Mazda 626 V 2.0 TD Exclusive Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.0 л
- Мощность:
- 81 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- 13.5 сек
- Ср. расход топлива:
- 6.3 л
Отзывы (11)
Mazda 626 V 2.0 Exclusive, 1999г
Kaip pirmas mano automobilis Mazda 626 2.0 l 85 kW, benzinas/dujos, buvo labai geras, įsimylėjau vos pradėjas važiuoti, variklis neužmušamas, trauka gera, važiuoklė labai minkšta, vairuoti tiesiog malonumas, kuro valgydavo nei daug, nei mažai mieste apie 11 l, o mišriai 9 l., turi didelį minusą elektronika labai bloga galima sakyti kas mėnesį kažkas sugenda tai posūkis nerodo, tai lempos nešviečia ir t.t. remontas brangus, detalių praktiškai nerasi.
Mazda 626 V 2.0 Exclusive, 1999г
Turiu gana ilgai šų auto, pravažiavau 70000km ir jokių problemū neturįjau. Užtenka laiku keist tepalus (pilu tik brangesnius sintetinius) ir filtrus ir auto tikrai nepaves, kuriasi prie bet kokio šalčio labai lengvai. Jeigu ne korozija tikrai būtų superinis auto.
Mazda 626 V 1.9 Comfort, 1998г
Automobilis pirktas 2014 vasario pradžioje, mokėta eurais 1245. pagal tuometinę rinkos kaina skelbimuose tai buvo viena didesnių kainų, bet automobilis atitinkantis ją. Pavyko rasti neužvaikytą, nenudrožtą ir tinkamai prižiūrėta iš techninės pusės. Olandiška dujų įranga didesnių problemų nekėlė, kai kiti siūlė sumontuoti kitą, normalūs meistrai tą įrangą tvarkė ir atsižvelgiant į nuvažiuotą atstumą kaina buvo tinkama.Dujos automobilyje sumontuotos nuo pat išriedėjimo iš gamyklos ir variklis veikia tvarkingai, svarbiausia šito daikto nelaužyt, nedrožt ir prižiūrėt, tinkamus tepalus pilti ir laiku, tai sutaupo ir nervus ir pinigus. Pirktas su vieninteliu trūkumu - neveikiančiu, t.y. kiauru kondicionieriumi, laikui bėgant pasiduoda ir galinės arkos(nėra tragedija), kas atsižvelgiant į 18 metų auto, iš kurių 11metų(daugiau nei 200 000km pravažinėta lietuvoje) yra gerai ir dugnas yra švarus, nesupuvęs.Kadangi per tą laiką pats nuvažiavau 60 000km, buvo einamųjų remontų, tokių kaip kaladėlių keitimas, būgninių stabdžių cilindriuku, vamzdelių ir kaladėlių, galinių stabilizatorių keitimas, tepalai, filtrai, dujų įrangos priežiūra(reudktoriaus keitimas), žvakės ir žvaklaidžiai(kalbama kad šitam modeliui kas 20000 reikia keisti, bet manau tai ne tiesa, nes realiai laiko ilgiau), taip pat porą kartų keisti užvedimo spynelės kontaktai(detalių yra,10e, pasikeisti paprasta). Visi tokie darbai per tiek kilometrų kainavo galbūt 600-700e, perkant normalias detales. Norint automobilį padaryt idealios būklės aišku reikėtų daug įdėti, nes judinant kiekvieną mazgą reikėtų daryt ir kitą, bet čia jau panašu į restauraciją. O šiaip pagrinde automobilis yra gero stovio(neliečiant arkų ir kondicionieriasu), lengvai valdomas, modelis 98 metų su 74kw varikliu ne per silpnas ir pilnai užtenka ir mieste ir užmiesty, žinoma itin agresyviai spaudžiant normalu, kad mėgsta ir daugiau kuro, o važiuojant pastoviu greičiu 110 sutelpama į 8 litrus, vidutinės sąnaudos apie 10litrų, priklausomai kaip važiuoji. Detalių galima rasti įvairiomis kainomis, tik reikia netingėt paieškot, nes skirtingose parduotuvėse ta pati detalė to paties prekinio ženklo gali skirtis apie 10eurų. Variklis dirba gražiai, apskritai automobilis nėra lepus, gan paprastas ir nepriverčia labai sukti galvos, meistrai nesikeikia tvarkant, nelupa per daug už darbus(Vilniuj tik reikia ieškot), komforto pilnai užtenka, pakaba vidutiniškai kieta, šiek tiek kietesnė už mondeo. Jeigu kas nors pagamintų tokį naują, imčiau, rekomenduoju kiekvienam, kas nori gero kainos ir kokybės santykio, svarbu surasti ne lavoną. Dabar jos ypatingai pigios ir lyginant su visom audi nulėkusiom po 600 000 yra geras variantas, ieškančiam auto neatrodančio kaip visi grabai ir su kurio gali važiuot ramiai, nesukdamas galvos, kas atsitiks bevažiuojant. Taigi apibendrinant, automobilis yra geras(idealių nebūna) ir patikimas, į variklį nėra ko lįst, jį reikia prižiūrėt, kol kas viskas gerai, su važiuoklė irgi nėra problemų, aišku įtaką darys ar važiuojat žvyrkeliais, aš asmeniškai nelabai, per mėnesi 2km gal gaunasi, gal ne. Su kėbulu problema tik arkos, bet iki nukritimo toli. Su pačia elektra bėdos nebuvo. Perdegusios lemputės ar koks saugiklis ne bėda. Čia tas pats kas kojines pasikeisti. Automobilis praktiškas, daug vietos visiems, chečbekas stebina savo bagažinės talpa.
Mazda 626 V 1.9 Comfort, 1997г
Turejau 1.8 benzina 66kw hechbekas 1998m.
Privalumai:
Kondicionierius, kietoka pakaba (uzskaitau kaip privaluma) gan stabili ir trasoj ir greit ivaziuojant i posukius
100% patikimumas per 2.5 metu (40000km)eksploatacijos.
*Pakankamai auksta prosvaista, niekada nieko netekdavo uzhkabint. Ir borteliu su bamperiu taip pat.
*Jokiu problemu su elektra
*Jokiu problemu su pakaba (niekas nekeista, niekas nepradejo bildet)
*Jokiu problemu absoliuciai su niekuom , neatsirasdavo jokiu fokusu, del kuriu negaledavau vaziuoti, 100% patikimumas (bent jau man taip pasiseke)
*Visada uzsivesdavo prie betkokiu salciu net ir prie -28C be problemu.
*Vairuotojo sedyne turejo poranki
*Atsilenkiancios galines sedynes ir priekine keleivio sedyne, suteikdavo gan daug erdves pasikrauti net kazhka stambesnio-ilgesnio (pvz lentas iki 3m.)
*Labai geras apsvietimas nakty, o jei ijungus halogenus - isvis kaip diena vaziuoji (lempos paprastos, ne xenonai)
*Gan patogi sedesena
Investuota tik 2kartus priekinem kaladelem (kazhkodel labai greit sudildavo, nors ir pasukus rata stabdziu disku neliesdavo), tepalam ir filtram. Taigi isldaidos per 2.5m. nesieke net 300Lt tais laikais. Tokios buvo investicijos i si automobili.
Dabar trukumai:
Pagrindinis trukumas del ko pardaviau tai -ziauriai greitai rudyjancios galines arkos, slenksciai iki kiaurymiu kumscio dydzio, priekiniu duru apacios, (vienu duru kampas net nupuvo per 6cm, jo tiesiog nebeliko ) Taciau dugnas visas buvo svarus be rudziu, priekines arkos taip pat be rudziu (kazhkaip net keista).
Pagrindinis siu varikliu trukumas tai - dumingumas. Kadangi jau pirkau siektiek bedumijancia kol budavo salta, kai pasildavo nustodavo. Tekdavo dasipilineti tepaliuko retkarciais. Bet taip ir pravazinejau 40000km.
*Prasta garso izoliacija
*Ziauri korozija
*Greitai dylancios priekines stabdziu kaladeles
*Silpnokas variklis, susedus pilnam ekipazui, automobilis pasidarydavo visai bejegis.
Bendrai:
Siaip neturint pinigu aukstesnes klases automobiliui, rekomenduociau nusipirkti toki, naudoti kasdieniniams vazinejimams. Kainos tikrai nedideles , detales nebrangios, investicijos mazhos. Na o uz poros metu tiesiog i savartyna jeigu supus. Jei ne dar parduosit kamonrs, ir atgausite dali pinigeliu :)
Ivardinciau kaip automobili kasdieniniams poreikiams, nuvaziuoti i darba, i kaima, ar net i statybine parduotuve kazhko parsivesti nesukels dideliu problemu.
Kuro sanaudos mieste -10l/100km (Vilnius)
Kuro sanaudos uzmiesti 7l/100km (100km/h)
Mazda 626 V 2.0 TD Exclusive, 2001г
Turiu mazda 626 2,0 TDI dyzelis 81kw.Važineju jau 3 metus esu nusivyles rudys puola labai greitai dugnas irgi puna greitai nors masina is Belgijos ir tik 3 metai lt ir nebuvo labai dideliu žiemu.Su varikliu tai pat turejau problemu nusprogo siurblys,toliau forsunkes ir vel siurblys,labai netraukia kol salata,Silpnos elektros dalys aplink motora.Važiuokle kaip ir nebloga tik nelaiko stabilizatoriai ir rankinis turi problemu nes užrudyje galiniai supurtai tai tenka dažnai pramankštinti,vidus kaip ir normaliai,viduje elektra tikrai gerai laiko,gerai padaryti kondicionieriai per 3 metus neteko pildyti o šaldo labai gerai,sedynes labai minštos ir patogios pas mane veliuras.Nu šeip tikrai antra karta nepirkčiau nes šeip kai tokios mašinos išlaikymas brangus.Ir šeip japono daugiau nepirkčiau rinkčiausi vokiška kokybe.Sekmes renkantis.
Mazda 626 V 1.9 Comfort, 1998г
Pagamintą Suomijos rinkai mazda 626 sedaną, 1998 m., 66kw, 1,8 benzinas su paprasta dujų įranga-turiu jau 5 metus. per tą laiką pasikeičiau variklio diržus su įtempėjais, jų guoliais (tas privalu visiems). pravažiavau apie 85.000 km. važiuoklėje keistos du kartus priekinės stabilizatorių traukės, galinis amortikas, priekinis šarnyras, vairo traukė, priekiniai stabdžių diskai su kaladėlėmis. viskas. tepalų ir filtrų neminėsiu. per tiek metų, manau, nelabai daug arba apskritai kaip ir nieko. juk LT gyvenam.
svarbu žvakių laidus keisti kas 20-25 tūkst. km, nes dujos šaudo, po ko reikėjo keisti oro filtro dėžę.
po ketvirtos žiemos išlindo rudys(buvo turbūt gerai padarytas kėbulo remontas prieš man perkant), todėl šiemet teks tvarkyti galines arkas, durų apačias, priekines arkas, slenksčiai aprūdyjo.šiaip automobilis dailus.
važiavimas bukas, nes 66 kw. benzinu dar dar traukia, o dujom-žopa.bet rieda ir gerai. įisibėgėjusi maloniai rieda.ant lenkimo buka.
benzino ima 9-10 l., bet dujų, kažkodėl-tik 8,2 l. keista, bet faktas.
varikliui niekas netvarkyta, dirba kaip laikrodukas.
išvada-jei nėra svarbi trauka, o mašina reikalinga,kad pasiekti tašką b iš taško a, tai visai geras automobilis.
Mazda 626 V 2.0 Exclusive, 1999г
Turiu Mazdą jau beveik 5 metai, pirkau su besibaigiančia sankaba. Keičiau visą sankabos komplektą: diską, diskatorių, išminamąjį guolį. Per 5 eksploatavimo metus pakeičiau 2 išorines granatas, stabdžių kaladėlių komplektą, kelias lemputes, stabilizatorius, filtrus. Šiaip visumoje šis modelis labai kantrus Lietuvos keliams, pakaba paprasta, detalių kainos tikrai nėra brangios. Elektronika veikia be priekaištų, variklis taip pat. 85 kw trauka nėra labai įspūdinga, tačiau užmiestyje aplenkti kitą mašiną nėra problemų. Normalios kuro sanaudos - mieste telpu iki 10 l., užmiestyje 7 l. Važinėju normaliai, bet ne pensininko režimu.
Minusai - galinės arkos rūdyja. Jau tvarkiau. Prastoka garso izoliacija.
Mazda 626 V 2.0 TD Comfort, 2000г
turiu 1999 universala DI, čia daug vietos, vidaus įranga patogiai išdėstyta, ekonomiškas (5 l - 100 km).
Iš tradicinių bėdų - kontaktinės grupės gedimas (nėra šrotuose), nauja kainuoja 400-500 lt,
tradicinės rūdys ir problemos su greitu stabdžių sudėvėjimu, bėdos su rankiniu.
Amortizatoriai kainuoja po 180-250 Lt plius galiniuose, priklausomai nuo mazda stovio dar reikia pavirinti, kad tinkamai laikytųsi.
automobilyje nėra konforto - salonas triukšmingas, lietaus atveju net ir pakeitus salono filtrus labai rasoja.
prasidėjus šalčiams mazda patikimas automobilis, tiesa prie -30 sutriko elektra ir kuro padavimas, teko statyti į garažą, kad sušiltų.
Mazda 626 V 2.0 TD Comfort, 2001г
Si auto nupirkau zmonai, labai patvarus auto, žmona per 2 metus nuvažiavo 30000km ir tik techninėj apžiūroj pasakė kad reikia pakeisti priekinio žibinto varikliuka, visa kita buvo puiku.
Mazda 626 V 2.0 Exclusive, 2000г
Geras auto, važinėju jau keturis metus. Nėr prie ko prikibti. Galėtu šiek tiek kuro sanaudos mažesnes būti. Patikimas, gerai valdomas, geras galios pakelimas esant Doch varikliui iki 9000 apsuku taip kad lenkimas ne problema. Dalys nebrangios beto dar atpigo tarkim lempos ar kitos apdailos detales. Ir vagystčiu mazdu turbut nera tiek daug.
Mazda 626 V 2.0, 1998г
tai jau trečias mano Mazda automobilis ir vienintelis blogas dalykas koki galiu apie ji pasakyti tai, galiniu ratu arkų korozija. Automobilio salono medžiagos puikios, nors automobiliui jau per 10 metu, salone niekas nenusitryne, sėdynes neišsisėdėjusios. Variklis apie jo gedimus neesu girdėjęs ir neteko jų patirti, patikimas ir pakankamai galingas kai reikia greičiau aplenkti. Važiuoklė kietoka, bet už tai automobilis labai gerai valdomas ir yra stabilus ant kelio. Važiuokles konstrukcija paprasta ir detales neypatingai brangios. tai tikrai geras, talpus, greitas ir stabilus sedanas.