant kalta ir trumpa automobilio bazė, tačiau man greitai praėjo noras papuošti automobilį R17 arba R18 dydžio ratlankiais, tad važinėju R16 205/55. Palyginus su Opel Astra G naujoji Astros karta žymiai pagerino automobilio stabdymo galimybes - stabdžiai veikia puikiai vos prisilietus prie stabdžių pėdalo, ko nepasakytum apie Astra G.
Variklis. 1,7 CDTI variklis tikrai taupus, tačiau trūksta jam dinamikos. Pasirinkau šį variklį todėl, kad galingesni jo variantai, o ypač 1,9 (150 AG), pasižymi dažnom ir labai brangiai kainuojančiom staigmenom, tad nusprendžiau nerizikuoti ir įsigijau mažiausiai kaprizingu varikliu automobilį.
Salonas. Kadangi, pas mane Cosmo komplektacija, galiu tik pasakyti, kad nieko geresnio kol kas nesu matęs, nors turėjau tikrai nemažai ne pačių pigiausių automobilių. Puikiai suderintos aukštos kokybės medžiagos, gražus ir malonus odinis vairas, pusiau odinis salonas ir t.t. Gausybė saugos pagalvių ir kitos elektronikos, kas maloniai stebina kaip tokios klasės automobiliui.
Žinoma, galima buvo išsiplėsti iki begalybės, tačiau nei laiko, nei jėgų tam nėra, todėl tik pasakysiu, kad radę ir įsigiję "gyvą" tokį automobilį, niekada nesigailėsit.