Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi Executive aut Отзывы

Hyundai Santa Fe 2009
Рабочий объем:
2.2 л
Мощность:
145 кВ
Тип топлива:
Дизель
0-100 км/ч:
10.2 сек
Ср. расход топлива:
7.2 л
Рекомендуют
Отзывов: 7 -2
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (9)

Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi Premium 7os, 2008г

2019-01-10
Komfortiškai tai tikrai!
Galėtu negesti

Tokio auto dar niekada neturėjau. Nors ant spidometro rodė 151000km pravažiavusi, bet daugiau stovi remonte nei važiuoju. Griūna viskas nuo važiuoklės iki elektros. Ar tik man čia pasitaikė toks auto. O jei bus problemų su varikliu tai už devėta ir neaišku kokio stovio šrote prašo 1700€.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi Premium 7os, 2007г

2017-12-11
Kainos ir kokybės santykis, jeigu dyzelis tai 114kw, nes 110kw man pasirodė kad išvis netraukia...
Man norėtusi variklio stipresnio, o šiaip daugiau nematau minusų...

Vietos daug, gerai susiguldo sėdynės, laisvai gali miegoti. Pas mane 5 pavarų dėžė vidutinės sąnaudos iki 8l/100km. Tai pats ekonomiškiausias visureigis kurį turėjau. 6 pavarų nepirkau specialiai, nes girdėjau kad nelaiko, pravažumo pakanka, tik man variklis pasirodė biškį per silpnas, kai Kroatijoje varinėjau kalnais. Mano 114KW.

Bet šiaip įsibėgėję iki 100km labai greitai. Komforto užtenka, kondicionierius šaldo puikiai. Važiuoklė kaip ir pas visus, keičiau vairo traukes ir šarnyrus. Tiesa, važiuojant 160km, o tai pastoviai variau per Vengriją, Austriją, Slovėnija, man pasirodė labai stabilus ant kelio. Jeigu dar kartą imčiau, tai imčiau automatą, nes tada gal taip nesijaustų variklis kad silpnokas. Gal man taip pasirodė, nežinau.
Šiaip, kaip Hyundai, tai labai nustebino savo kokybe. Ai dar vienas dalykas, tai po vairu laidų pynė, kuri susidėvi tada neveikia autopilotas, pagalvė vairo. Aišku, ji originali kainuoja 165eurs, o aš Ebay pirkau už 9eurus, tai gal dėlto ir atlaikė tik 4 mėnesius:) Šiaip kas norit padidinto pravažumo, daug vietos ir ekonomiško automobilio, tai jis kaip tik.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi Executive aut, 2009г

2017-11-17
ekuonuomiskas ir stabilus kelyjie
neturiu

Labai geras patogus automobilis. Turiu du metus neturiu pruoblemų.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi Executive aut, 2011г

2015-07-26
Pats turejau Santa su benzinu, o dabar ir pazistamas tokia turi, tai skundziasi, kad dideles kuro sanaudos - taigi dyzelininej versijoj didelis pliusas ekonomiskumas. Bet cia ne svarbiausia - esu pas pazistamus sedejes Toyota Prado, tai galiu palygint, kad Santos salone net erdviau nei Toyotoj!
Kebulo metalo storis zymiai plonesnis, nei Santoj 2004 metu, toj, kur pas mane ant benzino buvo. Tas labai pasijaucia plaunant automobili. Bet sitas reikalas yra praktiskai pas visas masinas, isleistas po 2005-2006 metu.

Is visureigiu cia mano antra masina.Pirmoji irgi buvo Santa Fe, tik ta ant benzino. Palyginus su pirmaja mano masina - labai ekonomiska, labai gera greitejimo dinamika, geras valdymas. Masina labai talpi. Pirkau labai neblogo stovio, apart eilinio techninio aptarnavimo nebuvo prireike jokiu remonto darbu. Kurso stabilumo sistema veikia nepriekaistingai - meginau dideliu greiciu per zvyra, akmenukus, sniega ir kose is sniego ir smelio - viska iveike be problemu. Pagalbos sistema nusiliedimams nuo staciu slaitu - irgi labai patogus reikalas, ypac kai leidiesi su pakrauta priekaba - labai uztikrintai ir saugiai jautiesi.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi Executive aut, 2013г

2015-05-02
Kaip uz tokius pinigus, masinoje tikrai labai daug navarotu. Puiki dinamika, nedideles kuro sanaudos. Msina pirkau Sport komplektacijoje. Siuo metu rida 65000 km. Viskas patinka. Vidutines kuro sanaudos misriam rezime - 8-9 litrai. Pravazumas tokiose vietovese, kokioms masina yra skirta - save pateisina. Per speigus uzsiveda gerai, stovi pas mane visada lauke. Vietos masinoje uztenka visiems, galiniu sedyniu atlosai reguliuojasi, kas labai patinka keleiviams ilgose kelionese.
Navarotu daug, tai daug, bet vat kad jie is rikiuotes laikas nuo laiko iseina. Per ekspluatacijos laika kas islindo - kazkaip negerai buvo pritaisytas radiatoriaus apsaugos tinklelis ir antras dalykas- uzsilenke centrinis uzraktas. Tiesa, ir galinio vaizdo kamera dar keiciau.

Nebloga masina, bet kai kurios smulkmenos kartais daveda.
Ilgai galvojau kokia masina pirkti, iki tol vazinejau su japoniskom ir visada tik sedanai. Bet del gyvenamos vietos pastoviai lopeta bagazinej veziotis nusibodo, todel pradejau ieskot keturiu varanciu su aukstu klirensu. Ieskojau gero santykio tarp komfortabilumo, talpumo ir ekonomiskumo. Na ir norejosi, kad masina stilinga butu.
Rinkdamasis masina ismeginau benzinini ir dyzelini jos varianta - galiu pasakyti, kad skiriasi kaip diena ir naktis. Nieko blogo apie benzinini nenoriu sakyti, bet kai tik prasukau pora ratu su dyzelininiu - iskart apsisprendziau jo naudai.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Hyundai Santa Fe II 2.2 CRDi Executive aut, 2011г

2015-04-26
Geras variklis, nors ne lenktyninis bolidas aisku. Uztat komfortiskai judeti trasoj ar mieste tikrai tinka - vaziuoji su malonumu. Labai geras daiktas kruizo kontroles sistema ir sesiu padalu pavaru deze.
Neracionalus priekiniu sedyniu sildymo ijungimo mygtuku isdestymas. Netycia uzkliudzius vasara galima pakepinti sau sedimaja.

Na ka, pradesim :)
Pas mane masina 2.4, benzinas, automatas. Seniai ruosiausi parasyt atsiliepima, tik vis nera kada prisesti. Masina turiu jau trys metai. Pirkau 2012. Jau per pirmas savaites pradejo blogai uzsidarineti priekines keleivio dureles, padejo spyneles sureguliavimas. Masina uz ja prasomu pinigu verta. Pirkau su ta mintim, kad geriau pirkti brangiau naujesne, nei pigiau jau suvargusia masina ir i ja paskui dar investuoti pinigu ir nervu.
Variklis ir vaziuokle tvarkoje. Per didziausius speigus ziema uzsiveta kaip vasara.
Buvo toks vienas nesekmingas atvejis, kai kaliau i didziule duobe sulig dviem ratais i gyli ir i ploti - jau galvojau nuraus man viska velniop, bet mano nuostabai nieko baisaus nenutiko, masina tikrai tvirta. As ja aspkritai pilnai patenkintas. Atlieku tik planinius techninius aptarnavimus.
Aciu uz demesi, visiems sekmes kelyje.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Hyundai Santa Fe II 2.7 V6 Style, 2008г

2015-04-06
Puikus bagazines turis. Galines sedynes susideda, sukurdamos lygias grindis, t.y. dvi normalias miegamas vietas. Ramiai susideda bet kokie daiktai. Variklis nejaucia masinos perkrovimo. Puiki pakaba, maloniai nustebino masinos stabilumas posukiuose - labai gerai laiko kelia. Nusibodo keturi varantys, nusimeti kardana ir vaziuoji priekiniais. Jumoras, bet realu.
Edrus variklis. Miesto ciklu ima 17 litru, tas ne visiems patinka. Uztat katalizatoriai nedega. Bet trasoj 10.5/100km, jau priimtiniau. Silpnos stoikes, gali imt teketi po 20000 ridos. Reiketu atsargiau su kurso stabilumo sistema - naujokui normaliai, bet patyrusiam vairuotojui nervu tampymas - sitoj sistemoj savas algoritmas.

Automobilis, nepaiskant kai kuriu gamintojo nugrybavimu, pakankamai neblogas. Geras, siuolaikiskas kebulas, negirgzda, kai manisna kreivojama gruntiniais keliais. Variklis 2.7, pavaros automatas su galimybe perjungti i mechanine, 190 arklio galiu sesiu cilindru neperkrautas, dirba be itampos. Jauciasi galia.
Transmisija - pagrindiniai varantys priekiniai, galiniai pajungiami (keturi varantys su automatiniu bei rankiniu pajunginu/atjungimu).

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Hyundai Santa Fe II 2.7 V6 Style, 2008г

2015-03-03
Masina talpi, i galine sedyne sutelpa visa seima su dviem vaikais, i bagazine sutilps ir meska ir krokodilas (asmeniskai nebandziau, bet is akies matau, kad tilps). Is principo masina patikima.
Pirmas didziulis minusas, tai kuro sanaudos mieste - 20 litru!!! Cia esant 188 h.p. Vazineju i darba tik pro degalines - ten kaip antri namai. Ne maziau nervina - keturiu padalu pavaru deze stabdo, kaip mano 80 metu kaimyne is laiptines issiropsdama. Rikiuojantis kelyje masina tarsi pagalvoja, ar tau to tikrai reikia ir tik po to vaziuoja. Sunkiai isibegeja. Trasoj sunkvezimius lenkiant gyvenimas pro akis pralekia, o masina riaumoja nuo perkrovos.

Nieko nenoriu izeisti, atlieskit uz neigiama atsiliepima, bet vat tokie jau tie mano ispudiziai. Vienu zodziu, jei jus stabdis, tai sveikinu, su sita masina susiderinsit puikiai, kaip sulieti, ir kartu su sita masina mus, likusius eismo dalyvius draugiskai nervinsit. Jei jus stabdis, bet dar ir turtingas, dvigubai sveikinu - issirinkite megstamiausia degaline ir po poros savaiciu jus ten jau pazinos is veido. Jei jus turtingas stabdis is kaimo (visiskai nieko prieks kaima tikrai neturiu) - masina kaip tik jums - bulviu maisu i sita masina telpa tikrai daug - skanaus!

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Hyundai Santa Fe II 2.7 V6 Style, 2009г

2015-01-25
Erdvus salonas, masina auksta, keturi varantys (isijungia mygtuku salone), salone niekas negirgzda, gera triuksmo izoliacija, turtingas elektropaketas (liukas, sedyniu sildymas, stiklu sildymas, veidrodeliai, atskiras klimatas, sedyniu reguliavimas visom kryptim), 12 saugumo pagalviu, odinis salonas. Uz tokius pinigus geriau nerasi, o ir tech. aptarnavimas ne tiek brangiai atsieina.
Kamsciuose ryja aisku neblogai. Be ipatingu kamsciu mieste ima kazkur 14 litru (pas mane automatas), jei kamsciai konkretus, tai ir iki 20 daeina, cia as rimtai. Trasoj jei neskubi - 9-10 litru, jei virs 120, tai kazkur 12-13. Vat ir visi trukumai mano nuomone. Ir dar pas mane padangos r18, o jos nepigiai kainuoja.

Netiketas pirkinys, isigijau is kolegos. Mano lukescius pilnai pateisino, pacia geriausia siu zodziu prasme. Masina tinka ir patinka visiems seimos nariams. Sedi aukstai, toli matai, masinoje labai komfortiska. Ilgus atstumus labai patogu ir patikima vaziuoti. Pravazumas masinos geras ziemai, zvejybai, kaimui ir t.t. vazineju be kastuvo masinoj. Na o tiems, kas i pelkynus ir sniegynus verziasi, tiems jau reikalingos atitinkamos padangos ir traktorius is paskos..

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты