Opel Astra II 1.2 Start Отзывы

Opel Astra 2002-2004
Рабочий объем:
1.2 л
Мощность:
55 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
16.0 сек
Ср. расход топлива:
6.1 л
Рекомендуют
Отзывов: 32 -4
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (36)

Opel Astra II 1.7 DTI, 2000г

2021-12-26
Mazai valgo degalu, patvari vaziuokle, nerudyja kebulas
Galetu buti geresne garso izoliacija.

Variklis ekonomiskas degalu suvalgo nedaug apie 6l 100km. Ziema kuriasi gerai. Vaziuokle patvari. Kebulas mazai rudyja arba man taip pasiseke gauti gerai priziureta, galines arkos truputi buvo pradeje rudyti bet sutvarkius daugiau nebeislindo rudys. Galios uztenka, vietos salone taip pat.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II Coupe 1.8 Bertone, 2001г

2021-05-31
Patvarumas, važiuoklė nemirtinga, išskirtinai atrodo
Neadekvačios kuro sąnaudos, nepatikima elektronika, korozija

Kalbėsiu konkrečiai apie Bertone modelį.

Turėjau 4 metus. Opel Astra Bertone 2001. 84 kw 1.8l benzinas.

Traukiantis akį, nestandartinis automobilis, nes šių konkrečių Bertone modelių tikrai labai mažai Lietuvoje, o ir apskritai, tad atitinkamą vertę laiko. Realiai tuos keturis metus, kuriuos turėjau, buvo keisti tik guoliai ir amortizatoriai. Nu niekas daugiau negedo. Kaip važiavo, taip važiavo. Tikrai komfortiškas mašiniukas. Visada žinodavai, kad nepames. Tikrai praštmanus salonas, ypač jeigu modelis su oda.

Bet - benzino ryja kibirais. Palyginus tos galios įspūdingos neišvysto, bet autostradoje be 8 litrų neapsieisi, o mieste tai išvis 10-15 drąsiai. Korozija, rūdija baisiau negu standartiniai Opel Astra modeliai. Labai nepatvarios plastmasinės dalys kaip bamperis ir t.t. Labai nestabilus kelyje, autostradoje vairavimą viena ranka pamirškit :). Kadangi opelių benzininiai varykliai tais metais buvo dalbajobiškai pagaminti - ECU ėjo prie variklio - tai išdrebina tą ECU ir Check Engine lemputė tampa kasdienybė. Rodys liambdazondus, bet iš esmės problema yra ECU, dėl ko išauga ir sąnaudos. ECU pakeist ne kaip pasatui 20 eurų - šitiems gana atsieina.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II 1.7 DTI Comfort, 2000г

2020-05-21
Kuro sanaudos Talpumas Priziurint remontas pigus
Vietos trukumas gale kojoms Prasta surinkimo kokybe tai barska vaziuojant zvirkeliu Rato guoliai keiciant gerais SKF kainuoja 70 € ar daugiau

Turiu jau virs metu. Kaip pirmas automobilis visai nieko. Dideliu bedu nebuvo tik dylancios dalys. Per metus keiciau 2 rato guolius, stabilizatoriaus traukes, galinio tilto gumas ir variklio laikiklio guma (nuo salono puses).

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II 2.0 DTI Comfort, 2003г

2020-04-23
Pigus išlaikymas Ekonimiškas Patvarus Talpus
Kėbulo korozija

Puikus automobilis. Turiu 2,0ltr 74kw varikliuku, niekuom nesiskundžiu. Eksplotacinės medžiagos dalys labai pigios, už kokių BMW ar Toyota kelis kartus pigiau. Tikras liaudies automobilis. Kasmet beveik visiškai nenuvertėja.
Rekomenduoju.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II Coupe 1.8 Bertone, 2003г

2019-11-03
Patikimas, paprasta konstrukcija, išskirtinis dizainas, patogus ir erdvus.
Neturi

Turėjau patikimą 1.8 benzininį 92 kw variklį be EGR, kuris per keturis metus neturėjo jokių rimtų gedimų. Pigi eksploatacjia, nereikalauja didelės priežiūros. Patvari gal kiek kietoka pakaba, bet tarnauja labai ilgai.
Odinis salonas labai paprastas, bet erdvus ir jaukus nepaisant jog tai coupe modelis. Talpi bagažinė. Labai gražus Bertone kėbulo dizainas traukiantis akį kiekvieną dieną.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II 2.0 DI, 1999г

2019-02-15
Kainos/kokybės santykis, pigios dalys ir remontas, paprastas remontas, gan ekonomiška, nemirtinga važiuoklė ir 2.0 60kw ir 74kw motorai.
Rūdys, garso izoliacija, barška panelė, mažai vietos keleiviams gale, ligos - EGR, nelaiko vairo kolonėlės ir kuro siurbliai.

2.0 60kw. Puikus kainos/kokybės santykis. Kam reikia paprasto darbinio arklio ar tiesiog mašinos, nesukant galvos dėl brangių ir dažnų remontų, tai šitas auto tikrai neblogas variantas. Pirkau prieš du metus už 1000 eurų. Planuoju už mėnesio texą praeiti be didesnių investicijų ir jeigu nieko rimto nenutiks dar 2 metus atvažinėti. Spėjau prasukti apie 20kkm. Gal nesupirkau truputį lavonėlį, nes po kurio laiko keičiau vairo kolonėlę (50) ir vairo stiprintuvo siurblį (30), darbai nekainavo, todėl ne taip ir brangiai išėjo. Tuo pačiu pasikeičiau vieną traukę ir šarnyrą. Daugiau per du metus prie važiuoklės nelindau ir neatrodo, kad reikės greitai ten kažką tvarkyti. Taip pat vis bėga tepalai iš variklio, jau beveik visos tarpinės pakeistos, bet vis dar kovoju su tuo. :D Prieš metus EGR išprogramavo (50). Atėjus 0 laipsnių ir žemesnei temperatūrai užkūrus variklį pulsuoja ir melsvą dūmą metą kol apšyla. Kažkas negerai, bet net nenoriu ieškoti bėdos, nes važiuoja ir tas variklis dar gyvens ilgai. O jeigu ir paves jis mane, tai neproblema už 50 eurų pasiimti kitą pliką variklį ir persimesti. Dar apsitvarkiau visokias pigias smulkmenas, kaip lango pakelėjas, galinis valytuvas ir pan... Pavyko paimti labai geros, bet ne pilniausios komplektacijos: lieti ratai, pilnai odinis salonas, šildomi krėslai, 4x el. langai, šildomi, elektriniai veidrodėliai, kondiškė, multi baranka. Už 10 eurų įsidėjau autopilotą (tiesiog reikėjo rankenėlę pakeisti, nes buvo atvesta fyškė kaip ir daugumoje opelių). Originali, nebloga garso aparatūra. Patinka muzikos paklausyti garsiau. Galios nėra, ką jau kalbėt kai kokie 4 žmonės sėdi. Po miestą užtenka, bet užmiesty kažką lenkiant reikia gerai įsitikinti, jog spėsi. Kaip tokios mažos galios auto norėtųsi geresnių sąnaudų. Nežinau kaip ten kiti telpa į 5 ar 6 litrus, bet man mišriai išeina apie 7l/100km, gal todėl, kad beveik dugnais reikia važiuoti, kad ji bent trauktų normaliau. Bet ir 7l gan solidu. Žinoma, komfortas neįspūdingas, kietoka važiuoklė, baršką priekinė panelė, prasta garso izoliacija, tačiau patogios sėdynės, geras matomumas. Paprastas ir lengvas remontas, galima ir pačiam daug ką pasidaryti. Pigios dalys, platus dėvėtų dalių pasirinkimas, nes turbūt šis opelis šiuo metu vienas populiariausių auto Lietuvos gatvėse. Nusipirkau be rūdžių ant arkų, slenksčių, nors matosi, kad buvo tvarkytos, o vidinės vietos kaip tarpai tarp durų, po kapoto viskas aprudiję buvo. O dabar jau gerai rūdys ėsti arkas, slenksčius pradėjo. Kaip universalas nėra pats talpiausias, bet man užtekdavo jo. Žemokas priekis, tik nusipirkau nuplėšiau bamperį prisiparkavęs priekiu prekybos centro aikštelėje, nes lūpa užsikabino už to guminio bortelio. Tačiau tai buvo gera pamoka visam gyvenimui ir visur pradėjau statyti galu, įpratau ir labai tuom patenkintas. Man kuriasi be problemų tiek prie šaltas/šiltas motoras tiek prie šilumos, tiek prie -25, nes yra paprogramuotos žvakės, kad visada jas kaitintų įjungus degimą. Ir patariu nekreipti dėmėsio į labai neigiamus šios mašinos atsiliepimus, nes reikia suprasti, kad tai ne naujas auto, o 20 metų. Prisiperka po 200-300 lavonėlius vos riedančius ir paskui verkia atsiliepimuose kokį šūdą nusipirko. Jeigu randi normalų, dar gyvesnį variantą, tai neturėtų didelių problemų su juo kilti.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II 2.0 DTI, 1999г

2018-07-25
Mazai kuro valgo
daug ju turi

Nieko gero vieni remontai ir talpumo tikrai nėra. Variklis gal ir oki bet elektronika, koarozija tai atsikratyti neįmanoma... du turėjau daugiau į šitą markę net žiūrėti nenoriu.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II 2.0 DTI Elegance, 2001г

2018-02-22
Tikrai ekonomiska net ir negailint gazo pedalo. Neilga o tuo paciu talpi. Lengva pridet visokiu navarotu jei ju nera (pvz autopilotas). Gan neblogos audio koloneles orginalios.
Gale vietos 190cm zmogui nerasta. Panele traska braska per visus galus. Rudyja arkos ir bagazine ties numeriais daugumoje. Kieta vaziuokle.

4 metai turiu 2.0 DTI 74kw. daug visko tvarkyta bet ir daug važiuota. Brangiausias remontas kuro siurblys bet susitvarkei ir pamiršai amžiams. Priekiniai guolai su ABS davikliais brangus ir daug broko yra naujuose tekos gal 4 pakeist kol papuolė normalus o pirkau ir po 60 ir po 90 eur (gerasis už 60 pigiakas). Sunku rasti galinius el. langu pakelejus deficitas pasirodo nes retai buna. Visumoj eksplotacija nera brangi lyginant su kitom panasios klases auto. Esu patenkintas ir tikrai dar vazinesiu kol gyva sirdis bus. Kuro sanaudos piktai vairuojant apie 7-8L jei tvarkingai apie 6-6.5L net mieste :) kas nori traukos tai nuo 2000 apsuku ji yra tik reik priprast.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II 1.7 DTI NJoy, 2002г

2017-12-19
geras kainos kokybes santykis, talpi bagazine, gera trauka, bet ekonomiska. patvari vaziuokle, geras clearancas, pigios dalys.
griebia rudys arkas, dureles. kiek truksta galios prie zemu apsuku.

Tur4jau vauxhall astra 2002 1.7dti 55kw. Puikus automobilis, kuro sanaudos 4.5-5,5l/100km. Buvo nuva=iavus apie 180k km kai pirkau, trauka puiki, su varikliu jokių bėdų neturėjau. Elektronikos visokios veikia puikiai, bagazine labai talpi, gale vietos vidutiniskai. arkas griebia rudys. labai patvarus ir geras automobilis. autostradoje su keturiais zmonem salone traukos netruksta, ypac geros kuro sanaudos greitkelyje. kiek truksta galios prie zemu apsuku, kas turi tokia astra supras.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II 2.2 DTI Comfort, 2004г

2017-09-18
Labai pigus automobilis perkant, aptarnaujant. Kas nenori investuoti pinigu i automobili, kas nenori trankytis po servisus, bet nori tureti pakankamai tvarkinga masina (ne kokia KIA ar Citroena), tai opelis tikrai vertas demesio.
Vairuoti mieste pasaka, bet ilgesnese kelionese nepatogu, automobilis skirtas dar 1-2 zmonems vezti, del to didesnems kompanijoms netinka. Kieta pakaba, barska visos plastmases, izoliacijos nera (daugiau beabejo negu japoniskose masinose).

Turejau 2.2 dyzeli 92 kW.
Pakaba kietoka, izoliacija prasta, apdaila pigoka. Probemos su EGR, su vakuumu, šlangutėmis, solenoidais. Bet visa tai sutvarkoma nebrangiai.
Privalumai tie kad trauka sito variklio zveriska, detales visos pigios, nereikia ieskotis detaliu savartynuose nes naujos is kokio intercars kainuos nebrangiai ir tarnaus geros kokybes daug metu. Per 7 metus pasikeiciau viena karta vairo traukes, viena karta stabilizatoriaus traukes, vakuumo slangutes, buvo dingusi normali trauka, tai meistras uz 10 euru pareguliavo su kompu ir viskas tvarkoje. Keitem vakuumo pompa, tai centus shrote kainavo. Variklis dirbo kaip laikrodukas. Vietos gale 2 zmonem per akis, jeigu panos tai ir 3 laisvai telpa.
Siuo metu turiu 2 litru 74 kW dyzeli, tai kol kas jokiu problemu. Tik galios truksta palyginus su 2.2 varikliu.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II 2.0 DI Elegance, 1999г

2017-06-28
Talpus, ekonomiškas, paprasta konstrukcija.
Kėbulo korozija, nors rūdija ir ne Opeliai.

Važinėju 10 metų, dėl varilio tai tik vienas trūkumas, kad reikia keisti tepalus, o šiaip jokių problemų, važiuoklė patvari, tik kėbulas rūdija. Kuro sąnaudos kelyje 5 ltr., mieste 6ltr.. Elektronika nebuvo pavedusi

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II 1.6 GL, 1996г

2017-02-22
Tvirtai vazuoja, nelabai genda
apacia zema. padangos nekokybiskos.

Gera mašina, patvari. Dizainas jos paprastas gan normalus

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II 2.0 DTI Elegance, 2003г

2016-12-31
Stabilus, nesijaucia greicio (turbut del to kad gan aukstai sedima vieta). Ekonomiskas labai, bet jeigu raliuoji aisku atitinkamai ir ryja. Tai pat jeigu greitis virs 120 jau ekonomiskumo nerasta, jei virs 140 tai praktiskai koks BMW 3.0 dyzelis maziu paimtu. Visas detales kurias pakeiciau laiko puikiai, net amortizatoriai po 50 000 km dar rodo 80-85 proc. likucio. Gan kieta masina, bet nelygumus sugeria, nesokina kaip koks ozys :). Variklis puikus, tepalo nedegina, prie salciu vedasi puikiai, patikimas, traukos uztenka, bet jeigu pakrauta masina +4 keleviai jau jauciasi traukos sumazejimas. Greit susyla salonas. Sedynes tokios paprastos, taciau ilgoje kelioneje keista bet patogios labai :)
Nelaiko priekiniu amortizatoriu atraminiai guoliai, puse metu ir pradeda barsket, buvo deta ivairiu firmu, iskyrus originalius kuriu kaina kosmine. Galiniai suportai laikas nuo laiko uzkirmija ir pradeda liesti kaladeles diska, bet lengvai issprendziama isvalius kas pusmeti. Staigiuose posukiuose gan stipriai pasvyra. Garso izoliacija pakenciama iki 90 km/h. Galinis tiltas skeciasi, gal buvo veziota svoriai pirminio savininko. uzrudija galinio tiltu ratu isvirtimo reguliavimas.

Paprastas, gan patikimas automobilis.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II 1.7 TD Comfort, 1998г

2016-04-02
Pigi automobilio kaina, mažos kuro sąnaudos protingai važiuojant, mažai rūdijanti, važiuoklė labai patikima, aukšta, variklis kuriasi prie labai šaltu temperatūrų -30, Bagažinė talpi universalo, pigiai išlaikoma
Prasta garso jzoliacija, variklis garsiai dirba šaltas, važiuoklė kietoka, sėdynės taip pat, labai jautrios visokios lemputės, sujudintos greitai perdega, mažokai vietos gale, jokios galios iš variklio, tik kad vaziuoji nu bet bent ekonomiškai.

Šiap pigiai išlaikomas automobilis, turiu jau virš 2 metu, investavau maždaug 160€ variklio jokio remonto nereikėjo, važiuoklės minimalus kaip traukės atraminiai stabilizatoriai, viskas veikia, šiek tiek elektriniai reguliuojami veidrodėliai nenori jau judėti aukštyn žemyn, kas nežino tai jei norit užsidegti vidaus apšvietimą patraukite žibintų įjungimo jungiklį i save :D, šiap pigiai išlaikoma, ekonomiška geriausia klevukui bent neprisiplos, arba važinėti i darbą

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Astra II Coupe 1.8, 2000г

2015-05-13
ekonomiskas,ganetinai pigios dalys,nerudyja kiek senosios astros
galines arkos,gale mazai vietos,problemos su lemdo zondu galine pakaba galetu buti nepriklausoma nes galas nuo didelio greicio nelabai klauso

pigiai islaikomas, su tiesioginem dujom vazinuoja be problemu vidurkis 8ltr trasoje reikiant paspaudi ir eina

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2002 - 2004 (2002, 2003, 2004)