Honda CR-V IV 2.0 Executive + ADAS aut Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.0 л
- Мощность:
- 114 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 12.3 сек
- Ср. расход топлива:
- 7.5 л
Отзывы (6)
Honda CR-V IV 2.2i-DTEC Executive aut, 2013г
Erdvus, patogus automobilis.
Kuro sąnaudos trąsoje 7L vaziuojant 110km/h , tačiau meiste, ne kamščiuose 15L / 100km važiuojant ramiai - kosmosas.
Nežinau ką ten visi rašo 8 L mieste, pievos. Gražiai važiuojant miksuotai miestas-trasa 12L. Pirkau nes varikis 2,2D ir visi rašo, kad taupus. Visiškos Pasakos. Tiek srebia mano 3,0 L BMW X'as.
Honda CR-V IV 2.0 S aut, 2015г
Sveiki Hondas CRV V 2015 2.0 benzas automatas planuoju pirkti tik nezinau kas geriau automatas ar machanas ar automatas npaprastas ar varjatorius busiu dekingas uz info
Honda CR-V IV 2.0 Comfort, 2013г
Honda CR-V IV 2.2i-DTEC Executive Navi +, aut, 2013 m., balta oda, stiklo stogas
Vairuoju automobilį 1,5 metų. Pirkau nenaują, pravažiavusį 93 K. Po lizingo. Pravažiavau virš 30 K.
Rengiausi daug ką parašyti, tačiau perskaičiau prieš mane parašiusiojo komentarą ir suplojau rankomis :-) Oba ! Gal tai "DEŽAVU" ? Mano mintys :-) Reiškia, viskas parašyta teisingai.
Standus kėbulas, jokio traškėjimo per įstrižas bangas kaimo kelyje (bandžiau Kanados variantą, tai žymiai minkštesnis), tuoj bus 5 metai, o rūdžių net pakėliko apgadintose vietose nėra. Na, užpakalinės važiuoklės traukės jau griebia rūdžių, bet tai baika. Važiuoju LT miestų gatvėmis, tai patys žinot, kad tai "mirtis alyvose" važiuoklei, geriau kaimo žvyrkeliu. Tačiau amortizatoriai, šarnyrai viskas vietoje.
Teisingas pastebėjimas, jog vairas ir vairuotojo vieta buvo kuriama pagal japonų žmonių ūgį. Kairę koją turiu kur dėti, o dešinioji nei šiaip, nei taip. Kai sėdynę nuleidi sedano pozicijoje, tai koja jau niekur nebesiremia, o vairas jau per aukštai. Kai pakeli aukščiau - vairas gerai, nors galėtų dar labiau pasitraukti į vairuotoją, tačiau dešinės kojos kelias jau netelpa. Reklamoje rašo, kad fantastiškai sugalvojo konstruktoriai, dešinei kojai atsiremti pritaisę pagalvėlę.. O kad ta pagalvėlė bus iš plastmasės, matyt nepagalvojo... :-) Jei dešinę koją laikai ant gazo pedalo statmenai (ne įstrižai), tai pasiekti stabdžio pedalą jau sunkoka neperkėlus visos kojos, nes jis šiek tiek per toli nuo gazo pedalo. Prieš tai važinėjau su SUV C-Crosser, tai sėdėjimas ir pedalai ten fantastiškose padėtyse, giliai, gali važiuoti sau kojas ištiesęs. Tada ir 800 km. per dieną prasukti nėra sunku. Čia sunkiau.
Vairas labai jautrus, tai esant didesniam šoniniam vėjui, reikia šiek tiek gaudyti tiesiąją. Negali atsipalaiduoti, kaip kad priešingai su tuo pačiu Crosseriu. Nekalbu apie rimtesnius SUV (Volvo, BMV, MB), kurie kaip dviračio priekinis ratas, savaime stengiasi būti kuo tiesesnėje linijoje.
Triukšmo slopinimas iš galo nepakankamas. Reikėtų tuo pasirūpinti.
Dyzelinio variklio nuo 80 km/h jau nebesigirdi. Puiku !
Dyzelinio kuro sąnaudos: važiuoju su kvepiančiu Neste Pro, tai greičiu 90 km/h - 5,4 - 5,6. 110 km/h trasoje - 6.0. 130 km/h - 7,1 - 7,2. Vien mieste (ne Vilniaus spūstyse) apie 9,5 žiemą ir apie 8,5 vasarą (netaupant).
Variklio galios (110 Kw) labai trūko, tai padidinau iki 200 AJ , tačiau nebesuprato Cruiser Control iš kur jėga, tai vis strigdavo. Kai sumažinau iki 180 AJ, viskas susitvarkė. Iš vietos šauna geriau už Cayenne :-) (aišku, iki 100)
Po gazo pedalu padėjau porolono kaladėlę, tai padedu koją ir ramus. Labai jautrus pedalas, tai didelėje kelionėje paskausta laikyti įtemptą koją. Saugu, nes nuslydus (nors taip dar nebuvo) kaladėlei prie stabdžių pedalo, porolonas niekaip nesutrukdys, be to, visada veikia saugos sistema, mano nustatyta didžiausiu atstumu (dėl žmonos, kuri sugalvoja stabdyti tik prieš pat užpakalį kito automobilio).
Šviesos puikios. Pačios susitvarko, tačiau kai kada greitkelyje nespėja pagauti spindulį, tai reikia pačiam perjungti.
Kai kada nusimuša slėgio davikliai, reikia vis perjungti iš naujo ir įsitikinti, ar ne padanga kalta. Tačiau padanga nebuvo kalta nei vieną kartą.
Puikiai veikia automatinio perspėjimo ir stabdymo sistema, kertanti su įtempėjų saugos diržus, saugos diržų užveržimas suveikia taip pat staigiame posūkyje ir tik atsisėdus į vietą.
Automatinis nuolydžio stabdys gerai laiko net labai dideliame pasvirime.
Užpakalinius ratų guolius matyt jau reikėtų keisti.
Taip pat sekančiame stabdžių kaladėlių keitime reikės keisti užp. stabdžių diskus. Priekiniai jau buvo pakeisti.
Į pastabą ankstesniam komentatoriui atsakau, kad elektroniškai nusistato durų atrakinimo funkcija, kokią tik pasirinksi. Tai visai nesunkiai padaroma per 2 minutes per funkciją "vairuotojo nustatymai", nuėjus kiek giliau.
Stabdžiai galėtų būti kiek "aštresni", nes pakankamai didelė inercija.
Vietos antrojoje sėdimoje eilėje karališkai, kojos net ištiestos. 2018 m. modelyje ten bus jau ir trečia eilė, o užpakalinė sėdynė slankios pirmyn - atgal.
Na, ką dar.
Per mažas klirensas. Plius dar apačia uždengta negražiai išsikišusiomis plastmasinėmis dėžėmis, tai per sniegą matyt ir 15 cm. brauktų pilvu. Gulinčios ant kelio plytos jau neberizikuočiau apžergti. :-)
Kas nėra pižonas, tai tam HONDA CR-V nuostabus kompanionas ir pagalbininkas.
Honda CR-V IV 2.0 Lifestyle, 2014г
Važinėju daugiau kaip 3 metus, pirkta iš salono, pravažiuota 40000 km. Ūkiška, pakankamai komfortiška mašina, manau, iš SUV klasės visureigių geriausias variantas. Labai patogiai valdoma, geras matomumas, lengvai sukiojasi vairas, galima nesunkiai įšvairuot iš prikimštos stovėjimo aikštelės (parktronikai, vaizdo kamera, dideli veidrodėliai), anksčiau su mažesnių gabaritų mašinomis būdavo žymiai sunkiau. Važiuoja gana minkštai (palyginus su Toyota RAV4). Galiniai ratai jungiasi beveik nejuntamai, porą kartų pajutau posūkyje užvažiavęs ant žvyro. Variklis dirba tyliai, salone beveik nesigirdi, bet šiaip garso izoliacija galėtu būt ir geresnė, važiuojant ratų ošimas girdisi smarkiau, negu, pvz, Renault Lagunoj. Variklio galios užtenka "ant ribos", momentais, ypač lenkimo metu, norėtųsi dar kelių papildomų arklių. Elektronika veikia beveik be priekaištų. Nelabai suprantu, kokiu algoritmu dirba lietaus daviklis - tai greičiau pradeda valyt, kai lietus lyja vienodai, tai negreitėja, kai pradeda lyt smarkiau. Kartais "sudurniuoja" automatinis šviesu junginėjimas - ima ir nebepersijungia į trumpas šviesas, kai iš priekio kas atvažiuoja, tenka ranka perjungt. Tai ir visi elektronikos minusai. Benzino valgo, sakyčiau, nei daug nei mažai, bet jau ne tiek, kiek tech. specifikacijoj rašo. Mieste 10-11 L, trasoj geriausiu atveju 6,8 L (jei kelias idealus, nepakrauta ir važiuot 90 km/val.), o šiaip apie 7,5-8,0 L. Prie 130-140 km/val. - 9,3 L. Dėl gedimų skųstis labai nėra ko, bet šį bei tą paremontuot jau reikėjo. Antrais metais pradėjo barškėt galinių sėdynių spynelės (gamyklinis brokas), pakeitė pagal garantiją. Taip pat pagal garantiją: galinis kairys atstumo daviklis (20 000 km.), dešinės pusės veidrodėlio mechanizmas besisukant pradėjo braškėt, pakeistas (26 000 km.). Prie 30 000 km, įjungus posūkį ir sukant vairą, vaire atsirado traškėjimas. Servise nepripažino kaip garantinio gdimo, mol taip ir turi būti ir nieko čia nepadarysi. Kad "nieko nepadarysi" nesutikau. Po ilgų diskusijų meistras kažką mechanizme papildomai sutepė ir traškėjimas dingo. Sumokėjau 10 eur. Didesniu greičiu važiuojant (virš 70 km/val.) lygiam kely pasigirsta vibracija nuo galinių dešin. p. durelių. Hondos servise ką sugebėjo patikrino, bet nieko nerado. Vibracija taip ir liko, bet pasigirsta nedažnai. Užtai neprašomi, savo iniciatyva pagal garantiją pakeitė šviesų reguliavimo mechanizmą (mol buvo pradėjęs rūdyt) ir akumuliatorių. Pasibaigus garantijai pradėjo užti galinio rato guolis (38 000 km.), pakeitė, 200 eur. Servise sakė, kad retai, bet būna ir prie tokios ridos. Dabar jau gamina patobulintus guolius. Eilinį kartą pasitvirtino taisyklė, kad pirkti reikia mašiną po atnaujinimo (IV-ta CR-V 2015-2017 m.), tada išryškėjęs gamyklinis brokas būna jau pašalintas.
Honda CR-V IV 2.2i-DTEC Elegance aut, 2013г
Puikus automobilis. Eksplotuojamas nuo 2013 m. Jokių didesnių bėdų nebuvo. Po keturių eksplotavimo metų, buvo pakeistas akumuliatorius ir stabdžių diskai. Garantinis pakeitė ir parktroniko vieną daviklį.
Honda CR-V IV 2.2i-DTEC Executive Navi + ADAS aut, 2013г
Turiu 2013 m. HONDA CR-V, 2.2 dyzelis, automatas, navy, executiv+. Pravaziavau 5000 km. ivairiais rzimais, tad jau galiu daryti isvadas.