Mazda 323 V F F 1.6 GLX aut Отзывы

Mazda 323 1991-1993
Рабочий объем:
1.6 л
Мощность:
64 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
14.2 сек
Ср. расход топлива:
-
Рекомендуют
Отзывов: 5 0
Средняя оценка: 4.5
Напишите отзыв

Отзывы (5)

Mazda 323 V F F 1.9 GT, 1992г

2018-09-13
Man pavyko pagaut neužmuštą variantą, kurio realiai beveik netaisiau per metų laikotarpį. Reikėjo persirinkti priekinius stabdžius, o reikalų irgi buvo, nes viskas gerai prirūdiję. Bet be to - stabdžiai, generatoriaus tvarkymas ir einamų mazgų (tepalai, filtrai) keitimas. Visa kita - vien tik smagus važiavimas ir kaifavimas. Taip pat, automobilis susilaukia malonaus dėmesio iš mėgstančių senesnius automobilius arba iš tų, kurie tais gūdžiais laikais tokias turėjo ir prisimena su nostalgija. Žavi vietos bagažinėje dydis, masės lengvumas (1095kg), lengvumo jausmas vairuojant, trauka dėl atmosferinio variklio tipo (ir kai duodi reikiamą kiekį apsukų - ji reaguoja žaibiškai). Tvarkymui mazgai nėra sudėtingi, atlikti gali bet kuris servisas ar net pats savininkas, jei tik turi vietą ir įrankius. Realiai - aš įsimylėjau šitą automobilį ir man baisiai gaila, kad jis jau viena koja pensijoj, nes būtų per brangu ir nelogiška bandyti jį pertvarkyt visą. Bet kol kas - tai mano vienas smagiausiai vairuotų automobilių ever.
Tai yra mirties kapsulės tipo automobilis. Durelės - du sluoksniai skardos ir viskas. Avarijos atveju, įsivaizduoju, likčiau be kojų ar galvos, nes viskas atrodo labai trapu. O to plonumo pasekmė - didelis garso pralaidumas. Klausant variklio - jėga, tačiau klausant muzikos - tas triukšmas neprideda malonumo. Orginaliai - tikrai prasta garso aparatūra. Taip pat - užšala durelių mechanizmai. Žiemą buvo rytų, kada nepavyko patekt į mašina. Ir buvo vienas atvejis, kada nepavyko išlipti, kol po keletos minučių visų 4 durelių lengvo paspardymo išlipau per galines dureles ir jaučiausi gana kvailai. Taip pat - didelės kuro sąnaudos. 13l mieste. Bandžiau mėnesį važinėt ramiai, mėnesį spaudžiant - tas pats, ~13l. Bet mano piniginei tai nėra labai skaudus skaičius (dėl nedaug susukamų km) ir tie 13l tikria atperka važiavimo smagumą. Rūdys, rūdys, rūdys. Pas mane jau prapuvo slenksčiai, durelių kraštai, bagažinės kraštai, nuėjo vienas amortiko atraminis guolis, gale amortikas jau prarūdijęs ir kažkas jau ten vanojasi jame. Rūdys tikrai baisiai ėda. Nelb patikima elektronika. Kartais žiemą nesuveikia posūkiai, kartais dėl lėvesnio akūmo ne iš karto pasikelia lempos, kaip skaičiau - liga yra laikrodis prie spidometro, kuris kartais šviečia ryškiai, kartais visai nublanksta. Neina patogiai išimt spidometro (perdegusi viena lemputė), nes jis vedamas troso, o tas atjungimas yra pain in the ass. Pagrindinis trūkumas - tokiam automobiliui jau darosi labai sunku rast dalių. Pvz stabdžių rem komplektą jau turėjau siųstis iš Kauno į Vilnių. Rankinio troso pardėse jau nebegavau. Su diskais ir kaladėm dar situacija gera. Bet nuėjus kokiam siurbliui ar sankabai nežinau kaip būtų. Šrotuose jau irgi retai sutinkamas egzempliorius.

Šį automobilį nusipirkau labai atsitiktinai. Dėl pinigų stygiaus ieškojau bet ko, kas būtų ne universalas, už maždaug 1000e, būtų su technikine, benzas ir idealu - su dujom. Skelbimuose užmačiau vieną "atverstaakę" su 1.8 varikliu, šviežia TA ir be dujų.
Pirminės apžiūros metu, kuri vyko arti patamsio, pasirodė, kad mašina gana lavonas. Sena, neaiškiai veikianti, tačiau labai įdomi. Ir kainavo 600e. Nemažai svarsčiau, bet nutariau surizikuot, nes per daug įdomus variantas. Iki tol apie mazdas visiškai nieko nesidomėjau ir nebuvau turėjęs.
Važiuojant su ja į Vilnių jau pajutau, kad ji traukia, bet reikia duot normaliai apsukų. Praėjo kelios savaitės, apsitvarkiau smulkmenas ir pramokau su ja važiuot. Supratau, kad jei važiuoti paprastai - automobilis ir yra paprastas. Bet jei duodi bent 4000 apsukų - jis atgyja. Jis pradeda važiuot. Pasijaučia dinamika ir lengvumas. Ir tas labai man pradėjo patikti. Realiai - LABAI.
Ir dabar kartais tenka pavažinėt su žmonos salonine Toyota Yaris, po to persėst į savo mazdikę ir iš pradžių būna lėvas jausmas, kad vėl sėdi kledare ir mirties kapsulėj, bet pravažiavus dugnais supranti, kad už tai ją ir pamilai. Ir kad joks naujas automatas neperteiks to 92 metų raketos jausmo.

Ir nors trūkumų skiltyje punktų daug daugiau nei privalumų - jis man per daug smagiai važiuoja, kad parinčiaus dėl problemų. Tiesiog manajam variantui jau eina paskutiniai mėnesiai, todėl taip ramiai juo ir džiaugiuosi paskutines minutes :)

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 V F F 1.6 GLX, 1989г

2013-08-16
Pakaba, varikliukas, elektronika, remontas paprastas ir pigus
Rudys :) pagrinde slenksciai bei stakanai

Turejau 6 tokius automobilius, ka galiu pasakyti tai kad 5 is ju likau visiskai patenkintas, tuo veninteliu nepatenkintas tik del to kad visiskai sukirmyjo, nepaisant to atitarnavo savo tech bukle puikiai, na o visumoje vazinejau tikrai gana pigiai detales tikrai pigios, pakaba tarnauja tikrai gerai, apiea varikli tik teigiami atsiliepimai (beabejo buvo vienas kuris tepaliuka padegindavo, bet ir km nemazai buvo pravaziaves) su 2 efkemes netgi technikine praejau savo eiga gan nedaug patvarkes :) kaip ir kitu minetos pagrindines bedos yra rudys :) beabejo komforto bei garso izoliacijos tikrai truksta, bet kaip pirma masina manau nieko geresnio nera

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 V F F 1.8 GRSi, 1991г

2013-05-22
pakankamai ekonomiskas pagal trauka ir galinguma,pigi vaziuokle,
rudija,bijo duju irangos :D

zveris ne masina!turejau tokias 2.ir dbr dar turiu viena.varikliai tikrai patvarus,vaziuokle taip pat ir pigios vaziuokles dalys,
vienintelis minusas rudija kebulas,pagrinde slenksciai!

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 V F F 1.8 GRSi, 1991г

2013-03-22
Pigi eksplotuoti,smagiai vaziuoja, benzinas/dujos mazos kuro sanaudos
rudyja kebulas, silpnoki stabdziai

Turejau 1.8 benzinas/dujos kuro sanaudos dujomis siekdavo tik iki 10l. veriklis tepalu nei laso nedegindavo, vaziuokle tikrai patvari. Tik kad surudijo dugnas, slenksciai, bet y 3golfa tikrai nekeisciau tiek del "komforto" tiek del japonisko variklio.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Mazda 323 V F F 1.6 GLX, 1991г

2012-09-22
- Mazas - Pakankamai greitas - Tikslus vairuojant - Detalios labai pigios - Idomi isvaizda - Zemas ir lengvas kebulas
- Senos rudyja. - Gali valgyti tepalu

Vairuoju ji nuo 2007 metu.
Sita 323F man ne kaip transportas, o kaip hobby. Automobilis nestipriai 2 kartus buvo trenktas prekiu. Taip pat pakeiciau visas duris, nes man jas lankste neatsargiai vairuojant. Dabar planuose daug pakeitimu ir tt. Dabar pakeiciau nedaug (H&R spiruokles, Kayaba Amortikai - suzemino avto iki 12 cm nuo dugno iki zemes) ir masina tarnauja puikiai. Varykliui keisti tepalus geriau kas 7000-8000 km. Per ta atstuma suvartuoja 1 litra tepalo

Apie standartini automobili pasakysiu taip - reikia ieskoti neuzmusto automobilio. Po to ji dalinai isardyti patikrinti visus mazgus, jei reikia pervirinti, surinkti, ir dziaugtis, nes per ta laika pakeiciau tik priekinius sarnirus, visus amortikus, spiruokles (bet tai buvo mano noras, o ne defektai) Be to, kiekvienais metais reika ardyti ir perinkti priekinius suportus.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1991 - 1993 (1991, 1992, 1993)