VW Passat b5 1.9tdi 81KW užgeso

Создал Пользователь 2012-03-27
2012-03-27 20:39
Sveiki . Patekau į bėdą . Važiavau ir tiesiog užgeso, pamėginau kurti - nebesikuria , generatorius tik suka ir viskas . Atsidariau kapotą, maniau nutrūko pagrindinis diržas, bet diržas tvarkoje. Išsikviečiau draugą , partempė iki namų (apie 200metrų), pastatėm mašiną, pasižiūriu po varikliu - ant žemės tepalo pribėgo... Atsidariau dar kapotą , nusiėmiau plastikinę tą apsaugą, žiūriu apsitepalavę, prie forsunkių, ant dangtelio, po apačia palindau , prie karterio krašto irgi apibegę tepalo... Kas per velnias galėjo nutikti ??? Nejau galva trūko , ar tarpinę pramušo ? Variklis nekaito, viskas gerai buvo, tepalo netruko. Tiesa prieš užgesimą kažkoks garsas buvo, taip, kad atrodo prapūtinėtų kažkur...
2012-03-27 20:39
2012-03-27 20:39
2012-03-27 20:45
diagnostika parodys
2012-03-27 20:52
2012-03-27 20:45 писал: diagnostika parodys:thumbup:
Beje apie mėn.laiko mirgsėjo užrašas : Service INSP. Bet domėjausi , tai pas daug ką dega ir nieko , nusinulina su kompu ir tiek.
2012-03-27 20:54
o gali but bet kas...holo davikis , gal turbina uzstrigo ir slanga nupute , bet kas...
2012-03-27 23:27
apziurek visas slangas kurios eina nuo filtro i turba, is turbos i intercooleri ir is intercoolerio i kolektoriu. geriausia butu parodyti tiem kas supranta, nes is tavo aprasymo matosi, kad automobiliuose esi visiskai zalias..

cia daugiau benzinam buna, kad nusovus isiurbimo vamzdi nebesikuria, nes oro srauto matuokle rodo, kad oro beveik neina i varikli, kai istikro jo ima labai daug, del to nesiveda. dyzeliai, ypac su paskirstymo siurbliu, kiek kitaip veikia, tai gal ne taip itakoja nusoves vamzdis. bet jei atjungus oro srauto matuokle uzsives, reiskia vamzdis nusoves, bet lengviau butu surasti pati vamzdi manau..

beje, generatorius nesuka variklio, variklis suka generatoriu. uzstrigus turbai vamzdzio nenusautu, nes nebutu slegio kuris galetu ji nusauti. ir garsas butu visai kitoks.
2012-03-28 17:26
2012-03-27 20:39 писал:
dyzelio i baka ipilk
2012-03-28 18:34
Cia kur apsitepalave, turetu but alsuoklis, nuo karscio suketeja slanga ir varva tepalas.Man atrodo jo neturetu but tiek daug
2012-03-28 20:52
2012-03-27 23:27 писал: apziurek visas slangas kurios eina nuo filtro i turba, is turbos i intercooleri ir is intercoolerio i kolektoriu. geriausia butu parodyti tiem kas supranta, nes is tavo aprasymo matosi, kad automobiliuose esi visiskai zalias..

cia daugiau benzinam buna, kad nusovus isiurbimo vamzdi nebesikuria, nes oro srauto matuokle rodo, kad oro beveik neina i varikli, kai istikro jo ima labai daug, del to nesiveda. dyzeliai, ypac su paskirstymo siurbliu, kiek kitaip veikia, tai gal ne taip itakoja nusoves vamzdis. bet jei atjungus oro srauto matuokle uzsives, reiskia vamzdis nusoves, bet lengviau butu surasti pati vamzdi manau..

beje, generatorius nesuka variklio, variklis suka generatoriu. uzstrigus turbai vamzdzio nenusautu, nes nebutu slegio kuris galetu ji nusauti. ir garsas butu visai kitoks.
Jo, apie mašinas nedaug nusimanau, o kol kas nuvaryti į servizą nėra už ką :) Žodžiu va šitoje foto, kur rodyklė yra, tai pamačiau, kad hamutas atsilaisvinęs , šitas plastikinis vamzdelis smukčioja tiesiog, ir per jį išvarė lauk antifryzą ar kokį velnią, nesuprantu . Šiaip mašinoje antifryzas geltonas, o pribėgę yra kažkokio žalsvo skysčio, ten žemiau forsunkių . Salerkos gal ? Buvau žalios ipylęs nnesenai :) Nesuprantu . Ir kodėl užgeso ir nebesikuria..
2012-03-28 20:55
2012-03-27 23:27 писал: apziurek visas slangas kurios eina nuo filtro i turba, is turbos i intercooleri ir is intercoolerio i kolektoriu. geriausia butu parodyti tiem kas supranta, nes is tavo aprasymo matosi, kad automobiliuose esi visiskai zalias..

cia daugiau benzinam buna, kad nusovus isiurbimo vamzdi nebesikuria, nes oro srauto matuokle rodo, kad oro beveik neina i varikli, kai istikro jo ima labai daug, del to nesiveda. dyzeliai, ypac su paskirstymo siurbliu, kiek kitaip veikia, tai gal ne taip itakoja nusoves vamzdis. bet jei atjungus oro srauto matuokle uzsives, reiskia vamzdis nusoves, bet lengviau butu surasti pati vamzdi manau..

beje, generatorius nesuka variklio, variklis suka generatoriu. uzstrigus turbai vamzdzio nenusautu, nes nebutu slegio kuris galetu ji nusauti. ir garsas butu visai kitoks.
2012-03-28 20:52 писал: Jo, apie mašinas nedaug nusimanau, o kol kas nuvaryti į servizą nėra už ką :) Žodžiu va šitoje foto, kur rodyklė yra, tai pamačiau, kad hamutas atsilaisvinęs , šitas plastikinis vamzdelis smukčioja tiesiog, ir per jį išvarė lauk antifryzą ar kokį velnią, nesuprantu . Šiaip mašinoje antifryzas geltonas, o pribėgę yra kažkokio žalsvo skysčio, ten žemiau forsunkių . Salerkos gal ? Buvau žalios ipylęs nnesenai :) Nesuprantu . Ir kodėl užgeso ir nebesikuria..
cia alsuoklis kiek ytariu, mazais atstumais vazineji?jei taip kose uzkiso ir tepala nafik isvare, ipili ir toliau varau, nebent be tepalo pavazinejai
3586 / 0
2012-03-28 20:56
2012-03-27 23:27 писал: apziurek visas slangas kurios eina nuo filtro i turba, is turbos i intercooleri ir is intercoolerio i kolektoriu. geriausia butu parodyti tiem kas supranta, nes is tavo aprasymo matosi, kad automobiliuose esi visiskai zalias..

cia daugiau benzinam buna, kad nusovus isiurbimo vamzdi nebesikuria, nes oro srauto matuokle rodo, kad oro beveik neina i varikli, kai istikro jo ima labai daug, del to nesiveda. dyzeliai, ypac su paskirstymo siurbliu, kiek kitaip veikia, tai gal ne taip itakoja nusoves vamzdis. bet jei atjungus oro srauto matuokle uzsives, reiskia vamzdis nusoves, bet lengviau butu surasti pati vamzdi manau..

beje, generatorius nesuka variklio, variklis suka generatoriu. uzstrigus turbai vamzdzio nenusautu, nes nebutu slegio kuris galetu ji nusauti. ir garsas butu visai kitoks.
2012-03-28 20:52 писал: Jo, apie mašinas nedaug nusimanau, o kol kas nuvaryti į servizą nėra už ką :) Žodžiu va šitoje foto, kur rodyklė yra, tai pamačiau, kad hamutas atsilaisvinęs , šitas plastikinis vamzdelis smukčioja tiesiog, ir per jį išvarė lauk antifryzą ar kokį velnią, nesuprantu . Šiaip mašinoje antifryzas geltonas, o pribėgę yra kažkokio žalsvo skysčio, ten žemiau forsunkių . Salerkos gal ? Buvau žalios ipylęs nnesenai :) Nesuprantu . Ir kodėl užgeso ir nebesikuria..
net neieskok kaltu o varyk pas meistrus beieskodamas pridirbsi dar tik blogiau.per ta slanga tikrai nebegs antifrizas o salerka smirdetu labai jei butu apibeges nu zodziu patarima daviau ne as vienas
2012-03-28 21:04
2012-03-27 23:27 писал: apziurek visas slangas kurios eina nuo filtro i turba, is turbos i intercooleri ir is intercoolerio i kolektoriu. geriausia butu parodyti tiem kas supranta, nes is tavo aprasymo matosi, kad automobiliuose esi visiskai zalias..

cia daugiau benzinam buna, kad nusovus isiurbimo vamzdi nebesikuria, nes oro srauto matuokle rodo, kad oro beveik neina i varikli, kai istikro jo ima labai daug, del to nesiveda. dyzeliai, ypac su paskirstymo siurbliu, kiek kitaip veikia, tai gal ne taip itakoja nusoves vamzdis. bet jei atjungus oro srauto matuokle uzsives, reiskia vamzdis nusoves, bet lengviau butu surasti pati vamzdi manau..

beje, generatorius nesuka variklio, variklis suka generatoriu. uzstrigus turbai vamzdzio nenusautu, nes nebutu slegio kuris galetu ji nusauti. ir garsas butu visai kitoks.
2012-03-28 20:52 писал: Jo, apie mašinas nedaug nusimanau, o kol kas nuvaryti į servizą nėra už ką :) Žodžiu va šitoje foto, kur rodyklė yra, tai pamačiau, kad hamutas atsilaisvinęs , šitas plastikinis vamzdelis smukčioja tiesiog, ir per jį išvarė lauk antifryzą ar kokį velnią, nesuprantu . Šiaip mašinoje antifryzas geltonas, o pribėgę yra kažkokio žalsvo skysčio, ten žemiau forsunkių . Salerkos gal ? Buvau žalios ipylęs nnesenai :) Nesuprantu . Ir kodėl užgeso ir nebesikuria..
2012-03-28 20:55 писал: cia alsuoklis kiek ytariu, mazais atstumais vazineji?jei taip kose uzkiso ir tepala nafik isvare, ipili ir toliau varau, nebent be tepalo pavazinejai
Tai, kad tepalo norma, nėra ten ką pilti, nedaug nubėgo . Va antifryzo tai biški trūksta, žemiau minimumo apie viena cm . Tai teks varyti , aišku , pats tai nieko nepasidarysiu .
2012-03-30 20:30
2012-03-28 20:52 писал: Jo, apie mašinas nedaug nusimanau, o kol kas nuvaryti į servizą nėra už ką :) Žodžiu va šitoje foto, kur rodyklė yra, tai pamačiau, kad hamutas atsilaisvinęs , šitas plastikinis vamzdelis smukčioja tiesiog, ir per jį išvarė lauk antifryzą ar kokį velnią, nesuprantu . Šiaip mašinoje antifryzas geltonas, o pribėgę yra kažkokio žalsvo skysčio, ten žemiau forsunkių . Salerkos gal ? Buvau žalios ipylęs nnesenai :) Nesuprantu . Ir kodėl užgeso ir nebesikuria..
2012-03-28 20:55 писал: cia alsuoklis kiek ytariu, mazais atstumais vazineji?jei taip kose uzkiso ir tepala nafik isvare, ipili ir toliau varau, nebent be tepalo pavazinejai
2012-03-28 21:04 писал: Tai, kad tepalo norma, nėra ten ką pilti, nedaug nubėgo . Va antifryzo tai biški trūksta, žemiau minimumo apie viena cm . Tai teks varyti , aišku , pats tai nieko nepasidarysiu .
Gali but gryztamo slangute nuo purkstuko nusimovus, is kitur salerkos ten negali atsirast, prigaude oro ir nesikuria

Ваше послание

Вопросы и комментарии
Если у вас есть какие-либо вопросы или предложения, пожалуйста, напишите нам здесь. Оставьте свой контактную информацию и комментарий в форме ниже. Мы постараемся ответить как можно скорее. Наш график работы I-V с 9.00 до 17.00.
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами
Эти данные необходимы, чтобы мы могли связаться с вами