Lancia Zeta 2.0 Turbo Отзывы

Lancia Zeta 1995-1996
Рабочий объем:
2.0 л
Мощность:
108 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
10.1 сек
Ср. расход топлива:
11.1 л
Рекомендуют
Отзывов: 4 0
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (4)

Lancia Zeta 2.1 TD LX, 1997г

2016-04-26
Erdvus, labai patogus, super praktiškas, pakankamai ekonomiškas.
Trūkumai taip lengvai į galvą neateina, bet turi savų, labiau smulkmeniškų ligų.

Turėjau apie 15 automobilių. Ir šiandienai, t.y. 2016 metais ši Lancia man žymiai labiau patinka negu turėti įvairūs gerokai naujesni auto. Kažkaip pribrendau išmėginti miniveną, plius ilgoms kelionėms į Maskvą reikėjo patogaus automobilio, talpinančio ne vien mane, bet ir daugiau keleivių, kaip sakoma, kad neliūdna būtų ir kelionė pačiam nekainuotų. Rinkausi tarp Peugeot, Citroen ir Fiat, nes apie Lancia kažkaip nebuvau girdėjęs. Fiat-skurdžiausios komplektacijos ir dažnai prasčiausios kėbulo būklės, Citroenai patiko salono raštais o Peugeot ne itin patiko savo dizainu. Kažkaip atsitiktinai sužinojau apie Zeta. Jų privalumas, kad rasti pilnesnės komplektacijos ir puikios kėbulo būklės (geriau cinkuoti negu kiti analogai) yra žymiai lengviau. Plius jos šiek tiek erdvesnės iš vidaus.
Apie motorą: dažnai užsikuria tik iš antro karto, bet užsivedęs veikia ir traukia puikiai. Labai gera auto trauka, o dyzelio garso salone praktiškai nesigirdi, dažnai keleiviai nusistebi kad važiuoja dyzeliniu automobiliu.
Turiu pagirti saloną už tikrai kokybiškas medžiagas, niekas salone nebarška, verstos odos sėdynės atrodo puikiai net ir po beveik 20 metų. Tiesą sakant vis nusistebiu, kaip man nieko joje netrūksta-autopilotas autostradose nepamainomas, susikeisti su šalia sėdinčiu važiuojant 100km/h grečiu-vienas juokas. Salone daug įvairių naudingų skyrelių smulkmenoms susidėti. Kiek kartų teko nakvoti tiesiog atsukus priekines sėdynes į saloną, kad gulint ant vidurinės eilės krėslo, galėtum uždėti ant jų kojas-ne lova,bet žymiai patogiau negu miegoti bet kuriame lengvajame automobilyje.
Turint ūkį ar tiesiog užsiimant individualia veikla-auto talpumas labai praverčia, ar jūs vešite bulves, ar statybines medžiagas-retai atvejais jums reikės sukti galvą kaip visa tai persivežti. Didžiulis privalumas yra abi slankiojančios durys.
Reziuomuojant-nuostabi mašina ilgoms kelionėms, buityje. Už savo pinigus geresnio miniveno tikrai nerasite, Sharan ir jo analogai komfortu nė iš toli neprilygsta. Važinėti į darbą geriu ieškoti mažesnės mašinos, nebent esate daugiavaikė šeima.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Lancia Zeta 2.0 JTD LS, 2000г

2015-08-26
Aukšta vairuotojo padėtis, slankiojančios šoninės durys, priekinės sėdynės sukasi aplink savo ašį, 7 sėdimos vietos, labai komfortiškai važiuoja, senas geras 2HDI 8V variklis, galinės visos sėdynės lengvai išsiima (be to reguliuojasi) ir galima turėti krovininį autobusą stambesniems daiktams vežti. Gan didelis krovumas, teko vežti cementą, trinkeles, plyteles, bortus ir pan. Salyginai nedidelės kuro sąnaudos ir gera trauka. Kėbulas labai atsparus korozijai, važiuoklė nesudėtinga.
Norėtusi šeštos pavaros ir trūksta puodelių laikiklių.

Lancia Zeta, Citroen Evasion, Fiant Ulysse ir Peugeot 807 vadinamieji eurovanai, techniškai visiškai identiški, skiriasi tik išvaizda šiek tiek. Zeta yra prabangiausia jų tarpe ir aišku kažkada buvo brangiausia. Vienas nuostabiausių mano turėtų automobilių, važinėju jau antrus metus ir džiaugiuosi. Teko važiuoti į labai tolimas kelionę (6000km), absoliučiai jokių problemų. Labai patogi važiuoti ir keliauti. Man jame trūksta tik 6 pavaros ir tempomato (mano variante nebuvo), toliau praktiškai visi šio modelio privalumai. Už tokią pinigų sumą (~1200-1700eur) nieko geresnio tikrai nematau jei reikia didelės šeimyninės auto. Lyginant su vokiškais minivenais galima juos pagirti tik už dyzelinius variklius, komfortu, patogumu eurovan'as lenkia.
Naujoji Lancia Phedra jau ne tokia gera, nors komfoto prikimšta dar daugiau.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Lancia Zeta 2.0 Turbo, 1995г

2014-02-08
Geras kainos ir kokybės santykis. Puiki trauka, nebloga išvaizda, daug komforto įrangos, Primityvi ir nereikalaujanti daug priežiūros važiuoklė, pigus remontas. Minkštai važiuoja kaimo keliais. Aukšta vairuotojo sėdėsena.
Silpnoka priekinė važiuoklė kaimo keliams, Gendantis galinių durų centrinis užraktas, Žiemą labai kaupiasi kondensatas variklio alsuoklio žarnose [balta košė] , kartais jo pripučia net į oro paėmimo žarnas.

Patogios sėdynės, malonus vairavimas, lengvai valdomas. Turbininis variklis smagiai veža, galios trūkumo tikrai nesijaučia. Aukšta vairuotojo sėdėsena todėl labai geras matomumas, turtinga komplektacija:borto kompiuteris, ABS, kondicionierius, elektroninė klimato kontrolė, visi elektriniai langai, elektriniai veidrodėliai. Gana išvaizdus autobusiukas palyginus su jo "broliais" Peugeot 806, FIAT Ulysse ir Citroen Evasion. Lengvai išsimontuoja galinės sėdynės jei reikia vežti didelį krovinį, taip pat privalumas visiškai lygios grindys nuo pat priekinės konsolės iki galo, pavarų perjungimo svirtis konsolėje todėl tarp priekinių sėdynių tuščia [galima vežti ilgą krovinį per visą salono ilgį]. Priekinės sėdynės atsisuka atgal esant reikalui.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Lancia Zeta 2.1 TD LX, 1997г

2013-10-03
talpus.siltas auto.nerudyja.lengvai isibegeja.gerai rieda.minkstas ir stabilus.lengvai issiima sedynes.geras auto.
daliu sunku gaut.mazai tokiu yra auto.

bendai paemus tai is minivenu klases sakyciau vienas is geresniu auto.labai astrus variklis,greit isibegeja.zymiai geresnis uz transporterius ar saranus.apie espace isvis neverta kalbet.minkstas.siltas.talpus.lengvai is 7viecio galima pavers i krovinini auto.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1995 - 1996 (1995, 1996)