Nissan Almera Tino 2.2 DI Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.2 л
- Мощность:
- 84 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 12.5 сек
- Ср. расход топлива:
- 6.4 л
Отзывы (4)
Nissan Almera Tino 1.8, 2002г
Šiaip neblogas automobilis, gana patikimas, stabilus. kuro vartoja daugokai (benzinas), kieta nepatogi vairuotojo sėdynė. Labai greitai perdega priekinių žibintų lemputės.
Nissan Almera Tino 2.2 DI, 2004г
Sveiki
Paliksiu ir aš komentarą apie nissana. Masina Lb gera. Tik garso izoliacija galejo geresne padaryt. Variklis..važiuoklė nusiskundimu neturiu... Viskas nuo laiko ir važinėjimo nusidėvi.
Pirkau su 300k rida...bet variklis gyvas..ir traukia puikiai kaip 2.2 100kw dyzelis. Šešios pavaros Lb ekonomiškas mieste telpu i 7ltr/100km. Gale kojom kažkaip galejo daugiau vietos padaryt..bet bagažine talpi/didele.
Tik pilkyt kokybišką ir tik iš kaloneliu kurą... Nes variklio purkstukai Lb jautrus.
Gaila kad joms nedėjo kruizokontroliu. Nors kiti sugeba isimontuot. Bet gamiklyniu nedėjo joms.
Galinio vaizdo kamera Lb geras dalykas... Yra navigacija.
Nissan Almera Tino 1.8, 2002г
Nepatogi vairuotojo sėdynė,nepatikimi alkūninio veleno padėties davikliai,silpna važiuoklė-guoliai,šarnyrai,stabilizatoriaus traukės,nėra atramos kojai ,spaudžiančiai akseleratorių. Gražus dizainas,talpi bagažinė palyginus su bendru automobilio ilgiu.
Nissan Almera Tino 2.2 DI, 2000г
Kaip ir galime tikėtis iš Japonų tai tikrai patikimas šeimos automobilis. Sakant šeimos reiktų išvesti formulę 2+2. 2 suaugę priekyje įsitaisys itin patogiai, vietos užtektinai, 2 vaikai gale taip pat. Tačiau važiuojant 4 suaugusiems, kai priekinės sėdinės pilnai atstumtos atgal tikrai nėra malonu. Vietos sėdintiems gale tikrai nėra daug. Tačiau viduje yra galybė daiktadiežių. Po priekinėmis sėdinėmis, po galinių keleivių sėdynėmis, po keleivių kojomis, priekinis "bardačiokas", vidurio dėtuve (padaryta viršutinėje panelėje per vidurį). Taip pat gana talpni bagažinė. Automobilis nemažas, todėl iškyla klausimas, kodėl viduje taip ne daug vietos ? Atsakymas paprastas - variklis. Japonai žino, kad jų technika nors ir patvari, tačiau eksplotuojant visko atsitinka, todėl viskas po kapotu išdėstyta gana aiškiai su pakankamu vietos rezervuaru prieti. Kalbant apie patį variklį tai turimas 2.2 dyzelis gana geras pasirinkimas. Kodėl tik gan geras ? Nes iki beveik 2 tūkst. apsūkų stiprios traukos nejausite. Tai nėra gedimas. Tiesiog tai tokie varikliai. Daugelis bando šia problemą išspresti pakeisdami arba išimda ERC. Šie varikliai yra Alfa-Romeo periimtas Twin Cam variklis (dvigubas uždegimas) Šie varikliai patvarūs, žinoma reikia laiku atlikti pilną apžiūrą (tepalai, filtrai) Tik nusipirkus variklį patartina pasikeisti grandinę. Taip šiame variklyje neina įprastas guminis diržas, čia yra grandinė. Teoriškai ji atlaiko apie 100000 km, bet atsarga gėdos nedaro ;) Kalbant apie važiuokle ji yra kietoka, tačiau tai atperka važiuoklės patvarumas ir tvirtumas.Automobilį pirkome 2009. Per tą laiką pravažiuota apie 40000km( Nuo 160000-180000km) įvairiai keliais (žvyrkeliai, magistralės, netgi Kaunas :) ) iš pakabos elemntų teko keisti tik galinių amortizatorių gumas. Toliau įprasti eksplotaciniai kaštai tepalai, stabdžių diskai, kaladėlės, įvairus skysčiai. Interjeras kuklas, neišskirtinis, viduje sumontuota gana gera muzikos sistema. Vairuotojo pozicija patogi, tačiau reikia laiko priprasti prie automobilio gabaritų. Kalbant apie minusus tai yra VALYTUVAI. Esant bet kokiam apsunkinimui (sniegas, ledas ir t.t.) Valytuvai sunkiai valo, kol galiausiai išdyla plastikinis reduktorius ir jie visai nebeveikia. Ši detalė yra gana brangi nauja pamenu kainavo apie 500- 600 litų. Sekantis dalykas korozija. Jeigu ant automobilio pastebite korozijos pradžią nedelskite imkitės ją gydyti. Tai labai varginanti liga visiems šiems automobiliams. Tačiau daugiau šiam automobiliui priekaištų neturiu.