Nissan 100 NX 1.6 SLX T-Bar Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.6 л
- Мощность:
- 70 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 10.5 сек
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (4)
Nissan 100 NX 1.6 SLX, 1992г
Šeip automobilis neblogas, tik va kėbulas yra problema, galinės arkos stipriai rūdyja, slenksčiai, truputi dugnas. Važiuoja automobilis puikiai, manevringas, važiuoklė daug investicijų nereikalauja, pakanka kas pora metu stabilizatoriaus kokią traukę pakeisti. Variklis dirba be priekaištų, tik va benzino daug valgo, bet jei auto su dujomis, tai problemos nėra, pakanka 12l 100km mieste. Salono apdailos plastmasės gale barška.
Nissan 100 NX 1.6 SLX, 1994г
paprasta konstrukcija kas privalumas kam reik garantuotai dirbancio auto.Pigios,nesunkiai gaunamos ir keiciamos dalys ,manevringa gan greita ir labai gerai miesto salygom pritaikyta masinyte(beje dviem zmonem nesukelianti kokiu nepatogumu ir tolimesnej kelionej)Puikus arkliukas tiek vasara(T-bar)tiek ziema(salone silta net nesildant saulute jai yra,per sniega kaip dzipas lipa!)Motoras 1.6 vertas pagyru(ne veltui ir dabar i automobilius statomas su nedideliais patobulinimais)-leidzia pasidziaugti sportine pakraipa proto ribose,kitkam 2.0ltr.Saunus mazos sportines masineles dizainas-5 balai!
Nissan 100 NX 1.6 SLX, 1993г
smagi masinyte, gerai traukia, nusiima stogas, vasara - kaifas :) kaip uz tokia kaina "kabrioleta" gauti tai geriau ir but negali. Be to, patogi transportuoti ivairius daiktus, pvz kraustantis ar pan., nes atlenkus galine sedyne i bagazine ziauriai daug visko telpa, taip pat ir dideliu gabaritu daiktu.
Nissan 100 NX 2.0 GTi T-Bar, 1991г
GTi modifikacija gana reta, smagiai traukiantis, manevringas automobilis, valdymas taip pat gana geras. Labai geras dalykas vasarą T-Bar stogas jei neturi salygų įsigyti kabrioletą, tai labai gera alternatyva. Beabejo kuro sąnaudos gana didelės. Kieta net originali pakaba, bet tai manau tokiam automobiliui tik privalumas. Kadangi techninės pusės dalys tinka tik nuo Sunny, Almera ir 100nx GTi modelių, tai sunkiau surast atsargines dalis, nes nuo 1,6 beveik nieks netinka. Variklis ir greičių dėžė normaliai prižiūrint neužmušami, pakaba taip pat patvari, elektrinė dalis taip pat nedurniuoja dažnai, techniskai automobilis tikrai tvirtas ir patikimas, kaip tokio automobilio salono medžiagos tikrai gana kokybiškos, o silpna vieta kėbulas kaip ir daugelis Japonų mėgta rudyt (silpniausios vietos: slenksčiai ypac vietos prie galinių ratų, arkos ir bagažinės dangčio vieta prie žibintų).