Mazda 323 VI F F 2.0 V6 GT Отзывы

Mazda 323 1994-1997
Рабочий объем:
2.0 л
Мощность:
106 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
9.4 сек
Ср. расход топлива:
9.7 л
Рекомендуют
Отзывов: 13 -1
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (14)

Mazda 323 VI F F 1.5, 1995г

2016-11-25
Gera trauka kaip 65kw,malonus salonas,nebloga isvaizda
Rudys,garso izoliacija pasotviai kazkas musa dauzo salone,degina tepalus,viska kas imanoma automobilyje yra deginama t.y antifreeza daznai meto per duslintuva. beda su stabdziais,rankiniu

Gera trauka, variklis nepatikimas, degina tepalą, valgo gana nedaug. Šiaip jei gera variantą pirkt, patarčiau

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 VI F F 1.5, 1995г

2016-08-21
Manevringas,patikimas,grazus
rudyja

Turiu sita mazda jau gan ilgai,ir asmeniskai nesiskundziu,ant kelio stovi labai gerai,kebulas megsta parudyt,kaip 1.5 doch traukia tikrai neblogai,jei ieskote automobilio ekspolotuoti mieste,tai tikrai siulyciau.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 VI F F 2.0 V6 GT, 1996г

2016-07-05
Stiprus vairo stiprintuvas, lengvas valdymas. Puikiai stovi ant kelio.
Rūdys. Mažas manevringumas, ant kelio neapsisuksi kelis kart neatsitūmęs. Jautrus greičio pedalas ir vairas dideliu greičiu.

Eina gerai, tik padraskant padyla vožtuvų gumelės ir pradeda mėgti tepaliuką.
Rūdija kaip pasiutus, viskas, suportai, durelių apačios, dugnas, sparnai ir apie langus, pradeda lyti į vidų.
Kuro sąnaudos kaip tokio motoro juokingos tiek mieste, trąsoj tuo labiau, grąžiai važiuojant galima sutilpti į 7ltr/100km.
Važiuoklė patvari, gumos japoniškos kantrios, laiko ilgai. Originalių detalių kainos kosminės, bet visada galima rasti pigių alternatyvų.
Bagažinė maža, bet sėdynes atlenkus, galima ne vieną bulvių maišą įsimesti.
Visi keturi diskai, 5 skylių, išskirtinis dalykas, kaip galima atskirti nuo kitų F'kių. Motoras Xedos, diskai guoliai irgi.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 VI F F 1.5, 1996г

2016-03-15
Pigios dalys, pakabos paprastumas ir tvirtumas, manevringas, patogus salonas, mieste traukos per akis.
Priekiniai šoniniai langai susibraižo (liga), Korozija.

Turiu mazda 323f, 1.5 variklis, ir tikrai esu labai patenkintas. Pigus remontas, vaziuokle patikima. Detaliu pasirinkimas platus, nereikia lakstyti visame mieste ir ieskoti atitinkamos detales. Elektronikos mazai, kas sukelia dar maziau problemu. Manevringas auto, toks jausmas, lyg butu prikalta prie kelio. Mieste vazinejant, gal kiek ir kietoka, zinant lietuvos kelius. Variklis biski megsta tepaliuko pavalgyt, bet tai ne problema tikrinant tepalo lygi, ir laiku juos keiciant. Is minusu tai butu, jog visu siu mazdu liga susibraizantys priekiniai stikliai, kas buna kartais pablogina matomuma per veidrodelius, ir zinoma kebulas. Labai nenorejau japono, nes senesni japonai labai megsta rudyti, po ziemos islindo kelios pavirsutines rudys, bet dugnas galima sakyti sveikas. Salonas patogus, gale gal kiek ir mazai vietos, zinoma priklauso nuo zmogaus ugio. Salono medziagu kokybe pusetina, su laiku pradeda trasketi brasketi salone. Kaip pirma auto, esu tikrai patenkintas. Rekomenduoju.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 VI F F 1.5, 1994г

2013-09-04
Nebloga trauka,geros kuro sanaudos,nelepus variklis.
Nemegsta ziemos, beremiai langai, barskantis salonas

Turiu sita auto virs metu, bet tikrai nenuvyle viskas veikia gerai kuro sanaudos padorios apie 7l/100km vaziuokle patvari nors ir kietoka.Vienintelis minusas dar tai sankaba.Kai ateis laikas keist tai teks paplonint pinigine :)

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 VI F F 1.5, 1998г

2012-12-20
Gražus, kompaktiškas, ganėtinai talpus. Patogus tiek mieste tiek ilgesnėje kelionėje. Stabilus kelyje. Pigios kėbulo detalės.
Gan brangios važiuoklės detalės. Kuro sanaudos mieste šiek tiek perdidelės.

Važinėjau su efkute 4 metelius ir pramyniau 100k km. Ji buvo mano kaip ir pirmoji nuosava mašinytė. Per juos pakeičiau visą važiuoklę. Kas kainavo mano manymu daug. Kas kart nuvažiavus i serviza padedavau minimaliai po 300lt. o per metus vaziuodavau tikrai ne 2 kartus. Kad detalių kainos pigios iš savo patirties negaliu to pasakyti. Pats automobiliukas tikrai fainas. Važiuoja gerai, nera nei per kietas nei per minkstas. Plastmases salone nebarkėjo nei žiemą nei vasarą. Net ir pajungus 500 watu bosavika. Varikliukas kad ir mažas bet miesto salygomis jo per akis. Labai patiko sėdynes. turėjo gera šoninį prilaikyma, taipogi jos buvo ir patogios. Nepatiko miesto salygomis kuro sanaudos - 11l/100km. Trasoje jos ženkliai pagražėjo ~ 6l/100km. Rūdys ghmm... Mašina paėmiau tiesiai nuo tralo iš italijos. Automobilis buvo švarus. Nieko nedariau nieko nepurskiau ir po 4 metų lietuvos keliais jos neiškilo.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 VI F F 1.5, 1995г

2012-12-12
Eksplotacija; pakaba, variklis nereikalauja investicijų.
Kuro sąnaudos, žiemą barška plastmasės ir šoniniai stiklai, truputį valgo tepalus.

Gerai tarnauja, keičiamos detalės vidutiniškų kainų, važiuoklė nebyra, per metus pakeičiama tik pora detalių. Vežant keleivius variklis per silpnas, trauka mažoka ir pakankamai didelės kuro sąnaudos. Atsirando rudžių su metais ant kapoto, bet arkos gražios. Kelyje auto manevringa, stabili, nesunku valdyti bet kokiomis sąlygomis. Šių auto liga - susibraižę šoniniai langai dėl darinėjimo. Bet viską susumavus tikrai geras auto jaunam žmogui.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 VI F F 1.5, 1995г

2012-12-02
manevringas, kelyje stabilus, pigus aptarnavimas, gražaus dizaino
prastoka garso izoliacija.

į servisą dažnai varyti nereika, detalės nėra brangios, variklis dirba gražiai, važinėjant ramiai, ganėtinai ekonomiškas į 6-7ltr galima sutilpti užmiestyje. dėvisi tepaliniai žiedai, tad šaltas padūmija, bet dėl to bėdu nebuvo, tepalų lygį karts nuo karto verta pasitikrinti. iš esmės tikrai patvarus automobilis, o rudyja mažiau nei hondos.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 VI F F 1.5, 1997г

2012-11-03
Patikimumas, pigus aptarnavimas, grazus dizainas, gan talpus.
Prasta garso izoliacija, salono medziagos galetu but geresnes kokybes.

Puikus patvarus gan ekonomiskas automobilis, turejau 3 metus per ta laika pakeiciau prekinius amortizatorius po 85 lt uz vnt plius apsaugos po 10 lt, kaires puses sarnira 23 lt, stabilizatoriaus traukes visas 4 apie 23-24 lt uz vnt uz japoniskus, galini guoli 105 lt, zvakiu laidai 125 lt, stabilizatoriu tvirtinimo prie kebulo gumas, 4 vnt po 5 lt. Stabdziutrinkeliu, tepalu ir panasaus neskaiciosiu. Per 3 metus remontams isejo iki 600 lt, skaitau labai nedaug, per metus pravaziodavau apie 20000 km. Nupirkes pats padariau antikorozija tai bedu su rudim nedurejau

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 VI F F 1.5, 1997г

2012-10-23
Pigi vaziuokle. Patikima.
Rudyja, garso izoliacija, amortizatoriai nelaiko. 1.5 variklis silpnokas ir neekonomiskas.

Patikimas automobilis jei yra prižiūrimas. Dalinai patvari važiuoklė ir nėra labai brangi. Patikima per 5 metus teko keisti tik savaime dylančias detales. Rūdyti mėgsta ir garso izoliacija silpnoka. Amortizatoriai dažnai nelaiko. 1.5 variklis silpnokas dėlto kuro suvartojimas gal didelis.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 VI F F 1.5, 1995г

2012-10-22
Mazos kuro sanaudos, manevringas, grazus, pigi eksploatacija.
Rudyjantis kebulas, tepaliniu ziedu susidevejimas, greitai issiklibinanti pakaba.

Pakankamai grazus automobilis, nors rudyja kaip ir dauguma. Smagiai vaziuoja, tik manau dazna problema yra
susideveje tepaliniai ziedai, del ko man ir nesinori kad tai butu automobilyje. Kaip supratau dazna problema yra vairuojo puses lango atidarymo mygtukas. Pakaba kazkokia silpna. Bet siaip kaip pradedanciam tai labai geras automobilis.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 VI F F 1.5, 1995г

2012-09-22
Dailus, manevringas, ekonomiskas, gan patvarus.
Tik rudys

Automobilis su siela, taip galima pavadinti si grazu, aptakiu formu, manevringa automobili. Turejau du metus laiko, per ta laika teko keisti tepalus, filtrus, garlavina nes buvo nutrukusi, karta truko variklio dirzas, apsieita be didesniu investiciju, pasirodo sis variklis nelanksto voztuvu. Garso izoliacija geresne negu Hondose, netaip girdisi pasaliniai garsai, sakyciau, ju net nesigirdi, varikliukas dirba isties tyliai, net nesigirdi, kartais pagalvoju, gal net uzgeso. Labai dinamiskas variklis mieste, ganetinai ekonomiskas. Lengvai valdomas ir gerai laikosi kelyje.Patogios sedynes su soniniu prilaikymu, ganetinai nebrangios dalys. Didziausias minusas kogero, kad megsta rudyti, bet cia jau visu senesniu japonu dalia. O siaip net nekeisciau tokio masiniuko i koki trecia guoli ar bulka vadinama Audi-80.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 VI F F 1.5, 1994г

2012-09-16
Gražus dizainas, pakankamai ekonomiškas, gražus salonas, remontas nebrangus (pvz: stabilizatoriaus traukute ~14lt.)
Reta kuri turi AC, dauguma turi pabraižytus priekinius/šoninius stiklus.

Važiuoklė gana patvarti, tik gan garsoka, kėbulas mėgsta parudyti, per 4 metus elektronikos / variklio gedimų nepasitaikė.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 VI F F 1.5, 1996г

2012-09-14
Sportinis dizainas, patikimai važiuoja, patvari, stabili kelyje
Žema, mėgsta tepalą

Važiuoja patikimai. Dauguma valgo tepalą (padūmija, kai šaltas motoras), bet nedaug ir neprogresuoja, t.y. galima važiuoti neremontuojant, tik reikia neužmišti tikrinti tepalo lygį.
Sportinis dizainas (ranką pridėjo vienas iš Porsche dizainerių).
Variklis 1,5: apie 7 L/100 km vidutiniškai.
Eksplotacija nėra brangi.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1994 - 1997 (1994, 1995, 1996, 1997)