Opel Ascona C 1.3 GL Отзывы

Фотографии нет
Рабочий объем:
1.3 л
Мощность:
55 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
15.5 сек
Ср. расход топлива:
-
Рекомендуют
Отзывов: 5 -1
Средняя оценка: 4.5
Напишите отзыв

Отзывы (6)

Opel Ascona C 1.6 Sprint, 1988г

2021-09-20
Prižiūrėta Ascona nesunkiai praeina Techninę apžiūrą. Varikliai dirba gerai. Priekinė važiuoklė patvari. Neplyštantis salonas. Lubos niekada nenukara. Dabar jau antikvaras. Ne gėda išvažiuoti į gatves.
Turi savo išskirtinių ligų. Smarkiai rudija galinių amortizatorių "stakanai", rudija neprižiūrimos galinės arkos ir slenksčiai. Taip pat rudija galinio tilto spuruoklių aikštelės. Nuo saulės ultravioletinių spindulių (ir kaitros) sukietėja ir sutrūkinėja prietaisų skydelio viršus. Greitai nusidėvi ir sutrūkinėja bėgių svirties guma. Galinių lempų kampai labai trapūs. Priekinių grotelių laikikliai išimant jas lūžinėja. Užvedimo spynelės "susidėvi". Prisižiūrint Asconą galima išvengti nemažai trūkumų.

Patikimas vokiškas automobilis. Ekonomiškas. Nebrangi eksplotacija. Pigios dalys. Traukia dėmesį. Yra fanų klubas. Rekomenduoju.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Ascona C 1.6 Sprint, 1987г

2018-11-09
nesenstancios sedano linijos mazos kuro sanaudos klasikinis automobilis pigios naujos dalys policija nestabdo erdvus salonas talpi bagazine
megsta rudyti arkos, slenksciai ir dugnas langai ir panele bijo saules hecbekas negrazus stoglangis genda ne lengtyninis

Už gražų tvarkingą Ascona tikrai galima mokėti 500 eurų. Bet tik ne kokia supūvusiom arkom ir kiauru dugnu. Jei technikinės nėra, tai 200 eurų čia maksimumas.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Ascona C 1.6 Sprint, 1988г

2018-10-25
savo laiku
antikvaras

Tikrai geras auto, bet, čia ne aukcionas tokiems auto jie tvirti ir patvarūs. bet dabar prašyt tokia kainą apsurdas, juokinga tiesiog

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Ascona C 1.3 Exclusive, 1988г

2018-05-26
Pigios dalys. Tiek naujos, tiek naudotos. Mazos kuro sanaudos.
Rudija galines arkos, galiniai amortizatoriai. Trukineja prietaisu skydelis. Genda valytuvu mechanizmas.

Geras. Turėjau kažkada tai vargo nebuvo. Važinėjau kol visai supuvo dugnas ir teko atsinaujint į kitą mašiną.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Ascona C 1.6, 1983г

2018-05-08
Ekonomiškas su pigia eksplotacija. Labai pigios dalys. Neverta pirkti dėvėtų detalių, nes turguose ar detalių parduotuvėse su mielu noru gausite nuolaidų šio modelio detalėms.
Reikia saugoti prietaisų skydelį nuo saulės. Labai jautrus ultravioletiniams spinduliams. Galinės važiuoklės atramos labai rūdija. Nemontuojant dujų įrangos, varikliai veikia kaip laikrodžiai. Projektuotojams minusas, kad sunku sužeminti priekį. Ir galinėms kolonėlėms reikia pjauti skyles palangės skardoj. Turbiną sumontuot išvis kostmosas. Reikia nemažai žinių ir suvokimo.

Geras, patvarus automobilis. Varikliai neužmušami. Važiuoklė vidutiniška, galinė pakaba tik nekokia. Greitai rūdija. Žiemą važinėjant automobilis rūdija tiesiog akyse. Naktį neparkuokite po langais, nes girdisi kaip krebžda skardos. Arkos rūdija, dugnas rūdija, slenksčiai rūdija. Bet investavus eurų kelyje sulaukia ne vieno pakelto nykščio. Labai geras auto projektams. Jei perkant Asconą kėbulas neturi daug rūdžių, imk ir važiuok.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Opel Ascona C 2.0 GT Sport, 1987г

2018-02-12
Privalumai: - Du pliusai ant akumuliatoriaus ir vaistinėlės. - Neplyštantis salonas. - Patvarūs vairai. - Priekinė važiuoklė patvari. - Varikliai dirba gerai, nors ir vėluojama pakeisti tepalus ir filtrus. - Dujos jungiasi lengvai, bet būna nesklandumų tiek su karbiuratoriais, tiek ir įpurškimu.
Turi keletą ligų, kuriomis serga visi automobiliai: - Rudyja galinės arkos ir slenksčiai. - Nuo saulės karščio greitai sutrūkinėja prietaisų skydelis. - Smarkiai rudyja galinių amortizatorių "stakanai". - Rudyja galinio tilto spuruoklių aikštelės. - Galinių lempų kampai labai trapūs. - Greitai nusidėvi bėgių svirties guma.

Fainas klasikinis vokiškas automobilis. Kasmet jų vis mažiau gatvėse. Yra keletas entuziastų, todėl šis modelis Lietuvoje nedings. Geidžiamiausias yra GT versijos, sedano tipo kėbulo, su benzininiu 2.0 litrų varikliu.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1981 - 1987 (1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987)