Land Rover Freelander II 2.2 sD4 HSE Отзывы

Land Rover Freelander 2010
Рабочий объем:
2.2 л
Мощность:
140 кВ
Тип топлива:
Дизель
0-100 км/ч:
9.5 сек
Ср. расход топлива:
7.0 л
Рекомендуют
Отзывов: 6 0
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (6)

Land Rover Freelander II 2.2TD S, 2007г

2015-10-26
Masina labai komfortiska, salone viskas patogu, ergonomiska, vien jau ko verta, kad sedi aukstai, labai saugiai jautiesi, viskas kliutis is toli pamatai. Sedynes patogios, reguliavimo uztenka. Erdves viduje irgi pakankamai, keleiviai nesiskundzia. Masina labai praktiska, daug kur pritaikoma - as su ja ir i darba, ir krovinius nedidelius pavezioju, ir atostogaut kur tik nori tinka. Taip pat ekonomiskumas- kuro ryja palyginus nedaug, nors variklio turis nemazas, galios irgi yra.
Labai labai brangios originalios detales. Reikia gerai pasvarstyti ar verta, ar gal geriau analogus, jei kokybiskus randi. Bet deja teko susidurti, kad sita masina nera labai populiari, tai ir servisuose apie ja neitin gerai nusimano, o ir del detaliu nelabai gali patarti - o to labai reikia, tenka internete informacijos ieskoti.

Automobilis yra puikus savo klases atstovas. Maza to, labai patogus, komfortabilus, lengvai valdomas. Tiesiog super automobilis. Variklis dyzelinis 160 arklio galiu pilnai pakankamas, dziugina, kad galios uztenka ir lenkimams ir is pusnies isvaziuoti. Jauciasi grynai angliska kokybe ir surinkimas. Cia toli grazu ne korejietis ir net ne japonas. Iki tol turejau nissan quashquai - anglisko surinkimo japonas - tai situ masinu net nesulyginsi.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Land Rover Freelander II 2.2 sD4 HSE, 2010г

2015-08-11
Geras pravazumas, ustikrintas ir stabilus vaziavimas trasoje, patikimumas, patrauklus dizainas, charizmatiskumas. Masina labai silta, klimato kontrole gerai veikia. Kuro sanaudos 8-12 litru misriam cikle.
Jei lauke -20, tai pirmus 10 km triuksmauja transmisija. Daugiaus bedu nematau.

Prireike metu vazinejimo, kad galeciau pilnai ivertinti sita masina. Charizma, individualumas - visa tai pajusti gali is karto, bet vat kad visiskai suprastum masina, reikia laiko. Pirkau masina 2013 metais su 180000 km rida - pirmas ispudis, iprastas sunkus automobilis su spartietiska komplektacija ir mazai funkcionaliu salonu.
Vaziuojant mieste jaucias minksta pakaba su ilga eiga - lesi nosimi kai staigiau stabdai. Trasoje nepaisant tos pat ilgos pakabos - stovi kelyje kaip ilietas, ypac jei greitis 130-150 km/h. Dinamika gera, tolygi.
Purvas po slapiu sniegu "smelio" rezime iveikiamas puikiai. Toks jausmas, kad visada eini keturiais varanciais ratais.
Kuo daugiau vazineju su sita masina tuo man labiau patinka. Toks tikras vyriskas automobilis su nedideliais komforto trukumais, bet uztat universalus ir uz protinga kaina.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Land Rover Freelander II 2.2 sD4 HSE, 2010г

2015-08-04
Geras matomumas. Trasoje labai gerai laiko kelia. Isigreitejes buvau iki 180 km/h - vaziuoja puikiai, daugiau deja netraukia, bet gal ir nereikia. Pravazumas mazinos labai geras. visos pusnys ir purvynai iveikiami be dideliu problemu, as tiesa sakant net nepamenu, kada paskutini karta galvojau, ar pavyks pravaziuoti kazkur ar ne. Dugnu irgi nieko nesu niekada kabines. Dar kas jauciasi, kad sita masina keliuose gerbia, vis tik respektabilus brendas, jau turi savo uzsitarnauta varda.
Del kuro sanaudu su sita masina yra gerokai uzlenkta, tiketi neverta. Man kompas rodo 15.8 litru simtui km - ka bedaryciau - keiciau vaziavimo maniera kiek imanydamas, niekas nepadeda, ryja visnien labai daug. Dar labai brangios (originalios?) atsargines detales. Cia jau perkant masina reikia apsiskaiciuoti, kad dar atsargai pinigu liktu, jei kas ims ir suges.

Masina is tikruju nebloga. Pravazumas labai geras, per keturis metus kiek ja vairuoju, nei karto nebuvau jos ant pilvo pasodines, nezinau, gal mazai stengiausi :) Matomumas mazinoje puikus, jautiesi kaip soste is aukstai i visus ziuredamas. Viska ka reikia jau is toli gali pastebeti.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Land Rover Freelander II 2.2 sD4 HSE, 2010г

2015-07-20
Masina labai patenkintas. Kuro sanaudos normoj - 8.5-9.5 litrai dyzelio misriam rezime. Vaziuokle tvarkoj, salonas negirgzda. Masina paklusni ir galinga kaip tokiam svoriui. Ispudziai tik teigiami. Atsiliepimu teko girdeti, kad freelanderiai labai genda - as nesusiduriau, nezinau nuo ko priklauso. Trasoje eina puikiai, prastesniais keliais dar geriau, negilius upelius esu pravaziaves. Smelynu dar nemeginau.
Kas liecia gedimus, tai man islindo tik vienas - galiniu varanciu reduktoriaus guoli keiciau ties 130000 km, bet atsiejo nepgiai. Vat ir visi gedimai per 160000 km. Tiesa anksciau turejau honda crv2, tai irgi reduktoriu reikejo remontuoti.

Pirkau masina 2010 metais su 60000 rida. Siam momentui rida 160000 km.
Viskas su masina gerai tik vienintelis brangumas, tai oficialiu atstovu remontas ir originalios detales brangios. Ir dar - priekinis stiklas pakankamai jautrus - bet koks mazutis akmenelis ir jau eina skilimas. Jei iskart nesiimt priemoniu, tai keitimas stiklo brangus malonumas.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Land Rover Freelander II 2.2 sD4 HSE, 2010г

2015-07-13
Yra adaptacijos prie kelio dangos sistema. Patogus reikalas. Vairuotojo sedynes padetis labai komfortabili. Sedi pakankamai aukstai, matosi gerai i toli, jei kamstis, tai nereikia vien i priekyje esancios masinos bagazine ziureti - matosi ir tolimesnes kliutys. Matomumas labai geras ir ta prasme, kad nera dideliu mirtinu zonu. Sedynes patogios, nepavargsti net jei daugiau valandu reikia uz vairo praleisti.
Iki kol pravaziavau 100000 km prireike keisti galinius guolius, nors pagal mane priekiniams tenka daugiau apkrovu ir sunkesnes salygos. Kai masinoj ijungi signalizacija, neissijungia gabaritines sviesos. Kam su atmintim ne puikiai, tai jau problema. Man ne karta teko grizti ir vel atrakint-uzrakint masina. Gabaritu ijungimo butinuma turetu vairuotojas nuspresti, o ne automobilis.

Automobilis labai universalus. Puikiai tinka vazineti ir po miesta ir i ilgesnes keliones. Tikras freelanderis! Labai puikus santykis tarp komforto, ekonomiskumo ir dinamikos. Nevargstu su sita masina jei kokie kiemai nuo sniego nevalyti pasitaiko ar per bordiurus pasokineti reikia. I rimtas bekeles nelindau, bet panasu, kad galios ir masinos aukscio pilnai uztenka.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Land Rover Freelander II 2.2 sD4 HSE, 2010г

2014-11-23
Pakaba optimali, pakankamai komfortiska, bet ir ne per minksta kaip buna kituose visureigiuose. Akustiskai masina taip pat labai komfortiska. Dyzelis dirba garsiai, bet tik jei stovi lauke prie masinos - salone tylu, triuksmo izoliacija aukstumoje. Ergonomika gera ir priekyje ir gale. Nepaisant to, kad galines sedynes nereguliuojamos, bet jos optimalios. I ploti vietos labiau nei pakankamai, o va kojoms galinese sedynese vietos nors ir pakanka, bet kokia 10 cm papildomi nepatrukdytu. Gera dinamika. Gera klimato kontroles sistema, ziema salonas labai gerai prisyla. Kuro sanaudos kaip visureigiui dvieju tonu, sakyciau pilnai proto ribose.
Bagazine galetu buti ir didesne. Is principo kaip ir uztenka, bet jei jau ieskoti minusu, tai va radau. Vaikiskas vezimelis ir kruva slamsto jau sudetinga ipaisyti. Brangios atsargines detales. Bardaciokas neturi vesinimo - apie tai vasara prisimenu. Gamykline garso sistema siaip sau, is esmes kaip ir pas visas masinas.

Masinos rida siam momentui 123000 km, 2008 metu gamybos, turiu ja jau penki metai. Lekia normaliai. Problemu su vaziuokle, varikliu, pavaru deze, elektronika ar kebulu - nera ir nebuvo.
Ziema bedu su kuru nera - kai jau minusai stabilus prasideda, pilu antigeli ir tap iki kovo-balandzio - kazkiek pabrangina kuro sanaudas, bet uztat ramu, kad uzsives ir nuvaziuos bet kokiam speigui esant.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты