Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 4.2 FSI Quattro Tiptr. Отзывы

Audi A6 Allroad 2008-2010
Рабочий объем:
4.2 л
Мощность:
257 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
6.3 сек
Ср. расход топлива:
10.8 л
Рекомендуют
Отзывов: 6 0
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (6)

Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr., 2008г

2015-09-22
Be jau isvardintu – esant greiciui virs 80 km/h, allroad rezimas automatiskai seda viena padala, o sustojus ties sviesoforu – pakyla ta pcia viena padala. Labai smagus reikalas, bet is kitos puses gaila pneumaika zulint su sitais dalykais. Bagazine didziule, seimai ar siaip kokiems pervezimams/perkraustymams stambiagabariciu reikalu tikrai patogu. Jei atlenki sedynes, miegot komfortabiliai galima sakyciau iki 185 cm ugio.
Yra vienas mazas minusas – muzikos valdymas ant vairo (ratukas su paspaudimu) nepatogus, apsunkino paprastus klimato sedyniu apsildymo nustatymus - tieiog vienu mygtuko paspaudimo nieko neiseis. Ir visi jusu veiksmai bus rodomi ekrane (ka pasirinkot, ka nustatet), kas gal ir smagu, bet visiskai nebutina. Nelabai aktualu pasirode pneumatine pakaba, nes klirensas allroad rezime viso tik 16,5 cm, o 18.5 lift rezime, kuris naudojamas arba stovint (atseit domkratui) arba esant greiciui iki 10 km/h. Galimybe padaryti is universalo lenktynini bolida pacioj zemiausioj padety (apie 8 cm) – bandziau viena kart ir tiesa sakant didelio skirtumo nepajutau.

Labai apgalvotas automobilis. Tikrai vertas tos didesnes kainos. Visi sprendimai sitame auto tikrai auksto lygio. Vyke keturi varantys, esant tokiems “tvartiniams” gabaritams, i posukius isipaiso prie 120 km/h be jokiu problemu. Variklis 3,2 FSI tiesiog pasaka. Greitkely nuo 120 iki 160 greiteja be jokiu problemu, mieste isvis mazai kas aplenks. Salonas tikrai vienas geresniu sitoje klaseje – patogus, grazus, dziugina kokybiskos medziagos.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2009г

2015-08-19
Labai komfortabilus automobilis. Bagazine tiesiog didziule, nezinau, ka reiketu sugalvot vezti, kad netilptu. Dizainas superinis, skaityciau geriausias savo klaseje. Salonas malonus, neturiu ka prikisti, sedynes, erdve, apzvalga pro langus. Ilgoms kelionems bandyt neteko, bet isivaizduoju, kad turetu buti labai gerai – prisikisi daiktu kiek reikia ir seima visa susisodini laisvai.
Daug elektronikos apie kurie negalima pamirsti. Net atliekant tokia elementaria procedura kaip rato keitimas butina atlikti eile veiksmu su kompiuteriu. Siaip visa aptarnavima atlieku pats, del smulkmenu i mechanikus nesikreipiu.

Pas mane tai jau trecias allroad’as. Pries tai buvo du ant seno korpuso, su varikliu 2.5 tdi. Abu pravaziavo po 250 tukst km. keiciau tik kaladeles, tepalus ir dirzus, daugiau niekas nedaryta. Masina tikrai verta demesio. Iki tol turejau X5 dyzeli, byrejo vaziuokle ir sunkiai isigreitedavo. Allroad’as tai ko reikia, rieda kaip reikiant ir visokiom bekelem tikrai jam nera lygiu. Naujiems kaina tikrai didoka, bet masina-bomba, esant galimybei - rekomenduoju.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr., 2008г

2015-07-19
Valdymas, muzika, labai staigus greitejimas tokiam svoriui kaip 1800 kg. ir tokiems gabaritams. Puikus ir patogus salonas, be to, jauciasi labai tvirtos medziagos salono apdailoj. Salonas didelis, erdvus, didele bagazine, seimai su dviem vaikais pats tas.
Sito automobilio nesinori patiketi bet kokiam garaziukui. Suprantmama cia atsiranda islaidos. Kuro sanaudu skaiciukai mieste kartais tirkai gasdina. Nelaukite is sitos masinos super pravaziuojamumo – cia ne dzipas, nors klirensas ir 18.5, bet priekyje ir gale jinai zemoka.

Turiu sita auto nuo 2015 vasario, pirkau jau pravaziavusia 90000 km. siai dienai esu prisukes iki 120000 km, 30000 km per 8 menesius. Tenkina galima sakyti viskas.
Apie viska is eiles.
Dizainas ir interjeras: pamacius sita auto ir sedant i salona, dabar 2015 metais, net nepastebi, kad sitas modelis ne naujas. Ir dizainas, ir apdailos kokybe puiki, nenusibosta, nevargina akiu. Toj masinoj norisi gyventi, ne tai, kad vazineti.
Apie komforta: as megstu vazideti ir daznai vazineju didelius atstumus, tai su seima, tai darbo reikalais tarp miestu. Turiu pasakyti, kad 1000 km su sita masina yra juokas. Tiesa, vasineju su 255/45/18 – kietoka, bet su 17 ziurisi nuobodziai ir senoviskai.
Valdymas: tai cia apskritai kazkas tokio. Lygiu keliu galima salyti masina isilieja i asfalta ir eina kaip begiais. Sumetyt masina su pneumatikos padetim “dinamic” praktiskai nera galimybiu. Vairas pakankamai “astrus”, kas sutaupo laiko sprendimui del staigaus posukio – operatyvus vairo atsakas tai kompensuoja, nors tokiu eksperimentu aisku nerekomenduociau.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 3.0 TFSI Quattro Tiptr., 2008г

2015-06-03
Masina visiems gyvenimo atvejams. Pakaba svelni, rieda maloniai bet kokiu keliu. Jei nesielgti su masina, kaip su bekeles traktoriumi (o ir nederetu), tai jinai tarnaus tikrai ilgai ir patikimai. Neoriginaliu detaliu taip pat galima rasti.
Sakyciau daugokai kuro ryja, 17-20 l. 98-to 100 km. Bet cia gal labiau nuo vairavimo stiliaus priklauso. Jeigu vazineti taip, kaip kelio zenklai rodo, tai kuro sanaudos bus gal ne daugiau 12 l. Kas tokio dydzio masinai jau visai gerai.

Automobilis tiesiog super. Komplektacija ir surinkimo kokybe tikrai gera. Sita masina reikia pajausti. Supratimas, kodel uz ja tiek praso ateina kai i ja isedi ir pravaziuoji pora tukst km.
Dar teko bandyti ML350 2012m. ir X6 3.5i 2012m – pas juos savi pliusai, bet po ju sedus i allroad suprantu kokia tai sauni masina. Sedanas su bekeles automobilio galimybemis. Pneumatine pakaba tiesiog dziugina komfortu musu keliuose. Per visa eksplotacijos laika per 50000 km pakeiciau numeriu pasvietimo lemputes, ksenono lempas, akumuliatoriu ir galines stabdziu kaladeles. Priekines kaladeles vis dar originalios!

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 2.7 TDI Quattro Tiptr., 2008г

2015-02-02
Jei isigilinti i konkretybes, tai sitas automobilis gali tikrai daug. Vairuoju automobile ivairiose situacijose ir ivairiais marsrutais tiek cia, tiek uzsieny. Daug gero galima pasakyti apie dizaina, komforta ir ivairiu patogiu opciju buvima – nuo ju tikrai maloniau vairuoti o ir keleiviams patogu, jei vaziuoji ne vienas. Bet svarbiausia sitam automobilyje yra jo funcionalumas, kai nereikia samoningai galvoti ir spresti, kur ir kaip, kokiu keliu vaziuosi, ar greitkeliu ar kaimo keliukais – sita masina tinka viskam. Sedint sitoj masinoj jautiesi uztikrintai bet kokiam kelyje, bet kokioje situacijoje ir nepriklausomai nuo oro salygu.
Rimtu gedimu nebuvo. Kuro sanaudos proto ribose, priklausomai nuo kelio kokybes ir beabejo nuo to, kiek megstat paspausti pedala.

Pasidalinsiu savo ispudziais vairuojant sita auto. Bendrai paemus automobilis aisku sukelia daugybe teigiamu emociju. Ypac kai sedi uz vairo automobilio, kuris nelieka be aplinkiniu demesio.
Man sita auto yra sakyciau aukso viduriukas, rekomenduoju sita grazia, galinga, universalia masina.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Audi A6 Allroad A6 C6 Allroad 3.0 TDI Quattro Tiptr., 2009г

2014-12-29
Buna pasidziaugiu rezimu “sport” – cia jau vyruciai uraganas. Ypac kai prie sviesoforo salia sustoja kas nors idomaus. Isnesa labai greitai. Pneumopakaba tikrai dziuginantis reikalas. Visada vaziuoju rezimu allroad – ir mieste ir greitkeliu. Siaip su pneuma nera dideliu bedu, bet va kai salta ziema, ir tai is ryto, aikstelej buvo nukrite galines pompos (del to keitimas).
Problema, kad vis kas sugenda, o remontas brangus. Nepatikima masina, Bet uztat labai mylima ir joje labai jauku. Visa seima ja megsta. Zmona turi leksus 300, bet kai tik tolimesne kelione, visi vienbalsiai sedam i audi.

Gera, bet ne itin patikima masina. Per tris metus naudojimo sukisau labai daug pinigu uz remonta. Ir cia jau po garantijos. Buvo parejus pneumatika, zibintai, kondicionierius, apie vaziuokle isvis tyliu. Uz tokia kaina zmogus tikrai tikiesi patikimesnes masinos, nes jau kaip ir suinvestavai nemazai uz pirkima, o cia dar pradeda listi visokie smulkus ir nelabai smulkus gedimai.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2008 - 2010 (2008, 2009, 2010)