Mazda 323 VII F 1.8 GT Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.8 л
- Мощность:
- 84 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 9.8 сек
- Ср. расход топлива:
- 8.2 л
Отзывы (3)
Mazda 323 VII F 2.0 TD Exclusive, 1999г
Sveiki. Taigi, apie automobilį.
Mazdą 323F turiu apie pusantrų metų, per mėnesį nuvažiuoju apie 1000 km, tai manau, kad čia vidutiniškai.
Visų pirma, kas pirma šauna į galvą pagalvojus apie šią mašiną, tai kuro sąnaudos. Galbūt čia man taip pasitaikė, bet jos yra tokios, kokios nurodytos gamintojų, tai yra, 15-16 metų senumo dyzelinis variklis vartoja maždaug 5 litrus kuro 100-ui kilometrų mišriu rėžimu. Tiesa, gyvenu ne didmiestyje. Aišku, daug kas priklauso nuo tapkės sunkumo, bet protingai važiuojant tai yra tikrai ekonomiškas automobilis.
Toliau malonu yra tai, kad šis aparatas yra nereiklus kuro kokybei. Aišku, nepilu iš kanistro, tik iš degalinių, bet išbandžiau įvairias - skirtumo nepastebėjau.
Kaip ir tikriausiai visi japonai, Mazda išsiskiria patikimumu. Reikia tik laiku keisti eksploatacines medžiagas ir skysčius, keisti dalis kokybiškomis, ir vargo neturėsite. Tie, kas sako, kad vokiškas ar kitas europietiškas markes yra pigiau remontuoti, nemato to, kad ir dažniau ;)
Šią žiemą susidūriau su užvedimo problema, bet kaltos buvo pakaitinimo žvakės. Greičiausiai nuo pagaminimo dienos nekeistos, todėl pakeitus visas keturias, jokių bėdų su užvedimu nebeliko - vedasi prie -16 puikiausiai.
Elektronika labai jau nenuvylė. Viskas kaip ir veikia, tik neseniai šildytuvo ventiliatoriaus antra padala dingo. O šiaip su elektronika daugiau jokių bėdų.
Su važiuokle bėdų taip pat neturėjau. Pasikeičiau tik visas keturias stabilizatoriaus traukes. Šiam modeliui čia yra tikriausiai dažniausiai keičiamas dalykas. Kaip kažkas rašė, kad dažniau negu tepalus. Tas tiesa :) Šiaip mašina važiuoti yra kietoka, todėl labai didelio komforto joje nesitikėkite.
Eksploatacijos kainų aš čia nerašysiu, nes nuo kiekvieno priklauso, ką į savo mašiną dėsite. Aišku, reikia nepagailėti pinigų geresnėms kokybiškesnėms detalėms ir eksploatacinėms medžiagoms.
Aišku, skonio reikalas, bet man iš japoniškų automobilių dizaino Mazda labiausiai patinka. Tiek viduje, tiek išorėje.
Šis automobilis yra neįtikėtinai TALPUS! Net neįsivaizdavau, kad į šį hečbeką galima tiek visko sukišti. Maniškei ne tik kad galinės sėdynės išsilanksto ir išsiima, bet dar ir stumdosi pirmyn-atgal, todėl lengvai galima padidinti bagažinės tūrį arba suteikti daugiau erdvės keleiviams. Taip pat galima atlenkti priekinę keleivio sėdynę į priekį ir salone vežti virš 2m ilgio daiktus. Išbandyta :)
Korozija... Čia yra skaudžiausia tema Mazdų savininkams, todėl pagrindinė taisyklė yra neleisti plėstis, jei atsirado židinys. Žiemą plauti dažniau, rūpintis, prižiūrėti, ir kaip sakoma, viskas bus gerai. Šis automobilis jūsų nenuvils.
Mazda 323 VII F 1.5 GLX, 1999г
Automobilis pagal metus bei jo kaina optimalus variantas jai norisi geru metu ir uznedidele kaina,vaziuokle,stabdziu sistema,variklis,pries TA visa sutvarkiau praejo savo eiga,po 2 metu teko pakeist tik sabdziu kaldeles galines(bugnines) bei viena sarnyra,viskas atsiejo 250(tvarkant service) ir vel auto praejo TA savo eiga,niekad nenuvyle,labai siltas tik,sedynes kietokos ir slidokos,kuro sanaudos apie 6.5-8l benzino 1.5variklio
Mazda 323 VII F 1.5 Exclusive, 1998г
Visapusiškai puikus automobilis. Ekonomiškas, manevringas, nebrangus. Gale sėdintiems pakankamai daug vietos. Keista, ji turi daug vietos kojoms gale, nors jau atstumiu iki galo. Geros ir kokybiškos salono medžiagos.
Kuriuko man jinai iki 7 litru pasiima, nors yra kam ir mažiau. Detalių ir remonto kainos yra tikrai priimtinos.
Variklio beveik negirdėti, tačiau kelio nelygumai arba triukšmas gan neblogai jaučiamas salone. Valdomumas pusėtinas, norėtųsi minkštesnio vairo.