Nissan Almera N16 II 2.2 dCi Acenta + Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.2 л
- Мощность:
- 100 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 9.2 сек
- Ср. расход топлива:
- 5.9 л
Отзывы (9)
Nissan Almera N16 II 2.2 dCi Acenta, 2004г
Automobilis buvo pirktas dar kai buvo litai, keisti teko tik dirželius, tepalus, filtrus, rankinio trosą ir guolį, tai tik tiek investicijų. Reikėjo patikimos, greitos ir ekonomiškos mašinos, nors mašina ir nėra labai populiari, tačiau jaučiu, kad klaidos tikrai nepadariau. Visus mano kriterijus šis modelis atitiko, mašina išties yra labai greita paspaudus, stabilumas taip pat stebina ši mašina tiesiog prilipusi prie kelio ir ima posūkius greičiais kuriuos nei vienas konkurentas negali, sakau nes teko bandyti ir VW Golf V 2006m., Honda Civic 2009m. ir Ford Focus 2011m. Autostradoje šis automobilis irgi pasirodo neprasčiau nei mieste, 6 pavarą greitis 210 4K apsukų turbina įsijungia prie 1,8K aps. Manau šis modelis yra kiek nuvertintas ir nepopuliarus kaip konkurentai, žinoma jis turi ir savo minusų kaip ir kiekvienas automobilis, tačiau už tokią rinkos kainą ir geri metai gaunasi geras kainos ir kokybės santykis.
Dabar apie eksploatacijos kaštus: valgo apie 7l mieste, vidurkis apie 6l (tepalai keisti 2x apie 60€, filtrai keisti 2x 45€, rankinio trosas 20€, priekinio rato guolis 20€, dirželiai kondicionieriaus ir generatorius 25€)
Nissan Almera N16 II 1.5 Comfort, 2000г
Super automobilis, turiu jį jau 7 metus, teko pasikeisti sankabą, ir tik dabar neseniai pirmą kart paremontuoti važiuokle, va čia ir yra didžiausias ALMEROS privalumas labai oatvari važiuoklė ir nebrangus remontas.
Nissan Almera N16 II 2.2 DI, 2000г
Nusiprikau šį automobilį neplanuotai, net negalvojau pirkti Nissan. Bet meistrai sakė, kad patikimas automobilis (dėl šito nemelavo), tai kažkaip taip gavosi, kad nieko kito tuo metu neradau už maždaug 7000 Lt. Na tarnauji tikrai gerai, realiai visos investicijos tai kuras :D daugiau jokių rimtu gedimų (važinėju apie 3 metus). Teko keisti stabdžių kaladėles, priekiui su darbu ir dalimis turbut 150-200Lt. Tiesai važiuokle man nelabai laiko, bet su mano važinėjimu (į žvejybas ir panašiai, o patikėkite prieš dyobes aš nestabdau, o pagretinu), sakyčiai važiuoklė tikrai labai getai laiko. Kitas dalykas ir turbut pats rimčiautas tai trauka. Variklis 2.2di 82kw. Netraukia taip, kad sunku isivaizduoti, vaziuojant net i memkesne ikalne, reikia spausti jungti zemesne pavara ir spausti iki dugno, vien tam kad palaikyti tolygu greiti. Galvojau gal cia tik pas mane taip, taciau sie 2.2di 82kw varikliai visi tokie. Geriau jau imti 1.5 arba naujesni 2.2dci 100kw, girdejau kad jie daug geresne variantai jei jau nusprendetw pirkti toki auto, ko tikrai nerekomenduoju. Jei nori automobili kuriuo vazinedami galesite pamirsti apie remonta, tai tos automobilis jums. Taciau apie vairavimo malonuma pamirstike, keiksites vaziuodamas net i menkiausia ikalne ir "imdamas" kieviena posuki, jau nekalbu apie kazko lenkima, tikrai pavarkti reikia lenkiant :D
Nissan Almera N16 II 2.2 DI Comfort, 2000г
turiu almera jau 7 metai (2001m, pirkau 5m),vazineju daug, bet jokiu rimtu gedimu dar nebuvo siaip smulkmenos.pasakysiu tik tiek neuzmusamas auto. vos vos tik pradejo rudys mestis.gaila butu parduoti
Nissan Almera N16 II 2.2 DI, 2000г
jau metai laiko turiu savo nissan'a tai galiu apie ji pakalbeti. Visų pirma kuro sanaudos super mažos, užsipilu baką ir pamirštu degalines. Daug kas peikia per ilgus bėgius, bet man asmeniškai jie labai patinka: neretai tenko po užmiestį važinėti, tai važiuojant apie 108km/h apsukos tik apie 2 būna, nereikia kaukint automobilio. prie variklio ir siurblio rankų neteko kišti, todėl apie kainas nieko nepasakysiu. prieš metus nusipirkęs savo auto prie jos važiuoklės ilgai nebuvo niekas lindę, praktiškai visą važiuoklę reikėjo tvarkyti: tai sumokėjau 600 lt, bet pakeičiau lb daug ką. dabar po metų ant stendo nuvažiavau, viskas, lyg vakar būtų sutvarkyta.
esu labai patenkintas šiuo nissanu, kitas mano pirkinys bus almera nuo 2003 :)
o tie kurie rašot trūkumus: mažai vietos kojoms gale tai nejuokinkit, pažiurekit kokios klases auto, jei norit daug vietos gale tai pirkit dideles klases sedanus o ne hecbekus :)
Nissan Almera N16 II 1.5 Base, 2004г
auto buvo pirktas poros metu senumo is vokietijos, rida 26k km. su ja vazinejam po siai dienai ir galiu teigti kad tai stebuklas ne automobilis. per 6 metus apsilankymas servizuose buvo tik del pagrindiniu eksplotacijos problemu. tai tepalai ir stabdziu kaladeles. automobilis beproto talpus. automobilis visgi kazkiek iskirtinis, piktesnis priekis, turi sportiniu bruozu, bet tuo paciu ji gali sumaisity ir su suv. labai gerai valdomas, turi gan gera pravazuma (dar niekur neteko pakibti nei ziema nei vasara vazinejant i gamtas pievomis), geras apsisukimo spindulys. lekent didesniu greiciu man asmeniskai vairo mechanizmas per lengvas kas sumazina stabiluma. zibintai skleidziama sviesa tikrai gera, stipri. gerai apsviecia kelia, is esmes nereikia jungti ilguju.su elektronika bedu nera, bent jau nebuvo iskile. manajam nisaniukui trukumas nesildomi veidrodeliai. tai aprasavus reikia valyti, o ziemos metu tenka juos grandyti. salonas patogus sedesena gan auksta. kas turi problemu su nugara tokia sedesena tikrai tiks. tiek vairuotojui tiek keleiviams uz jo vietos sociai nereikia spausits. trukumas sedynese tai medziaga. labai tepli, nespeju as jos valyti... plasmasiu kokybe palyginus gera, niekas salone nebarska, plastmases susidevejimo pozymiu praktiskai nera, vairas siek tiek per ta laika apsitrynes. variklis tiesiog meno sedevras. 75kw turi ir traukos ir nerealios kuro sanaudos. trasoje 5-6l/100km, mieste kad ir kaip stengiausiai bet maximalios 8.5l/100km (kalbu apie vasara). vaziuokle ar reikia dar kokio kito paaiskinimo. vaziuoju jau beveik 7 metus ir niekas neisbarskinta. o kelias tikrai ne vien plentas. mates daug ir zvyrkelio ir pievu. vaziuokle atkentejo 90k km ir dar toliau su ja galima vaziuoti. autoivykiu netureta tai apie kebulo detales papasakoti nieko negaliu. rudys, su kebulu nieko nedaryta nedengta jokiomis apsaugomis ir jis nuo rudeliu svarus.
Nissan Almera N16 II 2.2 DI, 2000г
kažko blogo negaliu pasakyti apie šį automobilį, per 4m teko remontuoti kuro siurblį, keisti oro srauto matuoklė ir du kartus spyruoklę, tai kainavo apie 600lt neskaitant darbų, metams man vidutiniškai ekspotacija kainuoja 250lt tikrai neskaitau, kad tai daug. Vaziuoklė nėra labai konfortiška, bet Lietuvos keliams labai pakanti. varikliai pakankamai ekonomiški mieste 7L, užmiestį vaziuojant apie 100km/h nesiekia 5L, galios pakankamai. Kalbant apie elektrinę dalį nieko negaliu pasakyti nes turėjau tik vieną gedimą, tai oro srauto matuoklės, kuris kainavo 40lt, o kita elektros dalis veikia be priekaištų. Važiuoklės dalys tikrai nebrangios, ko negaliu pasakyti apie kėbulo, galiu duot tik toki patarimą, nedaužykit farų, nes ju kainos kosminės o ir gaut ne taip paprasta. prieš 3metus nauja galinė fara kainavo 600lt ir tai tik pagal užsakyma.
Nissan Almera N16 II 2.2 DI, 2000г
Turėjau tikį automobilį tai tik ir traukė nelaimės pas mane. Per 5 mėnesius du kart grandinė trūko... ir kiek žinau ne pas mane viena tokiu atvejų buvo. ir šiaip tiesiog nelaimės traukdavo jinai. Šiaip būna grybauja elektroninis kuro siurblys.ir oro srauto matuoklė. tada dingsta trauka... Oro pagalvės lemputė be jokios preižasties užsidega.
Na o naujos dalys nėra labai jau brangios, aišku "šrote" už detalės užsikelia nesveikas kainas...
Purkštukai ne elektroniniai tad patvarūs.
Vedėsi prie -30 be problemų su Baltarusiška "saliarka" ir nedūmindavo.
Salonas malonus, bet veliūro sėdynes nepatvarios. Pilna salone paslėpta erdvių daiktams paslėpti.
Kuro sąnaudos tikrai mažos iki 6litrų.
Geras auto, bet mano auto buvo tiesiog prakeiktas.....
Nissan Almera N16 II 2.2 DI, 2001г
viskas atitinka ir po tiek metu vazinejimo :) geras masiniukas, turiu ne ilga laika pats, bet eksplotuojama ji nuo 2001,12,28 dienos ir pats pastebejau jog kuro sanaudos pagal toki varikliuka superines... ne uz ka nekeisciau i bendzina DI daro savo :)