Ford Scorpio II 2.5 TD Ghia Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.5 л
- Мощность:
- 92 кВ
- Тип топлива:
- Дизель
- 0-100 км/ч:
- -
- Ср. расход топлива:
- -
Отзывы (7)
Ford Scorpio II 2.0, 1997г
Man tai nepatiko sėdynė vairuotojo greitai išsisėdi paskui jautiesi kaip ant klozeto. Dugne nesamos konstrukcijos jau visu nupuvusios ko pasekoje galima tilta galinį pamesti. Pagrindinis minusas daug ryja kuro žibalo mieste į 10 nelabai tilpdavau, bendzo jau geriau nekalbu turbūt hameris mažiau ryja.
Ford Scorpio II Kombi 2.3-16 CLX, 1996г
Turėjau kaip antrą atsarginę mašiną. Mašina baisiai nelaikydavo, elektronika, saugiklių blokas vairo stiprintuvas leisdavo tepalus, nors nevienas pakeistas buvo. Galinis tiltas ratai isvertimas ju liga, nepatariu pirkti ir tikrai nerekomenduoju įsigyti.
Ford Scorpio II Kombi 2.3-16 CLX, 1996г
Žiauriai rudyja, kūro daug ryja ir kas svarbiausia jau detalių naujų nėra teks pirkti iš laužyno.
Ford Scorpio II Kombi 2.5 TD CLX, 1996г
Ant slidaus kelio kai karvė ant ledo, galas varomas. Dar vienas dalykas mašina sunki o stabdžiai nuo Mondeo mk-1 taip kad problema. Apie rudis jau nekalbu.
Ford Scorpio II 2.5 TD Ghia, 1996г
Dyzelis su keturiom galvom didžiause nesąmonė, sukimo momentas mažas kuro kibirai. Bendzas pastovi bėda babinos kuriu kaina kosmine.
Ford Scorpio II 2.0, 1995г
Ford Scorpio 2 Ltr. 16 vožtuvų, 100 kW 1995 m. sedanas.
Pigus kaina, pakankamai patvari važiuoklė. Vairo siprintuvas pradeda leisti tepalus. Labai rūdyja galinės arkos, slenksčiai. Elektronika: atsako ABS, pradeda meluoti benzino daviklis, perdega armatūros apšvietimo lemputės ir labai problematiška jas pasiekti pakeisti.
Važinėjau dujomis, 11 Ltr. 100 km., trauka gera, minkšta važiuoklė, mieste nerangus.
Didelis nuvertėjimas.
Prieš šį scorpą turėjau senesnio modelio scorpą 2,5 dyzelinas. Senelis paliko žymiai didesnį įspūdį, išskyrus tai, kad rūdija abu panašiai. Senesnio apmušalai geresni, buferio plastmasės patvaresnės, priekinė važiuoklė gal kiek silpnesnė, bet žymiai minkštesnė.
Ford Scorpio II 2.0, 1998г
Patiko salonas ypač sėdynės atrodo kaip sedėtum fotelyje. Salonas gana graziai atrodo kaip limo tipo mašinai nieko nėra ka prikibti nežinau kaip kitose komplektacijose, na o išorinė išvaizda pamažu pamažu ji pradėjo man patikti šio "varliaakio". Taip pat važiuoklė labai minkšta, talpi bagažinė.
Kažkas labai nemėgsta tai kaip ir kitiem scorpio turintiems žmonėms Kaune palikus kieme buvo sušaudytas užpakalinis stiklas ir bagažinės dangtis su šaratiniu šautuvu. Teko keisti.
Turėjau su 2,3 bendzininiu varikliu automatą. Trauka pakankamai gera kaip tokiai sunkiai mašinai, kuro sanaudos apie 11-15 priklauso kiek spausi. Variklyje lužo stumoklis dėl pasiplėtusių žiedų - nemėgsta būti variklis perkaitintas. Taip pat šio scorpio labai mėgsta gesti saugiklinės (nes surudyja nuo drėgmės - jos po mašinos gaubtu) taip pat suskilinėja pagrindinė variklio "pravodke" tenka pervynioti laidus per naują.
Svarbu žiūrėti perkant ar neperkaitintas variklis ar nėra tokio "caksėjimo" jam dirbant (bendzai).
Žiūrėt perkant ar gerai bėgiai persimeta automate ar nėra trukciojimo nes kainos kosmines restauravimo.
Gendanti elektrinė mašinos dalis - 100prc kažkas atsitiks eksplotuojant jei nebuvo keista jau.
Kaikam laabai nepatinka mašinos išvaizda.
Labai nuvertėjusi, kainos apie 1500-3000lt.