Пользователь
2012-02-19 21:50
kaip sitie modeliai? kokios dazniausios problemos? girdejau kad jie kuro daug nevalgo kaip yra is tikruju kas pasidalins patirtim?
Пользователь
2012-02-19 22:16
masina nebloga, bet tik ne su tokiu motoru. turi mano pusbrolis toki E200 98m. 2.0l bendzas, automatas, tai nesiskundzia, o vazineja labai daug. Bet vat tokiai masinai tiek tas 2.0l 100kw, tiek 2, 2cdi yra per silpni motorai. Vaziuokles siaip laiko labai gerai, tik ju liga yra priekines stabilizatoriaus traukes, nes pusbratkiui jos vos 10000 km atlaiko, tai keicia kartu su tepalais galim sakyt. Be to nenoriu as cia ereziju skleisti, bet kazkur lyg ir skaiciau, kad tie 2.2cdi yra common rail'ai, kurie yra geri, tik tol kol negenda, nes remontas brangus, o patvarumu man rodos irgi nepasizymi, nes eina auksto slegio siurbliai ties kiekvienu purkstuku (jeigu neklystu). Jeigu man reiketu rinktis, as i tuos 2.2cdi net neziureciau tiesa pasakius, o ziureciau 2.5td arba 2.9td (zymimi E300), kurie yra milijoniniai varikliai, o is tokios masinos dideles ekonomijos neverta tiketis, ar tai butu bendzas ar dyzelis, nes tokiai masei vilkti reikia nemazai jegos varikliui, o tas i sanaudas atsiliepia, bet uz tai trasoj ant kelio stovi labai stabiliai. Idomu tai, kad pusbrolio mersas automatas su naujom zieminem padangom ir antipraslydimu lipa vos ne visur, niekur nesedo sia ziema dar, man net keista, kaip su galu varomai, vat ka daro svoris. Na bet as cia as tik savo nuomone issakiau, o spresti paciam. Gal kolegos dar mane pataisys, jeigu kazkur nusisnekejau
Пользователь
2012-05-12 17:45
2012-02-19
22:16 писал:
masina nebloga, bet tik ne su tokiu motoru. turi mano pusbrolis toki E200 98m. 2.0l bendzas, automatas, tai nesiskundzia, o vazineja labai daug. Bet vat tokiai masinai tiek tas 2.0l 100kw, tiek 2, 2cdi yra per silpni motorai. Vaziuokles siaip laiko labai gerai, tik ju liga yra priekines stabilizatoriaus traukes, nes pusbratkiui jos vos 10000 km atlaiko, tai keicia kartu su tepalais galim sakyt. Be to nenoriu as cia ereziju skleisti, bet kazkur lyg ir skaiciau, kad tie 2.2cdi yra common rail'ai, kurie yra geri, tik tol kol negenda, nes remontas brangus, o patvarumu man rodos irgi nepasizymi, nes eina auksto slegio siurbliai ties kiekvienu purkstuku (jeigu neklystu). Jeigu man reiketu rinktis, as i tuos 2.2cdi net neziureciau tiesa pasakius, o ziureciau 2.5td arba 2.9td (zymimi E300), kurie yra milijoniniai varikliai, o is tokios masinos dideles ekonomijos neverta tiketis, ar tai butu bendzas ar dyzelis, nes tokiai masei vilkti reikia nemazai jegos varikliui, o tas i sanaudas atsiliepia, bet uz tai trasoj ant kelio stovi labai stabiliai. Idomu tai, kad pusbrolio mersas automatas su naujom zieminem padangom ir antipraslydimu lipa vos ne visur, niekur nesedo sia ziema dar, man net keista, kaip su galu varomai, vat ka daro svoris. Na bet as cia as tik savo nuomone issakiau, o spresti paciam. Gal kolegos dar mane pataisys, jeigu kazkur nusisnekejau :smartass:
2.2cdi kiek zn lupa gerai... kaip spausi taip eis, jokio dusulio... o matoras tai geriausias 2.9 nes kiek zn mechaninis siurblis, tai galesi belenkokia atrabotke pilt i ji ir jis vistiek vaziuos...
Пользователь
2012-05-26 15:27
tevas turi 99m e220cdi tai jokiu bedu nebuvo variklis prabeges jau 350.000.kuro tikrai mazai ryja o beda kaip ir minejo stabilizatoriaus traukes.
Ваше послание |
|