Honda Prelude IV 2.3i-16 4WS aut Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.3 л
- Мощность:
- 118 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 9.5 сек
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (8)
Honda Prelude IV 2.2i-16 VTEC 4WS, 1993г
Mano turetas Preliude turejo 200AG (JDM H22A variklis). Tikrai ispudinga trauka virsutiniame sukiu diapazone. Lengvai aptarnaujamas. Ner ipatingos traukos ties zemesniais sukiais. Puikus valdymas. Per didelis issisukimo spindulys jei automobilis be 4ws. Liukas ir galines arkos neatsparios Liietuviskom ziemom. Perkant labiausiai i tai ir reiketu atkreipti demesi. Valgomumas: Mieste ~10l/100km uzmiestyje ~8l/100km
Honda Prelude IV 2.0i-16, 1993г
sveiki turejau si automobili 8 menesius bet per ta trumpa laika jis mane suzavejo... esu turejas opel calibra bet su ja prelude nepalyginsi... taigi pirma kart masina pamaciau atvaziawes keisti savosios tuometines alfa romeo 156 i honda.. ten stovejo grazi tiuninguota vysnios spalvos honda. iskart tik pamacius suzavejo. o vaziavimas tai tikras malonumas su ja,mano buvo zeminta,sportinis ismetimas graziai kauke :) labai stabili masina ant kelio,spaudi gazo pedala puikiai klauso. 2.0 variklis visiskai nelepus per tuos 8menesius pakeiciau profilaktiskai filtrus,tepalus ir teko babinos dangteli keisti nes kartais nedirbdavo vienas cilindras,galvojau zvakes bet jos buvo geros,zvaklaidziai irgi geri. girdejau daznai problemos su tom babinom. variklis buvo gyvas graziai dirbo. vaziuokle kietoka bet patvari. per tuos 8menesius nieko netvarkiau vaziuoklej,bet jau priekinius amortizatorius reikejo pakeist. salono interijeras nenuobodus,sedynes labai patogios vairuotojui,teko ne viena karta ilgon kelionen vaziuot su ja `:) labai patiko melynas apsvietimas. kas liecia kebula tai padek dieve kaip rudis megsta kebulas ypac galines arkos... manau tai vienintelis didelis minusas tai kebulas. ir beja labai vagys megsta gabaritinius zibintus vogt o ju gaut naudotu deficitas teko daug lakstyt nieko neradau teko pirkt nauju komplekta... apibendrinus labai puiki masina jaunimui tikrai gan patvari,smagu vairuot :)
Honda Prelude IV 2.2i-16 VTEC 4WS, 1994г
neperseniausiai pardaviau savo pirmąją preludę 2.0l 1994 07
turėjau šį automobilį tik metus laiko, bet nuomonę susidariau labai gerą apie šį auto.
Nusipirkau "puvėką" teko nemažai remontuoti, kažkas prieš tai gerai pasistengė jos neprižiūrėti. Vyrinau praktiškai visą dugną, slenksčius, arkas ir t.t. variklį perrinkt teko, pakabą. BET po atliktų darbų su auto jokių bėdų! esmė tame, kad sunkoka lietuvoje jas nusipirkti "neužvaikytas", skelbimuose po 2000lt jų nemažai, bet - už tokias kainas tiek ir tevažiuos ji :) . Elektronika šių automobilių veikianti idealiai, be jokių gedimų ar kitų kaprizų. 2.0l 98kw iš pradžių pasirodė pakankamai galingas, bet ilgiau pasivažinėjus galios šiam europos rinkai skirtam varikliui tikrai trūksta. Jei pirkčiau antrą preludę (apie tai dažnai pagalvoju) pirkčiau tik su h22 a8 varikliu 148kw, tai visai kas kita.
pakaba: ganėtinai sudėtinga, lapkių, šarnyrų ir salentblokų tikrai daugiau nei kokiam opely ar audei, bet tas sudėtingumas padeda stabiliam ir patikimam vairavimui. pakaba pakankamai kieta, ant kelio auto neplaukioja, stovi stabiliai. genda ji taip pat retai, detalių kainos priklauso nuo gamintojų, bet patartina dėti japoniškas dalis, jos tikrai tarnaus labai ilgai.
Varikliai: ištvermingi, neveltui sakoma honda varikliai "neužmušami". Protingai važinėjant, prižiūrint, tikrai nebus tokių gėdimų kurie reikalaus daug pinigų remontui.
Išvaizda: gatvėj automobilis neliks nepastebėtas, sportinės išvaizdos, žema, ilga ir plati auto.
Dauguma skundžiasi dėl vietos trūkumo, bet man jos buvo pakankamai, juk tai sportinis automobilis, todėl kaip tik dar smagu kad bent jau tos mažos kėdutės yra gale :)
o be to reikalui esant pervežti nemažai daiktų, mokant gražiai krauti į ją galima sukraut nemažiau daiktų nei į audi b4 karavaną (pačio išbandyta).
Dėl auto žemumo: nėra ji tokia žema su originalia pakaba, geras sprindis nuo asfalto viršaus iki auto dugno :)
Rezumė - automobilis puikiai tinkantis išsiskirti iš pilkos audinių, golfų, opel ir visokių bmw minios. Kuris taip pat yra žymiai patikimesnis, eksploatavimo kainos gal netgi šiek tiek ir mažėsnės, o kokybė žymiai geresnė.
Honda Prelude IV 2.2i-16 VTEC 4WS, 1994г
Turiu jau antra Prelude. Pirmoji buvo su 2.0l varikliu. Truko galios, todel nusipirkau su 2.2l Vtec agregatu. Kuro sanaudos palyginus su 2.0l vaziuojant ramiai tiek mieste, tiek uz miesto skiriasi nezenkliai. Paspaudus akseleratoriu prasideda gyvenimas nuo 5000 apsuku! Su 2,2l prelude vazineju jau penktus metus. Tai tikrai labai patikimas automobilis. Variklis siuo metu prabeges 295 tukst km bet ant stendo rodo 139kw! Manyciau tai daug ka sako apie Hondos kokybe. Variklis dirba kaip laikrodis. Su elektra jokiu problemu. Atsizvelgiant i automobilio amziu ir galia ima nedaug kuro: mieste 12l, uzmiestyje 8-9.Surinkimo kokybe superine! Konstrukcijose nepagaileta metalo, kuomet siuolaikiniuose automobiliuose 50proc. plastmases.
Kebulas megsta rudis. Reikalauja prieziuros. Auromobilis zemas, apie vaziavima grybaut galima pamirsti. Esant smarkiam salciui vaziuojant nelygiu keliu, vaziuokle skleidzia keistus garsus, atrodo kad bilda salenblokai ar sarnyrai. Variklio galvos dangtelis ir VTEC solenoidas megsta leisti tepala, net ir su naujomis tarpinemis, taciau sumontavus viska ant "Reinz" hermetiko problemu nelieka
Honda Prelude IV 2.0i-16, 1992г
Nusipirkau gan neseniai, tačiau spėjau susidaryti šokią tokią nuomonę. Mieste sąnaudos apie 11-12, trasoj apie 7 (žinoma viskas priklauso nuo tapkės sunkumo). Nusipirkau jau su paprastomis dujomis - trauka tikrai gera net ant dujų (drąsiai galima lenkti kelyje važiuojant ant 100 nesibaiminant, jog nespėsit grįžti į savo pusę :) Kaip ir visos hondos mėgsta rūdyt, jei neprižiūrima (Prieš žiemą būtinai išpurkškite graviteksu, bus rami galva) Detalės pigios, išskyrus kėbulo. Elektronika veikia puikiai( Japonai tą tikrai išmano). Šis automobilis skirtas tik miestui, į kaimą vargiai nuvažiuosite :)
Honda Prelude IV 2.2i-16 VTEC 4WS, 1997г
mieste gali suvalgyti ir 15-18 litru aisku sneku apie 2.2 litro. siaip laiko masina nuostabiai taciau jai reikia remontuoti kainuoja, aisku po remonto jau pamirsti kad reikes ta pati remontuoti antra karta.
Honda Prelude IV 2.2i-16 VTEC 4WS, 1996г
JDM 147kw geriausias sios modifikacijos auto. Su tokia galia sanaudos uzmiestyje 7.5l mieste 8-9-10l priklausomai nuo miesto ir vaziavimo stiliaus.
Honda Prelude IV 2.0i-16, 1994г
Tai antroji Honda mano gyvenime (pirmoji buvo Accord 94m.) kuri taip pat nenuvylė.
Prelude jaunatviškas, sportiškas, aptakių formų su agresyvumo prieskoniu. Bent jau man tai dizainas jos labai patinka. Dažnai galima pamatyti jas su surudyjūsiom galinėm arkom. Aš tokios problemos dėl arkų neturiu, kadangi maniškė atvažiavus iš Italijos tai lietuviškos druskos dar nepradėjo jų graužti per 4metus. Yra tik rudis ant liuko ir smulki rudelė bagažinės dangčio apačioje, visa kita idealu.
Kadangi automobilis turi agresyvaus ir sportiško charakterio, tai dažnas variklis pasižymi didesnėm tepalo sąnaudom. Šį automobilį ramiai privers važiuoti nebent ir toliau taip brangstantis kuras. Nors daug kas sako, kad Hondų varikliai neužmušami, bet juk nėra nieko amžino, ateina laikas ir Hondų varikliams. O seip visumoje varikliai jų patikimi, jei jie prižiūrimi. Užtenka laiku keisti tepalus, filtrus, neperkaitinti ir važiuosite metais, nematydami jokio vargo. Turėjau daug automobilių, dar daugiau teko vairuoti (pažįstamų, klientų), tad japoniškiems benzininiams varikliams patikimumo prasme konkurentų - nėra. Varikliai vikrus, greitai renka apsukas, ant laisvų dirba gražiai ir tyliai (ypač jei tinkamai sureguliuoti vožtuvų tarpeliai, variklis be kompensatorių).
Elektrinė dalis, taip pat japonų stiprioji pusė. Visi davikliai, mygtukai ir viskas kas susiję su elektra dirba tinkamai ir retai, kada išeina iš rikiuotės. Šiuo matų net aukštos įtampos laidai, dangtelis, skriejikas, aukštos įtampos ritė ir komutatorius stovi originalus ir atrodo, bei veikia lyg būtų kaip nauji. Čia ne Aubi ir Golfswagen, kad kasmet keisti viską iš eilės.
Na ir dar viena stiprioji Prelude pusė yra salonas, ypač "kosminio laivo" prietaisų skydelis. Daugiau nėra to meto automobilių kurie galėtu pasigirti tokio dizaino skydeliu, kuris iki šiol atrodo ispūdingai. Man keista, kad ir dabar kai pažįstami pamato skydelį, tai vos ne visą šeimą sukviečią pasižiūrėti, koks čia "kosmosas". Jei rimtai, tai skydelis yra informatyvus, puikiai apšviestas, malonus akiai. Didelis liukas, atsidarius jautiesi vos ne kaip kabriolete. Beprotiškai patogios priekinės sportinės sedynės, visą dieną vairuojant nei kiek nepavargstama. Sedėsėna žema, bet kaip bebūtu keista, man ji netrugdo (Accorde tai labai erzindavo tas sedėjimas žemai). Salono medžiagos kokybiškos, niekas negirgžda, nebarška, plastikas minkštas, kokybiškas ir malonus liesti. Daug kam Hondų trūkumas prasta salono garso izoliacija. Kolkas manęs tas trūkumas nevargina. Atvirksčiai būna, kad ir muziką pasitildau norėdamas išgirsti variklio ir išmetimo murkimą. Salono vienintelis minusas, kad labai mažai erdvės. Automobilis dvivietis, gale tilps nebent ikimokyklinio amžiaus du vaikai. Bagažinėje bulvių maišų nevežiuoju, tad jos erdvės pakanka. Aišku isimetus ŽD kolonėlę ir dujų balioną, vietos būtų tik maišams su pirkiniais iš Maximos susidėti.
Važiuoklės Hondų patikimos, stovi tokia pati kaip turėtame Accorde (Accorde per du metus važinėjimo prie važiuoklės net pirštu nebuvau prisilietęs), blogais smelėtais keliais, akmenuotais keliais stengiuosi važiuoti labai lėtai, duobes žinomą apvažiuoju ir Kaune nebūnu :)
Bendra išvada apie automobilį būtų tokia:
Radus tvarkingą, nesurudyjūsį, nenugainiotą, važinėsite ilgai ir nuobodžiai. Jei žadate automobilį pasilikti ilgesniam laikui, pasidenkite antikrorozne danga visas ertmes iš vidaus. Kiek esu girdėjęs brangokos kebulo dalys, ypač priekiniai žibintai. Kitos dalys nėra brangios, kai kurios nedaug brangesnės už Aubi dalis, bet laiko kelis kartus ilgiau. Tikrai smagus ir manevringas automobilis. O jei dar būtų RWD...