Mazda 626 IV 2.0i GLX Отзывы

Mazda 626 1992-1997
Рабочий объем:
2.0 л
Мощность:
66 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
11.9 сек
Ср. расход топлива:
-
Рекомендуют
Отзывов: 5 0
Средняя оценка: 4.5
Напишите отзыв

Отзывы (5)

Mazda 626 IV 2.0i, 1992г

2015-12-17
Labai ekonomiska, pigios dalys, lengvai taisoma, komfortiska, kokybiskai surinkta.
Rudys.

Automobiliu naudojuosi beveik 2 metus. Kol kas atsiliepimai tik patys geriausi. Kebulas, be abejo, turi trukumu, kaip ir visos japoniskos. Bet salonas kaip naujas, pakaboj jokio bildesio, per beveik 2 metus buvo tik vienas smulkus remontas - pakeistas traukes antgalis. Vaziuokle labai patvari ir istverminga, sukonstruota paprastai, detales pigios. Vienintelis trukumas - kai kurie varztai linke rudyti, todel keiciant detale juos tenka pjauti ir keisti naujais.
Man asmeniskai mazda butu beveik tobula masina, jei ne silpnos skardos. Masina labai komfortiska, dinamiska, kokybiskai surinkta ir ziauriai ekonomiska - vasara duju suvartoju iki 10 ltr. Dujos tiesiogines. Turint omeny, kad variklis 2.0 l dohc, 85 kW ir traukia smagiai - tokios duju sanaudos - simbolines.
Mazda yra pakankamai lengvai valdoma, apsisukimo spindulys nedidelis, minksta, garso izoliacija visai gera. Hecbeko bagazine nera labai talpi, nes ganetinai zema. Taciau galima sudeti daug mazu daiktu, o taip pat ir nemazai ilgu daiktu.
Visa elektronika veikia nepriekaistingai.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 626 IV 1.9i GLX, 1997г

2014-02-24
Kaip tokių metų tikrai labai pigus automobilis. Palyginus labai patvarus, sutvarkius tarnaus ilgai. Dalių kainos. Komfortas, viduje nemažai vietos, labai talpi bagažinė. Gera originali garso aparatūra. Gera pavarų dėžė. Maloni sankaba. Labai greitai sušyla salonas o tai labai didelis pliusas žiemą(reikia tik truputį prasivažiuot ir šiltą orą jau pučia). Malonu kai galinis stiklas tiek šildomas, tiek su valytuvu bei purkštuku ir viskas veikia, kas pvz būna liga ant kai kurių automobilių (pvz bmw e39 touring)
Bagažinės dangtis labai sunkus, todėl gali greitai "pareiti" bagažinės amortizoriukai. Jeigu automobilis daug prabėgęs gali valgyti tepaliuko. Jeigu neplausit druskų gali pradėt rudyt (bet bent jau man kol kas kaip ir nėra bėdų su rūdimis). Mėgsta pradegt duslintuvas, gali tekti pavirinti bent kartą per metus.

Tai pirmas mano automobilis, kurį vairuoju iki šiol. Bendrai paėmus esu labai juo patenkintas. Traukos užtenka, nors ir tik 66kw, tačiau duodant apsukų ji tikrai noriai begėjasi. Kuro sanaudos net tiksliai nepasakysiu, gal 9/100 mieste, važinėju benzinu tai nėra ypač pigu ir ekonomiška bet išgyventi galima. Automobilio komplektacija dar visai nebloga, elektriniai langai, veidrodėliai, dvi oro pagalvės, kondicionierius, viskas veikia. Iš pradžių gal reikia priprasti prie gabaritų, tai yra konkrečiau prie mazdos galo, nes parkuojantis atbulai, per veidrodėlius žiūrint atrodo kad jau prie pat bamperio nors dar yra koks pusės metro ar net daugiau atstumas iki kliūties, todėl reikia prie to priprasti. Šiaip pasakyčiau kad patogus kelionei automobilis, teko važiuoti tolimesnius atstumus, po 500+ km ir tikrai neskaudėjo nei nugaros nei nieko, konforto užtenka. Interjero detalės nėra pigi plastmasė kaip kokiam golfe. Ką savajai mazdai keičiau tai visas kaladėles. Jeigu kam yra problemų su galiniais suportais,tai manau užtektų jį perrinkti, sutepti kreipiančiasis, sudėti naujas gumeles, nepagailėt nupirkti rem komplektą už 15lt vienam supportui ir nebus bėdų, rankinis ir galiniai stabdžiai veiks be bėdų.
Jeigu planuojat pirkti tai pažiūrėkit rūdeles, ar nemeta mėlyno dūmo, ar nekalena vožtuvai, ar veikia rankinis, bagažinės amortizoriukai. Jeigu viskas tvarkoje ir patinka - PIRK IR NEPASIGAILĖSI

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 626 IV 1.8 GLX, 1993г

2014-02-19
Ekonomišką auto, pigus važiuoklės remontas, ilgai tarnaujančios dalys.
Pati didžiausia problema manau yra komfortas salone (prasta garso izoliacija), Comprex turbina mėgsta netikėtai sugesti.

Mašina Lietuvoje nuo 2006 ir per šį laiką daug remontuot nereikėjo. Pakeisti visi amortizatoriai, granatos, visi 4 stabdžių diskai ir važiuoklės paprastos dalys (šarnyrai, stabilizatoriai, stabdžių kaladėlės). Manoji yra 626 2.0 COMPREX, tai viena rytą neužvedžiau, apsipylė baltais dūmais ir viskas... Pavyko užvesti tik užtempat. Kita eytą užsivedė kaip gėlė ir daugiau tokių nesamonių nepasitaikė. Visi peikia Comprex'us, bet man daug bėdų su juo nebuvo. Aš moksleivis ir į mokyklą važiuoju apie 5km, tai sudeginu apie 5-6l dyzelino. Visi sako, kad šis modelis linkęs rudėti, bet manoji tikrai be rudelės.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 626 IV 2.0 GLE, 1993г

2012-10-22
Patikimas, ekonomiskas, pigi ekspluatacija, lengvai remontuojamas ir priziurimas.
Papildomas tepalu naudojimas, garso izoliacija, kebulo korozija.

Atvazinejau 6 metus (100000 km) ir tik pora kartu teko tempt kai neuzsivedziau. Paprastas, patikimas auto. Ekspluatacines detales tikrai nera brangios, net jei perki "kaip sau" geresnes. Nors jai jau 19 metu, visa elektra veikia be problemu. Nezinau kodel raso, kad galiniu stabdziu problemos, bet maniskes rankinis veikia puikiai, stabdziai irgi. Laiku pastebejus ir pakeitus apsaugines gumas (suportu, granatu ir kt.) jokiu problemu nei su stabdziais, nei su granatom nebus. Varikliai irgi geri, jeigu juos protingai ekspluatuoji. Tepaliuka valgo kaip ir visi japonai, ko gero, bet neziurint i tai variklis tarnauja patikimai ir kuro naudoja tikrai proto ribose. Ilgose kelionese ziemos metu (peciukas, sviesos) uztekdavo 6.6 Ltr/100 km (benzino). Su antros kartos dujomis irgi jokiu problemu nepatirta. Vidutiniskai ~9 Ltr/100 km.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 626 IV 1.8 GLX, 1994г

2012-10-04
Patvarumas, ekonomiškumas, paprasta priežiūra ir remontas, pakankamai šiuolaikiškas dizainas pagal metus ir gera kaina. Malonus vairuoti.
Korozija, brangios atsarginės dalys, nuolat gendanti galinių stabdžių sistema.

Automobilis pakankamai smagus vairuoti, traukia gerai, vairuojamas lengvai, labai stabilus kelyje, informatyviai reaguoja į vairuotojo veiksmus. Galbūt kiek problematiškiau aikštelėse, kadangi priekis pakankamai ilgas, matomumas prastokas. Pakaba: kietoka, bet suteikianti gerą stabilumą kelyje, labai patvari, per 4 metus nieko nereikėjo daryti. Variklis: neužmušamas, puikiai draugauja su dujomis, neskaitant to, kad 2 kartos įranga dažnai nušauna oro srauto matuoklę, ekonomiškas. Gal kiek erzina triukšmingi hidro kompensatoriai - šio modelio liga. Transmisija: jungiasi smagiai, be laisvumo, bėgių intervalai gerai parinkti, dėžė vėlgi, nelūžtanti. Patvarumu nepasižymi granatos. Kėbulas: gražus dizainas, bet rudžių bijo, rudyja pakankamai stipriai. Salonas: medžiagos pusėtinai kokybiškos, viskas labai ergonomiška ir patogu, bet triukšmas salone pakankamai didelis. Verta atskirai paminėti galinių stabdžių problemas. Suportai dažnai užsikerta, vamsdeliai labai rudyja, rankinis beveik visada neveikia.
Apibendrinant būtų galima pasakyti, kad tai patvarus automobilis, kurį gera vairuoti. Pati eksplotacija nėra brangi, bet tik todėl, kad genda retai. Iš esmės detalių rasti pakankamai sunku, kadangi visoms išlenda tos pačios ligos, be to jos brangios. Kiekvienas rimtesnis remontas kainuoja ne keliasdešimt, o dažnai kelis šimtus litų.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1992 - 1997 (1992, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997)