Honda Accord VII 3.0 V6 EX aut Отзывы

Фотографии нет
Рабочий объем:
3.0 л
Мощность:
176 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
-
Ср. расход топлива:
-
Рекомендуют
Отзывов: 13 0
Средняя оценка: 4.5
Напишите отзыв

Отзывы (13)

Honda Accord VII 2.0 Comfort, 2004г

2018-03-06
Patikima
Garso izoliacija, apdailos medziagu kokybe

Pirkau 2004 2.0 mechanika 124,000 km su pilna serviso istorija, pravažinėjau daugiau nei metus, keičiau tik stabdžių diskus su kaladėlėm ir alyva su filtrais. Mašina buvo su 18" ratais, valgydavo apie 11-12 litrų po miestą benzino, patogios sėdynės, nepavargsti ilgose kelionėse, važiavo smagiai, rudziu nebuvo, kas nuvyle tai kietokos apdailos medziagos vidui, siektiek barskedavo per nelygumus ir prasta garso izoliacija. Dabar vazinejuosi su 2009 metu 2.4 automatu, pirkau su 140,000 km, vazinejuosi daugiau nei pusmeti, po miesta valgo 11-12 litru benzino jei nera kamsciu(jei dideli kamsciai, iki 15 litru tada), trasoi 7-8 litrai, masina sunkesne, patogesnes sedynes, garso izoliacija geresne, medziagos kokybiskesnes ir vaziavimas malonesnis.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda Accord VII 2.4 Executive, 2003г

2017-10-01
Benzinas labai paprastas ir labai patikimas auto. Eksploatacinės dalys pigios ir jų mažai reikia. Brangiausios nebent žvakės (50€), bet jos keičiamos kas 100k km. Važiuoklė labai patvari, netgi mūsų keliais, netgi sužeminus, netgi su žemo profilio padangomis. Jokių bėdų su elektronika, kaip ir normalu pas japonus. Variklis su grandine, tinkamai prižiūrint praktiškai amžinas, labai gerai draugauja su dujom. Kaip tokiam dydžiui ir galiai labai mažai valgo, autobane laikant 150km/h iki 11l, o užmiesčio keliais mažiau nei 10l dujų, kas yra 5€/100km. Klaksintiems dyzeliams tik sapnuot apie tokias sąnaudas :) Pati ilgiausia universalo bagažinė kiek teko sutikti. Atlenkus sėdynės galima pilniai išsitiesus miegot ir dar lieka vietos. Stabiliausias ir maloniausiai valdomas FWD universalas kiek teko bandyti, posūkiuose stovi kaip kartingas. Labai patogios sėdynės, geras šoninis prilaikymas. Atrodo gerokai naujesnis ir brangesnis nei iš tikrųjų yra.
Vienintelė techninė liga - vidinės granatos. Paspaudžiant gazą prie tam tikrų greičių atsiranda vibracija. Kiniškos granatos atlaiko tris dienas, normalių ne visada būna. Skaičiau, kad kiti pritaiko pusašius nuo CRV ir išgydo šią ligą, bet man neprireikė, nes pakeičiau granatą ir pamiršau. Aišku tai smulkmenos palyginus kiek techninių ligų turi vokiškos markės. Brangios kėbulo dalys. Kiniečiai beveik negamina, todėl šrotuose kainos užkeltos. Bet tai aktuali tik padarius avariją. Daugelį kamuoja klausimas dėl rūdžių. Šie Accordai nepūva taip kaip senesnės Hondos! Tačiau yra vietų kur atsiranda korozijos židinių, tai kapotas, galinės arkos, durų apačios, prie kuro įpylimo. Bet tai labiau kosmetinis trūkumas nei techninis. Galima persidažyt ir važiuot toliau arba nupirkti be rūdžių ir pasidaryti antikoroziją. Tų pačių metų VW ir BMW rūdija panašiai. Didžiausias minusas - prasta garso izoliacija ir mažai komforto. Nedaug kuo skiriasi nuo Civico. Bagažinė nors ilga, bet netalpi, per siaura ir žemėjanti link galo. Prastai šviečia įprasti ne xenon žibintai.

Tai sportinio charakterio auto. Skirtas mėgstantiems palakstyt, labai gerai tiktų turėjusiems legendinius 4-5-6gen civicus, kai dėl įvairių priežasčių tenka pirkti šeimyninį auto, bet galvoje dar liko Hondos dvasia ir daužymas į ribotuvą :) Ir po kapotu viskas beveik identiška.
Su juo sunku ir nepatogu ramiai važiuoti, gan aštriai reaguoja į gazo paspaudimą, kadangi variklis turi mažą sukimo momentą, todėl prastai traukia žemomis apsukomis, norint greičiau įsibėgėti reikia perjungti į žemesnę pavarą. Bet pasiekus ~4000 apsukų pradeda gražiai murkti, prispaudžia prie sėdynės ir lengvai aplenkia visokius čipuotus tdi :)
Variklio ypatybė, bet ne trūkumas - šiek tiek valgo tepalus. Nematau problemos kartą per savaitę pasižiūrėti lygį ir jei reikia - papildyti. Tepalams nėra lepus, galima pilti praktiškai bet kokią pigią sintetiką.
Geriau nepagailėti pinigų ir pirkti su 2.4 varikliu, kadangi 2.0 per silpnas ir eina su 5 bėgių mechanika, o 2.4 eina 6 bėgių ir valgo netgi mažiau už 2.0. Dyzeliai nėra blogi, bet kokia prasmė kratytis su brangiu dyzeliu kai gali nusipirkti vieną geriausių visų laikų variklių ir važiuoti greitai pigiau grybo.
Žiemą įšyla labai greitai.
Salono medžiagos kokybiškos, dizainas neblogas. Esant pliusinei temperatūrai niekas nebarška, bet prie šalčių kai kas ima barškėti. Garso kokybė gan nebloga. Vietos galiniams keleiviams pakanka, bet galėtų būti ir daugiau.
Komplektacija įdomi, nes yra dalykų kurių ne visada būna ir naujuose premium auto, bet nėra kai kurių dalykų kurie jau mums atrodo įprasti. Pvz., yra elektra nuo raktelio atsidarantis ir užsidarantis bagažinės dangtis, kritulių daviklis, dviejų zonų klima. Tačiau nėra borto kompiuterio (jis atsirado tik facelift modelyje), tik vienas langas automatinis.
Geras svorio pasiskirstymas, todėl labai gerai valdosi, tačiau yra ir kita medalio pusė - žiemą į slidų kalniuką sunku užvažiuoti, nes mažai svorio spaudžia priekinius ratus. Būtų galas varomas -būtų nuostabus auto.

Turėjau Type-S versiją, labai gražiai atrodė, važiuojant gatve susilieja su naujais lizinginiais auto, tačiau kai stovi vienas aikštelėje traukia aplinkinių dėmesį, kai kurie netgi fotografuoja :)
Pravažiavau 70k km, išmaišiau pusę Europos, nuo Olandijos iki Bosnijos, niekada neturėjau jokių problemų kelyje. Per visą laiką neskaitant eksploatacinių dalykų pakeičiau tik vidinę granatą ir vieną šarnyrą. Vienas geriausių mano turėtų auto, pardaviau tik todėl, kad jau morališkai atsibodo ir užsinorėjau komforto ir automato.

Auto netinka ieškantiems komforto, tačiau tinka norintiems vairavimo malonumo, bet nenorintiems BMW.

Jei kas galvojate pirkti naujesnės 8 kartos, tai neverta, nes važiuoja identiškai, skiriasi tik dizainas.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda Accord VII 3.0 V6 EX aut, 2003г

2017-04-05
pakaba labai patvari (iki siol nei vienas salenblokas nejuda is vietos) 3.0 variklis su 240 AG pakanakamai taupus puiki eksploatavimo kaina
buvo kiek bedu tik su ABS davikliais, taciau juos reguliariai priziurint ir laiku keiciant, problemu galima isvengti

jau beveik desimt metu vairuoju 04 accord coupe ir esu labai laimingas
auto patvarus ir patikimas, ypac musu keliais, kurie siai dienai jau geresni, bet per 10 metu automobiliui teko nemazai isbandymu ir visus puikiai atlaike.
pakaba labai patvari (iki siol nei vienas salenblokas nejuda is vietos)
kaip 3.0 benzas su 240 AG variklis galima sakyti ekonomiskas, nes ramiai vazinejant mieste kuro sanaudos 10-12, o trasoj 8 (pasikartosiu rezimas nesedint ant pedalo)
eksploatavimo kaina gera, del daliu jokiu problemu, visos einamos randamos servisuose
reziume: dar neteko tureti tokio patikimo ir kartu galingo ir vadinkim taupaus automobilio, kuris per 10 metu visai nedraske kisenes :)

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda Accord VII 2.4 Executive aut, 2007г

2015-09-04
Skaitau, kad cia geriausia masina miesto salygoms. Kaina turint omeny kokybe, yra tikrai labai gera. Jokiu problemu uzsivesti ir per didziausius salcius. Turiu jau virs penkiu metu ista masina ir nebuvo nei vieno rimtesnio gedimo, tik einamasias detales keiciau. Masina labai patikima. Automatine pavaru deze tikrai vykus. Galiu pasakyt, kad tokias pavaru dezes maciau tik premium klases automobiliuose, ir tai ne visuose.
Stabdziai. Ramiam, islaikytam vairavimui, bet ne sportiniam rezimui, po 140 pradeda plaukt. Labai truksta antifrizo lygio daviklio. Muzika gera, bet ne puiki. Gal tokiam auto ir uztenka. Bet minusas tame, kad nejungia MP3. Cia ir visi nedideli trukumai, kuriuos radau kompletacijoje Executive.

Pasidalinsiu savo, kaip Accord'o savininko ispudziais. Jau senokai buvau nusiziurejes septinta Accorda, dar senais laikais buvau uztikes sekliu nuotraukas tada dar gaminamo astuno Accordo - nepatiko kebulas.
Mano nuomone sitas automobilis - pats geriausias santykis tarp kainos, kokybes, vairavimo lengvumo ir malonumo :)
Gal jau ir noretusi naujesnes masinos ar ko nors idomesnio, bet kad nematau uz tokius pinigus jokios geresnes alternatyvos.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda Accord VII 2.4 LX aut, 2003г

2015-08-29
Privalumu masinoj daug - galingas variklis, patikima pakaba, greitai isibegeja, stabiliai laikosi kelyje. Kuro valgo, bet padoriai. Sunku palyginti, kai as vairuoju su ja tikrai ne taupymo rezime. Vietos daug salone ir bagazinej, nulenkiamos galines sedynes yra labai gerai. Remontu jokiu nebuvo, tai darau isvada, kad masina patikima. Labai ilgoms kelionems masina gal ir ne pati geriausia, bet padorius atstumus su ja be dideliu problemu iveiki, sedynes patogios, salone yra viskas ko reikia, vaziuojasi maloniai.
Tepalus ryja. 10000 km du litrus. Bet servise man sake, kad hondai cia normalu. Pakankamai brangios einamosios detales - lemputes, stabdziu kaladeles, tepalai...

Masina - ugnis! Reikia vaziuoti greitai - prasom! reikia vaziuoti labai greitai - lengvai!
Galines sedynes susideda ir gaunasi istisinis bagazines skyrius, net 190 cm ilgio.
Laba patogi masina, labai lengvai vairuojama prie bet kokio greicio. Tiek asfalta tiek zyrkeli laiko puikiai. Lenkiu net dzipus bo jokios zalos savo masinai. Bet va pakaba kieta.
Prisukau su ja daugiau nei 100000 km, pakeiciau tik priekines stoikes ir sailentbloku komplekta.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda Accord VII 2.4 Executive ACC aut, 2007г

2015-07-09
Isorinis vaizdas (dizainas) - tikrai pasistengta sukurti klasikines elegantiskos masinos ispudi. Masina patikima, jokiu gedimu nepasitaike. Galingas variklis - nera pasitaike situacijos, kad galios neuztektu (pas ne megejas gazo/dugno, bet situaciju per vairavimo staza buna visokiu).
Kietoka pakaba. Aukstos originaliu detaliu kainos.

Automobili turiu nuo 2011 metu pradzios. Per visus tuos metus nepasitaike jokio gedimo. Keiciau tik susidevincias dalis, ir tai nepasakyciau, kad greit susidevi.
Dizainas automobilio aukstumoje, labai reprezentatyvi masina, kaip uz tokia kaina.
Salonas erdvus, komfortabilus tiek keleiviams tiek vairuotojui. Bagazine didele.
Variklio galios pilnai uztenka, megejams paspaust pedala cia tikras dziaugsmas. Lenkimai be problemu, isigreiteja gerai.
Pavaru deze intuityvi, prisitaiko prie vairavimo stiliaus- veikia tiesiog puikiai.
Vienintelis minusas, kad pakaba kietoka, bet del savo konstrukcijos jinai yra praktiskai neuzmusama.
Visa technini aptarnavima masinoj atlieku pats. Perku tik originalias detales.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda Accord VII 2.0 Executive aut, 2007г

2015-06-09
Visu pirma, variklis - labai patikimas - suk ji kaip nori - jis tiesiog dirba adaptaciniam rezime (t.y. visada prisiderina prie tavo vairavimo manieros, tas pats ir su pavaru deze). Pakaba kieta, bet proto ribose, ne kaip korejietiskose ar vokiskose masinose. Posukiuose be problemu. Tepalu neryja, nuo keitimo iki ketmo jokiu dapylinejimu daryt nereikia. As visada pilu tepalus tik Hondos. Automobilis sukurtas vairuotojui. Turiu masina du su puse metu - isimtinai tik teigiamos emocijos.
Prasta garso izoliacija. Mazoka skyreliu smulkmenoms salone. Pacios vietos kaip ir uztenka, butu protinga kiseneliu prideti, jau papratau tiesiog po kojom pamest koki daikteli. Plonas lako dangos sluoksnis.

Automobilis tiesiog bomba. Japonai pasieke idealia variklio ir pavaru dezes simbioze. Nei vienas automobilis negali to, ka isdarineja Accord. Masinos isvaizda kelia pasitikejima, sudaro patikima ispudi. Butent septintas kebulas tapo ideliu variantu (cia nesiekiant izeisti kitu kebulu savininku). Naujesnis kebulas devintas irgi labai patiko, daug naujo ir gero padare amerikieciai, ypac pakaba, mak ferson musu keliams labai tinka.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda Accord VII 2.4 Executive aut, 2007г

2015-05-24
Salone (pas mane topine komplektacija) irgi labai malonu, viskas patogu (isskyrus maza niuanseli - aprasau prie minusu). Oda tvirta, bet kaip ir kiekvienas oda dengtas pavirsius, reikalauja karta i puse metu praeiti kondicionieriumi. Plastikas kokybiskas, girgzdejimas kazkiek girdisi tik keleivio sedynej - bet labai nezymiai. Bagazine netiketai didele. Ko tik as su savo Accordu neveziojau - ir dvirati, ir statybines medziagas, ir t.t. Pakaba istverminga, ne taip kiap VAG. Variklis tepalo neryja visai. Po 60000km ijungimo metu pradejo svilpti kondicionierius, bet veikia gerai. Valdoma masina gerai, ypac su normaliais diskais ir padangom. Ziema uzklimpes nebuvau nei karto, bordiurai taip pat dideliu problemu nekelia.
Vietos gale kiek mazoka. Ir dar tokia smuklena - plasitikinis dureliu uzraktas salone prie lango - issikises kokius du centimetrus - nepatogu ranka laikyt ant atidaryto lango. Per 5 metus kiek masina turiu, keiciau viena karta stabdziu diskus, visa kita tik eilinis techninis aptarnavimas.

Septintas Accord'as man visada labai patiko. Jis iki siol klasiskai ziurisi, idealios formos.
Vazineju daugiausiai mieste, kamsciai didziuliai, kuro tokiu atveju ryja 14 litru, bet as vairuoju ne ekonomiskai. Accordas provokuoja greitesniam vairavimui :)
Vienu zodziu masina super, patikima ir nebrangi eksploatuoti (viduriukas tarp korejietiksu ir vokisku).

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda Accord VII 2.0 Comfort aut, 2005г

2014-11-26
Viskas man sitoj masinoj patinka. Einamuosius reikalus kas liecia technini aptarnavima galima laisvai pasidaryti paciam - nieko sudetingo. Variklio filtra pakeisti uztrunka kokias 5-7 minutes. Salono filtra - 5 min. Vat ir visas remontas. Dalis perku tik originalias. Ziemai masina labai silta, vasara maloniai vesu. Kai lauke speigas apie -30, uzsiveda be problemu. Keleiviams masina taip pat patogi, labai stabilios vietos, neblasko is vienos puses i kita posukiuose.
Masina zemoka, tas ypac ziema jauciasi. Lakas plonokas, tai jau jei kur yra rizika pravaziuoti pro kokias sakas ar krumus - geriau nerizikuoti. Nera priekinio stiklo sildymo. Noretusi ne tik priekiniu, bet ir galiniu sedyniu sildymo.

Pirkau masina ne nauja 2010 metais su 84000 rida. Pas mane jinai jau apie penkis metus. Bedu dideliu nebuvo, tik 2014 metais pradejo sunkiau uzsivedinet kol salta. Galvojau akumas numire - pirkau nauja, problema isliko. Isrinkau starteri, nuveziau i remonta - pasirodo sepeciai nudile praktiskai iki nulio, o ir varines saibos irgi. Tai cia per devynis masinos metus. Rezultate turiu nauja starteri ir nauja akuma (ir dabar dar sena veikianti atsargai).
Dar tuo paciu metu keiciau filtrus, tepalus dirzus - viskas pagal plana, viska pats garaze.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda Accord VII 2.2i-CTDi Executive, 2004г

2014-05-29
Labai stabilus, paprastos konstrukcijos, manevringas, galingas automobilis.
Labai trūksta vietos sėdintiems gale; kietokas (man tai pliusas); lėtoka automatinės pavarų dėžės reakciją į gazo pedalą; silpnoki stabdžiai (palaksčius kaista);

Honda accord 2.4 v-tec, benzinas, automatas, type-s universalas.

Jei norite nusipirkti automobilį ir paskui nerasti nė vienos priežasties jį parduoti apart "atsibodo" tai šis kaip tik jums. Tai galima pasakyti aplamai apie visus honda automobilius kuriuos turėjau.

Pirkau prieš 4 metus, susimontavau lenkišką dujų įrangą. Nuo pirkimo nebuvo nė vienos didelės problemos, tik eksploatacinės išlaidos (stabdžių diskai, kaladėlės, kai kurios važiuoklės detalės.)

Variklis be jokių turbinų, su pagrindine grandine, ne diržu, tai problemų su dujomis nėra jokių. Teko pavargti tik sureguliuojant patį pirmą kartą (kokius penkis kartus mestrai vis pareguliuodavo kol problema išsisprendė, nes "mesdavo" variklio klaidą).

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda Accord VII 2.2i-CTDi Executive, 2004г

2014-05-12
Puiki išvaizda, galingas variklis, aukštos kokybės salono medžiagos. Degalų sąnaudos tikrai normalios, kaip tokio dydžio automobiliui.
Automobilis nemažas, tad moterims sunkiau parkuotis. Korozija . Brangios kėbulo detalės.

Parašysiu apie savo taip mylimą automobilį Honda Accord.

Kadangi esu jaunas vaikinukas, mėgstantis iškylas, ieškojau talpaus automobilio. Už akių užkliuvo Honda accord, Mazda6, Opel Vectra, Volvo S60, Volvo V70, Ford mondeo, Saab 9-3. Į kėbulo tipa nekreipiau dėmesio.

Rinkau informacija apie visus automobilius. Pirkti neskubėjau, tad rinkausi kruopščiai.

Po puses metų paieškų Vokietijoje radome tikrą lobį. Tai buvo nupoliruotas, tvarkingas, su tikra rida (ridą įrodantys dokumentai), bei parduodamas pačio vokiečio. Kadangi suma, skiriama automobiliui, buvo per maža, teko pridėti kiek daugiau...

Įsigijau, parsivariau, ir jau džiaugiuosi daugiau negu metus.

Išvaizdus, didelis automobilis. Universalo išvaizda bent man tai labai patraukli. Mano Honda su R16 dydžio ratais. Su R17 gražiau, tačiau stipriai kenčia komfortas.

Automobilis puikiai valdomas.Išpaišo visus posukius ir didesniu greičiu. Apie sėdynės irgi tik geros nuomonės. Kadangi nenorėjau visai paprasto arba pilnos odos, tai rinkausi pusiau odinį saloną. Nepasigailėjau. Labai geros, komfortiškos sėdynės su šoniniu prilaikymu. Tikras malonumas ilgoje kelionėje. Kritulių jutiklis - maloni smulkmenėle. Visa elektra veikia automobilyje užtikrintai, be jokių nusiskundimų. Interjeras puikus. Salono medžiagų kokybė labai aukšta.


Dėl variklio. Dyzelinis tik vienas variantas. 2.2 I-CTDI. 350nm nuo 2000apsisukimų rėkte rėkia, kad tai "Honda". Trauka tikrai labai gera. Nebuvo nei karto, kad jos neužtekų. Svarbiausia rūpintis varikliu. Reiklus geriems tepalams. Būna problemų su grandine. Trūksta. Tad perkant reikia įsiklausyti, ar nėra pašalinių garsų. Taip pat būna problemų su išmetimo kolektoriumi. Būna skilimų ties virinimo siūlėmis.
Varikliai nebijo "Žalio" dyzelino. Dažnas variantas, tai generatoriaus dirželio įtempėjo guoliuko zyzimas. Bijoti to tikrai nereikia. Tikrai neužsikirs. Bakas 65litrų talpos. Vidurkis autostradoje apie 6-7litrus. Mišriu rėžimu su pilnu baku laisvai pravažiuoju 1000km.



Vienas didžiausių pliusų tai bagažinė. Dar ne vieną kartą nebuvo taip, kad kažkas į ją netilptu. Nulenkus sedynės, lygios grindys. Kadangi dvigubos bagažinės grindys, tai apačioje laikau atsarginį ratą ir komplektą raktų. Universalų pranašumas, kad galima atidaryti bagažinę ne tik mechaniškai, bet ir su pulteliu elektra. Tad su pilnais krepšiais einant iš parduotuvės nebereikia vargintis.
P.S. Sedanų bagažinė išties labai, labai maža.



Per visą eksploatavimo laiką aptikau tik vieną minusą:
1) Rūdis ties galinėmis arkomis, variklio antvožo vidinėje pusėje. (Visu accord'u liga)



Accordų problemos, manajame nepasitvirtinusios:
1)Grandinės kalenimas ir trūkimas;
2)Išmetimo kolektoriaus skilimas ties virinimo siūlėmis;
3)Sankaba
4)Problemos su automobiliais, kurie su navigacija (striginėja, genda magnetola);
5)Vairo stiprintuvo varvėjimas ir pašaliniai garsai.

Visa tai perkant būtina pasitikrinti




Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda Accord VII 2.0 Comfort, 2003г

2014-01-26
Šiuolaikinis dizainas. Aukšta vidaus apdailos kokybė. Galingas, patvarus. Lengvas aptarnavimas. Idealiai tinka keturių asmenų šeimynai.
Neprižiūrint kėbulo atsiras korozijos požymių, ypač ant galinių arkų.

Iki tol kol nebuvau įsigijęs Accordo, buvau ištikimas Vokiečių gamintojams (VW; Audi). Kai teko rinktis dešimties metų senumo automobilį (2002-2004), iš vokiškų nebuvo ką rinktis. Atsitiktinai atsisėdus į VII kartos Accordą, supratau, kad tai automobilis kurį noriu vairuoti. Įsigijus Hondą didelį įspūdį paliko vidaus apdailos kokybė, nors ir po tiekos metų, ji buvo kone idealiai išsilaikiusi. Kadangi prieš tai buvęs šeimininkas pirko ją iš salono LT, tai buvo žinoma visa jos istorija, kas ir gi labai imponavo.
Kelyje automobilis visiškai paklūsta Tavo valiai, t.y. labai manevringa, stabili, o kietesnė pakaba visiškai netrukdo jaustis komfortabiliai tiek mieste, tiek ilgesnėje kelionėje.
2.0 litrų variklio galios užtektinai užtenka esant reikalui dingti kam nors iš akių. iVtec'as turi šarmo, kuris tenkina mano važiavimo stilių, t.y. ramiai važiuojant kuro sąnaudos protingos, o norint "žemai paskraidyti" su išaugusiom kuro sąnaudom susitaikai lengvai:)Žiemą variklis labai greitai pasiekia darbinę temperatūrą, o apipūtimo sistema savo funkcijas atlieka nepriekaištingai.
Bagažinės talpumas taip pat patenkino šeimynos norus, tilpo viskas ko reikėjo.
Gale sedėti patogu tik dviems. trys telpa, bet labai jau susiglaudę. Priekyje vietos užtenka tiek keleiviui, tiek vairuotojui. Vairuotojui viskas išdėstyta patogiai. Mygtukų kiekis optimalus.
Elektros sistema veikia normaliai. tik greitai perdegė artimujų šviesų lemputės, pasirodo prastos firmos buvo įdėtos.
Pirkdamas žinojau, kad šių automobilių silpna vieta kėbulas. Silpniausia - galinės arkos. vieną jau teks perdažyti, bet prižiūrint automobilį kėbulo problemos neturi būti pagrindinės.
Su kai kurių detalių kainom susidūriau ir jos visiškai manęs neišgasdino - generatoriaus diržą su įtempėju, vandens pompą, tepalus (Castrol)ir tepalo filtrą įsigijau už nepilnus 600Lt.
Automobilio dizainas morališkai nepasenęs, puikiai įsipaišo tarp naujų modelių.
Sekantis automobilis bus tik naujesnis Accord'as

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Honda Accord VII 2.2i-CTDi Executive, 2008г

2012-09-13
patikimas, patogus ilgom kelionėm, labai manevringas, atstovybes palaikymas, labai retai genda.
Brangios dalys, netinka "importinis" kuras.

Geras, patikimas- lėktuvas. Geras ilgom kelionėm, labai manevringas.
Smagus sportinis komfortabilus auto. Girdėjau genda kai jau baigia surudyti ~15-20 metų senumo. Per 130 000 buvau tik einamiems techniniams aptarnavimams nė vieno gedimo(pirktas naujas).
HONDA atsako ir pasibaigus garantiniam kviečia nemokamai tobulinti gamyklinius trūkumus. Nežinau nė vienos kitos tokios kompanijos. Brangios dalys nors genda ypač retai.
Prašo gero kuro pilstuko negeria :) Gaila kad nėra šildomo priekinio stiklo.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2003 - 2007 (2003, 2004, 2005, 2006, 2007)