Alfa Romeo 166 2.5 24V Progression Отзывы

Alfa Romeo 166 2004-2006
Рабочий объем:
2.5 л
Мощность:
138 кВ
Тип топлива:
Бензин
0-100 км/ч:
8.4 сек
Ср. расход топлива:
11.9 л
Рекомендуют
Отзывов: 8 -2
Средняя оценка: 4.0
Напишите отзыв

Отзывы (10)

Alfa Romeo 166 2.0 TSpark 16V, 1998г

2018-05-29
1. labai komfortabili ir minkšta, bet stebuklu tikėtis nereikia ir nepalyginsi su hidrauline pakaba. 2. Patvari, sakyčiau gali atlest stiprius smūgius ir juos atlaikyti. 3. kebulas nerudyja (turejau sparną prabrūžyta su įlenikmu kur atsilupo dažai iki metalo - pabalo per 3 metus bet net neparudijo) 4. Minkštas ir patogus salonas, itališka oda ir dizainas. 5. Pakabos kaina nekuom neisiskyria nuo kitų automobilių markių. 6. Labai didelė bagažinė.
vienas iš didžiausiu mano manymu trūkumų t.y. 2.0TS varyklis. Silpnas ir nepigus išlaikymas. 1. Variatoriaus ilgaamžiškumu nepasižymi 2. su elektronika jeigu yra bėda geriau tai nustatyti prieš perkant ir ko gero atsisakyti. Nes surasti priežasti dėl ko kyla problemas tai lengviau šunį išmokinti kalbėti :) 3. palyginus su savo klasėje automobiliais ji yra žema, t.y. plento mašina tai reikia prisiminti susiruošus iškylai 4. minėtas variklis yra prasčiausias iš visų esamų ir nepigus priežiūroje 5. kad pasiekti turima pakabos komfartabilumą pakaba yra mano manymų sudėtinga kas tiesiogiai siejasi su finansais :) Baisiai nepatogu apsisūkti, labai didelis apsisūkimo spindulys. 6. galinės sedinės nesusilanksto 7. Twin Spark mėgsta staigiai apsitepaluoti tai tenka dažnokai tikrintis ir keisti tarpines 8. blogai apšviečia kelią artimos šviesos. Bet nupirkus naujus DEPO žibintus problema išsisprendė

Teko turėti Alfa Romeo 166 2.0 TS 1998 metų gamybos su landi renzo tų metų, idomiu, tiesioginio įpurškimo sistema (nors kiek žinau 98 metais niekas nedėjo dūjų įrangos su tiesioginiu įpurškimu). Mašina yra super, liko tikrai malonus prisiminimai, nepabijojau su ja važiuoti į kelionę po Europą, 7000km per 14 dienų ir jokio nuovargio nugaroje palyginus kaip patirtis su peugeot 307 važiavimas iki Londono kaip kančia po pirmų 1500 km :)
Bagažinė talpi nors galinės sedinės nesusilanksto. Varikliukas vis gi silpnokas nors džiūgino savo apsūkom.
Isigijau jau gerai panešiotą ir su pavargusia pakaba, kuria restauravo už gan nepygiai (t.y. 3500 LT pagal 2007 metus) davė 2 metų garantija arba 50.000 km... Ir ji vėl galėjo lakstyti keliais po LT ir Europa. Kaip kažkas rašė kad dažnai reikia tikrinti ir super kad traukės galima restauruoti tai netiesa. Mano po pilno prikėlimo pravažiavo 120.000 km (t.y. 5 metus) ir aš daugiau pakaboje NIEKO netvarkaiu (išskyrus vairo traukes, jas teko antrą kartą restauruoti), bet kartą į metus važiuodavau pasitikrinti prieš kelionę. Teko girdėti kad geriau restauruoti negu pirkti pakabos najas detalės, jos greitai susidevi.
Per visus 120tukst. km buvo tik einamoji priežiūra, diskų keitimas, kaladėlių, diržų ir t.t..., taip ją ir pardaviau kitam žmogui pas kuri manau turėjo dar atlaikyti keliasdešimt tukstančių km be remonto. Nepavedė net kelionėse nekarta, nors turėjo bėda su elektronika t.y. salono pečiuko saugiklis dėl neaišku ko, bet pastoviai lydėsi (italai gi :) ). Nuostabus automobilis, kito negaliu pasakyti kai ja pardaviau po 5 metų eksplotavimo. ko negaliu pasakyti panašių atsiliepimų apie Nissan murano, peugeot 307 CC (aplamai stebuklas o ne mašina) po Alfa Romeo... Dabar vis pažiūriu link Alfa Romeo Gulia kaip sekanti automobilį :)

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Alfa Romeo 166 2.0 TSpark 16V, 2000г

2016-12-28
kaina, komfortas
diseliu trukumu nera

Labai komfortiška, nebrangi, patvari, pagal savo gabaritus ekonomiška bet greita. Detalių kainos mažesnės už vidutines

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Alfa Romeo 166 2.0 TS Distinctive, 2002г

2016-01-26
Talpus salonas su diiidele bagažine. Labai komfortiška važiuoklė, palyginus nedidelės kuro sąnaudos su automobilio dydžiu, gera garso izoliacija ir surinkimo kokybė. Rekomenduočiau pirkti atvarytą iš Italijos, ten visgi automobilis bus geriau prižiūrėtas ir nematęs druskų. Jau 1999m. sumontuota originali magnetola- informacinis displėjus su labai paparastu valdymu, kad daroma šiuolaikiniuose, pvz BMW automobiliuose. Tokį auto turėjau ir vairavau 5 metus.
Nematau didelių trūkumų, nebent kai kur reikia papildomai hermetizuoti elektros izoliaciją, visgi automobiliui nebe 5 metai ir jokių problemų nebus. Daugiausia elektros problemų būtent dėl kontakto nebuvimo arba trumpinimo.

Superinis auto už savo kainą.
Kas vis verkia apie brangias detales, tai pasakykit kurios markės pigu išlaikyt, nebent lyginat vw golf IV su metaline važiuokle, na bet važiavimo komfortas tai nesulyginamas. O kalbant apie vw passat ar audi a6 nuo 1998m tai išlaikymas tikrai ne pigus.
Pažįstu žmonių kurie persėdo iš Audi A6, tai sako, kad Alfa166 komfortiškesnė ir patvaresnė :)

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Alfa Romeo 166 2.0 TSpark 16V, 1999г

2015-03-02
ekonomiskas,erdvus,daug vietos,didele bagazine.vaziuoja maloniai,nors pakaba kietoka.
eksplotavimas brangus.dideles problemos su elektronika.nekokybiskos apdailos detales.

uz nedidele kaina galima nusipirkti si automobili su nebloga komplektacija.turintis pakankamai privalumu,bet ar ji veikia ir kiek laiko veiks tai tik laiko klausimas,kadangi labai daznai turi bedu su elektra.pakaba tikrai ne is pigiuju.variklis patvarus,o turbinos ju silpnoji vieta.jai kalbant apie kebula,tai silpniausia vieta slenksciai.aisku visi automobiliai turi savu pliusu ir minusu,bet patureje si auto pajusite ka reiskia daznai lankytis autoservise,dar kaip pas mus lietuvoj tokie meistrai tai gedimo ieskos ilgai,nes moka tvarkyt tiktai vokiskus automobilius ir tai tiktais golfus arba audi,o pamate prie vartu alfa romeo tai vienam i wc reikia eiti tai kitam dar kazkas nutinka ir visi nelabai nori apsiimti.mano patarimas norintiems pirkti butu toks,labai gerai pagalvoti ir pirkti geriau jau audi ar golfa su ne daug privalumu bet uztat ne taip daznai vargsite.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Alfa Romeo 166 2.4JTD 20V Progress., 2005г

2013-03-19
Gražus, vidumi, išore, stulbinanti galia, vietos labai daug ir patogios sedynės, šildomos, elektroninės. Labai ekonomiskas.
Brangokos detalės.

Vairuoju 2005 metų, 2,4 JTD 129kw 20V. Super variantas, išorė, vidus. Automobilis kuris atkreipia kitų dėmesį, tiek grožiu, tiek variklio garsu. Nes kartais atrodo, kad vairuoju ne dyzeli, o benziną. Trauka ir variklio tas "mandrus" garsas, ausims malonus... Šio modelio važiuoklė beveik nesiskiria nuo ankstesnio modelio, dalys tos pačios, tik variklis skiriasi kaip ir pats dizainas priekio. Kam teko sėst už šios mašinos vairo, niekas nesiskundė nei konfortu, nei jos galia. Kas nebandė šio automobilio, iš principo turi blogą nuomonę apie šį gėri. O aš važiuoju ir šypsausi. Automobilis gražus, vidumi, išore, stulbinanti galia kaip iš variklio dyzelinio, su 5 cilindrais ir 2,4 litro. Priekyje ir gale, vietos labai daug ir patogios sedynės, šildomos, elektroninės. Kaip tokiam varikliui su tiek daug galios, galiu pasakyti, kad yra labai ekonomiskas. Nuo 5L iki 6L - 7L priklausomai nuo tapkės svorio.
Trūkumai, kaip ir kiekvienai Itališkai mašinai, brangokos detalės. O jei kas ir pyksta ant šių automobilių, tai tiesiog, gal ne į tą įsėdote, kuri buvo "užvaikyta" laukais varyneta.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 1999г

2012-11-23
Degalu sanaudos, komfortiskas, auksta komplektacija
Gan brangokos detales, vaziuojant per lietu greiciau nei 100 km/h apsitasko nesvarumais veidrodeliai ir priekiniai soniniai langai. Truksta siek tiek traukos, nes variklis toks pat kaip 156 2.4 JTD, o svoris didesnis 166.

Si automobili turiu jau 2 metus, variklis 2.4 JTD. Rida jau pasieke 300000 km. Su varikliu jokiu problemu. Aisku reikia priziureti: pilti gerus degalus (su 156 2.4 JTD isitikinau, kad rusisko nemegsta), keisti tepalus (nebutina kas 10000 km). Vaziuokle taip pat, tokiais keliai vazinejant pakankamai tvirta, jeigu laiku pasalinsi gedima nereikes keisti visu mazgu.
Metus laiko vazineju Kaunas - Vilnius, tikras malonumas: kuro saunaudos mazos, greitis didelis, tiesiog plaukia, triuksmo mazai.
Kaip kiti kalba, kad su elektronika bedos. Nebuvo bedu, tik bagazines atidarymas kazkaip nelabai veikia, o dar mygtukas daiktadezeje ( kodel niekas nezino).
Detales nera pigios lyginant su Golf, bet nera labai brangios.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Alfa Romeo 166 2.0 TSpark 16V, 1998г

2012-11-01
Nedidelės kuro sąnaudos. Smagus vairuoti. Žemas svorio centras. Kėbulas neblogai apsaugotas nuo korozijos. Patogus ilgose kelionėse. Automobilio dizainas tiek išorėje tiek viduje nuostabus.
Važiuoklė reikalauja dažnesnio remonto (paguoda - šarnyrus galima restauruoti). Brangus 20 TS variklio aptarnavimas: varijatorius; balansyrinis diržas; 8 uždegimo žvakės. Trūksta 6-tos pavaros. Palyginti žema automobilio prošvaisa.

20 TS variklis nuostabus. Tačiau reikia išmokti išnaudoti nedidelį (palyginti su automobilio svoriu) variklio sukimo momentą. Tai labai smagus vairuoti automobilis, ypač geru vingiuotu keliu. Mano vairuojamo automobilio elektronika nekėlė jokių didesnių problemų (auto 14 metų).
Jei jums automobilis reikalingas iš taško A į tašką B jus nuvežti kuo pigiau (nežiūrint į važiavimo smagumą), tai Alfa ne jums.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 1999г

2012-10-19
Patvarus, ekonomiskas variklis, geras dizainas, gera bazine komplektacija, tinka tiek kelionems, tiek sportiskam pasivazinejimui
Ganetinai problematiska elektronika, brangi galine pakaba, daznai pasitaikanti smagracio gedimai, kaip tokios klases automobilyje prastoka salono medziagu ir surinkimo kokybe

Daugiausiai plius vertas variklis - tiek patikimumu, tiek kuro sanaudomis vertas labai daug pagiru, is savo patirties rasau kad uzmiestyje galima tilpti su nepilnais 5l/100km, mieste - iki 8l, dinamika variklio taipogi labai gera, bet viskas sitas susieina i viena jeigu - jei buvo tinkamai priziurimas (t.y. pilmas geros kokybes kura, ger iri laiku tepalai). Greiciu deze - problemu nekelia, tik linkusi leisti tepala (variklis irgi daznai buna nesandarus), taciau sankaba su smagraciu labai problematiska - smagracio gedimai dazni (naujo kaina apie 1500-2000lt), sankabos kaina kaip ir didzios daugumos automobiliu - 600-700lt. Kebulas - gerai apsaugotas nuo korozijos, bet tikrai nera pats saugiaus avarijos atveju. Pakaba - priekis - kaip ir daugelio siuolaikiniu automobiliu, aliuminio yra siek tiek, nieko labai sudetingo, galas - ten situacija kita - pakaba nepriklausoma, stovi daug salenbloku (tarp ju ir plaukiojantys), tvarkymas originaliomis dalimis brangus, tvarkant pakaitalais - reikalinga tai atliknti pas profesionalus, tada nekils joku problemu. Stabdziai - paprasta sistema, nieko sudetingo. Elektronika - sioje srityje Alfa Romeo gerokai suprastejo su senesneis modeliais lyginant - daznos bedos su ivairiasi davikliais (kuro slegio, oro srauto matuokle, alkuninio veleno padeties davikliu ir pan.), imobilaizeris taipogi negejas kartais neleisti uzvesti variklio (prie to pacio - daznoje buna isdylusios uzvedimo spyneles, tai simbolizuoja didele rida), megsta sudegti peciuko ventiliatorius (peciuko radiatorius stovi virs air bag kompiuterio ir keletos reliu, o pradejes leisti skysti uzpila siuos elementus), klimos varikliukai ir sklendes irgi megsta sukelti problemu. Salonas - medziagos panaudotis nepacios auksciausios kokybes (kaip tokios klases automobiliui tai minusas), surinkimo kokybe irgi nera labai auksta, komplektacija - sioje srityje sios alfos pasizymi - ekranas, visi 4 elektriniai langai, elektriniai veidrodeliai, navigacija labai daznoje, autopilotas, praslydimo sistema, odinis salonas, neretai pasitaiko ir rimtesne garso aparatura - cd changer, garso stiprintuvas ir galineje palangeje du zemo daznio garsiakalbiai, taipogi stabilumo kontrole, elektrines, sildomos sedines. Apibendrinant - automobilyje bandyta suderinti sportiskuma su komfortu ir tai ganetinai neblogai pavyko. Taciau perkant toki automobili reikia atsiminti, kad problemu isvegti nepavyks, tik aisku kaip diena - kuo prastesne bukle - tuo tu problemu bus daugiau, beto isigijant reikia atsiminti, kad neuzteks pasikeisti tepalus su filtrais, dar yra ganetinai brangi pakaba, elektronika, variklio dirzelio keitimas, pastarojo keitimo kaina tikrai nebus brangiau nei kokia audi V6 TDI, bet tikrai ne keli simteliai.

Не рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 1999г

2012-08-24
Limuzino klases, erdvus, prabamgus. Oda, sildomos sedynes, borto kompiuteris.
Kai kurios detales brangokos

Alfa Romeo 166 2.4JTD 100kw Trauka super, minkstas, erdvus, su didele bagazine, geras, patogus kelioniu automobilis. Nesenstantis dizainas, tiek vidum, tiek isore. Turintis visus privalumus, oda, borto kompiuteri, kruizo kontrole, kondicionieriu, klimato kontrole. Pagal kaina ir automobilio metus, jis yra per pigus pagal savo surinkimo kokybe, palyginis tu paciu metu automobilius. Visiems rekomenduoju si automobili.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты

Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v, 0г

2012-08-18
Už mažą kainą gaunama mašina turinti visus privalumus. išskirtinis dizainas
Salono apdaila, kieta pakaba, didelės eksplotavimo išlaidos.

Įsėdus į automobilį nesinorima iš jo išlipti :) galima tilpti i 13-14 litrų dujų. kaip tokiam varikliui geras rodiklis. važiuokle i metus kartą reiks patvarkyti. Variklis neužmušamas.

Рекомендую
Цена/Качество
Материалы инт.
Надежность эл.
Стабильность
Расход топлива
Экспл. затраты
Годы выпуска автомобиля 2004 - 2006 (2004, 2005, 2006)