Mitsubishi Carisma I 1600 GL (kla) Отзывы

Mitsubishi Carisma 1999-1999
Рабочий объем:
1.6 л
Мощность:
74 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
11.5 сек
Ср. расход топлива:
7.2 л
Рекомендуют
Отзывов: 7 0
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (7)

Mitsubishi Carisma I 1800 GDI LX, 1998г

2014-02-02
Geras motoras, mazai elektronikos, interjeras paprastas, malonu vairuot.
Brangus remontas, brangios detales, nera jau toks eko kaip norisi, neina ydet duju, silpni motoro komponentai.

Pirkau vazinet y univera. 2009m. laikesi kaina dar 5k lt. Pirmas yspudis buvo geras. 96kW jautesi ta trauka. Variklis kiek stebino del eko bet paputus stipresniam vejui nieko nebelikdavo. Galim sakyt autobane ima 7L mieste 10L. Aplamai variklis istvermingas tepalus nekarta keiciau paveluotai. Ir isvis nesirupinau masina ir ji tarnavo 5 metus.
Detales brangios. Islaikymas irgi. Neina ydeti duju y GDI motora.
Salonas per mazas jei esat 2m ugio. Taciau patrauklus akiai.
Vaziuokle lyg ir gera bet pastoviai priekiniai ratai traskedavo bet gedimo nebuvo ymanoma surast. Galini sarnyra reikdavo keist kasmet.
Galiausiai uzsilenke auksto daznio siurblys GDI motoro kurio kaina official 4k lt, ir ismeciau lauk ta carisma.
Masina rekomenduoju imt senyvo amziaus zmonem.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mitsubishi Carisma I 1600 GLX, 1998г

2013-07-13
Ekonomiškas, talpus, manevringas, puiki važiuoklė.
Prasta garso izoliacija, aplink arkas mėgsta parūdyti, nepakankamai šiltas žiemą, dingsta bėgiai.

Carisma 1.6 l., 66 kw, benzinas-dujos.
Per 3 metus nuvažiavau 100 tūkst. km. Per tą laiką neteko remontuoti duslintuvo, keičiau stabilizatorių traukeles, granatą, šarnyrus, susidėvėjo gerneratoriaus šepetėliai, stabdžių kaladėlės. Tačiau visa tai - eilinis remontas, nes važiuota nemažai. Tačiau remonto kartoti nereikėjo - kokybiškos dalys. Kaip ir daugeliui Carismų - kartą per metus reikia reguliuoti pavarų svirties "šakutę", nes dingsta 1 ir galinis bėgiai.
Bene didžiausią džiaugsmą vasarą kelia klimato kontrolė, o žiemą - skausmą... nes kondicionieriaus nereikėjo pildyti, palaiko puikiai norimą temperatūrą vasarą, o žiemą - neužšildo tiek, kad būtų malonu ir vairuotojui, ir keleiviui. Gal čia tik mano elektronika "svaigsta". Sakyčiau, kad tai pats rimčiausias trūkumas.
Kėbulas tvirtas. Nors auto buvo daužta, tačiau per 3 metus neigiamų pasekmių nepastebėta. Nuo druskų ir akmenukų bando lįsti rūdys ties arkomis, tačiau vasarą pašveičiu, padažau - toliau laikinai neplinta. Pačios arkos mažokos, nes uždėjus alternatyvius (195/60 R15) rekomenduojamiems (185/65 R14) ratus, važiuoti reikia atsargiai - neįmanoma susukti vairo iki galo, galiniai ratai liečiasi važiuojant per duobes...

Gana greitas mieste, užmiestyje trūksta energijos lenkiant.
Puikiai draugauja su tiesioginėmis dujomis. Dujų sąnaudos mieste 10,5 l., užmiestyje 7,3 l., vidurkis 8,4 l.. Žiemą (arba įjungus kondicionierių) reiktų pridėti 0,7-1,5 l.

Jei turėtų autopilotą ir šildomus veidrodėlius, būtų nepakeičiamas automobilis dar ilgai :) Bet norisi truputėlį daugiau komforto :)

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mitsubishi Carisma I 1.9 TD GL, 1999г

2013-05-11
Ypatingai mažos kuro sąnaudos +- 4,5 l vidutiniškai. Ganėtinai daug vietos salone, patikimumas, pigus ir nedažnas remontas.
Barškanti vidaus apdaila (ypač bagažinė), garsiai dirbantis variklis, plonos kėbulo skardos.

Turėjau automobilį 5 metus. Apart reguliaraus aptarnavimo (tepalų bei filtrų keitimo) daug investuoti nereikėjo. Kartą per metus pareguliuodavom greičių dėžės šakutę ar kaip ten ji ( sunkiai jungdavosi 1 ir R begiai). Per 5 metus pravažiuota apie 100tūkst km. Kartą tvarkyta važiuoklė, pakeistos 3 pakaitinimo žvakės. Šis automobilis yra neįvertintas Lietuvoje. Už ganėtinai mažą kainą galite įsigyti puikiai išlaikyta, ekonomišką visomis prasmėmis mašiną.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mitsubishi Carisma I 1600 GLX, 1998г

2013-01-12
Talpi bagazine, nesenstanti isvaizda, patikimi varikliai, pigios dalys
Rudys

Turiu jau antra Mitsubishi Carisma automobili, pirmasis buvo checbekas su 1.8l varikliu. Ka galiu pasakyti, varikliai super patikimi, vaziuokles nebrangiai tvarkomos ir gan patvarios, salonas patogus ir jaukus, lyginant su kitais japoniskais automobiliais turi didesni atsparuma rudyms, bet vistiek prigriebia ir si modeli. Sedano bagazine labai talpi, likau maloniai nustebintas, kaip vidutines klases sedanui daug komforto irangos-pilnas elektros paketas, oro pagalves, ABS, kondicionierius, sildomos sedynes ir k.t. Renkantis Carisma su mintimi, kad statysite duju iranga nesirinkite su naujesnio modeli GDI motrais, i juos dujos nesistato, geriau rinktis senesni, patvaresni 1.6 ar 1.8l motora.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mitsubishi Carisma I 1800 GLS, 1997г

2013-01-05
Talpus, ekonomiskas, patogus, nerudijantis.
Kieta vaziuokle, prasti GDI varikliai

Pirkau ilgai svarstes ar pasirinkus Audi A4 ar Opel Vectra ar Mitsubishi Carisma, nugalejo praktiskumas bei talpi checbeko bagazine (universalo nesinorejo), geriausias variklis yra 1.8l 85kw nes 1.6l per silpnas, o GDI lepus bei i juos nesimontuoja duju irangos, kebulas sunkiai rudija, vaziuokle kietoka, dalinasi su Volvo S40, salonas patogus, minkstos sedynes, nebrangios atsargines dalys, patikimas automobilis. Minusas, kad isvaizda nera pati graziausia, bet ir nebjauriausia.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mitsubishi Carisma I 1.9 TD GLX (klm), 1996г

2012-11-09
ekonomiška, trauka pagal galia, manevringa, pagal pagaminimo metus pigios
rudys, mažos ratų arkos, kieta pakaba, dylantis pavarų perjungimo mechanizmas

Automobilis pirktas prieš metus, per tai laiką daug ką teko keisti, dėl prieš tai blogos priežiūros. Mašinos galinė pakaba tvirta, bet ratų arkos mažos, tad didelių ratlankių mėgėjai nesužais net su ET išnešimu. Bet R15 195/65 galima pakišti jei gale ET46-50. Kas susiję apie varikli, tai labai gyvas pasitaikė, priekinė važiuoklė buvo mirusi, teko perrinkti, greičių dėžė kelia nepatogumų, nes sudyla perjungimo mechanizmas pataisymas paprastas tik reikia tureti rampa arba duobe. Salone triukšmo daugoka, pakaba gan kieta, sėdynės taip pat, tiesa gale patogu žemesniems negu 180cm asmeniui, nes galva kitaip remiasi. priekyje vietos per akis, o gale keliams taipogi.Rudys puola galines arkas dar. o šiaip ekonomiška ir patikima kaip manau :)

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mitsubishi Carisma I 1800 GLS, 1996г

2012-09-13
Variklis, patvari vaziuokle, minkstos sedynes, klima, patikimas variklis, talpi.
Kebulas apleistas ima rudyti. Zvaklaidziai. Sunku ijungt atbulini :)

Droziam jau 9 metai. Labai gerai tarnaujantis. Bet baeriu su ja yra buve. Vaziuokle tokia pati kaip volvo 40, tad su ja bedu beveik nebuvo, tik einami dalykai. Nepasakyciau kad daznai reikejo remontuoti.

Didelis pliusas varikliui. Vis dar gyvas ir gerai traukiantis. pries metus drauge uzpyle dyzelio, misinys gavosi 50/50, uzsikure!!! vaziavo :D Pamazu dapildavom 98 ir isikosejo, nors ant laisvus sunkiau dirbo ir mete juoda duma, bet per pora sav praejo. Jokiu variklio garsu po metu laiko neatsirado. Variklio minusas tik vienas. Zvaklaidziai nutruksta antra karta keiciant zvakes, Bet jie tik du, tad ne kazka kainuoja pasikeist. Klima puikiai veikia ir per tuos metus ne karto nebuvo pildyta. Veliurinis salonas labai minkstas ir patogus.

Dabar jau turime kitas masinas, bet carisma dar stovi kiemo kampe kaip atsargine arba krovinine :) labai talpi, atlenkus sedynes buvau sugrudes visa Jawa!!! :D
Kebulas jau parudijes. Arkos visos keturios jau apimtos rudziu. Ima 8 litrus. daugoka kaip siais laikais...Bet kaip atsarginei masinai tai netrugdo :P

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1999 - 1999 (1999)