Mercedes-Benz C 250 W202 Turbo D T Sport Отзывы

Mercedes-Benz C 250 1996-1997
Рабочий объем:
2.5 л
Мощность:
110 кВ
Тип топлива:
Дизель
0-100 км/ч:
10.0 сек
Ср. расход топлива:
-
Рекомендуют
Отзывов: 4 0
Средняя оценка: 4.5
Напишите отзыв

Отзывы (4)

Mercedes-Benz C 250 W202 D Classic, 1994г

2017-11-02
Mersas.
Rudys,sunku rast tvarkinga uz padoria kaina.

2,5d 83kw ne turbininis motoras, gražus 5 cilindrų garsas, bet traukos trūksta, ant žemų sukiu visai netraukia, o ant aukstu jau nesiskundziu,bet nesinori visa laika dugnais vazinet,kad pajustum traukos kazkiek...Tai patarimas iskart ziuret turbinini varianta su 110kw :) sanaudu labai neziuriu,bet palakstant 8-10l mieste.
Kebulas turi minusa del rudziu,jos visur,labai daznas atvejis,atidarius bagazine surudijusios grindys,vieta aplink akumuliatoriu,duru apacios,krastai,slenksciai,sparnai,dungas aplink vaziuokle ir pan.
Vaziuokle ganetinai sudetinga tiek prieki,tiek gale.Priekines sakes turi liga luzti ties sarnyro tvirtinimu,kas buvo ir man...luzta nes surudyja orginaliai virinta sakes siule,tai spendimas nebent det visiskai naujas arba apvirint papildomai.Daznai gale jaucias plaukiojimas-vadinas reik tvarkyt vaziuokle.
Geras valdomumas,manevringas parkuojantis,vaziuoja tikrai komfortikskai,vaziuoji ir ilsiesi,bet norint palakstyt,reiktu sukietint pakaba,nes su standartine neimanoma,labai plaukioja,aisku su ''sport'' komplektacija gal to ir nepasijaustu.
Salonas patogus ir grazus,daug elektronikos (elegance) viskas patogiai isdestyta,gera orginali garso aparatura ir gera garso izoliacija,o minusai per kieta vairuotojo sedyne ir gale vietos trukumas kojom,dar vienas valytuvas kuris atrodo gerai,bet per labai stipru lietu,nespeja nuvalyt lango +visa ta vakumine sistema,kuri daznai padurniuoja,o ji valdo beveik viska:centrini,liuka,salono silumos valdyma,lempu reguliavima ir t.t
Bendrai paemus,masina gera ir praktiskai negenda,neteko nieko papildomai tvarkyt,tik viska kas buvo sugadinta ir apleista praito seimininko.
Patarimas perkant butu: ziuret tik geros bukles! ypac kebulo ir galines vaziuokles,motorai ju visi geri,o jei dyzlis-tik turbininis :)

Tik perskaites ka parasiau,supratau,kad praktiskai visi tie minusai,yra visu tu metu mersu bedos,o ne konkreciai w202,tai net renkantis kita modeli,galima atsizvelgti i tuos pacius dalykus :)

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mercedes-Benz C 250 W202 D Classic, 1996г

2015-01-25
Labai manevringas,pakankamai didelis,gera variklio trauka,nedidelės kuro sąnaudos palyginus su automobilio mase,ergonomiškas salonas
gale sėdintiems mažai vietos kojoms,sėdant į vairuotojo vietą keliu kabini valytuvų-posūkių svirtelę,dažnas šilumos reguliatorių-ratukų gedimas

Pirmas automobilis buvo 1998 m. universalas su 2.5 turbodyzeliniu varikliu mechanine pavarų dėže.Pirkau stipriai daužtą į galinę dešinę pusę(stovint sankryžoje prie raudono šviesoforo signalo nestabdomas įvažiavo mikroautobusas),teko keisti beveik visą galinę dalį-meistrai prasikeikė-toks stiprus ir kietas kėbulo metalas,po remonto važiavo gerai,mieste (Vilniuje) kuro imdavo7 -7.5 vasarą,8.5-9 litrus žiemą su buksavimais.Autostradoje važiuojant 120-130 km/h -4.8-5.6
Kitas buvo 1997 m. toks pat universalas: salonas pilnai odinis,gelsvos sp.,medžio imitacija ir viskas labai puikiai išsilaikę,elegance variantas su automatine 4 pavarų dėže,kurią gali 1,2,3 pavaras jungti rankiniu būdu arba įjungti automatinį jungimo režimą.Pavaros jungėsi labai švelniai,greitai,trauka tikrai labai gera.Kuro sąnaudos: žiemos metu mieste-9-10 l,vasaros metu-7-8 l,autostradoje tachometrui neviršijant 1300 apsukų- 5,6-6 litrai.
REZIUMĖ: geras automobilis šeimai iš dviejų suaugusių ir dviejų vaikų,tikrai neskirtas ūkio žmonėms,nes į bagažinę daug ko neprikrausi,nors ant "ragų" ne kartą daug vežiau pasirišęs.Labai komfortiška važiuoti,ypač tolimesnėse kelionėse,variklio beveik salone nesigirdi,patogios sėdynės,prietaisai paprasti ir gerai pasiekiami,elektronikos nėra daug ir pagrindinai ji negenda,gal opiausi būna valytuvų mechanizmai,kiek turėjau 124 modelio,tiek ir šituose žiemos metu striginėja-reikia labai gerai nuvalyti stiklą nuo ledo.Pagal kainą ir kokybę tikrai vertas dėmesio automobilis ir kas nenori su passatu barškėti,bet neturi pakankamai pinigų įpirkti geram automobiliui,tada rinkitės būtent C klasės gerai prižiūrėtą mersedesą universalo kėbulu ir džiaugsitės juo dar ne vienerius metus.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mercedes-Benz C 250 W202 D Classic, 1994г

2012-12-09
komfortas, gan didele bagazine, variklis, pakaba, patikimumas. nustebino tai kad mieste galima vaziuoti ijungus 5 begi apie 35km/h jeigu pries jus automobiliai juda labai letai.
akumas gale, truksta siek tiek galios, brangokos dalys bet kai pakeisi pamirsi, gale truksta vietos

Mersas yra mersas, neisrankus kurui, automobilis jauniems vaikinams, greitai su juo neprilakstisi,jeigu toks tikslas tada pirkit bmw. isibegeja ligtais neblogai bet kartais truksta, bet auto ne tam sukurtas. Su turbina geriau traukia bet ryja 10-11l mieste, be turbinos apie 8-8,5, ekonomiskai vazinejant 7,5. tai kad sako 7 tai cia pilna nesamone. uzmiestije niekur neskubant 5,5-6.
pasiseke nusipirkau nesurudijusi mersa kaip tuoliau rudis niekas negali zinoti. pakaba patvari, su varikliu jokiu problemu uzsivedant ziema. mazai elektoronikos ir be jokiu problemu

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mercedes-Benz C 250 W202 D Turbo Elegance, 1996г

2012-09-16
Ganetinai galingas, ekonomiskas, daug privalumu turintis auto.
Korozija, silpnos priekines sakes.

Patikimas automobilis. Kebulas labai neatsparus korozijai ir gana silpnoka priekine vazuokle, bent zvyrkeliu. Du kartus luze priekines sakes... Seip galingas mersas kuro sanaudos lyginant su darbiniu turiu labai patrauklios. Trukumai yra tie, kad jis necinkuotas, kaip pvz audi.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1996 - 1997 (1996, 1997)