BMW X5 E70 3.5i xDrive Отзывы
- Рабочий объем:
- 3.0 л
- Мощность:
- 225 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 6.8 сек
- Ср. расход топлива:
- 10.1 л
Отзывы (5)
BMW X5 E70 3.0d xDrive, 2007г
2007-08 mėn. dyzelis. Tik 155 kw, kadangi iš Belgijos, bet pirktas Vokietijoj su su 150000 km rida. Automobilis ne visai lengvas , tai galios, po kelių modelių BMW praeitį ekspluatuotų (5-ių) tikrai trūko. Teko šiek tiek teisingai "pačipuot (Chip tiuning Kaune)".Trauka - tapo nekelianti problemų bet kokioj situacijoj.Šiai dienai 202000 km. Keisti, laiku, tepalai, filtrai. Priekinės amortizatorių spyruoklės (apatinės vijos nulūžo). Važiuoklė paprasta, ne pagalvės (dėl komforto nesiginčijam) . Paskutinę žiemą prie -20 bandė neužsivest( po paros lauke, šiaip stovi šiltam garaže). Reikės nuvaryt į diagnostiką (kaitinimo žvakės arba jų rėlė ,ko gero kalta). Keisti dar visi stabdžių diskai ir kaladės (internete pilna ir pagal kainą ir pagal firmas (solidžias)).Visiškai patenkintas. Automobilis pravažus, važinėjama pagrinde asfaltu. Kol kas jokių esminių problemų neišryškėjo. Korozijos 0, nebent iš dugno pusės nuo druskų. Visa el. veikia puikiai, vidaus oda normali (vidus- apelsinas). Žodžiu mašina liux.
BMW X5 E70 3.0d xDrive, 2010г
Pats tas automobilis. Aukso viduriukas. E53 jau atrodo kaip "viliukas", išsiskėtusiais galiniais ratais ( / \ ), o už naują kėbulą tiek mokėti tikrai neverta..
Brangiai pirktas, daug suinvestuota per 6m, bet jei reikėtų atsukti laiką atgal- pirkčiau ir vėl. Labai džiugina modeliukas ;-)
10L mieste
8L trasoj
BMW X5 E70 4.0d xDrive, 2010г
Labai geras automobilis
BMW X5 E70 3.5i xDrive, 2010г
Nerealus auto žinoma jei teisingos komplektacijos. 3.0D aišku cipuotas nuvažiavo jau 250 000km. Mieste, užmiestyje, ralio trasoje, bekelėje, ant užšąlusio ledo :) Viskas puikiai. Kad važiuotū komfortiškai reikia kad butu su spyruoklėmis gale ir nereikia naudoti run flat padangu. Tada automobilis minkstai vaziuoja ir visai kitaip dirba pakaba. Galima ir zvyrkeliu lekti virs 200 km/h. Per tiek kilometru pavyko damusti tik galiniu svirciu salentblokus ir stabilizatoriaus traukes, greiciu dezes pagalve :) Del ekstremalaus vairavimo daznai :) Kainos daliu zinant kur pirkti priimtinos, bet seip geros kokybes auto neturetu aplamai daznai gesti, nes 3.0d motoras atlaike nezmoniskas apkrovas ir nieko :) teko isoperuoti tik kolektoriaus sklendes. Nezinau kito auto, kuris butu atlaikes tokias apkrovas...
Jau 2 tokius auto baigiu eksploatuoti, galvoju apie nauja toki vel :)
BMW X5 E70 3.5i xDrive, 2010г
Automobilis pirktas is Amerikos 2013 metais. Lietuvoje naudojo tik vienas savininkas. Nuo pirkimo pravaziuota 40 000. Vazinejama automobiliu, pagal paskiti. Ekplotacija gan pigi, nes yra didele naudotu daliu pasiula. Naujos dalys, tokios kaip ekplotacines medziagos kainuoja, kaip ir betkokiam BMW. Nors automobilis vis dar nera labai senas, bet dizainas kiek atsibodes ir mieste sutingamas per daug daznai. Perkant benzini varikli reiktu pasidometi ar nebuvo keisti vanuso varztai pagal garantija, nes tai buvo pripazinta gamykliniu broku. Man buvo nuluze dar iki pripazinimo, del to teko remontuoti. Remonto kaina apie 3000lt, neoficialiam servise. Viena pavasari, namo kieme pavoge lempas, ko pasekoje teko 2 menesius kovoti su Lietuvos Draudimu, nuomotis masina ir vos, ne vos buvo pakeistas visas priekis (viskas atlikta rekomenduojamame servise, ismoku neemem, bet kovojom lyg butume patys didziausi nusikalteliai ir neigtume savo kalte). Servise suslapo ABS blokas ir pagrindis kompiuteris. ABS blokas nupirktas uz 150lt, keitimas 200lt (su programavimu), variklio kompo neradom, teko uzsakyti krastoj, su darbai kainavo apie 3000lt. Taip brangu, bet o ka daryti, kai masina stovi jau menesi? Visi sie defektai islindo per 2014 metus. Tada automobilis buo ekplotuotas be jokiu bedu iki sio vasaros. Vasara keician tepalus, pastebeta, kad galinio balkio tvirtinimas nuluzes ir variklip pagalves kronsteinas. Aisku vietoj tokiu daliu nera, reikejo laukti savaite. Daliu kainos nebrangios, viskas kainavo iki 300 euru. Isgaudzius visus siuo dalykus automobilis vel prisuko 20 000 be didesniu investiciju.
Kas liecia pati automobili, labai gera dinamika, nors automobilis ir sveria virs 2 tonu, gatve daug mazu Hondu buna pastatyti i vieta. Salonas patogus, recaro tipo sildomas, m tipo sportinis vairas. Labai patogi CIC navigacija, palyginus su VW, MB ir kitu markiu, pati paprasciausia ir graziausiai atrodanti. Nors automobilis ir nera tikras dzipas, mieste neklimpsta, trasoje vaziuoja uztikrintai, vasara galima drasiai vazineti 200km/h (aisku Vokietijoje ;). Ar po visko pirkciau vel toki pati? Taip ir dar dujas istatyciau.
Mieste sanaudos su R18 zieminem - 15l
Mieste sanaudos su R20 vasarinem - 17.5l