BMW 120 E81 i Отзывы
- Рабочий объем:
- 2.0 л
- Мощность:
- 125 кВ
- Тип топлива:
- Бензин
- 0-100 км/ч:
- 7.7 сек
- Ср. расход топлива:
- 6.4 л
Отзывы (1)
BMW 120 E81 d, 2011г
Jei imt hatch'ą, imt pirmuką. Automobilis nėra brangus, o gauni pilnavertį BMW, interjero kokybė ir medžiagos lygiai tokios pat kaip ir e90 trečiuko (siūlau rinktis geresnės komplektacijos modelius, bazinių modelių interjeras gerokai prastesnis, panešesnis į VW Golf, nei BMW), tokiam mažam automobiliui 177AG/130kW pilnai užtenka ir kasdieniam važinėjimui, ir paspaudimui vingiuotais keliukais, ypač, jei komplektacijoje yra šiek tiek pažeminta sportinė pakaba, automobilis stabilus kelyje smarkiai lyjant (nepagailėkit ant gerų vasarinių padangų), tačiau nepatyrusiam vairuotojui važiuojant greitkeliu problemų gali sukelti sniegas ir ledas. 2011 gamybos pirmuke visa elektronika veikia puikiai, tačiau teko taisyti xenon žibintų aukščio sensorių, nes nupuvo laidai, 3 durų hečbeke už keleivio gale vietos pakanka suaugusiam žmogui, už vairuotojo - vaikui, bagažinė nėra talpi, didesniam lagaminui ar trims pirkinių maišams pakanka, bet dviračio neįgrūsite, labai ekonomiškas 6.7l/100km, važiuojant 40% greitkėlyje 60% mieste, greitkelyje važiuojant 130km/h - iki 5.7l. Žinoma, automobilis nėra patogus, jaučiasi kiekvienas akmenukas, langų valdymo mygtukai ir saugos diržas nepatogiose vietose, CIC infomedijos sistema šių dienų standartais pasenusi, bet įmanoma naudotis tiek medija, tiek navigacija, neblogai veikia ir valdymas balsu anglų/vokiečių kalbomis. Dizainas - skonio reikalas, man asmeniškai 8/10, senas, bet nepasenęs, angel eyes suteikia modernumo. Iš mechaninės pusės - važiuoklė beveik neužmušama, netaupant sankabos ir smagračio juos reikės keisti kas 100k km arba mažiau, didžiausia 2l dyzelinio variklio (N47) problema yra prastai laikančios variklio grandinės, ypač iki 2010 metų gamybos automobiliuose, grandinės ilgaamžiškumo užtikrinimui reikia keisti tepalaus nerečiau kaip kas 10k km, originalios detalės ganėtinai brangios, kaip ir visų BMW, pats paprasčiausias aptarnavimas (tepalai (ne oem), tepalo filtras, kuros filtras, oro filtras) atsieina apie 210€.