Honda Accord VI 1.8i S Отзывы
- Рабочий объем:
- 1.9 л
- Мощность:
- 100 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 10.6 сек
- Ср. расход топлива:
- 8.4 л
Отзывы (8)
Honda Accord VI 2.0 ES, 1999г
Turiu jį lygiai metus, esu labai patenkintas ir nekeisčiau į nieką. Į servisą keliavau tik kartą ir su plačia šypsena pasikeisti tepalų ir filtrų, degalinėje taip pat į neviltį nevaro (yra sudėtos naujausios kartos dujos) labai atidžiai neskaičiavau bet mieste vartoju apie 12 o užmiestyje tiksliai žinau 8 arba lėčiau važiuojant net mažiau, šiaip čia koją kiša tas faktas kad aukščiausia 5 pavara važiuojant 100 kmph apsukos 3000 RPM, jo ne ypač ekonomiška, bet užtat su lenkimais ir įkalnėm problemų nėra, 5 pavaroj ramiai važiuojant nori fura kokia aplenkt pvz, jokiu parkiu nei žemint pavaros nei ką tik gazą spustelėt lengvai ir nyksta visi galiniam veidrodėlį, kad jau užsiminėm apie varikli tai trumpai tariant valit, iki 4k RPM užglušintas tylus, lėtai kelia apsukas, virš 4k atsidaro 4 papildomi oro paėmimo koliko portai ir VTEC pasirodo savo visam gražume, Braaap, apsukų tik duok, 6k ne problema jis tuo tik mėgaujasi, o bet tačiau, po metų pripratau ir atsibodo norisi daugiau, DOHC norėtusi labai, rezonatorių nuo oro paėmimo išimt jei dar tai nepadaryta siūlau kaip pirmą darbą prie šito variklio.
Dabar apie komfortą, ES komplektacija pati aukščiausia - odiniai foteliai (aš rimtai, sėdynėm jų jau nepavadinsi) šildomi, vairuotojo pusėj su elektra valdoma prie to dar minkšta pakaba su kuria per duobes važiuoja kaip laivas, I rate 10/10 m8. Mercedeso lygio Honda sakyčiau, dar visokių malonių priedų, liukas, Klima, BOSE aparatūra, pas kurią bosas nedirba su neoriginalias mageliais (yra sprendimas ne pats sudėtingiausias su spec laidu žirklėm ir lituokliu bet man jis vis dar nesuvokiamas) net be boso garsas puikus, yra GPS bet jis deja nerodo Lietuvos.
Valdymas - lengvas, nuspėjamas, didžiąja dalimi neutralus net prie didelių greičių ir G jėgų, tvarkytis su FWD sukeliamu understeer ir torque steer reikia išmokt, atviras diferencialas irgi nepadeda, LSD buvo type-R'e bet svajone lik sveika kaip ir su H22a7, nu tiek to ne apie tai dabar. Pakaba priekyje double wishbone gale multilinkas, problemų? 0, barankos skylė, kaip ir su viskuo kitu, čia gi Honda, nieks čia negenda tik nepagailėkit eurų ir pirkit užlaikytą, rida px, vistiek retai tikra, tepalą valgys galiu lažintis iš beleko, bet kol dapylt reikia kartą metuose tai tokia čia ir bėda, su rudim pas mane tai pas mane ant visos mašinos 1 maža vieta kurią civicu savininkai pamatę žvengia ir sako that's cute, ir to pats ir užtaisiau nes užkabinau dugną, nors pas kitus mačiau visokių variantų, dėl visa ko atkreipti dėmesį reikia.
Užknisa retos ratų skylės 4x114,3 ratų paieškos ir pardavimas sunkesnis nei galėtu būti, stovi mašina ir ypaš priekis juokingai aukštai ir ne pats pigiausias dropas palyginus, coilu už 100 eurų čia jau nepaimsit, nu čia kam aktualūs tokie dalykai aišku.
Dizainas - pensininko mašina, niekas antra kart neatsisuks, nepastebės, pilkas, bet tuo pačiu elegantiškas, nesenstantis, retas. Kėbulo detales saugoti kaip savo akį nes kai reiks surast kitą tai bėda, viskas deficitas.
salonui priekaištų neturiu, tobulas, nu beveik tobulas, į ilgą kelionę pasiimu pagalvę pasidėt po dešine ranka.
Top tips: nepirkit dyzelio arba automato, ir jokiu būdu dyzelinio automato :D
Išvada: Labai rekomenduoju.
Honda Accord VI 2.0 ES, 1998г
vazineju jau 5 metai. Tikrai patenkintas automobilius.
Gan padoriai draugauja su dujomis. palyginus labai mazai reikejo kazka remontuot. pekeiciau priekinio stabilizatoriaus traukes ir gumas. stabdziu diskai su kaladelemis, priekine variklio pagalve. brangus lambda zondas. dabar jau laukia galines pakabos pora traukiu restauracija. bet atlaike ypac gerai Kauno ankstesnius kelius. na ir po 5m vazinejimo vistik prisireike pakeisti kuro/stabdziu vamzdelius/
vazineju su automatu/ sanaudos dujomis. lietuvoje: 13-14L/mieste 10-11L/uzmiestyje, Lenkijoje 10-12L/mieste, 9-9.5L/uzmiestyje
Honda Accord VI 1.8i ES, 2001г
Šių metų pradžioje įsigijau šiek tiek mačiusį gyvenimo vizualiai, tačiau techniškai pakankamai tvarkingą 2001 metų Honda Accord sedaną. Buvau gana maloniai nustebintas surinkimo kokybe, kadangi tikėjausi pigaus barškaliuko, tačiau pakaba pagal savo klasę gana neblogai sugeria kelio nelygimus, salonas veliūro, patogus, tarpinis varijantas tarp rekarinio ir standartinio, neišvargina ilgesniame kelyje. Maniškis turi puikiai veikiančią klimato kontrolę. Variklis greit sušyla, tuo pačiu greit apšildo ir saloną. Važinėju įvairiais rėžimais, tiek mieste, tiek užmiestyje. Vidutinės kuro sąnaudos apie 9-10 litrų dujų. VIen po miestą aš sutelpu į 11 litrų. Po miestą vikrus ir miklus aparatas, variklis mėgsta apsukas ir jų toil gražu nebijo. Trumpos pavaros, važiuojant apie 130km/h techometras rodo apie 3600 rpm. Tačiau tai neatsiliepia kurui, viskas ta pritaikyta. elektronika veikia labia patikimai, o jos ir near daug. Visumoje puikus automobilis už nedidelę kainą, kas neieško limuzininio automobilio, o tiesiog paprasto, nebrangaus automobilio kiekvienai dienai. Dalys dauguma nebrangios, imant ir normalias firmas.
Honda Accord VI 2.0i ES, 1999г
Šią Hondą turiu jau beveik 3,5 metų, kai pirkau rida buvo 106 tukt. km tikra, bent jau kiek serviso istorija pasakė ir variklis visiškai švarus, neapsitepalavęs iki šiol, dabar gi jau 154 tukst. km. automobilis, kaip ir tikejausi (nes tai jau 3 mano Honda ir nei su viena iš jų bedų neturėjau) tarnauja isties puikiai, apart tepalų, kaladėlių, filtrų ir stabilizatoriaus gumų (turbūt prie to prisidėjo R18 ratlankiai) absoliučiai nieko nekeičiau. Kėbulas visiškai neturi rūdžių, nors ir eksplotuojama ištisus metus ir jokių papildomų antikorozinių sluoksnių neturi. Kuro sąnaudos kaip tokiam automobiliui sakyčiau tikrai padorios, mieste neviršijant 3k apsisukimų telpa į 8-8,5 litro, o ir labai agresyviai pakanka 10-12 litrų, trasoje 6,2-7,5 važiuojant tarp 110-140kmh, nors 5 begis sakyčiau trumpokas ant 3k apsisukimų greitis tik 105kmh, o autostradoje nuo 160-200 jau reikia 8-11 litrų. Trauka tikrai nesiskundžiu, teko važiuoti 230kmh greičiu ant r18 225/40, išspaustų ir daugiau, bet tai butų ne daugiau 235kmh, nes jau 230 buvo palei pat ribotuva. Labai jaukus salonas, vietos ir gale pakankamai 4 suaugusiems, surinktas gerai, niekas nebarska nesitrina, garso izoliacija gera, bet kas man nepatiko, tai bagažines perdanga iš kartono, tai perlinko į vidų, gal su normalia zapaske ir gerai, bet su tablėte, tai nieko gero, teko iš klijuotos fanieros daryt ir šiaip bagažinės medžiagos prastos. Didelis trūkumas, tai originali išvaizda, kaip kupė tai tikrai turėtų but žemesnis ir ratai mandresni, ne r15.
Honda Accord VI 2.0i ES, 1999г
Nuostabus automobilis, Honda yra Honda visgi, sanaudos nediles, trauka nuostabi, omfortiskas kupe automobilis. Begale privalumu, nuo faru apipurdkimo iki sildomu odiniu sedyniu, daugiafunkciijinis vairas, autopilotas, stoglangis, ganetinai minksta vaziuokle privercia isimyleti.
Honda Accord VI 2.0 TDi, 2000г
variklis be priekaistu,vaziuokle super. kebulas kolkas nerudija.elektronikos gedimas butu vienu dureliu centrinis uzraktas.Mano Honda hečbekas todel labai praktiska.Per sesiu metu eksplotacija (90000KM) pakeista:stabdziu diskai ir trinkeles,stabilizatoriaus traukeles gale,dirzelai su itempėjais ir sankaba.
Honda Accord VI 3.0i ES, 2000г
Važinėju jau 5 metus, pravažiavau virš 100 000 km. Apart įvairių eksploatacinių remontų kaip diržai, įtempėjai, alyva, filtrai, stabdžiu diskai, kaladėlės ir važiuoklė jokio gedimo neturėjau. Savu laiku (apie 1999 metus) šeštosios kartos Accord sedanas išrinktas patikimiausiu automobiliu Europoje. Galiu drąsiai teigti, kad Coupe yra lygiai taip pat vienas patikimiausių to meto automobilių, nežiūrint į tai, kad visi Coupe modeliai surinkti JAV, tačiau tiek surinkimo kokybė tiek medžiagos aukščiausios klasės. Kiekviena kelionė nepalieka jokių neigiamu įspūdžių, kol nereikia užsukti į degalinę (o reikia gana dažnai). Jeigu dvejojate ar pirkti 2 litrų variantą ar 3 litrų variantą - rinkitės tik V6 3 litrų variklį. Visi kas jį bandę į dvilitrį niekada nebežiūrės. Nepalyginama dinamika, trauka, sukimo momentas (265NM) ir geresnė komplektacija. Kuro sąnaudos, beje, skiriasi vos 2-2,5 litro). Populiarusis 2 litrų Coupe variklis mieste suryja apie 12-13 litrų kuro, o važiuojate viso labo su 2 litrų 110 kw motoriuku. Susimontavus tiesioginio įpurškimo dujų įrangą galima kur kas sumažinti kuro išlaidas, kurios būtent šiame modelyje greitai atpirks įrangą.
Nerūdyja kaip dauguma senesnių Hondų.
*Geras valdymas, lengvas vairas.
*Palyginti patvari važiuoklė, kaip tokios klasės mašinai - pigios važiuoklės dalys (saikentblokai po 20-30lt, naujos viršutinės šakės 100-250lt, japoniški šarnyrai po 30-50lt, stabilizatoriaus gumos po 15lt, traukių antgaliai ~55 lt, kitaip tariant kai kurių mazgų net neverta restauruot dėl naujų nedidėlės kainos).
*Visi reikalingi privalumai (klimato kontrole, odines šildomos sėdynes, vairuotojo elektrinė, el langai, veidordžiai, liukas, kruizo kontrole, nebloga gamykline garso aparatura su 6cd keitikliu, 4 oro pagalves.
*Talpi didelė bagažinė, atsilenkiančios galinės sėdynės.
*Patikimas V6 3 litrų variklis (per 200 000km dar niekas netvarkyta apart naujų diržų ir įtempėjų, žvakių). Laiku keičiant alyvą važiuos ilgai ir be problemų.
Patikima elektronika - kol kas dar niekas nesugedo, viskas ganėtinai tvirtai ir patikimai atrodo.
*Palyginti prasta garso izoliacija, tačiau nesudėtingai galima ją pagerinti už kelis šimtus litų (ką ir esu padaręs, rezultatas puikus).
*Mažai vietos gale kojoms, ypač už vairuotojo.
*Lepios automatinės greičių dėžės (kapitalinis remontas apie 2000lt, dažniausiai subyra prie 200 000km ridos, bet vieną kartą sutvarkius daugiau to daryti nebereikės)
*Per silpni priekiniai stabdžiai (tokiai masei per mažo diametro diskai, tačiau yra brangesnių ir geresnių alternatyvų standartiniams diskams, važinėjant ramiai laikys ir paprasti)
*Nėra V6 varianto su mechanine pavarų dėže (jeigu tai galima įvardyti kaip trūkumą tokios klasės mašinai).
*Palyginti didelės kuro sanaudos kaip 3 litrų motorui važinėjant benzinu (mieste 15 litrų/100km)
*Nulinis matomumas per galinį stiklą manevruojant atbuline eiga (patartina iškart susimontuot parkavimo daviklius).
*Asmeniškai man per jautri ABS sistema, žiemą kartais erzinantis dalykas.
Honda Accord VI 2.0 ES, 1998г
Puikus automobilis, ji eksplotuoju jau ketvirti metai, pirmas japonas po visu manuju vokisku automobiliu, ir tuo lb patenkintas. Isigijus si automobili reiktu dujas deti, nes kuro sanaudos benzo, 10 l. duju uzmesti 9 l , mieste (kaune) 10-12 l. Kaip minejau bukokas jis prie zemu apsuku, kaip daugelis aisku honda, nuo 4.5k isijungia VTec va tada pats smagumas pasijaucia. Seip patvarus automobilis, yra jame dvi lemdos zondos, tad gali bedu buti del katalizatoriaus nebuvimo, bet viskas yra issprendziama :)