Lexus LS400 XF30 LS 400 Отзывы

Lexus LS400 1998-2000
Рабочий объем:
4.0 л
Мощность:
203 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
7.1 сек
Ср. расход топлива:
11.9 л
Рекомендуют
Отзывов: 1 0
Средняя оценка: 4.5
Напишите отзыв

Отзывы (1)

Lexus LS400 XF30 LS 400, 1998г

2016-06-08
Komfortas, tyla , dinamika, ekonomiškumas tokios klasės automobiliams. Gera pakabos konstrukcija, tylus - balansuotas V8 variklio darbas, puikus - raritetinis dizainas tinkamas modifikuoti pagal VIP/JDM tendencijas. Retas, išskirtinis, prabangus, galingas sedanas. Patogus ilgoms kelionėms, tiek vairuoti, tiek keleiviams. Variklio resursas iki 1 000 000km. ir daugiau. Iki 300 000km, tvarkingai prižiūrėto automobilio būklė (variklis - dėžė) pagal parametrus ~90-98% nuo gamintojo deklaruotų (praktiškai, kaip naujo). Puikiai draugauja su dujomis, esant kokybiškai vožtuvų tepimo sistemai. Važiuojant dujomis - sąnaudos, kaip 10l/100km benzinu mieste, netaupant.
Retas, bet brangus remontas. Brangi pneumo pakaba. Koroduojančios važiuoklės dalys, netikamas lietuviškos žiemos kelio druskai. Dėl laiko - pasitaikantys gedimai su variklio-dėžės valdymo moduliu (kondensatoriai). Brangūs tepalai, tačiau, dvigubai mažesni kiekiai, nei pas konkurentus (audi/bmw/mb). Kokybiškų dalių deficitas. Originalios dalys - labai brangios, net naudotos.

Komfortas, labai kokybiška garso izoliacija (dažnai mėginam užvesti jau dirbantį variklį). Puikus automatas (praktiškai negendantis). V8 - vienas geriausiai balansuotų V8 pasaulyje, labai patvarus prižiūrint, naudojant kokybiškas alyvas, skysčius (mažas karteris 5,5l, todėl - reiklus kokybei ir intervalams). Važiavimo komfortas, patogumas - labai didelis. Nuo 97,12 montuojamas "touchscreen" Pioneer sistema, per kurį valdoma klimato kontrolė, audio nustatymai, borto kompiuteris ir pan. Stabilumo, priešslydžio sistema (puikiai susidoroja su užmetimais žiemą), orinė pakaba (versija su oro pakaba) - minkšta, reguliuojamo aukščio, automatiškai reguliuojamu "damping" (kietumu), nuo važiavimo stiliaus. Staigus, dinamiškas automobilis, geri (dideli stabžiai). Xenon žibintai, su nepriekaištingu automatiniu aukščio reguliavimu, po kapotu pasislepiantys valytuvai (mažina triukšmą, pasipriešinimą). Aerodimaškumu nenusileidžia konkurentams, lygiuojasi į MB (w220-221), AUDI (A8 -2005), BMW (E65). Ilgoms kelionėms kuro sąnaudos iki 9l važiuojant iki 130km/h, Mieste iki 20l (vidurkis 15). Dujų sistemai (KME dual core/ HANA inject./GOLD reduktorius) - +2l nuo vidutinių benzino sąnaudų. Automobilis aplenkęs laiką savo technologijomis ir kitais požiūriais. Šiuo laiku automobilio kaina - kylanti, jis tampa raritetu. Modifikacija UCF20 (1995-1997.11) - skiriasi priekiniais sparnai, kapotas, apšvietimas, grotelės, bamperis, variklis, audio sistema - NAKAMICHI, Pioneer touchsreen - buvo gaminami nuo 1995m. Japonijos rinkai, turėjo papildomą TV funkciją, platesnes multimedijos galimybes, valdymą iš galinio porankio. UCF20/21 (1997.12 -2000.04) - parodytas aprašyme. Variklio galia: 207kw (europa: 1997-12 -1999), 216kw (usa 1997.12-2000) . 203kw (1999-2000). 2000m skiriasi prietaisų skydelio eilutės parodymai, apribota galia dėl euro standarto. Azijos-Kanados rinkai skirti LEXUS LS400 turėjo galines valdomas sėdynes. Eu/USA versijos -tik šildymą. Eu versijos tiražas tik 10000automobilių (1997.12 -2000.03) Eu versija - neturėjo stoglangio, arba buvo užsakomas atskirai, bet turėjo security card slotą, sankcionuotai panaudai (stogo plafone).

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1998 - 2000 (1998, 1999, 2000)