Mitsubishi Galant VIII 2.4 DE Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.4 л
- Мощность:
- 103 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- -
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (13)
Mitsubishi Galant VIII 2.4 LS, 2001г
Visapusiškai geras automobilis. Per laiką kurį turėjau jokių nestandartinių išlaidų nebuvo. Viskas veikė kaip priklauso, vietos pakankamai, trauka gera, ekonomika taip pat. 2.4gdi variklis turi eko režimą, kuris įsijungia važiuojant pastoviu greičiu.
Visų tų metų Mitsubishi automobilių liga buvo automatinė dežė - dingdavo atbulinė pavara. Mano atveju nedingo, bet būdavo užlaikymas, kol atbulinė pavara įsijungdavo. Su mechanine dėže manau butų dar geresnis automobilis. Didžiausia bėda tai rūdys. Daugiau ar mažiau jų visur ir neina atsikratyti.
Mitsubishi Galant VIII 2.0 Comfort, 2002г
Vairuoju ryklį jau 5 metai, dinamiškas, patikimas, stabilus trasoje, manevringas mieste, didelių problemų tikrai nepatyriau. KIEK su dujomis gal trauka mazesne, bet del uzvedimo jokiu problemu is puses pasukimo tiek ziema, tiek vasara. Blogiausia beda tai galines arkos ,,bet saziningai sutvarkius galima vaziuot,kuro irgi nerija daug,,visumoj apie 10-11L,,NA,,miesto rezimu gal kiek daugiau.DAR vienas rupestis tai garso izoliacija prastoka,,bet ir tai galima isirengt,,siais laikais medziagu galima rast geru,,.VARIKLIUKAS duzgia tyliai,zodziu smagus masiniukas ,,NA kai kam gal ir pasenes ,ar dar koks,ne visiems juk vienodai patinka.SURINKIMO kokybe irgi,,niekas nebarska ,nekleba ,ar dar kaip,,patogios sedynes,,iir vietos gale pakankamai,,o ir garso aparatura stebetinai gera.NA zodziu rekomenduociau ,.....
Mitsubishi Galant VIII 2.0 GLS Klima, 2002г
Mano Micius 2002 metu, 2.5 V6, 118kw, Avance komplektacija. Tų metų mašinai turėjo komforto paketą :D - užsilenkiantys nuo knopkės veidrodėliai, trijų padėčių elektra reguliuojamos sėdynės ir visi el. langai. Viskas! :) Ai, ir dar odinis juodas salonas. As si Galanta pirkau gal ir per brangiai, bet sirdziai neisakysi :) uz 1600 eu (2017 metai). Rodes, kad tvarkingas, nesupuves, su nedidele rida, su kaip nauju salonu, niekas neisdraskyta, su antikorozine dugno danga . Taciau per metus laiko as pakeiciau - sankaba, galinius amortikus su spyruoklem, galines kaladeles, granata vienos puses, stabdziu vamzdelius, nes tech. apziuroje kabinosi. Zodziu, kantrybe seko, bet as Miciui daviau paskutini sansa. Ir zinote, jau ilgas laikas jis ne cypt :) vaziuoja puikiai. Dinamika visai nieko, tikrai galima viena kita nubausti kelyje. Ilgos pavaros leidzia 4 pavara nesunkiai imti 180km/h ir kai, rodos, kad isdidus pizonas su naujesne masina jau nuvaziuos, tu lengvu rankos mostu meti penkta saiba ir 230km/h isdidu pizona palieka uz nugaros. Zinoma, nera gerai taip elgtis, bet retkarciais galima.
Kuros sanaudos...as skaiciuoju taip (prie 1.30eu uz litra) - 100km - 10eu... pigiau niekaip. Duju nededu ir nedesiu, nes ka jau cia....nedaug ir tevaziuoju. Vidutines sanaudos, manau, kazkur apie 9-10 litru, jei nekrest kvailysciu. Didziausia beda - Galantas nepatinka zmonai. "Kriauklas, gelda, triperis, lavonas"ir kitokie epitetai krenta i Miciaus jautria siela, bet nebuciau vyras, jei draugo neginciau. Kuri laika dar vazinesiu, o paskui gal ir parduosiu. Arkos sveikos pas ji, broliai :) peace!
Mitsubishi Galant VIII 2.0 GLS, 1997г
Vairavau tokį automobilį 10 metų. Stabilus posūkiuose, greitas automobilis. Labai patikimas 2,0 l. 16 vožtuvų OHS benzininis variklis. Ir apskritai automobilis gana patikimas ir nebrangus eksploatuojant, neskaitant kuro sąnaudų miesto režimu. Buvo vienas pavarų dėžės gedimas (atbulinės pavaros) ir rūdijančios galinės arkos - nuolatinė problema.
Mitsubishi Galant VIII 2.0 GLS, 1998г
Vairuoju si madeli su 2l 100 kw benziniu varikliu su 4 kartos tiesiogine duju iranga jau 2 metus. Ka galiu pasakyti apie si automobili, tai, kad gan smagus ir manevringas automobilis, mieste su juo nekyla problemu nei parkuojantis, nei prie sviesoforo. Uzmiestyje ant kelio gerai stovi (su salyga, jei vaziuokle tvarkinga), vaziuoja gan minkstai, tik tiek kad truksta geresnes garso izoliacijos, nes autostradoj prie 130 km/h salone labai girdisi padangu uzimas, o tai kiek vargina. Variklis gan neblogas, kadangi dujos tiesiogines, tai trauka nuo benzino nesiskiria, su dujom draugauja gerai, rimtu problemu dar neteko aptureti. Svarbu laiku keisti tepalus su filtrais ir variklis tarnaus ilgai. Bet trauka sio variklio tokia siaip sau, mieste jos uztenka, bet uzmiestyje vangokai begejasi (gal but pripratau prie masinos, arba masina pasitaike su kiek pavargusiu varikliu). Duju sanaudos man misria gaunasi +- 11l/100km. Vaziuokle siu automobiliu tikrai patvari, per dvejus metus pakeiciau tik galinio stabilizatoriaus traukes (jos jau buvo parejusios kai pirkau si auto) ir viena vairo traukes antgali, o keliu mete visokiu, ir geru, ir duobetu, ir zvyrkeliu. Sarnyrai restauruojasi. Taciau, remontas sios masinos nera pats pigiausias, pvz vienas abs daviklis originalus kainuoja 300-400 euro, o kitu dalu kainos priklauso nuo firmos. Bet remontuoti daznai nereikia. Na, kaip ir visu japonu, didziausia beda yra rudys. Labiausiai nuo ju kencia galines arkos, dugnas, slenksciai, dureliu apacios. Man atrodo kad su tvarkingom arkom situ modeliu (bent jau lietuvoje) beveik nebera like. Pries metus remontavau jas, bet po ziemos vel pradejo mesti pusleles.
Reziume, is technines puses, sis automobilis yra puikus, bet kebula labai jau megsta rudys. Perkant siulyciau rinktis 2.5 v6 benzinini varikli su 120kw, nes sie varikliai patikimesni, dinamiskesni, o degalu sanaudos nuo 2.0 skiriiasi gal kokiu 1l/100km. Tik ju aptarnavimas siek tiek brangesnis.
Mitsubishi Galant VIII 2.0 GLS Klima, 1997г
Galanta rykli vairavau 4 metus. Per ta laika is esmes neturejau jokiu problemu, isskyrus rudis. Arkas susitvarkiau tik nusipirkes, tai visa mano naudojimosi laika jos issilaike grazios, tik parduodant jau buvo pasirode pusleles. Priekiniu stakanu netvarkiau, kai pardavinejau jau ten buvo skyles. Is mechanines puses - viskas puikiai, nors pakaba kiek silpnoka; bet visi mazgai labai puikiai ir pigiai restauruojasi ir laiko ilgai. Apsisukimo laipsnis geras, vairas susisuka daug, ankstuose kiemuose jokiu problemu manevruojant neturejau. Elektra ir klima veikia puikiai. Salno kokybe labai gera. Garso izoliacija gana prasta, bet priprantama. Automobilis saugus, patvarus ir komfortiskas. Islaikymas pigus, detaliu pilna, remontas paprastas. 2,0 ltr dyzeliai turi tik 66 kW, bet vaziuoja stebetinai dinamiskai; bet labai neekonomiski, geriausiu atveju suvalgys 9 ltr/100 km. Benzininiai 2.0 Ltr 100 kW, smagus, dinamiski, bet valgo irgi gan nemazai, apie 12-13 ltr duju (pas mane buvo 3 kartos dujos). 2,5 ltr 120 kW varikliai traukia labai smagiai, kuro sanaudos apie 13 Ltr. Jei norite deti dujas - nepirkite su GDI varikliu, i juos dujos nesimontuoja.
Mitsubishi Galant VIII 2.0 GLS Klima, 1998г
Turiu Galanta su stulbinanciai grazia sport apdaila, tik problema tos galines arkos. Dabar susitvarkiau su siek tiek apsauganciu gruntu ir uztepes "tigro meslo", jau metai, kai nei vienos menkiausios puslytes. Daugiau su kebulu problemu nebuvo. Salonas taip pat labai geras, veliuras. Labai patogios sedynes, su gan nemazai "navarotu". Vairas plonas, odinis, labai malonus rankai, begiai taip pat labai svelniai persijungineja. klimatronika veikia puikiai, tik, kad kartais skleidzia idomu kvapa (gal tik pas mane cia taip), tad kvepaliukas prie isputiklio nepakenktu. Vaziuoja masina labai svelniai, labai minksta. Mano manymu garso izoliacija labai gera, lauko visiskai nesigirdi, stovint vietoj net variklio nesigirdi, o kai vaziuoji, variklis skleidzia labai malonu garsa. Kas ziurint is variklio, tai teko keisti sankabos hidraulini cilindriuka, nes pradejo leiste ora, tvarkymas atsiejo 50lt (pats pasikeiciau, nesudetinga). Zodziu sy rykliuka vertinu 4,8 balo. Jei pirksite nesudrosta, tikrai patirsite malonuma vaziuoti, nors ir spaustelsit gaza. :) Tik nepamirskit priziureti galines arkas. :)
Mitsubishi Galant VIII 2.0 Comfort, 2000г
Šį automobilį turiu beveik metus, per visą eksploatavimo laiką nė karto nepavedė.
Mano riklys turi 2l benzininį variklį su įdėta dujų įranga.
Dujų sąnaudos mieste (Kaune) žiemą 13-14l
Dujų sąnaudos mieste vasarą 12,6l (nuo šviesoforo visada paliekant visą srautą už nugaros)
Dujų sąnaudos užmiestyje:
~80km/h - 9,5l
90-100km/h ~10,5l
130-160km/h - 12,6l
Kas patinka šiame automobilyje - tai jo išvaizda, bei patikimumas. Naudojamas įvairiomis sąlygomos, matęs ir potvynių, ir purvynų, tačiau nė karto neteko susidurti su kokiomis nors elektronikos problemomis. Trauka kaip tokių metų automobiliui, sveriančiam apie pusantros tonos - visai nebloga.
Kas liečia eksploatacinęs išlaidas - ruošdamas tech.apžiūrai išleidau apie 600lt (jeigu neskaičiuot rankinio troso, būtų apie 400lt), visa tai suėjo į važiuoklę, kas manau nėra daug pravažiavus ne mažiau, kaip 20 tūkstančių kilometrų po paskutinio važiuoklės remonto.
Pagrindinis automobilio trūkumas - prasta garso izoliacija esant didesniam nei 110km/val greičiui. Pagrinde visas triūkšmas sklinda nuo veidrodėlių. Teko susidūrt ir dar su vienu trūkumu - jeigu reikia ką tempt iš griovio ar pan, gan greitai užkaista sąnkaba (prieš ~25.000 km buvo įdėta nauja)
Dar viena, daugelio jau išvardinta bėda - galinės arkos. Kad ir ką bedarytųm - jos rūdyja, nors man dar ne pats baisiausias variantas pasitaikė - vos keli taškiukai. Na, ir dar viena daugeliui japonų būdinga bėdelė - dingstantis antifryzas, bet nereikia dėl to per daug pergyvent, net ir esant tuščiam išsiplėtimo bakeliui, radiatorius išlieka pilnas. Esant dideliam krūviui, dėl sukilusio slėgio, visas antifryzas, esantis išsiplėtimo bakelyje tiesiog yra išspjaunamas lauk.
Apibendrinant, tikrai rekomenduočiau šį automobilį kitiems.
Mitsubishi Galant VIII 2.0 GLS Klima, 1999г
Turiu šį auto su tiesioginių dujų įranga, tikra labai elegantiškasm ekonomiškas ir geras automobilis, išlaikyti jį kainuoja nedaug, nesvarbu kad jį vadina rykliu, bet kuro jis daug nerija. Piktas gražus priekis, neslabnas variklis primena mustangą. Labai myliu šią markę, tik kad gaila kad rūdija jie, ypač arkos galinės. Be to nepatinka man galiniai rankinio stabdžiai jie eina ne nuo bendro hidraulinio o atskiri bugniniai stabdžiai. Garso izoliacija nekokia.
Mitsubishi Galant VIII 2.0 GLS, 1997г
Esu turejas 2.0 glx mechanine greiciu deze. Labai dziaugiausi visa laiko kol turejau ir ne akimirkos nesigailejau. Labai patogus ir malonus vairavimo atzvilgiu. Mieste ~10 l benzino uzmiestyje apie 8 l. Jeigu nusipirksit neuzgainiota ir patys vazinesit su protu tikrai nereikalaus dideliu islaidu. Vaziuokle standi, patvari lietuvos keliuose. Interjero medziagos pagamintos is kokybisku detaliu ir nebarska vaziuojant. Problemu su greiciu deze neturejau jokiu. 2l (4g63) Varikliai patikimiausi ir turintis didziausia potenciala galios kelimui (turbo). 2.4l gdi varikliai patys nepatikimiausi sio automobilio varikliu gamoje. 2.5l varikliai jauciamai galingesni uz 2.0 ir ramiai vazinejant kuro sanaudos skiriasi tik 1l (jeigu viskas tvarkinga). Siuo metu brolis turi nusipirkes 2.0 gls ir yra labai patenkintas. Kitas mano automobilis neabejotinai bus Mitsubishi Galant.
Mitsubishi Galant VIII 2.0 GLS TD, 1999г
Turiu 2.0l TD seip automobilis geras ir išvaizdus,bet nera jau labai toks patogus(bent man).Tikrai prasta garso izolecija,ir tikrai nera jau labai ekonomiškas,bet kas liečia patikimuma tai tikrai vertas demesio automobilis.
Mitsubishi Galant VIII 2.0 GLS, 1999г
Automobilis puikus. Tai pirmas automobilis, dėl kurio nė karto nesu pasigailėjęs, kad įsigijau. Per 2,5metų "Ryklis" plaukia miestų ir užmiesčių gatvėmis ir nė karto nepavedė. Kas šiam modelyje erzina, tai garso izoliacija, kurios praktiškai nėra... Girdisi kelias, variklis, vėjas..
Patvari jei prižiūrima gerai. Per 2,5 metų eksplotacijos į remonta įdėta apie ~300lt (neskaičiuojant tepalų keitimo, filtrų keitimo). Kuro sanaudos ganėtinai mažos - 10-14litrų (važiuojant tvarkingai galima tilpt ir į 9litrus, o jei spaudi viską iš automobilio į 14litrų įtilpsit).
Mitsubishi Galant VIII 2.0 Comfort, 0г
Gana geras ir patikimas auto. Iš praktikos galiu pasakyt, kad 2,0l variantas geriausias ekonomijos ir galios santykis. Puikiai draugauja su dujomis, kas dabar labai aktualu, kai tokios aukstos benzino kainos :)
Teko turėti ir 2,5l motorą, tai ryja žymiai daugiau, o trauka minimaliai skirias, be to teko girdėti atsiliepimų, kad prastai su dujom draugauja. 2,4 varianto nesu bandęs, bet sako, kad pagal litražą variklio tai gana ekonomiškas.