Mazda 6 II 1.8 Comfort Отзывы

Mazda 6 2010-2010
Рабочий объем:
1.8 л
Мощность:
88 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
11.4 сек
Ср. расход топлива:
6.4 л
Рекомендуют
Отзывов: 5 -2
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (7)

Mazda 6 II 2.0 Exclusive+, 2008г

2015-12-24
Variklis 2,5 l super. banziau kazkada pas drauga 1,8 litro,---nera mano svajone..;(. Ratai originalus 18 coliu labia puikiai limpa prie automobilio bendro dizaino. Visa elektronika veikia puikiai, tiesa pasikeitus ratus I zieminius be slegio davikliu--dega visa ziema perspejanti lempute. bet balandi apkeitus I ratus su davikliais, lempute uzgesta ! Sanaudos siais laikais labia idomus klausimas. 2,5 litro near mazas variklis, bet galiu pagirti Mazda, normaliai vaziuojant ( NORMALIAI ) is 10 litru neislipsite. Bet kas vasara vaziuoja normaliai I Palanga..;) Dalys visos tikrai pigios ( kalba yra apie naujas ir neoriginalias ). Automobilis talpus, ypac universalas !
Turiu viena trukuma. Labai greitai issikrauna automobilio pultelio elementas ( kazkas blogai ), bet kai jis kainuoja tik 1 eura, tai gal cia ne beda ....

Vairuoju 2008 , naujesnio modelio sesetuke. Kadangi uzkietejes benzino gerbejas, tai idealus variantas 2,5 litro mechanika ( bent jau man ) Ir aisku jokiu budu amerikosas, tik europietiskas variantas. Atsiliepimas tik geras.
Variklis 2,5 litro visada ir visur isgelbes is bet kokios situacijos. Kebulas puikus, tikiuosi nesurudys, taip greitai kaip 2003 metu Mazda 6 . Elektronika dirba neblogai, sakyciau labia gerai. Automobilyje 8 originalios BOSE koloneles. Subas tikrai duoda efekta muzikos gerbejams, Buvo perdeges saugiklis zibintu apiplovimo, bet tai niekis, kainavo 0,5 lito...;). Per 3 metus pakeiciau po 1 ksenonine lempute, bet jos originalios irgi nera brangios apie 60 litu uz vnt. Variklio darbas be priekaistu, tepalus tikrina tik servisas kas 20000 km, dapilti nereikejo nei karto. Tiesa mano rida arteja prie 190000km !!!

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 6 II 2.0 Exclusive+, 2008г

2015-10-13
Pakankamai neblogas standartines mp-3 magnetolos BOSE skambejimas - bet cia paprasto klausytojo nuomone, uzkieteje krutu autosistemu fanatai gal kitaip pasakytu. Puikiai veikia biksenonines sviesos - apsviecia puikiai, tik valyt dazniau reikia. Stabdziu sistema, ir kurso stabilumo sistema veikia be priekaistu, puikus valdymas ir efektyvumas. Teko stabdyt ekstremaliai trasoje nuo 190 - padangos cypia, nei gramo uznesimo. Is pradziu nudziugino spaudimo padangose davikliai.
Girgzdejimas galineje salono dalyje - servise pataise, sakydami, kad cia gamyklinis trukumas (stiklas girgzdejo!?), bet paskui girgzdejimas vel gryzo, kai tik lauke salta pasidare. Pastoviai uzdidega kontroline saugumo pagalviu lempute - nuvezu i servisa - uzgesina, o jinai po kurio laiko vel. Sako, kad cia kontaktu problema, dabar jau nebekreipiu demesio. Neseniai pastebejau, kad neveikia zibintu plovimas. Uzvedimo raktas su distanciniu centriniu pulteliu durniuoja - ne visada uzrakina. Baterijas keiciau, nepadejo. Dabar nesiojuosi du - kuris nors visviena uzrakina. Nevisiskai tiksliai dirba lietaus daviklis. Puikieji ratu montavimo meistrai greitai nurove padangu slegio daviklius.

Tikiuosi niekas neisizeis, suradau masinoje dagiau minusu nei pliusu. Tas nereiskia, kad masina nepatinka, ar siaip kuom bloga - netgi atvirksciai, bet man atrodo, kad trukumus zinoti ir numatyt yra svarbiau. Privalumus kiekvienas ras sau, juos suzinoti visada malonu. Sekmes keliuose.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 6 II 2.0 CD Comfort, 2008г

2015-09-25
Puikus valdymas ir ergonomika, viskas masinoje malonu ir patogiai po ranka - labai apgalvota. Labai talpus salonas, keleiviams ir vairuotojui patogu. Labai didele bagazine. Palyginus nedidele automobilio mase. Geras kainos ir kokybes santykis.
Yra visa eile smulkiu nesklandumu. Ne pati geriausia triuksmo izoliacija, bet prie jos kazkaip ipranti, man jau taip stipriai nebetrukdo. Mazas resusras priekiniu guoliu.

Pas mane masina 2.0, benzinas, automatas, 2008 metu. Turiu sita masina penkti metai. Pries tai vazinejau su lanseiu 1.5 automatu - kai persedau ant 2.0 variklio, atrode pasaka, kaip lengvai ir greitai greiteja. Komplektacija sport plius liukas, bose muzika, aklu zonu monitoringo sistema. Nuo pat pradziu masina dziugino, o ir paskui nepaisant vaikisku nerimtu problemeliu, nusivilti neteko. Problemos atsirado po pusmecio, kai pradejo teketi radiatorius, dar po pusmecio eme byreti padangu slegio davikliai, periodiskai mesdavo klaida saugumo pagalviu, isklibdavo vairuotojo sedyne ir dar eile smulkmenu. Bet nepaisant to, visos tos smulkmenos nusibraukia del vairavimo malonumo.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 6 II 2.0 Sport, 2010г

2015-08-14
Masinos dizainas labai patrauklus, man jinai graziausia is visu tokios pat klases automobiliu. Salonas ir bagazine tiesiog didziuliai. Valdymas labai puikus - ant skersiniu statramsciu ir 18 disku vaziuoja kaip begiais. Labai gera dinamika - 9 sek. iki 100 km. Patikimumas - jei gerai priziureti, tai vazines labai ilgai. Kristaliskai baltas perlamutras- spalva labai gerai ziurisi.
Salonas girgzdantis - alkunes atrama, stiklines laikiklis, ties magnetola. Nera vairo sildymo. Prasta triuksmo izoliacija, nors man is principo netrukdo. Daugiau niekas i galva neateina.

Daug nerasysiu, bet masina vairuoju daznai, tai ispudi sioki toki esu susidares. Masina patikima, su rimtais remontais susidurti neteko. Per 70 tukst. km. keiciau tik susidevincias dalis.
Kuro sanaudos mieste 10-11, trasoje jei greitis 110 km/h, tada jau bus 6-7 litrai.
Automobiliu labai patenkintas, pardavineti nesiruosiu.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 6 II 2.0 Exclusive+ Activematic, 2010г

2015-07-21
Vienintelis masinos privalumas tai jos valdymas. Na dar dizainas, bet cia jau megeju klausimas, kas kam labiau patinka.
Benzino sanaudos 14 litru mieste. Masina kieta, bet cia i nauda masinos valdomumui. Po 50000 ridos patoviai kazka reikia keisti. Sedyniu medziaga labai tepli. Po 90000 km pradejo ryti tepala. Automatas tupokas. Detales brangios ir dar reikia pasistengti paieskoti. Dar masina pilvu visur trinasi, labai zema. Triuksmo izoliacija palieka linketi geresnio. Dar plonokas metalas - kol kas nerudyja, bet kazkaip nepatikimai jauciasi.

Mazda 6, 2.0 litrai, automatas, pirkta 2011 vasari. Siuo metu rida 105000 km. Per ta laika keiciau: akumuliatoriu - mire po metu, priekinius guolius, du kartus priekinius diskus (cia einamosios dalys, bet du kartus per tiek laiko jau daugoka), dar kazkas buvo su vairu, nebepamenu tiksliai. Pries tai turejau toyota avensis 2007 metu, pravaziavau su ja 18000 - per visa ta laika viena is abs davikliu, susidevincias dalis ir viskas!

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 6 II 2.0 Exclusive, 2008г

2015-03-25
Labai grazus dizainas, ypac gerai ziurisi su gerais r-18 diskais. Labai gerai valdoma prie bet kokio greicio - bandziau iki 210 km/h. Vairas itin informatyvus, pakaba tanki, be maziausiu pozimiu i masinos metyma ar siubavima. Labai gerai veikia klimato nustatymai - iki tol labai megau masinas su liukais - dabar jo visiskai nereikia. Sistema pati pradziovina salona kai oras dregnas. Ziema labai silta, jei ant maksimumo ijungti, net karsta.
Prasta triuksmo izoliacija. Tiksliau jos visai nera. Karta pasodinau kita vairuotoja uz vairo, o pats i gala atsisedau ir labai nustebau - vos virs 100 km/h ir jau ausis uzgula, priekyje to taip smarkiai nesijaucia. Motoras labai megsta apsukas. Greitejimo dinamika po 140 km/h labai prasta. Klirensas mazokas. Kai vazineji vienas, tas taip nesijaucia, nors ir tenka vaira daugiau pasukiot, kad gruntiniam kely duobes apvaziuot. Bet jei pasodinti pora zmoniu, tai bet kokia kliuti jau dugnu jauti arba slenksciais, kas ypac pavojinga turint omeny ju trapuma.

Ilgai rinkausi tarp mazdos ir toyota kamri. Nugalejo galu gale mazda, nes pries tai turejau toyota avensis, ir ja nelabai patenkintas buvau, norejosi kita gamintoja isbandyti.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 6 II 2.5i Grand Touring aut, 2012г

2014-12-19
Tik dizainas ir motoras (jo galios uztenka).
Plonas kebulo metalas. Ant tiek, kad pirma karta masina plaudamas issigandau, kad ilenkiau bagazine. Tiesiog isilenkia po ranka su skuduru. Kaip tokios kainos automobiliui, prastos salono apdailos medziagos. Anksti atsirade girgzdejimai. Bet prasciausias tai masinos valdymas - ant 18 ratu ant tiek jauciamos vezes, kad jei vairo nelaikyti, galima i priespriesine islekt lengvai. Staigiai raunant is vietos masina meto tai i viena, tai i kita puse, tuo momentu vairas visiskai tuscias, atrodo, kad jis apskritai su ratais nesisieja. Muzika vidutiniska. Yra subas, bet jo praktiskai nesijaucia. Na ir kaip pas visas mazdas - prasta triuksmo izoliacija.

Turiu pasakyti tiems, kas pergyvena ir nelabai nori pirkti kitu saliu surinkimo mazdas, kad mano masina japonisko surinkimo, ir tiesa sakant jinai tikrai nera super-duper. Tai kad manau su ta mintim galima ir kitu surinkimu imti. Masinos rida vos 10000 km, o jau atsirado girgzdejimai salone. Surinkimas visu situ masinu man atrodo dabar krites zemiau plintuso. Vienintelis geras dalykas likes sestoje mazdoje, tai jos dizainas.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2010 - 2010 (2010)