Mazda 626 IV 2.5 V6 Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.5 л
- Мощность:
- 121 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 8.5 сек
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (5)
Mazda 626 IV 2.0i, 1992г
Automobiliu naudojuosi beveik 2 metus. Kol kas atsiliepimai tik patys geriausi. Kebulas, be abejo, turi trukumu, kaip ir visos japoniskos. Bet salonas kaip naujas, pakaboj jokio bildesio, per beveik 2 metus buvo tik vienas smulkus remontas - pakeistas traukes antgalis. Vaziuokle labai patvari ir istverminga, sukonstruota paprastai, detales pigios. Vienintelis trukumas - kai kurie varztai linke rudyti, todel keiciant detale juos tenka pjauti ir keisti naujais.
Man asmeniskai mazda butu beveik tobula masina, jei ne silpnos skardos. Masina labai komfortiska, dinamiska, kokybiskai surinkta ir ziauriai ekonomiska - vasara duju suvartoju iki 10 ltr. Dujos tiesiogines. Turint omeny, kad variklis 2.0 l dohc, 85 kW ir traukia smagiai - tokios duju sanaudos - simbolines.
Mazda yra pakankamai lengvai valdoma, apsisukimo spindulys nedidelis, minksta, garso izoliacija visai gera. Hecbeko bagazine nera labai talpi, nes ganetinai zema. Taciau galima sudeti daug mazu daiktu, o taip pat ir nemazai ilgu daiktu.
Visa elektronika veikia nepriekaistingai.
Mazda 626 IV 1.9i GLX, 1997г
Tai pirmas mano automobilis, kurį vairuoju iki šiol. Bendrai paėmus esu labai juo patenkintas. Traukos užtenka, nors ir tik 66kw, tačiau duodant apsukų ji tikrai noriai begėjasi. Kuro sanaudos net tiksliai nepasakysiu, gal 9/100 mieste, važinėju benzinu tai nėra ypač pigu ir ekonomiška bet išgyventi galima. Automobilio komplektacija dar visai nebloga, elektriniai langai, veidrodėliai, dvi oro pagalvės, kondicionierius, viskas veikia. Iš pradžių gal reikia priprasti prie gabaritų, tai yra konkrečiau prie mazdos galo, nes parkuojantis atbulai, per veidrodėlius žiūrint atrodo kad jau prie pat bamperio nors dar yra koks pusės metro ar net daugiau atstumas iki kliūties, todėl reikia prie to priprasti. Šiaip pasakyčiau kad patogus kelionei automobilis, teko važiuoti tolimesnius atstumus, po 500+ km ir tikrai neskaudėjo nei nugaros nei nieko, konforto užtenka. Interjero detalės nėra pigi plastmasė kaip kokiam golfe. Ką savajai mazdai keičiau tai visas kaladėles. Jeigu kam yra problemų su galiniais suportais,tai manau užtektų jį perrinkti, sutepti kreipiančiasis, sudėti naujas gumeles, nepagailėt nupirkti rem komplektą už 15lt vienam supportui ir nebus bėdų, rankinis ir galiniai stabdžiai veiks be bėdų.
Jeigu planuojat pirkti tai pažiūrėkit rūdeles, ar nemeta mėlyno dūmo, ar nekalena vožtuvai, ar veikia rankinis, bagažinės amortizoriukai. Jeigu viskas tvarkoje ir patinka - PIRK IR NEPASIGAILĖSI
Mazda 626 IV 1.8 GLX, 1993г
Mašina Lietuvoje nuo 2006 ir per šį laiką daug remontuot nereikėjo. Pakeisti visi amortizatoriai, granatos, visi 4 stabdžių diskai ir važiuoklės paprastos dalys (šarnyrai, stabilizatoriai, stabdžių kaladėlės). Manoji yra 626 2.0 COMPREX, tai viena rytą neužvedžiau, apsipylė baltais dūmais ir viskas... Pavyko užvesti tik užtempat. Kita eytą užsivedė kaip gėlė ir daugiau tokių nesamonių nepasitaikė. Visi peikia Comprex'us, bet man daug bėdų su juo nebuvo. Aš moksleivis ir į mokyklą važiuoju apie 5km, tai sudeginu apie 5-6l dyzelino. Visi sako, kad šis modelis linkęs rudėti, bet manoji tikrai be rudelės.
Mazda 626 IV 2.0 GLE, 1993г
Atvazinejau 6 metus (100000 km) ir tik pora kartu teko tempt kai neuzsivedziau. Paprastas, patikimas auto. Ekspluatacines detales tikrai nera brangios, net jei perki "kaip sau" geresnes. Nors jai jau 19 metu, visa elektra veikia be problemu. Nezinau kodel raso, kad galiniu stabdziu problemos, bet maniskes rankinis veikia puikiai, stabdziai irgi. Laiku pastebejus ir pakeitus apsaugines gumas (suportu, granatu ir kt.) jokiu problemu nei su stabdziais, nei su granatom nebus. Varikliai irgi geri, jeigu juos protingai ekspluatuoji. Tepaliuka valgo kaip ir visi japonai, ko gero, bet neziurint i tai variklis tarnauja patikimai ir kuro naudoja tikrai proto ribose. Ilgose kelionese ziemos metu (peciukas, sviesos) uztekdavo 6.6 Ltr/100 km (benzino). Su antros kartos dujomis irgi jokiu problemu nepatirta. Vidutiniskai ~9 Ltr/100 km.
Mazda 626 IV 1.8 GLX, 1994г
Automobilis pakankamai smagus vairuoti, traukia gerai, vairuojamas lengvai, labai stabilus kelyje, informatyviai reaguoja į vairuotojo veiksmus. Galbūt kiek problematiškiau aikštelėse, kadangi priekis pakankamai ilgas, matomumas prastokas. Pakaba: kietoka, bet suteikianti gerą stabilumą kelyje, labai patvari, per 4 metus nieko nereikėjo daryti. Variklis: neužmušamas, puikiai draugauja su dujomis, neskaitant to, kad 2 kartos įranga dažnai nušauna oro srauto matuoklę, ekonomiškas. Gal kiek erzina triukšmingi hidro kompensatoriai - šio modelio liga. Transmisija: jungiasi smagiai, be laisvumo, bėgių intervalai gerai parinkti, dėžė vėlgi, nelūžtanti. Patvarumu nepasižymi granatos. Kėbulas: gražus dizainas, bet rudžių bijo, rudyja pakankamai stipriai. Salonas: medžiagos pusėtinai kokybiškos, viskas labai ergonomiška ir patogu, bet triukšmas salone pakankamai didelis. Verta atskirai paminėti galinių stabdžių problemas. Suportai dažnai užsikerta, vamsdeliai labai rudyja, rankinis beveik visada neveikia.
Apibendrinant būtų galima pasakyti, kad tai patvarus automobilis, kurį gera vairuoti. Pati eksplotacija nėra brangi, bet tik todėl, kad genda retai. Iš esmės detalių rasti pakankamai sunku, kadangi visoms išlenda tos pačios ligos, be to jos brangios. Kiekvienas rimtesnis remontas kainuoja ne keliasdešimt, o dažnai kelis šimtus litų.