Citroen XM Kombi 2.1D SX Отзывы

Citroen XM 1997-1999
Рабочий объем:
2.1 л
Мощность:
80 кВ
Тип топлива:
Дизель
0-100 км/ч:
14.2 сек
Ср. расход топлива:
6.6 л
Рекомендуют
Отзывов: 2 0
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (2)

Citroen XM 2.0 Seduction, 1993г

2014-07-26
Pleisto formos ytin mazo oro pasipriesinimo kebulo forma.Labai geras pravazumas per sniega.Audi Quattro pasikabindavo sniego pusnyse ant pilvo varomas 4ratais,tuo tarpu su pakeltu hidropniaumatikos kebulu ta pacia uzpustyta kelio ruoza yveikdavau varomas be vargo tik dviems XMo ratais dideliam Audi vairuotojo nustebimui:) Geros salono medziagos ir surinkimo kokybe.Erdve salone ir talpi bagazine.Ekonomija ir labai gera trauka.Isskirtinis savo savitu siluetu.
Nepelnytai nuvertintas modelis,greitai sunku parduoti.Rudyjanti priekine dalis slenksciu.Truksta rinkoje jam kai kuriu detaliu eksploatacijai,nes modelis gan senaiai nebegaminamas ir nepopulerus tarp naudotu.Mazai specialistu isties ismananciu teisinga hidropniaumatikos darba ir remonta.

Turetas ir myletas Citroen XM 2.1 TDI hecbekas.Pirkau apie Citroen nenusimanydamas,tai papuole nors idealus kebulu,salonu ir varikliu bei greiciu mechanine deze.O stai kol sutvarkyta buvo Hidropniaumatika teko placiai atverti pinigine.Bet viska atpirko komfortas ir issikirtinumas.Variklis trauke isties nerealiai.Nebuvo konkurentai nei visu isgirta Audi A6su2.5TDI nei visoki BMW.Gal dyzeliukas sito citramono ir nebuvo tyliausias klaseje,bet trauka ir ekonomija jis mane suzavejo.Salono medziagos ilgaamzes ir malonios.Sedynes nevarginancios,patogios bet kokio sudejimo zmogui.Pakaba po praktiskai atrestauravimo nekele jokiu problemu iki pat pardavimo kitam savininkui.Po beveik triju metu eksploatacijos prarudijo kampai slenksciu priekiniu sparnu apacios.Supratau,kad XM rudyja is vidaus tol,kol rudys neislenda kiaurai.Visos kitos kebulo vietos neturejo apsoliuciai jokiu rudziu.Kebulo standumas neispasakytas...pakelus domkratu masinos bet kuri kampa durys darinejosi taip kaip stovetu masina ant visu keturiu ratu.Tie,kas turejoar tebeturi situos Citroen flagmanus,patvirtintu,kad tai patikimi automobiliai.Patikima ir nebijanti lietuvisku keliu pakaba.Reikia laiku keisti LHM skysti ir sekti jo lygi sistemoje.Per 3 metus pakeiciau 1sarnyra(berods 95lt naujas) kuris stambus ir matosi,kad tvirtas daiktas.Buvo viena karta pakeistas kompiuteris valdantis pakabos darba(100lt naudotas).Labai siltas salonas ziema ir greitai uzsylantis.Automobilis turejo dvi pakabos darbo rezimo padetis SPORT ir COMFORT.Galima sakyti,kad buvo vienoje masinoje ir MERCEDES minkstumas ir BMW stabilumas.Bet rezultate tai vadinasi....CITROEN GENIALUMAS:)Kai paskutiniu metu automobiliai iki negalejimo supanaseje,tai su nostalgija prisimenu savo vysnios perlamutro Citroen XM.Prisiminimai apie jo nepakartojama,plaukima bet kokiu kelio pavirsiumi manau neisdils is mano atminties ir visu tu,kuriuoms zavejo sis nepakartojamas prancuzu automobilizmo inzinierijos sedevras.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Citroen XM 3.0 V6 Exclusive, 1996г

2012-11-30
Puiki medziagu kokybe, labai ergonomiskas salonas, tikrai traukintis demesi, vaziavimas labai komfortiskas.
Sunku nupirkti geros bukles, mazai kas uzsiima remontu, greitai nuverteja.

Netradicinis, vertas demesio. Savo laiku drasiai galejo konkuruoti su geriausiu gamintoju analogais. Puiki medziagu kokybe, labai ergonomiskas salonas, daug privalumu, kurie masiskai pradeti naudoti jau gerokai veliau, tikrai traukintis demesi, vaziavimas labai komfortiskas. Jei priziurimas, tikrai nedaugiau, jei ne maziau problemu, nei analogai bmw5,7, MB 124,E,S klases, Audi V8, A8.
Pakankamai sunku nupirkti geros bukles, mazai zmoniu ismananciu ir norinciu uzsiimti remontu, LT rinkoj mazai vertinanciu, tad greitai nuverteja.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 1997 - 1999 (1997, 1998, 1999)