Citroen C4 II 1.6VTi Selection aut Отзывы

Citroen C4 2011
Рабочий объем:
1.6 л
Мощность:
88 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
10.8 сек
Ср. расход топлива:
7.0 л
Рекомендуют
Отзывов: 5 0
Средняя оценка: 4.5
Напишите отзыв

Отзывы (5)

Citroen C4 II 1.6VTi Selection aut, 2011г

2015-07-31
Puiki triuksmo izoliacija (michelin padangos), puikiai laiko kelia, esant greiciui 150-160 km/h, masinos elgesys kelyje jokios itampos nekelia. Iki 140 km/h greicio nereikia net balso pakelti kalbant automobilio salone. Sedynes pukios, nei kaklas nei nugara nenutirpsta - tiek vairuotojui tiek keleiviams. Geros kokybes sedyniu sildymo sistema, nugaros masazas, yra apatines nugaros dalies pneumatine atrama. Didele bagazine, keturi ratai su diskais be bedu telpa. Veidrodeliai su atmintim. Yra aklos zonos pasvietimas posukiams, parkavimo sistema, jos 12 davikliu nudazyti kebulo spalva. Variklio uzvedimas net ir per speigus problemu nekelia.
Ka teko prideti/keisti/remontuoti: Pagal rekomendacijas pridejau apsaugines groteles Veikianti termostata keiciau - irgi rekomendavo. Keleivio sedynes masazo sistemos remontas. Per pusantru metu perdega artimu sviesu zibintai - savarankiskai galima pakeisti per penkias minutes - viskas paprasta, lengvai pasiekiama. Neaiskus svilpimas desinej variklio pusej paleidziant salta varikli - servise sako, kad tai norma. Salone nesigirdi. Pora kartu teko keisti spyneles - bet cia per savo paties ziopluma - isvaziavau is plovyklos prie -20.

Cia jau ne pirma prancuziska masina seimoje. Zinojom, ka perka. Isigijom Exclusive komplektacija, automobiliu pilnumoj patenkinti.
Ar buziau sita masina pasiruoses keisti i kita? Taip, i Citroen C5 2,2 duzeli Exlusive.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Citroen C4 II 1.6VTi Vitamin, 2011г

2015-07-05
Taip pat reiketu pamineti spidometra. Is pradziu man kazkaip pasirode, kad jis toks ne vietoj, kad greiciausiai trukdys vaizda per priekini stikla. O dabar kai papratau, tesa sakant nelabai isivaizduoju, kaip galima vairuoti be tokio patogaus spidometro isdestymo skydelyje - nu itin patogu - zvilgtelt tai jokiu pastangu nereikia.
Kiek nervina neigiama nemazos dalies vairuotoju nuomone apie citroena - kazkaip jaucias kad jis nepilnai ivertintas ir toks ispudis, kad vazineji su prastesne masina, negu jinai is tikro yra. Vat kas minusas, tai kad detales brangokos.

Nuostabus automobilis. Pakankamai minksta pakaba, kad plaukti per kelia kaip nori, kad ir 40 km/h ar ant visu 180. Klirensas pas mus 16 ir tai jau yra neabejotinai pliusas.
Puikus interjeras, viduj tikrai malonu apsidairyti, niekas akiu nerezia, viskas tolygiai sukomponuota, stilistika islaikyta. Sedynes labai patogios. Ir vairuotojo ir keleiviu, ilgoms kelionems tas tirkai gerai, bet ir trumpam isest malonu, kad ne at kietos, kaip taburete sedynes.
Daugybe opciju sitam automobilyje, ko tik gali prireikti.
Vairas puikus, apskritai man atrodo, kad vairas yra asis viso dizaino sitam automobilyje.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Citroen C4 II 1.6VTi Vitamin, 2013г

2015-06-25
Kainos kokybes santykis puikus. Labai ekonomiska. Vazinejau per karscius 120 km/h ir iseiga parode kompas 6.8 litru simtui kilometru. Ziema prie -30 uzsivede is pirmo karto ir salone silta.
Vazineju pusantru metu. Nei vienos problemos, nei vieno girgztelejimo, gal cia man pasiseke. Ziema prie dideliu salciu nei uzvest nei vazinetis nera problemu. Vasara per karscius turejau ilga kelione 10000 km - ir jokiu problemu.

Savo aplinkoj pirmas tokia pirkau. Komplektacija ekskliuzyvine, plius navigacija. Nuo pat pirmos dienos visi suzaveti.
Stebetina prietaisu skydelio plastiko kokybe - tikrai labai minkstas. Salonas tieisog super. Garso izoliacija be priekaistu. Pravazumas masinos labai geras, ziema landziojau per tokias vietas, kur crossover'iai ne visada lisdavo. Jungi pirma pavara, leidi sankaba ir ta masina tave istraukia is ten, is kur tik reikia.
Per pusantru metu nei vieno girgztelejimo. Skaitau atsiliepimus kitu citroenu savininku ir stebiuosi, gal cia man pasiseke, arba jie vairuot nemoka. Bet kiek yra teke gyvai su citroenu savininkais bendraut - niekas nesiskunde.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Citroen C4 II 1.6VTi Vitamin, 2014г

2015-03-14
Masina nauja, gerai atrodo, dizainas siuolaikismas. Masinos spalva pas mane baltas perlamutras - po plovyklos labai puikiai atrodo, tiesiog dziaugiuosi ziuredamas. Variklio galios pilnai uztenka ir masina pakankamai sparti, bet reikalauja greito pavaru perjunginejimo - pastoviai vazineju mieste ant 4-5 pavaros.
Prastai matosi desine puse! Tikrai nepatogu nei parkuojantis, nei lenkiant, sita vieta tikrai nepagalvota. Pakankamai sunkiai jungiais pavaru svirtis - toks nemoteriskas variantas. Kietoka pakaba. Labai nustebino, kad nera variklio temperaturos parodymu skydelyje - kaip taip gali buti? Stovi kamstyje ir spelioji, kas su temperatura? Nors naudotojo instrukcijoje yra parasyta, kad toks daviklis turi buti.

Parsivariau masina pats, 750 km, tai susidariau jau iskarto sioki toki ispudi apie masina. Iki tol vazinejau su mazda 929 89 metu.
Tai va palyginus su mano sena masina, sita pakankamai kieta ir triuksminga. Gal cia ir del spygliuotu padangu, kurias paprsaiau, kad uzdetu pries perkant. dabar nebegirdziu nieko siaip ar taip - ar kad padangos kitos, ar kad papratau.
Isvaizda sitos masinos tikrai puiki. Is vidaus irgi pakankamai padoriai ziurisi. Aukstai stovi kelyje.
Pakankamai sunkiai persijungineja pavaros svirtimi, ypac, kai reikia patraukti i save. Trasoj kuro ryja apie 7, mieste pasoka iki 14 litru.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Citroen C4 II 1.6VTi Vitamin, 2014г

2015-03-07
pliusu pas sita automobili tikrai daug, visu neisvardinsi, svarbiausi is ju: - degalu sanaudos - iki 9 litru mieste ir apie 7 trasoj. - labai patogu salone. Visks padaryta del zmoniu patogumo, ergonomika nepriekaistinga, masina zema, prietaisu skydelis keiciamas. Vienu zodziu viskas padaryta nuo dusios. minksta torpeda. - valdymas. Itin paklusni masina posukiuose ir virazuose. - bagazine nors ir mazesne uz mano anksciau tureta ford focus2, bet ikisti i ja galima praktiskai bet ka.
trukumu pas sita automobili nedaug, bet ka galiu pazymeti: - yra visokiu pagirgzdejimu. Nors kiek tenka su draugais vazineti naujom audinem ir mersais - pas juos ta pati situacija, taigi cia toks minusas pakenciamas. - Masinos konstrukcija tokia, kad per lietu, kai verikia valytuvai, visas lietaus vanduo eina ant soniniu stiklu. - stovint variklis garsiai gaudzia, tiesiog burzgia, taciau salone nieko nesigirdi, taigi kaip ir netrukdo. - koloneliu garso kokybe. Bendrai paemus koloneles kaip ir normalios, bet galima buvo ir galingesnes sukomplektuot.

Pirkau su maksimalia komplektacija, dyleris tokia man is esmes ipirso, bet dabar neisgailiu.
Tokiam kainos diapazone ziurinejau nemazai automobiliu, ir priejau isvada, kad sita masina kainos/kokybes/komforto santykyje pirmauja be konkurencijos. Ziurejau ir ford focus sedana, ir shkoda octavia ir kia rio ir peugeot408, bet situo savo pasirinkimu pilnai patenkintas.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты