Kia Retona 2.0 MRDi Отзывы

Фотографии нет
Рабочий объем:
2.0 л
Мощность:
94 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
15.0 сек
Ср. расход топлива:
10.6 л
Рекомендуют
Отзывов: 2 -1
Средняя оценка: 3.5
Напишите отзыв

Отзывы (3)

Kia Retona 2.0 MRDi, 2001г

2016-11-16
ekonomiškas patvarus
kebulo korozija

Labai patvarus ir patikimas automobilis su labai geru pravažumu

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Kia Retona 2.0 TD, 2001г

2016-06-22
Gana paprasta ir patikima konstrukcija, geras pravažumas ir manevringumas.
Kėbulo korozija, brangios kėbulo detalės ir jas sunku gauti.

Pakankamai tvirtas "darbinis arklys". Gerai velka tiek bekele, neblogai laikosi ir ant asfalto. Gali ryte bastytis po miško bruzgynus kur nors Šilutės rajone, o pietauti jau Vilniaus kavinėj. Magistralėj gana lėtas 110-115 km/h, važiuojant greičiau pradeda lengvai mėtyti. Tačiau ilgose kelionėse nevargina. Sėdynės turi daug reguliavimo padėčių, netgi galinės su reguliuojamu atlošu. Vairas taip pat reguliuojasi. Salonas- asketiškas, dizaino prasme primena pirmuosius FIAT/ VAZ, tačiau yra el. langai, kondicionierius, o žiemą gan greit įšyla. Viduje daug metalo ir juodo plastiko, bet jis tvirtas ir labai gerai dėvisi. Bagažo skyrius nedidelis- telpa gal kokie 6 Wizzair neapmokestinamą bagažo dydį atitinkantys lagaminėliai, tačiau užlenkus galines sėdynes tūrio bagažui atsiranda daug.
Gamyklinė visureigio prošvaisa mažoka, tačiau esama rėminė konstrukcija, leidžia ją nesudėtingai padidinti. Variklis su turbina, tačiau ši įsijungia ties 2000 r/min, tad jaučiasi turboduobė. Degalų sąnaudos galėtų būti ir kuklesnės, bet čia "stovi" gan patikimas senos konstrukcijos Mazda atmosferinis dyzelis, o ir pats visureigis sveria apie 1,7 tonos ir yra buku priekiu. Greičių, paskirstymo dėžės jungiasi sklandžiai (nuvažiavusios 140000 km). Kėbulo skarda storesnė nei dabartinių visureigių (tai karinė P. Korėjos auto, pritaikyta civiliams), tačiau be geros antikorozinės apsaugos, todėl rūdija-ypač ratų arkos, galinės durys. Rūdyti linkę ir važiuoklės dalys, stabdžių vamzdeliai.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Kia Retona 2.0 TD, 2000г

2012-12-22
Lengva, gerai laiko važiuoklė, tiltai.
Silpnas variklis. Problemos su kuro siurbliu. Negraži. sunkiai įsibėgėja. Smarkiai rūdyja.

Šį modelį gamino iki 2001 metų pietų Korėjos armijai, mašina rėminė su palėtintoju, pastoviai varančiuoju galiniu tiltu, jungiamas priekinis nepriklausomas tiltas, galinis vientisas. Pakelt galima kišant po rėmu 5 cm plstm. tarpines. Mašina tokia pati kaip kia sportage, tik kėbulas kitas.Lengva, su didesniais ratais pravažumas l. geras.Važiuoklė laiko neblogai tik reikia žiūrėti, kad būtų tepalo paskirstymo dėžėje ir galiniame tilte.
Važinėjau po miškus. Detalės tik naujos, nes ardomų nėra, pirkdavau Kaune statybininkų gatvėje, kitur pasakius markę tik akis išpūsdavo. Apie pirkimą tokio automobilio gerai pagalvočiau tik smarkiai nuleidus kainą. Pvz 2000 metų už kokius 6000 litų.
Silpnas variklis, tai senasis ar ne iki 1996 metų dėtas į mazda 626 compresor variklis, tik išmestas compresor ir priburtas interculeris su turbina. Problemos su kuro siurbliu, jis ne Bosh. Po 96 į mazdas pradėta dėti galingesnius dviejų velenėlių ar ne 32 vožtuvų variklius, o čia liko tie patys. Negraži. Mieste kaip sunkvežimis, sunkiai įsibėgėja. Smarkiai rūdyja. Mano 2000 metų po trijų metų sulūžo rėmai.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2000 - 2001 (2000, 2001)